Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot odhaluje techniku svých plug-in hybridů. Díky nim konečně nabídne pohon všech kol!

V nabídce Peugeotu dosud mnohým zákazníkům chyběla čtyřkolka. Díky příchozím plug-in hybridům se to konečně změní, dostupné však budou i jako dvoulkolky.
Zpět na článek
24. 9. 2018 12:13
24. 9. 2018 12:23
24. 9. 2018 12:31
24. 9. 2018 12:57
24. 9. 2018 13:24
24. 9. 2018 12:57
24. 9. 2018 13:13
24. 9. 2018 13:24
24. 9. 2018 12:46
24. 9. 2018 13:06
24. 9. 2018 13:14
24. 9. 2018 14:53
24. 9. 2018 13:59
24. 9. 2018 14:01
24. 9. 2018 12:36
24. 9. 2018 13:01
24. 9. 2018 13:25
24. 9. 2018 13:37
24. 9. 2018 13:54
24. 9. 2018 14:26
24. 9. 2018 14:52
24. 9. 2018 21:27
24. 9. 2018 13:12
24. 9. 2018 13:56
24. 9. 2018 14:28
24. 9. 2018 15:29
24. 9. 2018 21:31
25. 9. 2018 07:50
25. 9. 2018 09:46
24. 9. 2018 13:04
24. 9. 2018 13:51
24. 9. 2018 14:28
24. 9. 2018 15:12
24. 9. 2018 15:31
24. 9. 2018 15:37
24. 9. 2018 15:57
24. 9. 2018 15:38
24. 9. 2018 15:56
24. 9. 2018 21:33
25. 9. 2018 08:02
25. 9. 2018 11:36
25. 9. 2018 12:07
24. 9. 2018 14:28
24. 9. 2018 15:35
24. 9. 2018 15:57
25. 9. 2018 07:19
25. 9. 2018 07:54
25. 9. 2018 08:33
25. 9. 2018 08:35
25. 9. 2018 10:23
25. 9. 2018 11:36
25. 9. 2018 14:10
25. 9. 2018 16:49
24. 9. 2018 13:06
24. 9. 2018 13:55
24. 9. 2018 14:08
24. 9. 2018 14:14
24. 9. 2018 14:44
24. 9. 2018 15:02
24. 9. 2018 17:54
24. 9. 2018 13:53
24. 9. 2018 13:56
24. 9. 2018 14:07
24. 9. 2018 14:29
24. 9. 2018 12:36
24. 9. 2018 12:38
24. 9. 2018 12:50
24. 9. 2018 13:02
24. 9. 2018 12:09
Zahájení prodeje
Prodej od podzimu 2019.
Rozbalit vlákno
6
24. 9. 2018 12:20
Re: Zahájení prodeje
Hlavně ať to AWD funguje líp než verze T8 v XC90.
24. 9. 2018 12:25
Re: Zahájení prodeje
V tu dobu bude i Superb plug-in hybrid. ;-)
24. 9. 2018 13:32
Re: Zahájení prodeje
Chápu správně, že to taky bude E 4x4?
24. 9. 2018 13:47
Re: Zahájení prodeje
Superb ne.Jenom předokolka.
24. 9. 2018 19:25
Re: Zahájení prodeje
Oni to prostě nechtějí prodávat...
V okamžiku kdy to stojí víc než 200kW benzín nebo 176kW nafta je to neprodejný. Dát to do kombinace s druhým elektromotorem a vyšším výkonem, klidně bych to zkusil. Takhle ani náhodou

každopádně dík za info...
Avatar - _Karel_
24. 9. 2018 20:29
Re: Zahájení prodeje
To je naivní, čekat, že nebude dražší, než běžné spalováky.
Avatar - Allo
24. 9. 2018 12:13
Plug in hybrid
Proč to není mild hybrid? Mám tankovat a ještě nabíjet, mě to přijde debilni, mnohem vice se mi líbí mild hybrid řešení...
Rozbalit vlákno
17
24. 9. 2018 12:19
Re: Plug in hybrid
Ten kdo jezdí do práce a zpět do 50km přes běžný pracovní týden moc tankovat muset nebude. Co je na tom k nepochopení?
24. 9. 2018 16:56
Re: Plug in hybrid
No ale nabíjet asi bude muset podstatně častěji, mně se to taky moc nelíbí, raději bych viděl neplug-in verzi. Prostě nechci doma další věc co se strká do zásuvky, nehledě na to, že pokud nemám garáž, tak nemám ani kde nabíjet.
Avatar - .StenLi.
24. 9. 2018 21:40
Re: Plug in hybrid
Chcel si asi napisat hybrid - aby si iba tankoval, bez nabijania. Tiez by som ho uvital viac ako tak neskoro uvadzat nezmyselny a zbytocne predrazeny plug-in. Mild hybrid je ten najhorsi koncept co zneuzil pomenovanie hybrid.
Peugeot tiez narobil hokej s tymi oznaceniami ked 2WD plug-in hybrid vola hybrid.. meskaju 20 rokov a potom pridu o vsetkych zakaznikov co nemaju garaz a rodinny dom :-( vratane mna.. aj ked by bol prechod od etalonu spolahlivosti - Toyoty, k Peugeotu s dost pochybnou historiou spolahlivosti narocny, ten krasny interier a pekny exterier by ma asi prehovoril, plug-in a jeho cenovka to asi pochova..
25. 9. 2018 03:50
Re: Plug in hybrid
Prostě jak to není Toyota, tak to není auto >:D
Avatar - .StenLi.
25. 9. 2018 10:04
Re: Plug in hybrid
Tento nezmysel si napisal ty.. nie ja.
25. 9. 2018 08:25
Re: Plug in hybrid
Nemusis banovat, ak nie si ochotny dat tie peniaze za plug-in, tak by si nebol ani za klasicky hybrid ak by ho PSA robilo.
Bavime sa o autach za cca 45-50k, kedze uz benzinove / dieslove GT stoja od 40k ;-)

Oproti Priusu bude vyznamny designovy upgrade vlastne cokolvek a novy Auris (Corolla) uz dostane aj pouzitelny hybridny motor :yes:
Avatar - .StenLi.
25. 9. 2018 10:09
Re: Plug in hybrid
Ty nemas sajnu o tom za co som ja ochotny dat peniaze tak tu zbytocne nefabuluj.. :no:
Zvazoval som 3008 hybrid, ak si si nevsimol, aj ostatne hybridy maju vyssie cenovky a ak by bola cena PSA (plug-in) hybridu extra prehnana oproti konkurencii tak by ho PSA vobec neuvadzal, nie su sprosti.. ale ja odmietam platit zbytocne tisice eur za vec ktoru nevyuzijem. Ak sa chcem jazdit na elektriku tak sa nebudem kazdy jeden den babrat s kablami.. kupim si predsa lacnejsie EV s ovela vacsim dojazdom.
Avatar - wakantanka
25. 9. 2018 09:44
Re: Plug in hybrid
A ten plugin vari nerekuperuje? Ved kto nechce nabijat nemusi, akurat sa potom vytraca hlavny prinos pluginu.
Avatar - .StenLi.
25. 9. 2018 10:10
Re: Plug in hybrid
Rekuperacia nabije len zlomok baterie. Ak sa vytraca hlavny zmysel/prinos plug-inu tak nema zmysel priplacat za plug-in, nie? :-)
Avatar - Hammunasakra
25. 9. 2018 10:23
Re: Plug in hybrid
Rekuperacia nabije len zlomok baterie? Zajímavý! Povídej přeháněj >:-[]
Avatar - .StenLi.
25. 9. 2018 11:11
Re: Plug in hybrid
No tak nam = povedz aky dlhy = kopec by hybrid potreboval na nabitie 12-13kWh baterie aby vyuzil jej = potencial iba s rekuperaciou. 60km? >:D
Avatar - Hammunasakra
25. 9. 2018 13:30
Re: Plug in hybrid
Nojo tak si pověděl = že doteď netušíš :-)

Ale sou jich teprve desítky milionů = a existuje to terpve 20 let = asi dlouho neaktualizoval >:-[]
Avatar - .StenLi.
25. 9. 2018 13:40
Re: Plug in hybrid
Trosku si sa stratil :-) Toto je odpoved na otazku ako ma hybrid dobit 12-13kWh bateriu rekuperaciou? >:D
Avatar - Hammunasakra
25. 9. 2018 13:46
Re: Plug in hybrid
Já ne = 2ma hybrida jezdim celkem pravidelně = nedávno sem dal rekordní trasu = celkem 3000 km. Ale ty tim opakovánim 12-13 kW a trvánim na tom že baterie se rekuperací nabije jen zčásti = sakra hodně :-)

