Ekonomika
Za prvé, škodovka sice prodala víc aut, ale registrace poklesly o 10%, takže to jsou prodeje dealerům nebo se zbavovali starých aut, které nesplnovali novou emisní normu. Za druhé, už vyřešili trávení lidí kadmiem?
To hodně brzo začali dělat na elektrovozech, ty už tu přece dávno měly být ne? Nebo někomu přijde normální stím žačínat až teď, když konkurence už maká na vodíku? To je zkrátka hrůza, nemyslíte?
tak jako co se týče hyundae, ty jako poslední dobou čtu jen samé inovace .. bohužel škodovka se někde zasekla, jen by mě zajímalo proč ..
To ve škodovce opravdu tak zaspali, že jdou do elektromobility až teď? Když na trhu jsou elektromobily jak dlouho? 4 roky? Nedivím se, že na škodovka nadává čím dál tím více lidí, když vidím ten jejich progres( resp. neprogres), jak to vidíte vy?
Koukám, že plno lidí tu má stejný názor, i tak se znovu zeptám : ,,vážně"? Příprava na elektromobilitu? Rekordní prodeje? Proč se nikde nepíše jak škodovce u nás prodeje klesají? Jak je nehorázně pozadu v oblasti elektromobiity oproti konkurenci? Nechápu to...
Nechápu lidi, že stále máte zájem kupovat tak předražené Škodovky, raději si pár desítek tisíc korun ušetřim a koupim si auto ještě v lepší výbavě. O těch jejich prodejních akcích raději ani nemluvim! Je mi z toho k breku.
A protože trh je opatrný, buď vozy s CNG pobijí hybridy a elektro, nebo hybridy spolu s elektro pobijí TSI/CNG.
Je krásné jak "elektromobilitu" neustále schovávají za hybridy, aby zakryli fakt, že se EV prodává strašlivě málo. Hybridy slouží jako berlička.
2 - EV budou někdy za 350 000
opravdu nesdílím.
Výroba baterií je ekologické megasvinstvo. Elektrický mix je ve většině zemí zcela nevhodný, dokonce i v Německu, o Polsku a o Číně s 90% elektřtiny z uhelných elektráren ani nemá cenu mluvit.