Bezpečnost
kyklop
0
Vyzerá to na tradične nedokončený článok…..
Přejít do diskuze
Pokud máš pravdu, pak jsem tedy pitomec já. Na mou obranu jen konstatuji, že tedy hodnocení resp. číselné vyjádření výsledků je přinejmenším nešťastné. Podle bodů a procent to vypadá good, v textu zmíní červenou oblast, ale nikde nezazní, že za to berou hvězdu a nakonec 4*.
Nezbývá mi tedy pokud máš skutečně pravdu, než se redaktorovi omluvit!
Nezbývá mi tedy pokud máš skutečně pravdu, než se redaktorovi omluvit!
Nemáš pravdu, pravdu má redaktor. Co se týče jednotlivých kapitol, tak z hlediska procent ve všech kategoriích Tourneo splnilo, protože na 5* je potřeba 80% v nárazovém testu (skutečnost 92😖, ochrana dětí stačí 75% (skutečnost 79😖, ochrana chodců 60% (skutečnost 65😖, asistenční systémy 50% (skutečnost 75😖. V ochraně dětí a chodců auto splnilo normu na 5*. A nesplnilo ji v nárazovém testu a čtyřhvězdičkové hodnocení je zde proto, že při nárazu celou přídí do překážky hrozí fatální poranění v oblasti pánve řidiče (to je ta červená na obrázku s řidičem). A zde platí jednoduché pravidlo, že i přes procentní splnění normy na 5* to 5* nedostane, protože jedna oblast je fatální, prostě jedna červená znamená stržení jedné hvězdy. Podívej se na barevný obrázek testovacích figurín a zaměř se "Frontal full Width"
[odkaz]
[odkaz]
Obávám se, že ten pitomec je tady autor článku. Píše o EuroNCAP ale neumí si dát do souvislostí věci složitosti malé násobilky...
Tourneo dostalo za ochranu dospělých cestujících 35 bodů, což je 92%. A autor píše nebo opisuje, že auto díky závažnému zaváhání v ochraně dospělých cestujících dosáhlo jen na čtyři hvězdy. Jenže Audi A6 získalo ve stejných testech za ochranu dospělých cestujících 36 bodů, což je 93%. Tak to asi nebude ten problém, ne?
Connect oproti A6 (berme to jako poslední benchmark) ztratil v ochraně dětí 79% vs. 85%, v ochraně chodců 65% vs. 81% a v asistenčních systémech se Connect vyrovnal vlajkové lodi koncernu (pominu-li A😄 poměrem 75% vs. 76%.
Takže když si to shrnu a terminologií malé násobilky spočtu 1x2, tak to Connect nezvládnul především v ochraně dětí a chodců. Kdyby si to autor alespoň přečetl a snažil pochopit. Ale to je na ty pisálky tady na auto.cz prostě moc...
Dělejte svou práci pořádně!!!
Tourneo dostalo za ochranu dospělých cestujících 35 bodů, což je 92%. A autor píše nebo opisuje, že auto díky závažnému zaváhání v ochraně dospělých cestujících dosáhlo jen na čtyři hvězdy. Jenže Audi A6 získalo ve stejných testech za ochranu dospělých cestujících 36 bodů, což je 93%. Tak to asi nebude ten problém, ne?
Connect oproti A6 (berme to jako poslední benchmark) ztratil v ochraně dětí 79% vs. 85%, v ochraně chodců 65% vs. 81% a v asistenčních systémech se Connect vyrovnal vlajkové lodi koncernu (pominu-li A😄 poměrem 75% vs. 76%.
Takže když si to shrnu a terminologií malé násobilky spočtu 1x2, tak to Connect nezvládnul především v ochraně dětí a chodců. Kdyby si to autor alespoň přečetl a snažil pochopit. Ale to je na ty pisálky tady na auto.cz prostě moc...
Dělejte svou práci pořádně!!!