S3 je podle mě v pořádku, je to prostě takové prémiové GTI... konzervativní, dotažené. Možná málo hot, ale svým způsobem je to lepší, než když si usedlý manažer vezme žluté tílko (zdravíme do Stuttgartu ;-) ).
Já s i30 taky nemám vyloženě problém, ale pokud Mercedes vypadá jako Hyundai, tak to už možná problém je...
Souhlas. Mi se to taky líbí. Je to mladistvé, moderní. A výkon této verze je dostačující, pokud to má být auto na každý den. Teď ještě jde o to, jak vyladili podvozek a jak bude vypadat ceník.
V pohode, každý to máme inak. Tiež netvrdím, že je to najkrajší hotheč triedy, ak ale zadanie bolo vytvoriť niečo ostrejšie, ako štandard a pritom neliezť do kapusty 45ke, tak za mňa sa im to podarilo. Tiež by som zvolil inú farebnú kombináciu lak-disky, ale inak no problem.
Tak jasné, čierne disky nepomáhajú, v názore na ne sa zhodneme. Inak za mňa dobré, na dizajn MRS ako môjho aktuálneho favorita sa to nechytá, ale hodnotím to lepšie ako konkurenčnú S3.
P.S. Ja s dizajnom i30N vôbec nemám problém, naopak.
suhlas... obzvlast to kridlo posobi az usmevne dnes uz... pritom taka RS3 od audi je daleko "cistejsia" elegantnejsia .. tu nie je o com .. [odkaz] :yes:
ono uz klasicke Acko medvedovi nikdy moc neslo co do dizajnu ( teda aspon mne sa nikdy nepacilo ... ani to predosle ani este tie dve sendvicove pred nim ) .. no a ked to este potom amg stuninguje tym svojim silacky orientovanym tuningom bez kusku elegancie a decentnosti tak je dielo skazy dokonane... tu nepomoze potom ani ta krasna zlta.... proste neposobi to auto na mna pekne ani elegantne za danu iste dost stiplavu cenovku
Dneska se v pohledu na design neshodnem. ;-) Mě tohle přijde jako vyloženě promrhaný potenciál. Áčko je už v základu velmi pohledné auto, bohužel agm verze mi přijde, jako by na něm zapracoval vesnický tuner. Ty falešné výdechy, směšné vingletečky (to bude panečku přítlak na předku), hranaté (s oblým pojetím auta neladící) křídlo na zadním víku, plus klasická tuneřina - černá kola, černá střecha. Za sebe říkám, amg vypadají vždy vychytaně, ale ta áčka jim nějak nejdou, tohle je stejná stylistická bída, jako předchozí generace.
mne sa nelubi to zadne kridlo... hruza... vobec zadok sa mi nepozdava v kontexte s predkom.... ale technicky urcite super auto samozrejme :yes:
PS: no a jasne.. tmave kola posobia opticky mensie.. k comu je to dobre netusim dodnes... zvlast na nejakej bielej kasni je to potom uz uplna nechapacka
Jo, jo... nicméně... prolétl jsem fotogalerii a moc velký dojem to na mě neudělalo. Kola vypadaj spíš menší, což může být barvou... ale kdybych měl napsat, co mi to nejvíc připomíná, tak teda i30N.
Z môjho pohľadu vydarený hotheč. V situácii, keď má 45AMG prekonať 400 koní sa do tej obrovskej medzery medzi bežnou 250kou a AMGčkom vyslovene žiadal nejaký menej ultimátny, ale stále výkonný hotheč a 35ka je presne ten správny kompromis. Cez 300k či stovka za 4,7s je stále prvá liga HH, naviac oceňujem, že sa vizuálne nedrží tak pri zemi ako Golf R, je to dostatočne priostrené a odlíšiteľné od štandardu, kvitujem tiež odvahu Mercedesu dať takýto výrazný lak.
Kým 45ke stále vytýkam neprémiový motor, tu o ligu nižšie sa to vytýkať nedá, je to presne v línii konkurentov (S3 a budúcej 1er, ktorá má vo verzii M135i mať tiež len 2,0 R4). Uvidíme ešte, čo cena, lebo 45AMG bola cenovo úplne mimo (a obávam sa, že s poukazom na uvedenie 35ky to pre novú 45AMG bude platiť rovnako, ak nie ešte viac).
P.S. Len tá presná hodnota výkonu mi nie je zrejmá: 225 kW nerovná sa 302 koní, takže buď 225 kW/306k, alebo 302k/222 kW. A to ešte Angličania uvádzajú 320 koní, tak fakt neviem. Keby sa uvádzali správne jednotky výkonu, nemusel by tu byť zmätok.