No nic = tak si desetiletí neaktualizoval = ani teorii a praxi vynechal = i to se dá dohnat ;-)
Avatar - .StenLi.
25. 9. 2018 14:02
Re: Plug in hybrid
Otazka znela ako chces rekuperaciou dobit 12-13kWh bateriu a ty tu placas o svojich rekordoch? Uz to nezmyselne pouzivanie "=" je znakom ze nieco nie je v poriadku ale predpokladal som ze tatku jednoduchu otazku zvladnes. Poradim ti odpoved: V praxi to nie je mozne a preto je nezmysel pouzivat v hybridoch baterie s takouto kapacitou a preto vsetky automobilky davaju do hybridov baterie s desatinovou kapacitou. Tvoje rekordy su u mna trasy ktore davam bezne niekolko krat za rok, robil som taxikara v US takze mna nejakymi najazdami neohuris. Mimo si aj ohladom poctu hybridov, je ich nieco cez 12 milionov co nie su desiatky milionov a predavaju sa nie teprve 20 let ale 22.
Avatar - Hammunasakra
25. 9. 2018 14:12
Re: Plug in hybrid
Tak fajn takže polopaticky = otázka je blbost. Buď úmyslná = nebo z neznalosti = vyber si :-)

Několikrát za rok jedeš 3000 km? No tak jo = já do Ruska nejezdim >:D >:-[]

A na druhou stranu = sem byl skoro na konci = moc dál to nejde ;-)

12 mio je Tyota Lex = dneska ti hybrid už chrlí každá druhá automobilka = první hybrid Toyota Prisu = se začal prodávat 1997. 10. prosince 1997 = co si míval z počtů? :-)
Avatar - Ozzman
24. 9. 2018 12:23
Proč ne
Akorát bude strašidelná cena a osobně bych se tak složité a nové techniky u PSA bál. Peugeot udělal převratné auto dizajnem, ale příjde mi, že to tahá až trochu za hranu.. chybí mi klasická 4x4 s HDI dvoulitrem, když už.
Rozbalit vlákno
103
Avatar - Hammunasakra
24. 9. 2018 12:28
Re: Proč ne
Složité? Nové? To čeho se plánuješ bát = je zrovna to co se nerozbíjí ;-)

4x4 v naftě? Nejsi trochu pozadu? :-)
Avatar - Ozzman
24. 9. 2018 12:31
Re: Proč ne
U PSA? V kombinaci s THP motorem ? No já ti nevím, kdybych si vsadil na spolehlivý pohon od PSA tak to bude naftový dvoulitr...

4x4 v naftě je běžný vrchol pohonu mainstreamu, proč si ho nemohu koupit u Peugeotu, když už za to nádherné auto ( a že takové je) mám dát tolik peněz ? Předpokládejme, že takové auto nekupuji jen na parádu, ale i ho budu používat, sedanokupé odpadá svým směšným zavazadelníkem ( a ten je opravdu narozdíl od RAVky maličkatý), takže zbývá kombík.
Avatar - Hammunasakra
24. 9. 2018 12:41
Re: Proč ne
PSA motory sou obecně spíš spolehlivý = viz tříválec 1,2 PureTECH

Opravil bych to na = někdo považuje 4x4 v naftě za vrchol.. ;-)

Já auto taky používám = kdo potřebuje kombík = no tak ať si ho koupí ne?
Avatar - Ozzman
24. 9. 2018 12:57
Re: Proč ne
Ty auto nepoužíváš jako já, proto si my dva nemůžeme rozumět, nebo ještě jinak: Já chápu k čemu ho máš ty a proto taky volíš jiný typ, než já, kdežto ty nechápeš mne (ani nikoho jiného), kdo má na auto jiné požadavky.
Avatar - Hammunasakra
24. 9. 2018 13:15
Re: Proč ne
Chápu jiný požadavky = ty nechápeš lepší horší. Prostě karoserie kupé je lepší než SUV = ale je jasný že dost lidí kupé nestačí. Stejně tak je jasný = že většina lidí SUV nepotřebuje ;-)
Avatar - Ozzman
24. 9. 2018 13:24
Re: Proč ne
To je zase po dlouhé době něco, na čem se shodneme...
Avatar - Ozzman
24. 9. 2018 13:13
Re: Proč ne
Odeslal jsem 2x stejný příspěvek, díky odezvě zdejší diskuze, takže chyba, smazat příspěvek nejde...
Avatar - Hammunasakra
24. 9. 2018 13:22
Re: Proč ne
Místní ajťáky fakt nemusim = na tak velkej bohatej web docela slabota. Ale jestli to nezměnili tak de = prostě smažeš a odešleš

Pak už tam neni
Avatar - Ozzman
24. 9. 2018 13:24
Re: Proč ne
Tak teď už to nesmažu, když si reagoval >:D
Avatar - Hammunasakra
24. 9. 2018 13:28
Re: Proč ne
Zkus to znova = slibuju že počkám :-)
Avatar - _Karel_
24. 9. 2018 12:46
Re: Proč ne
Ale ale ,Ozzy.
Peugeot NEPOTŘEBUJE 4x4. Lexusy NEPOTŘEBUJÍ kufr. Lexusy NEPOTŘEBUJÍ dynamiku na úrovni konkurentů. . Nikdo NEPOTŘEBUJE SUV (a pokud ano, tak Lexus, event. předokolkovou 5008)
Tahat do toho argumenty je nadbytečné ;-) ;-)
Avatar - Ozzman
24. 9. 2018 13:06
Re: Proč ne
Já vím >:D Ale osobně mám francouzské auta rád, já bych si nikdy asi primárně pro 4kolku nešel, nepotřebuji to, ale věřím a i z prodejů vidím, že hodně lidí ji bere a to právě v naftě. Prostě k oběma vrcholným specifikacím by měla být v nabídce.
Avatar - Hammunasakra
24. 9. 2018 13:12
Re: Proč ne
Víš co je fascinující = že seš teď fakt přesvědčenej = že ty to chápeš líp :yes: >:D

No tak nechápeš = filozofii a přístup Lexusu a PSA = mě to nevadí :-)
Avatar - Ozzman
24. 9. 2018 13:14
Re: Proč ne
Vždyť i ostatní výrobci přistupují k elektromobilitě, proč vyzdvihuješ jen tyto dva ? VW, Škodovka (Oktávka taky má přijít jako hybrid).. to je super, ne ? Nebo ?
Avatar - Hammunasakra
24. 9. 2018 13:22
Re: Proč ne
Který 2 vyzdvihuju? :-|

Toyota Lexus nejede v elektromobilitě = před časem dokonce prodali podíl v Tesle = která elektroauta fakt umí. Podle jejich analýz je to pravý ořechový zatim hybrid = dokonce se podle nich nevyplatí ani plug-in hybrid = proto maj v nabídce jedinej

Mám rád Toyotu Lexus pro celkovej přístup od konstrukce po zázemí a chování při problémech [odkaz] mi sou japončíci logicky sympatičtější

Jaká bude Okta hybrid = fakt netušim. Vzhledem k vymazlenosti systému po 20 letech ladění SW u Toyoty Lexusu = je velká šance že horší. U hybridu je SW extrémně důležitá část

