Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hmm
comper
| 17. 9. 2018 16:31
Bolo by to fajn, imidz je to co PSA momentalne najviac chyba, a pekne kupe by mu prospelo. Ale neviem ci si na to v dnesnej dobe zabozruti trufnu...
Avatar - xxc
Hmm
xxc
| 17. 9. 2018 22:09
Skor kvalita im chyba, dnes som niesol zo servisu Peugeot 407, co mal 200 009 km. Prekroci 200 000 km a dalsiu jazdu uz nenastartovalo. Perfektne naplanovali zivotnost.
Hmm
comper
| 18. 9. 2018 07:22
A kolko mal, 10 rokov, ci 12? + stocenych aspon 150tisic km, to o dnesnych autach * napovie. Kamarat ma 407 od novoty, cez 400tisic najazdene a autu zatial nic nebolo.
Avatar - xxc
Hmm
xxc
| 18. 9. 2018 08:05
To sa len zda, ze autu nic nebolo. Keby jazdil naplno, tak uz pociti, ze to bucha a uz nedrzi, ako za nova. Pri 190 000 citelne znicenie podvozku, dal som vymenit od tlmicov kde co, ale uz to nie je ono. Tak isto moj Citroen C5, pred 200 000 km sa rozpadol. 407 je od novoty, 9 rokov ma. A aj keby mal stocene 150 000, tak auto ma fungovat a malo by byt opravitelne, co tie starsie psa velmi nie su. Z novych na emp2 som plny ocakavania, lebo jedno mam, ale velmi tomu neverim. A to je ten problem, nie imidz.
Hmm
Redmex
| 18. 9. 2018 08:48
Mam pocit, ze si zamienas bezny servis s kvalitou. Samozrejme, ze podvozok co najazdil 200k km na nasich cestach musi fungovat na * a potrebuje generalku. Ale to je normalny stav, resp. je skor na pochvalu, ze si nemusel menit tycky stabilizatorov, ramena resp. capy a silentbloky uz davno. >:D

A to menenie kde coho zrejme neobsahovalo vsetko co malo. Ono taka generalka podvozku ak je robena dosledne, tak obsahuje slusny pocet dielov.

A zo zvedavosti, co bola pricina nestartovania tej 407 po 209k km? Dostavala dovtedy poctivy servis podla harmonogramu (aj ked teda olej by som menil castejsie)?
Avatar - xxc
Hmm
xxc
| 18. 9. 2018 13:28
Samozrejme, ze je to aj o servise, lenze zatial ziadny servis z toho nevedel urobit auto ako na zaciatku. Niekto tu spominal, ze za 400 000 na inej 407ke autu nic nebolo, tak preto ma to zaraza. Lebo autu urcite nieco je, len majitel s tym chodi pomaly a vysmiaty.

Nieco sa menilo aj skor, brzdy, loziska a pod.

Vraj nejaky snimac klukovky bol zly, viac neviem. Ale idealna suciastka na planovane nastavenie zivotnosti.

Avatar - wakantanka
Hmm
wakantanka
| 18. 9. 2018 20:35
A snimac kluky sa neda vymenit? Skor mam pocit ze cena dielu plus robota uz prekracuju dnesnu cenu celeho auta. Treba skusit potom aftermarket a sikovneho garaznika.
Hmm
Redmex
| 19. 9. 2018 08:35
Ono v zasade ma auto nekonecnu zivotnost, jedine obmedzenie byva prehrdzavenie samonosnej karoserie resp. ekonomicka unosnost udrzby.
Takze aj auto so 400k km moze jazdit dobre, ale udrzat ho v stave relativne podobnom novemu je velmi drahe a malokto to realne urobi. Castejsie je to ako pises, ludia proste nevnimaju zmeny v jazdnych vlastnostiach.

Ja som extra citlivy, vadi mi aj rozdiel v tlaku gum o 0.1 atmo, ale iny jazdia s tecucim tlmicom a nevsimnu si to >:D

Ten snimac je len proste smola. Je to vcelku lahko vymenitelna suciastka, tak to by si automobilka nepomohla. Ale naserie to ostat s autom vysiet.
Avatar - VDC
Kupé
VDC
| 17. 9. 2018 16:34
406 coupé je nádherný dodnes, 407 byla obluda od začátku.
Tak jsem zvědavej.
Avatar - Blue Sun
Na
Blue Sun
| 17. 9. 2018 17:36
představení kupé není v dnešní době potřeba odvaha, ale peníze. Peugeotu se zjevně daří, vydělává, prodává stále více aut, takže proč by to nezkusili? Kia má shooting brake, proč by tedy Peugeot nemohl mít kupé?
Peugeot 508 Coupé
Nery
| 17. 9. 2018 20:23
natupca RCZ
Redmex
| 18. 9. 2018 08:52
Uz davnejsie po ukonceni RCZ sa hovorilo, ze bude ideovy nastupca, aj ked nie dalsie RCZ. Takze 508 coupe dava perfektny zmysel ako image maker a sucasne relativne lacny novy model, kedze zdiela platformu so zvyskom 508.
Este nech prestavia zaujimave motorizacie, chcelo by to nieco viac ako 1.6 z Gti aj ked je vyborna. Hybrid je zase na coupe trochu tazky, ale asi on bude vrcholom.