Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Peugeot láká na domácí autosalon záhadnou siluetou. Chystá 508 kupé?

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 17. 9. 2018
2
12
Pařížský autosalon je za rohem a byť bude hodně značek chybět, ty domácí si jej nenechají ujít. A Peugeot nyní poodhaluje, co na svém stánku ukáže.

Jak jsme vás už informovali, řada automobilek se rozhodla letošní autosalon v Paříži vynechat. Naštěstí stále zůstává hodně značek, které se sem chystají a představí své horké novinky. Jednou z nich je i domácí Peugeot, který na svůj stánek nyní láká siluetou kupé nechávající vzpomenout na model 504 vznikající v letech 1968-1983.

Že by se snad francouzská společnost rozhodla v době módní vlny SUV přijít s neotřelým kupátkem? Konceptem rozhodně neurazí, tudíž jsme zvědavi, co se z toho nakonec vyklube. Silueta toho moc neodhaluje, ale stačí pár minut v editorském programu a rázem jsme malinko moudřejší. První nástřel vozu totiž ukazuje, že nezapře svou podobu s atraktivním modelem 508, jenž je také horkou novinkou. Mimochodem nová 508 nebude na pařížském autosalonu taktéž chybět, po ženevské premiéře liftbacku sem Peugeot přiveze praktičtější kombík.

Vraťme se ale ke kupé. Právě tuto vizi nejspíše Jean-Philippe Imparato myslel, když před časem sliboval představení radikálního konceptu. Vývoj projektu, který se nám v Paříži představí, trval podle nejvyšších zástupců automobilky celé dva roky.

Někteří se zase domnívají, že u pouhého konceptu nezůstane a Peugeot chystá velkou věc. I když žádná oficiální informace nepadla, hovoří se o třetí karosářské variantě modelu 508, jenž by mohl přijet právě jako kupé s jedním párem dveří. Otázkou zůstává, jestli by měl Peugeot odvahu se do něčeho takového pustit...

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Hmm
Redmex
| 19. 9. 2018
Ono v zasade ma auto nekonecnu zivotnost, jedine obmedzenie byva prehrdzavenie samonosnej karoserie resp. ekonomicka unosnost udrzby.
Takze aj auto so 400k km moze jazdit dobre, ale udrzat ho v stave relativne podobnom novemu je velmi drahe a malokto to realne urobi. Castejsie je to ako pises, ludia proste nevnimaju zmeny v jazdnych vlastnostiach.

Ja som extra citlivy, vadi mi aj rozdiel v tlaku gum o 0.1 atmo, ale iny jazdia s tecucim tlmicom a nevsimnu si to >:D

Ten snimac je len proste smola. Je to vcelku lahko vymenitelna suciastka, tak to by si automobilka nepomohla. Ale naserie to ostat s autom vysiet.
Avatar - wakantanka
Hmm
wakantanka
| 18. 9. 2018
A snimac kluky sa neda vymenit? Skor mam pocit ze cena dielu plus robota uz prekracuju dnesnu cenu celeho auta. Treba skusit potom aftermarket a sikovneho garaznika.
Avatar - xxc
Hmm
xxc
| 18. 9. 2018
Samozrejme, ze je to aj o servise, lenze zatial ziadny servis z toho nevedel urobit auto ako na zaciatku. Niekto tu spominal, ze za 400 000 na inej 407ke autu nic nebolo, tak preto ma to zaraza. Lebo autu urcite nieco je, len majitel s tym chodi pomaly a vysmiaty.

Nieco sa menilo aj skor, brzdy, loziska a pod.

Vraj nejaky snimac klukovky bol zly, viac neviem. Ale idealna suciastka na planovane nastavenie zivotnosti.

natupca RCZ
Redmex
| 18. 9. 2018
Uz davnejsie po ukonceni RCZ sa hovorilo, ze bude ideovy nastupca, aj ked nie dalsie RCZ. Takze 508 coupe dava perfektny zmysel ako image maker a sucasne relativne lacny novy model, kedze zdiela platformu so zvyskom 508.
Este nech prestavia zaujimave motorizacie, chcelo by to nieco viac ako 1.6 z Gti aj ked je vyborna. Hybrid je zase na coupe trochu tazky, ale asi on bude vrcholom.
Hmm
Redmex
| 18. 9. 2018
Mam pocit, ze si zamienas bezny servis s kvalitou. Samozrejme, ze podvozok co najazdil 200k km na nasich cestach musi fungovat na * a potrebuje generalku. Ale to je normalny stav, resp. je skor na pochvalu, ze si nemusel menit tycky stabilizatorov, ramena resp. capy a silentbloky uz davno. >:D

A to menenie kde coho zrejme neobsahovalo vsetko co malo. Ono taka generalka podvozku ak je robena dosledne, tak obsahuje slusny pocet dielov.

A zo zvedavosti, co bola pricina nestartovania tej 407 po 209k km? Dostavala dovtedy poctivy servis podla harmonogramu (aj ked teda olej by som menil castejsie)?