VW až překvapivý množství věcí dělá blbě = mě je bližší že hybridní pohon z druhý generace Priusu se dodnes může používat = v Yarisu. Než opačnej přístup VW [odkaz]
24. 9. 2018 14:53
Re: Proč ne
Jo..a protoze dela VW tolik veci blbe, dela asi ve vsech kategorich to nejlepsi co tam najdes, proto se ta auta tak prodavaji a obstoji i na narocnych trzich, ne jako Toyota, ktera se s VW strida na 1. 2. miste v prodejich, ale to jen proto, ze dela lowcosty a tak bezpohlavni a nudna auta, ze na narocnejsich trzich o me nezavadis..
Avatar - Hammunasakra
25. 9. 2018 10:05
Re: Proč ne
Muj ty smutku = že ty tomu fakt věříš? :-)
Avatar - _Karel_
24. 9. 2018 13:59
Re: Proč ne
Ne ne. Já nejsem přesvědčenej, že chápu líp, co ostatní potřebují. To je jeden z rozdílů mezi námi.
Ty nepotřebuješ kufr, nejezdíš rychle, a přesto sis do Prahy koupil kombi, ošklivý, nudný, a asi 1000x jsi napsal, jak je rychlý a rychle projíždí zatáčky (kdo by je v Praze neprojížděl rychle, že?). Tak si ho měj. Řekl bych, že jsem si tu ani jednou neťukal na čelo, proč si někdo kupuje auto, který mě se vůbec nelíbí, notabene kombi jako městský auto pro někoho, kdo nepotřebuje kufr. I když by to nebyla moje volba, respektuju, že sis za svoje(?) prachy koupil, co se ti líbí a snad vyhovuje.
To jen ta sám jsi v čele tupounů, co mají potřebu šacovat, co by si lidi měli a neměli za svoje prachy kupovat. Já tu NIKDY nenapsal "kupujte si Audi, je nejlepší". Od tebe to čtu o Toyotě pravidelně. Včetně vtipu, že 1,8hybrid je nejlepší pohon na světě (bez nadsázky a doslova).
Fuj, zase jsem se s tebou zahodil.
Avatar - Ozzman
24. 9. 2018 14:01
Re: Proč ne
Já ti za to dám alespoň palec, protože si shrnul to, co si myslí zdejší většina :yes:
Avatar - Hammunasakra
24. 9. 2018 14:08
Re: Proč ne
To je zas po dlouhé době něco, na čem se shodneme..
Avatar - Hammunasakra
24. 9. 2018 14:05
Re: Proč ne
No = pochopils to jako často = blbě

Nechápeš filozofii a přístup Lexusu = to je něco dost jinýho ;-)

To že auto s nižšim těžištěm = je lepší = je prostě realita = a důsledek nižšího těžiště a lepšího rozložení hmotnosti mezi nápravy = je třeba ten lepší průjezd zatáčkou = nebo?

Já si kombi nekoupil = a už vůbec ne ošklivý a nudný :-)

1.8 hybrid neni nejlepší = i tohle si překroutil = asi spíš omylem tipuju? = je to nejspolehlivější = to je něco úplně ale úplně jinýho ;-)

Čet si nedávný doporučení 18ti nejlepších aut a pohonů od VAculíka? Tvoje hlava jeho zdůvodnění z pohledu techniky a spolehlivost atd. asi jako vždycky nebere = ale Auris hybrid mezi nima je :-)

Jak si to vysvětluješ? Že tvoje komplexní znalosti a zkušenosti a praxe = je vyšší než jeho? Nebo..? :-|
Avatar - 3_diamanty
24. 9. 2018 12:29
Re: Proč ne
suhlasim .. chyba mi tu nieco zivocisnejsie v 4kolke ako bola povedzme 405 Mi16... samozrejme som rad za hybridnu 4kolku ale asi tusime ze momentalne este bude v cene nejednej premie... ale na druhej strane uz som to spominal.. ze vdaka hybridnym technologiam a pridavnym elektromotorom vzadu mozeme mat v buducnosti coraz viac 4-koliek.. a hadam casom sa 4kolka dostane pomocou takejto hybridnej technologie do kazdeho auta ( uz len kvoli bezpecnosti je 4x4 vzdy lepsie mat ako nemat ) .... takze mozno je to este utopia a prilis vzdialena budusnost ale verim ze tak o 30 rokov to na cestach uz budu same hybridne vozy ktore uz uplne samozrejme budu vsetko automaticky aj 4kolky :yes:
Avatar - Ozzman
24. 9. 2018 12:36
Re: Proč ne
Ok, ja jsem pro to, nabídnout hybridní verze, proč ne, ale HDI je spolehlivý léty prověřený motor, takže kombik a 4x4 s HDI, to by byl ideál... ale auto jsem už zkoušel a i když je nádherné, tak to není pro mne, je docela malé uvnitř, spíše než nástupce stávající 508mičky je to taková dizajnovka, na popojíždění po Václaváku >:D I když.. tam je tak hladká vozovka, že bys potřeboval spíš LandCruisera >:D

Ještě jde taky o to, jak tento pseudo 4x4 vlastně funguje oproti klasickému 4x4, třeba jaký má Passat, Superb, Insignie...
Avatar - Hammunasakra
24. 9. 2018 12:43
Re: Proč ne
4x4 naprostá většina lidí = nepotřebuje

Kupujou si ho = ani nevědi proč ;-)

V běžnym provozu = má větší vliv než 4x4 třeba kvalita pneumatik :-)
Avatar - Ozzman
24. 9. 2018 13:01
Re: Proč ne
Nepotřebuje, ale trochu tě opravím, v běžném provozu 4x4 pomáhá k aktivní bezpečnosti.

Kupříkladu výjezd z křižovatky na mokru, zatáčky, nebo výjezd kopce na pražské dlažbě - tam to pozná i laik.

Kdo si myslí, že 4x4 ti pomůže v jakékoliv situaci, se mýlí.

Kvalita pneumatik je bez diskuze, ale i kvalitní pneu na FWD/RWD na mokru nepředčí 4x4 ve výše popsaných situací.

Já jsem taky 4x4 nechtěl a nepotřeboval, ale dnes jsem za to rád.
Avatar - Hammunasakra
24. 9. 2018 13:14
Re: Proč ne
Pomáhá = leda tak v hlavách lidí = a poslední roky fakt hodně :-)

To nebyl vtip = že pneumatiky maj větší vliv ;-)

Ale s tou 3. větou :yes: :yes:
Avatar - Ozzman
24. 9. 2018 13:25
Re: Proč ne
Ok. Takže popíráš, že FWD se do křižovatky za mokra vyhrabe lépe a rychleji, než 4x4 ? Já mam opačnou zkušenost a na obou mam nové pneu.
Avatar - Hammunasakra
24. 9. 2018 13:28
Re: Proč ne
Chlape kudy ty jezdíš? Ve světě kde já = je v reálu docela výhoda elektromotoru kterej naplno zabere od první milisekundy. Na mokru i na suchu = sem většinou nejrychlejší = díky tomu elektromotoru

Přeceňování 4x4 považuju za velmi až extrémně přehnaný = nic proti typickejm 4kolkám [odkaz]
Avatar - Ozzman
24. 9. 2018 13:37
Re: Proč ne
Nebudeme tu diskutovat o tom proč si nejrychlejší a taky to srovnání si odmítl, víme oba proč.

Já ti jen říkám, že když se rozjíždím s FWD z křižovatky na mokru a přidám víc plynu, abych byl bezpečně pryč, tak se většinou sepne ESP a ASR a kdoví co vše a auto začne poskakovat, gumy nové, taková cenová střední třída, žádná čína. Stejná zkušenost se všemi FWD.

Když stejný manévr udělám s AWD, tak se auto rozjede stejně efektivně a rychle, jako na suchu a mohu bezpečně opustit křižovatku.

Nevím jak pro tebe, tak pro mne je to známka aktivní bezpečnosti.

Nepřecenuji 4x4, ale tohle byla první věc, kterou jsem pozoroval při prvním větším dešti.
Avatar - Hammunasakra
24. 9. 2018 13:46
Re: Proč ne
Ale to bys naopak měl diskutovat! Takhle to znamená = že to nejspíš doteď nechápeš :-)

Přitom určitě i ty víš = že elektromotor narozdíl od spalovaích motorů = zabírá z principu okamžitě a naplno = nebo? ;-)

Já jen řikám = že musíš jezdit někde jinde = protože v Praze a Středočeskym kraji kde jizdim já = v reálu na to bejt nejrychlejší stačí i atmo 1.8 benzín a 60kW elektromotr = pro to okamžitý rychlejší než ostatní odlepení

Nic proti aktivní bezpečnosti = přiznám že v Range Roveru se taky cítim bezpečnějš :-)
Avatar - Ozzman
24. 9. 2018 13:54
Re: Proč ne
Dokud nepřijmeš vhozenou rukavici a nepostavíš se konvenčnímu dieslu s dvoulitrem, tak se s tebou o tom bavit nebudu. Navíc si dostal i dost srovnání z 0-50, kdy napráskalo Aurisu nejedno auto. Princip, že někdo zaspí, tak si vítěz, to je.. takové ... chlapské že >:D

Mluvím o situaci na mokru.. a víš co? Ne, končím, nemá to smysl, napsal sem to tu 2x, pokud nechápeš, tak už nediskutujme, prosím.
Avatar - Hammunasakra
24. 9. 2018 14:12
Re: Proč ne
Nemusíš psát = že to nechápeš. I když teď už asi spíš = odmítáš chápat :-)

Nejde o chlapské nebo babské = de o realitu. Variátor a elektromotor = bez nějakýho zadupávání plynu = se to prostě rozjíždí snáz = s tim nic nenaděláš ;-)

Já to chápu = představ si = že déšť už sem zažil :-)

A k dešti platí to co sem napsal = v reálu má největší vliv = ten okamžitě naplno táhnoucí elektromotor = jezdíme ve stejnejch kolonách. Trasu do redakce ujedu za stejnou dobu s Aurisem, Ravkou i staršim šestiválcem = jedinej rozdíl je spotřeba
Rychlost je limitovaná silnicí a provozem = ne autama!
Avatar - Ozzman
24. 9. 2018 14:26
Re: Proč ne
Já o voze, ty o koze... poposedni si... i elektromotor ztratí adhezi, pokud přenáší sílu jen na předek a ty šlápneš na plyn.. to není o palivu a motoru, ale o pohonu.
Avatar - Hammunasakra
24. 9. 2018 14:32
Re: Proč ne
TAk sem si poposed = a furt myslim že oba o tom samym = jen si nechceš připustit = o čem mluvim :-)

Elektromotor adhezi určitě na 100% neztratí = možná pneumatiky ;-)

Ale v prostředí kde se pohybujeme = se extrémy nedějou = jak sem napsal: Reálná rychlost včetně rozjezdů = je limitovaná silnicema a provozem = ne autama! A v tom nudnym reálnym provozu = je největší výhoda elektoromotor = jak každej ví = jede okamžitě naplno

To všechno dál = jako vyšší výkon než má třeba i jen blbej Auris hybrid = neni kde ani jak použít

Něco jinýho je cestování napříč Evropou a hlavně Německem = ale většina z nás jezdí okolo baráku :-)

Zkusim UX = sem zvědvej jakej to bude rozdíl od [odkaz] a jestli bude rozdíl ve výkonu. Pocitově asi určitě = no fakt sem zvědavej
Avatar - Ozzman
24. 9. 2018 14:52
Re: Proč ne
Právěže v tom provozu často potřebuješ být z křižovatky rychle pryč + rozbité cesty, louže, koleje, toho je přeci Praha plná ! .. mluvím o adhezi a pohonu. FWD ho ztratí dříve, než 4x4.. a za deště.. ale to už jsem napsal mockrát...a je jedno, jestli bude hybridní, nebo naftový.
24. 9. 2018 21:27
Re: Proč ne
Jednoduché zadanie, klasické fwd auto nižšiej strednej, alebo strednej triedy. Hb, sedan, alebo kombi, suv nie to je zbytocnosť, že. Za tym autom je zavesený príves s váhou +- 1500kg. Pod kolesani je trocha bordelu (napríklad štrk) alebo voda. Nedajbože si na tráve, alebo dokonca vlhkej/mokrej tráve. Čo myslís, kto sa odlepí svižne a kto bude mať problém s rozbehom? Ale pomôžem ti, gumy v tomto prípade urobia o dosť menej ako 4x4 a to vrátane tých najjednoduchších. Neočakávam, že to pochopíš
Avatar - 3_diamanty
24. 9. 2018 13:07
Re: Proč ne
tiez nepotrebujem tempomat ale mam ho.... netreba mi ani hmlovky s prisvecovanim do zakrut.. postacili by aj uplne normalne ale co spravim... odmontujem ich? ... inak 4x4 ocenis ani nevies kedy... v tomto sa neoplati setrit... ja verim ze tak o 30 rokov uz bude 4kolka vdaka elektromotorom uplna samozrejmost ako dnes nejake esp ;-) ... uz to nebude nic "extra" ale uplne normalne a najrozsirenejsie riesenie :yes:
Avatar - Ozzman
24. 9. 2018 13:12
Re: Proč ne
Tempomat? Bez něj to už snad ani nejde ne? >:D Takové auto bych už nechtěl, protože hlídat se pořád na dálnici, to je o nervy.

Ano, 4x4 ti pomůže, pokud to bereš jako prvek, který tam někde máš a nejezdíš stylem.. je tu náledí, mam 4x4 tak pojedu 150, protože mam 4x4... >:D

Jak jsem popisoval výše.. mluvím za člověka, co ho taky nikdy nepotřeboval, ale poznal jeho nesporné výhody v aktivní bezpečnosti.
Avatar - 3_diamanty
24. 9. 2018 13:39
Re: Proč ne
ved jasne.. 4kolka nie je o tom jazdit vsade teraz bezhlavo lebo mam 4kolku >:D ... je to o inom ale velakrat moze pomoct ... uz len pri vyjazde z parkovisk kde je tvrdy udupany sneh ... mame tu taky breh kusok sikmy kde sa parkuje auto vedla auta a v zime bolo pekne vidiet ako sused na vitare v 4kolke doslova vysmiaty od ucha k uchu tu az pompezne manevroval kym zbytok parkoviska sa nevedel ani pohnut ( ani pekne drahe kusky )... ale to je uz kusok netypicka situacia ok...
Avatar - Ozzman
24. 9. 2018 13:56
Re: Proč ne
jo... jak tohle někdo může nechápat? Viz Sakra... ? No nic :-) Tady asi není dál o čem, 4x4 je dobrý společník, ale zlý pán.
Avatar - 3_diamanty
24. 9. 2018 14:23
Re: Proč ne
rad by som rad SUV 4kolku .. ale v cene do 15 tisic eur je tu ako 5 dverak snad na trhu len niva a duster.... ked neratam zase az moc malicky ignis a nejake 4kolkove derivaty beznych osobakov....

PS:uz aj vitara po facelifte v 4kolke zacina aspon na 18 tisic eur a to mas tam liter 3 valec... chce to za mna nejaku sikovnu 4kolku prave v cene okolo 14-15 tisic
Avatar - Ozzman
24. 9. 2018 14:28
Re: Proč ne
Tak zkus něco lehce ojetého, nebo předváděčku ? I když, to bys musel mít alespoň o pár tisíc Eur přihodit, nebo jít o pár let do historie >:D
Avatar - 3_diamanty
24. 9. 2018 14:36
Re: Proč ne
zmieril som sa s tym ze by mi stacila aj vyssia svetlost... proste nieco ako arona a pod... ale ktovie... aby som nakoniec neskoncil o 5-6 rokov este v nejakom kombiku ktory teraz vobec nechcem ako som kedysi nechcel ani turbomotor ... clovek fakt nikdy nevie ... ale je fakt ze vyssia svetlost by sa bodla.. to by som tu a tam vedel vyuzit...

alebo sa nas.tvem a kupim jazdeneho eclipse crossa v 4kolke o 10 rokov za 10 litrov a kaslem na nejake nove auta.... ktovie... sam neviem ... ale momentalne nie je co riesit takze pohoda ... to az v buducnosti ked uz bude jasne ze bude opat treba dalsie auto ... ale mam rad skor mensie auta... pridu mi utulnejsie a sikovnejsie aj v meste... a nejazdim ani moc vela.... teda aspon zatial
Avatar - Ozzman
24. 9. 2018 15:29
Re: Proč ne
Já bych v tvé cenově bral fwd kombi nižší střední. Tam už si vybereš docela dobře a až budeš mít rodinku, tak ten kufr jako když najdeš. Kombíky B segmentu vymírají, po Fabii se drží snad jen Clio a malé SUV bude vždy menší a dražší. .a nejsi snad tak starej, aby si potřeboval SUV kvůli zádům;) I když mě se teď siklo, když mě chytl kříž:D Tam s m pochopil sen důchodce
24. 9. 2018 21:31
Re: Proč ne
Ja používm tempomat skoro stále ako je to mozné, príklad pár minút naspäť cesta večernou Bratislavou, zelená vlna, tempomat nastavený na 60 a 2/3 cesty za mnou :-)
Avatar - Ozzman
25. 9. 2018 07:50
Re: Proč ne
A už je v Bratislavě alespoň asfalt, nebo pořád jezdíte po hlíně? >:D Já tam jel naposledy v červenci a nestačil jsem se divit.... že nám Krnáčová dojebala Prahu je známé, ale co komu provedla Bratislava... >:-[]
25. 9. 2018 09:46
Re: Proč ne
Nie je to až také zlé, opravovala sa kopa ciest naraz ;-)
Avatar - Hammunasakra
25. 9. 2018 10:10
Re: Proč ne
Podle předvolebních průzkumů kdy v Praze drtivě vede ANO = to co dojebala Krnda asi moc známý neni ;-)
Avatar - 3_diamanty
24. 9. 2018 12:44
Re: Proč ne
tak ja by som sa do 508 urcite v pohode vosiel ale verim ze to moze byt male kedze tieto kdejake nove auta su kasnami sice robustne ale v kabine mas akoby stale rovnako miesta.. ci sedis vo fabii ci v bmw 3 stale mas pocit ze nejak sa ten prestor pre vodica nemeni ... ja som mal podobny pocit este v steelarene u nas na autosalone na lade.. kde som presadol vtedy z prveho toho ufo civicu do saabu 9 3 a mal som pocit ze ten civic bol proste priestrannejsi vpredu z pohladu sofera ako o triedu vacsi saab... to iste sadni si do balena ... vsade kopec miesta aj nad hlavou vsade.. a sadni do bmw 3 ci XE .. budes tam vpasovany ako zatka ... vsetko je tam doslova len pre konfekcne postavy.. pritom vacsie auta kasnou by mali byt vacsie aj v kabine... ale asi to nie je vzdy tak.. v tomto ma proste lacnejsia nepremia navrch.. je vzdusnejsia priestornejsia na bezny zivot v aute.... no a novy P508 uz kusok nahana premiu preto fakt v kabine to asi bude hodne "tesne" .. klasika no ;-) ..

PS: inak ja velmi chvalim take to zmensenie rozmerov samotnej kasne 508 voci predchodcovi... auto je teraz vazne krasne posobi kompaktnejsie sikovnejsie.. uz to nie je taka 5m vzducholod nahanajuca kazdy centimeter dlzky ( ved aj na co? ) ..... takze po niekdajsej 406tke ktora sa mi paci stale konecne opat dalsi elegantny a vysportovqny lev v strednej triede .. fakt skutocny lev a nie ziadny prerasteny obezny maco.. :-) P508 :yes:
Avatar - Ozzman
24. 9. 2018 13:04
Re: Proč ne
No s tou prémií si to možná trochu trefil, na tu asi P508 chce cílit, ale já se nemohu odprostit od dojmu, že pokud si jdu pro BMW 3/4, nebo třeba A4, tady spíš A5, tak radši utratím své peníze za Peugeota. To auto bude mít ten wow efekt právě teď, kdežto BMW bude BMW i za 5 let.

Není to vyloženě malinké, ale třeba když jsem viděl naživo kufr sedanu/kupé nebo co to je, tak to bylo tak na dva kufříky na notebook >:D Uvnitř sedíš tak akorát.
Avatar - 3_diamanty
24. 9. 2018 13:30
Re: Proč ne
ale ved P406 je dodnes krasne auto... rovnako aj P206 alebo 306 cabrio ci 406 coupe ... tak preco by 508 neposobila fajn aj za 10 rokov .... navyse je to dnes uz fakt aj vybavou aj skoro vsetkym hodne slusne vsade.. uz nejake zasadne rozdiely tu nebudu...

s kufrom je to bida vsade dnes pri takychto stylovkach .. ved vidis aj to nove UX od lexusu.. preboha v 4,5m crosse aby bolo sotva 300 litrov? ... pritom uz bezna fabia ma jasne cez 300L ... ja mam 280L a to su o pol metra kratsie male vozy .. aj uzsie a nizsie
Avatar - Ozzman
24. 9. 2018 13:51
Re: Proč ne
Hezký ano, ale ty prostě nechápeš ten rozdíl prémie a neprémie, hrozně těžko se to vysvětluje... já měl z Peugeotu dojem, že je hrozně dělaný na Wow efekt, ale nejsem si jistý, jak by takový kokpit vypadal po třeba 50 tisících km, kdy se bude používat, všechny načančané plochy, které jsou ve skutečnosti jen plastové... Jde o to, že takové načančané auto bude stát dost přes 1M a odpověz si sám, jestli bys radši jezdil Peugeotem, nebo radši třeba MB...
Avatar - 3_diamanty
24. 9. 2018 14:02
Re: Proč ne
dnes je mnoho veci uz na wow efekt.. viem neboj... proste je to pekne na pohlad ale v praxi pouzivanim sa to predpokladam skor "opotrebuje" no ale tak to dnes chodi... doba tlaci na cenu na kvantitu na cas... a budme uprimni... od 508 predsa len nejde cakat materialy ako v lexuse... je to nadalej predpokladam klasicke mainstreamove auto
Avatar - Ozzman
24. 9. 2018 14:28
Re: Proč ne
Ale naceněné je dost sebevědomě a na to celou dobu narážím.
Avatar - 3_diamanty
24. 9. 2018 15:04
Re: Proč ne
tak je to este novinka... ma iste aj kvalitny novy podvozok... a predsa len aj ten i cocpit je asi o cosi drahsi ako klasika.. ked zratas proste tieto kdejake fakty tak je mozne ze nebude to posobit lacno... ale ani mazda 6 uz nema tie ceny ako by som cakal... tiez uz akoby nahanala premiu
Avatar - _Karel_
24. 9. 2018 15:12
Re: Proč ne
Ale houby nahání prémii. Nakonfiguruj si koncernový auta do výbav Mazdy a budeš spíš na vyšší ceně. Plně vybavená CX-5 pod milion, vč. kůže, HUD......která prémie to umí?
A u Peugeotu to samý. No a co, že 508 umí stát milion, Passat to umí zcela běžně, umí i 1,4mil., Paja tu psal o Oktávce za 1,2mil., proč by vybavená 508 neměla stát milion?
Avatar - Ozzman
24. 9. 2018 15:31
Re: Proč ne
Ale kolik bude stát za 508 s hybridním 4*4 ... Pak už je otázka, jestli dát třeba 1.5 M za Peugeot..
Avatar - _Karel_
24. 9. 2018 15:37
Re: Proč ne
Opět, a kolik bude stát hybridní sup? A kolik reálně, nikoli ceníkově?
Ovšem že by přihodili za hybrid půl míče, tomu moc nevěřím. Odhaduji, že třeba 1,2m?
Avatar - Ozzman
24. 9. 2018 15:57
Re: Proč ne
Za takový Sup ale lidi zaplatí radši :-) Ty to víš, já to vím... Na to narážím. Prodeje budou mluvit za vše.
Avatar - speedfred
24. 9. 2018 15:38
Re: Proč ne
potom je to už aj otázka cenového jemnocitu predajcu.
Ozzy : pozerám že sa s teba stal veľký propagátor 4x4 :-)
Avatar - Ozzman
24. 9. 2018 15:56
Re: Proč ne
Ale to ne, jen vím, že jsou situace, kdy 4x4 je výhodné mít, než nemít. Já jsem to nechtěl, nevyhledaval jsem to, ale nebudu tady přece říkat, že to není poznat, když v těch výše popsaných situaci jsem toho byl svedkem. :-) A chápu tak lidi, co tuto jistotu chtějí a rádi si za to připlatí.
24. 9. 2018 21:33
Re: Proč ne
Bud rád že neskončil v hybridnej toyote, to by bolo >:D
Avatar - Ozzman
25. 9. 2018 08:02
Re: Proč ne
To by se nemohlo stát >:D Já mam auta rád...
25. 9. 2018 11:36
Re: Proč ne
Ja tiež, čo ale nevylučuje v budúcnosti podobnu srandu ako (pri)mestkého skokana >:D
Avatar - Ozzman
25. 9. 2018 12:07
Re: Proč ne
To urcite, ale luxus 2 aut si zatím nemohu dopřát... možná časem ( i když tedy teď mám dvě, ale nepoužívám >:D A obě v naftě!)
24. 9. 2018 14:28
Re: Proč ne
Dnes? To bylo vždy! Vzpomínáš na papírovou kůži u prvních i40 na volantu? Obvykle nepřežila ani pár měsíců od prodeje. ;-)
Avatar - 3_diamanty
24. 9. 2018 14:45
Re: Proč ne
tak ta moja koza na volante po skoro dvoch rokoch este drzi fakticky ako nova .. asi to nebude fejk no ;-)

PS: tu tam uz mam nejake malicke skrabance na volante od nechtov alebo asi aj od hodiniek ale klasicka koza toto znesie v pohode ... na bezny pohlad nezbadat absolutne nic.. hoci si spominam ako som prvykrat do neho nechtiac prstom "zaskrabol" ... to bol hrozny den vtedy >:D ... pol dna mi ani jest nechutilo... brrr .. ale casom uz taketo banalne veci clovek fakt neriesi... ;-)
Avatar - speedfred
24. 9. 2018 15:35
Re: Proč ne
aj pre toto šoférujem v rukaviciach
24. 9. 2018 15:57
Re: Proč ne
Ty k italskému plnokrevníku jednoznačně patří! :yes: ;-)
Avatar - Blue Sun
25. 9. 2018 07:19
Re: Proč ne
No jo, ale co od BMW či MB dostanu za to mega ve stejné třídě? Anebo jinak, kolik budu muset doplatit, abych se dostal na výbavu té 508?
Takže si docela obyčejně zabychařím (zdravím fosteka), ale mít volbu mezi vybavenou 508 a holým MB, beru 508 a ani moc nepřemýšlím. Protože ten MB by v té chvíli byl jen na ten wow efekt ve stylu "mám Mergla, kdo je víc".
Avatar - Ozzman
25. 9. 2018 07:54
Re: Proč ne
Ale já nepočítám, že takový hybrid od Peugeotu bude stát jen to mega, pokud ano i s tím výkonem, pak s tebou souhlasím. Já se obávám ceny kolem 1,5M a to už je přecijen za Peugeot docela dost a když nebudu nutně muset mít hybrid, tak mám širokou nabídku, nebo třeba... BMW 330e ? To se taky v pohodě vejdu.
25. 9. 2018 08:33
Re: Proč ne
Tazko povedat. Posledne som si konfiguroval C-klassse s iba dostojnym benzinom okolo 130kW, nejake packety a bolo to na urovni 70k €. GLC 350e o cca 10k vyssie. Hovorime o cennikovych cenach, takze minus nejaka zlava (ale to dokaze predsa aj peugeot) a pomerne bude stale lacnejsi. Posledne 508 RXH stalo tusim do 40k ~1M CZK cennikovych. Takze stale porovnavame neporovnatelne a museli by byt padnuti na hlavu, aby cenu vystrelili do vysin premie.
Avatar - Ozzman
25. 9. 2018 08:35
Re: Proč ne
Uvidíme, 508 ale taky začínal o 200 tisíc níž, než nová 508, teď už jsou ceny nejdražších konfigurací přes 1M, takže já tipuji 1,3-1,5M za ten hybrid... uvidíme :-) Třeba se budu mýlit.
Avatar - Hammunasakra
25. 9. 2018 10:07
Re: Proč ne
1,3 až 1,5 je docela rozptyl. To myslíš základ nebo nejvyšší výbavu?

Přes 1,5 se dostane třeba i Golf R
Avatar - Blue Sun
25. 9. 2018 10:23
Re: Proč ne
Jenže to už argumentuješ docela do absurdna. Na jedné straně hybrid s jeho cenou, na druhou stranu postavíš klasické auto. A 330e... to je to samé. Jak bude za stejnou cenu vybavena? Fakt myslíš, že je to srovnatelné?
Avatar - Ozzman
25. 9. 2018 11:36
Re: Proč ne
Myslím, že když budu chtít nutně hybrid, nepůjdu primárně k Peugeotu, já beru tu verzi jako vrchol, protože nemají silnější motorizace a 4x4, tak dopují elektromotorem. Jestli je to dobře, či špatně, nevím. Nevnímám to jako primární hybridu u Lexxu/Toyoty, ale jen jako cestu k vyššímu výkonu a tam si bude moct poměřit sílu s klasickými spalováky.
Avatar - Blue Sun
25. 9. 2018 14:10
Re: Proč ne
Prostě ohýbáš, jak potřebuješ... chjo.
Avatar - Ozzman
25. 9. 2018 16:49
Re: Proč ne
Neohýbam, já zatím takto 508 vnímám .
Avatar - wikinko
24. 9. 2018 13:06
Re: Proč ne
Prave si porovnal bmw 3 a jaguar XE so suzuki baleno.
Avatar - 3_diamanty
24. 9. 2018 13:11
Re: Proč ne
ano.... priestorovo z pohladu sofera .... :yes: ... mat tvoj postreh tak asi jazdim dodnes kolobezkou
24. 9. 2018 13:55
Re: Proč ne
Ani to nesedí, zatímco v Baleno nedosáhneš ideálního řidičského posazu (zadek/záda/nohy/ruce vs sedačka/volant/pedály/ovládání), tak v 3er nebo XE bez problémů a kdokoliv.
Avatar - 3_diamanty
24. 9. 2018 14:06
Re: Proč ne
tak ono je to prave tym ze si tam pekne vpasovany ... kym v balene doslova lietas... ja si spominam ked som sadol do saabu 9-3 ... doslova som tam zapadol na centimeter .. potom som sadol do kasnou mensieho vicicu a zrazu vsade kopec miesta :-) ... ovela vzdusnejsie to tam bolo sranda
24. 9. 2018 14:08
Re: Proč ne
Obě auta jsou jako oblek na míru, Baleno jako tričko z tržnice.
Avatar - 3_diamanty
24. 9. 2018 14:13
Re: Proč ne
tak tak... tam sedis doslova vpasovany na mieru ako v obleku.. kym v balene lietas ako v tricku :yes:
24. 9. 2018 14:14
Re: Proč ne
Ale bez problémů s rozdílnými postavami.
Avatar - wikinko
24. 9. 2018 14:44
Re: Proč ne
Presne tak, prave o to ide, ze si priestorovo z pohladu sofera porovnal premiove male sedany ktore maju motor posunuty do kabiny a teda ju maju pochopitelne malu s lacnou azijskou chajtrou ktora jazdi ako zahradny domcek na kolesach.
Keby si na tej 3ke alebo XE najazdil aspon par kilometrov a pochopil preco je tam malo miesta a preco to jazdi lepsie ako vsetko ostatne tak by si tu taketo somariny nesplietal. Ale verim ze si v tych autach ani len nesedel nie to este s nimi jazdil.
Avatar - 3_diamanty
24. 9. 2018 14:56
Re: Proč ne
ide o priestor... premia je inak tvarovana... nepremia ma to zase riesene inak... nic viac ... je pravda ze tuhsia kasna a naslapana kabina bude mat menej miesta ako nejake bezne vajce ....

ale prave z pohladu vzdusnosti a priestoru su v tomto bezne auta za mna praktickejsie... hoc samozrejme pacia sa mi jaguare aj lexusy a pod :yes:
Avatar - _Karel_
24. 9. 2018 15:02
Re: Proč ne
Že má menší kabina důvod v pohonu nic nemění na tom, že je malá. Slovy Dinara mají BMW od 1-er po 7-er stejnou kabinu ( určitě myšleno s nadsázkou). Topper jen zkonstatoval holý fakt.
Avatar - 3_diamanty
24. 9. 2018 15:10
Re: Proč ne
je to tam proste inak riesene... aj vyska kasne takehoto sedanoviteho premioveho vozu je neraz o dost nizsia ako u nejakehovysokeho vajcoidneho hatchu kde sa posadis aj s klobukom.. proste tieto mensie vozy su vzdusnejsie objemom kabiny... vojde sa tam viac vzduchu ciste fyzikalne povedane :*)

ved si len vsimnime napriklad aj celne sklo ... aj yaris ho ma vacsie ( kvoli vysokej kasni ktora je zaroven bez sirokych svalnatych bokov ktore limituju priestor kabiny ) ako nejeden aj o dve triedy vacsi sedan .. proste ina koncepcia je tu...
Avatar - wikinko
24. 9. 2018 17:54
Re: Proč ne
Prave na to celne sklo som si v bmw 3 zvykal najdlhsie. Nielen na jeho velkost, ale hlavne na to ako k nemu sedis blizko. ale aj tak, v premiovom sedane, najma XE, 3 a pod ide prave o to, ze mas mat pocit ze sedis v aute, nie na aute.
24. 9. 2018 13:53
Re: Proč ne
Podle mě jsi v XE ani 3er neseděl. Díky občasných delším cestám spolu s Dinarem, kde nás dělí ve výšce 20cm a ve váze 30kg vím velmi dobře, že obě auta vyhoví perfektně oběma postavám. Bez kompromisů a výmyslů.
Avatar - Ozzman
24. 9. 2018 13:56
Re: Proč ne
Na mě to bylo malý! >:-[] Ale přežil bych to >:D
24. 9. 2018 14:07
Re: Proč ne
Vždyť jsi menší než Dinar ;-)
Avatar - Ozzman
24. 9. 2018 14:29
Re: Proč ne
Né o moc >:D Ale hlavně v tu dobu, když jsem to zkoušel, jsem měl ale o pár kil víc, než Dinar >:D
24. 9. 2018 12:36
Re: Proč ne
Exterier dobry, ale interier strasny. Stredova konzole jako by chtela ridice uplne zmacknout, mozna aby lip videl na budiky, ktere sju tam nekde nahore, pritom ve Fracii je to vsude samy radar na 24kmh, nevim, jak tu rychlost ridici potom sleduji. Asi ale vsichni jezdi v kolonach, takze tech 24kmh je zbytecne moc.
Avatar - Ozzman
24. 9. 2018 12:38
Re: Proč ne
No já jsem si tedy pozici za volantem našel, nejvíce mi vadili ty prazvláštní ležaté ovladače infotainmentu a malý volant, icockpit - je zvláštní, musel bych v tom chvíli jezdit, neříkám, že bych si nezvykl. Spíše mi to přišlo celé trochu menší, stísněnější, než stávající 508 a to je od vlajkové lodi trochu škoda, asi by ještě k tomu měla přijít civilnější 508 s prostorem a kufrem >:D
24. 9. 2018 12:50
Re: Proč ne
Uz pred viac ako rokom mi predajca vravel, ze hybridnu technologiu dostanu od lexusu, resp od toyoty. Takze mozno uprava na ich motory, ale technika by mala byt osvedcena.
Avatar - 3_diamanty
24. 9. 2018 13:22
Re: Proč ne
hybridne technologie su praveze spolahlive suhlas... naopak.. nejake relativne male dvoma turbami naslapane dizle mi nepridu v tomto spolahlivejsie ... ale je to aj o cene ... momentalne su hybridy stale podla mna kusok "nadcenene"... ale to boli kedysi aj digitalne fotaky pred 10-15 rokmi voci dnesku ... nejde to hned.... ked sa ale hybridy rozsiria masovejsie iste aj ich ceny nebudu uz tak "odvazne" ako dnes...
Avatar - twistedTSD
24. 9. 2018 13:43
Re: Proč ne
Souhlasím, cena bude určitě vysoká, takže žádný "hybrid(4) do každé rodiny." Ale technicky vzato je to zajímavé, 220 kW by s nimi mohlo zacvičit.
Avatar - KANKUNEN
24. 9. 2018 13:31
PSA, které nedokázalo odladit ani motor 1,4 8v
se pouští do dalšího hybridu. No aspoň se bude mít Clakson z čeho posmívat. V rámci tradice to bude muset fungovat s mouchama, které budou vlastně vlastnosti.
Rozbalit vlákno
0
24. 9. 2018 16:57
Složité, drahé a zbytečné
Nebýt ekoteroristických předpisů EU na nesmyslně nízký obsah CO2 v (jinak dnes již velmi čistých) výfukových plynech, žádné hybridy by automobilky vůbec nevyráběly a ušetřené miliardy na jejich vývoj by mohly využít na další zdokonalování spalovacích motorů. Jedná se o totiž o zbytečně složitou, těžkou a nákladnou techniku, která by možná měla jakýs takýs smysl pouze u malých městských hatchbacků, pro ty je ale zase příliš drahá a rozměrná. U auta typu Peugeot 508, který je primárně určen na svižné pohodlné cestování na delších trasách se jedná už o úplný nonsens a v případě 3008 je to jen o fous logičtější. :-O :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
26
Avatar - .StenLi.
24. 9. 2018 22:05
Re: Složité, drahé a zbytečné
Ty si uz len odbornik na hybridy >:D Mylis sa asi v kazdom svojom dojme. Skus si to dostudovat a hlavne najprv nejaky hybrid vlastnit ;)
Avatar - Blue Sun
25. 9. 2018 07:22
Re: Složité, drahé a zbytečné
Už roky marně přemýšlím nad tím, co je na elektrotechnice tak složitého oproti dnešním překomplikovaným motorům... A pořád mi to nikdo z kritiků nedokázal vysvětlit.
Avatar - Ozzman
25. 9. 2018 09:09
Re: Složité, drahé a zbytečné
To si asi neměl moc zkušenost s tou francouzskou elektro.. >:D
Avatar - Blue Sun
25. 9. 2018 10:24
Re: Složité, drahé a zbytečné
Asi jo, jezdím s ní jen jedenáct let...
25. 9. 2018 12:16
Re: Složité, drahé a zbytečné
S francouzským hybridem? (bráno jako výraz technický, ne hanlivý) ;-)
Avatar - Ozzman
25. 9. 2018 12:35
Re: Složité, drahé a zbytečné
A nestáhnou se ti občas okna, nebo se neodemkne auto? Asi páteční kus >:D

Já měl jedno fr. auto, bylo krásné, doteď se mi moc líbí a i z tohoto pohledu jsem měl vlastně štěstí, protože jsem zažil jen zlomek , ale francouzská elektronika je pro mne spíše hanlivý výraz >:D
Avatar - Hammunasakra
25. 9. 2018 13:27
Re: Složité, drahé a zbytečné
Neskutečný jak tyhle klišé přežívaj ;-)

Trocha reality [odkaz]

Komplexně z víc hodnocení = je skoro nejhorší automobilkou ze všech = Bentley
Avatar - Ozzman
25. 9. 2018 13:30
Re: Složité, drahé a zbytečné
No... já samozřejmě vím, že dnes už to je trochu jinak a Renaultu fandím, ale to co popisuju není klišé..... já jsem si to bohužel prožil....
Avatar - Hammunasakra
25. 9. 2018 13:35
Re: Složité, drahé a zbytečné
No a já nezažil meganespolehlivost Bentley = a to má zhruba stejnou hodnotu ;-)

To je jako by mě okradla blondýnka = a já vyhlásil že do konce života s žádnou nikdy nikde už nepudu :-)

Reálná spolehlivost = je často hodně jinak než sou představy. Je to tak moc že se o tom v poslednim Speciálu Freie a Vaculíka už i zmínili = hospodský kecy sou většinou = přesně obráceně! Kdyby si lidi házeli korunou = trefili by to častějš >:D

To mi připomnělo tebe a komentář k hybridum. Tak z nejnovějšího testu: "Takovou přesnost a radost z jízdy.. " pro některý další eště: "Pocitu jistoty napomáhá nízké těžiště a díky bateriím pod zadními sedadly i rozložení hmotnosti mezi nápravami"

No kdo by to byl do hybridů řek? Všichni víme = přesnej opak >:-[]
25. 9. 2018 13:52
Re: Složité, drahé a zbytečné
Frei = Chris Harris
Vaculík = Colin Chapman

Do mrtvol se nekope, ale jiné než takhle absurdní přirovnání mi nepřišlo vhodnější >:D
Avatar - Hammunasakra
25. 9. 2018 13:56
Re: Složité, drahé a zbytečné
Chrise Harrise = mám rád
A rozhodně nic = proti Colinu Chapmanovi

No nikdo jinej nepíše tak do hloubky techniky = takže za mě = díky za to že píšete jak píšete :yes: :-)

Ale to = že házenim korunou by se lidi trefili snad častějš = je zajímavý = a podle mýho trefný >:-[]

Nejvíc to podle mě Vaculík rozsek s Pašíkem = že místo čechama očekávanýho Passatu TDi = doporučil jako nej ojetinu C5 :yes: >:D

A o třídu níž = samozřejmě Auris hybrid >:-[]
25. 9. 2018 14:02
Re: Složité, drahé a zbytečné
A v jiném článku místo jakékoliv ojetiny doporučí jen a pouze novou Fabii. Hádej co si o něm myslím? Technicky určitě na výši bude, lidsky je to vandrák ;-)
25. 9. 2018 14:21
Re: Složité, drahé a zbytečné
A Frei? Ten jezdí dodnes na Ještěd v 1,0MPI Fabii se čtyřmi kamarády, ne? ;-)
Avatar - Hammunasakra
25. 9. 2018 14:26
Re: Složité, drahé a zbytečné
Frei píše docela slušně = kup si Speciál [odkaz] česky podle mě nikdo nepíše líp

Tenhle na Ještěd [odkaz] ?
25. 9. 2018 14:35
Re: Složité, drahé a zbytečné
Svět Motorů fakt nečtu, číst nebudu. Je to celé sponzorované PR. Jak se chovají jednotliví novináři vím od zástupců některých automobilek docela dobře a je to bída.
Avatar - Hammunasakra
25. 9. 2018 15:00
Re: Složité, drahé a zbytečné
Svět motorů ne = Speciál

Jak se chovaj a co požadujou některý zástupci firem vim = je to velká bída :-)
25. 9. 2018 14:26
Re: Složité, drahé a zbytečné
Mimochodem, když jsi zmínil C5. Kamarád si kupoval II.gen (2,0HDI MT), nějaké drobnosti řešil, ale teď se mu (a viděl jsem už takových víc) zvedl čumák, zadek je v původní výšce a servisáci tvrdí, že to není vada. Slyšel jsi o tom někdy nebo řešil?
Avatar - Hammunasakra
25. 9. 2018 14:29
Re: Složité, drahé a zbytečné
Ne to sem neslyšel ani neviděl = a pár lidí co to auto měli znám

Myslim že by měl = změnit servis :-)

Tam je přesně definovaný jaká výška v jaký rychlosti = ve vysokejch se mění nastavení ve prostěch lepšího přítlaku = tohle mi přijde jako fakt blbost. A nechce se mi věřit že servisák řekne "takhle to má bejt" >:D

Nikdy sem vlastní C5 neměl = ale kolega jí letos po 200 t. km prodal = za celý roky = měl čumák a zadek = nastejno ;-)
Mění se to až od nějaký vyšší rychlosti na dálnici = ale obráceně = čumák je níž než zadek :-)
25. 9. 2018 14:36
Re: Složité, drahé a zbytečné
Tohle není první kousek, který jsem tak viděl, ale poprvé, co znám majitele. Je to jak když čubinka ...
Avatar - wakantanka
25. 9. 2018 19:50
Re: Složité, drahé a zbytečné
To robili aj stare BX a problem bol v tych hydroguliach a obcas v cerpadle. Cakal by som, ze odvtedy tento neduh vykorenili. Osobne som citrona ala curajici fenecka veeelmi dlho nevidel.
25. 9. 2018 14:04
Re: Složité, drahé a zbytečné
Ja som zopár francúzov preskákal a žiaden z nich problémy s elektrikou nemal. Podobné špásy ako vytiahnutie kľúča zo zapaľovania a zhasínanie motora spôsobom spojka, trojka, brzda ma postihlo len na poctivom železe značky škoda. Ale faktom, je že to bola relatívne súčasná produkcia ( minulý a súčasný rendlík megere, c4 picasso - minulá generácia, nejaké firemné berlinga a podobné francúzske kreatúry)
Avatar - Blue Sun
25. 9. 2018 14:12
Re: Složité, drahé a zbytečné
Kupodivu nikdy nic. Jediné, co mě z elektricky ovládaných věcí zlobilo, bylo střešní okno na P206, ale to nebylo chybou elektroniky. Nevydržela mechanika, zničený ozubený převod (nejspíš mou vlastní vinou).
Avatar - .StenLi.
25. 9. 2018 10:13
Re: Složité, drahé a zbytečné
Tito experti si asi myslia ze hybridy su najspolahlivejsie koncepty pohonu asi kvoli aerodynamike >:D
Avatar - Hammunasakra
25. 9. 2018 10:23
Re: Složité, drahé a zbytečné
Možná nevíš co to znamená = koncept? :-)
Avatar - .StenLi.
25. 9. 2018 11:13
Re: Složité, drahé a zbytečné
Zato ty urcite nevies ako pouzivat "=" >:D
Avatar - Hammunasakra
25. 9. 2018 13:29
Re: Složité, drahé a zbytečné
No to já právě = viz nespočet důkazů = moc dobře vim >:-[]

Ale ty s tim konceptem.. ;-)
Avatar - .StenLi.
24. 9. 2018 22:14
Ach Peugeot, tesne vedla :(
Clovek by si povedal ze je jednoduche po 20+ rokoch okopirovat uspesnu schemu najvacsej automobilky, ktora hybridom prerazila cestu a vlozit hybridnu technologiu do pre europana atraktivnejsieho kabata a zat uspech. Ale Peugeot sa rozhodol este navysit uz tak vyssiu cenu oproti konkurencii a obmedzit svoju klientelu na ludi s domami a garazami so zasuvkou :-( Toto rozhodnutie zavari celemu koncernu na dlhe roky, asi tak ako kupit Opel..
Rozbalit vlákno
34
25. 9. 2018 06:03
Re: Ach Peugeot, tesne vedla :(
Pošli sem prosím ten předražený ceník a že ty osobně nemáš garáž nebo nabíjecí místo, nevypovídá vůbec nic o tom, zda Peugeot udělal něco špatně. ;-)
Avatar - KANKUNEN
25. 9. 2018 06:56
Re: Ach Peugeot, tesne vedla :(
Hybridní jezdci musí leštit svoji garáž za každou cenu. Když hybrid tak po městě na elektriku a po dálnici na naftu, tam hybrid funguje nejlépe za kamionem.
Avatar - Hammunasakra
25. 9. 2018 10:11
Re: Ach Peugeot, tesne vedla :(
Prosim tě = jak si tohle vymyslel? >:D

A to to tady už x-násobně krát bylo vysvětlený = boha proč bych měl na dálnici jet za kamionem? Umíš tu ptákovinu aspoň vysvětlit? :-)
Avatar - Blue Sun
25. 9. 2018 11:38
Re: Ach Peugeot, tesne vedla :(
Protože ti to Kankunen přikázal. A přes to nejede vlak!
Avatar - Hammunasakra
25. 9. 2018 13:28
Re: Ach Peugeot, tesne vedla :(
:yes: >:-[]

Sakra = tak to sem v rejži >:D
25. 9. 2018 13:50
Re: Ach Peugeot, tesne vedla :(
No to doslova! Minimálně cestou do a z práce! >:-[]
Avatar - Hammunasakra
25. 9. 2018 13:53
Re: Ach Peugeot, tesne vedla :(
Zrovna mám za sebou cestu kousek pod Manchaster a zpátky = chvilku sme měli průměr 12 litrů >:-[]

Možná sme fakt měli jet za těma náklaďákama >:D
25. 9. 2018 13:56
Re: Ach Peugeot, tesne vedla :(
12 beru, ale to jsi letěl přes D v omezovači ne? >:D
Avatar - Hammunasakra
25. 9. 2018 13:58
Re: Ach Peugeot, tesne vedla :(
Jasně = absolutně nadoraz = hyperrychlostí 180 km/h >:D
25. 9. 2018 14:00
Re: Ach Peugeot, tesne vedla :(
A nový manšestráky máš?! ;-)
Avatar - Hammunasakra
25. 9. 2018 14:03
Re: Ach Peugeot, tesne vedla :(
Tos mi připomněl = sedačky i po těch hodinách furt pohoda. My po těch hodinách trošičku v nepohodě = ale jen díky tý době. Auto i na fakt dlouhou trasu = pohoda
25. 9. 2018 14:05
Re: Ach Peugeot, tesne vedla :(
Pořád sedíš v autě, které slouží na delší cestování. V mini bys to asi nedal, ale Auris má sedačky gut.

Na jeden zátah?
Avatar - Blue Sun
25. 9. 2018 07:24
Re: Ach Peugeot, tesne vedla :(
Hele, taky na tu 508 nemám, ale kvůli tomu nebudu hloupě brečet nad "nesprávnou" technikou. Naopak, použitý systém je naprosto v pořádku a pro typická použití dnešních aut ideální.
Avatar - .StenLi.
25. 9. 2018 11:05
Re: Ach Peugeot, tesne vedla :(
Hele, ja na rozdiel od teba na tu 508 mam, ale neviem preco to hned zosobnujes a nechapes rozdiel medzi hloupim brecenim a konstruktivnou kritikou, ja hodnotim konkurencieschopnost PSA voci ostatnym hybridnym modelom a to predpokladame ze ich technika bude mat taku istu efektivitu a spolahlivost ako u Hondy alebo Toyoty, co je velmi nepravdepodobne. Zaroven to nie je hate pretoze 3008 sa mi paci a velmi rad by som si ju kupil, ale ako drviva vacsina majitelov hybridov uz jedine v hybridnej verzii, ktorej absencia odradi vela zaujemcov.
Avatar - Blue Sun
25. 9. 2018 11:35
Re: Ach Peugeot, tesne vedla :(
Tvá kritika ovšem vůbec konstruktivní není. Zhlédl ses v jednom systému a odmítáš vidět výhody jiných, což není konstruktivní. To je jen hloupé brečení. Peugeot, jako mnozí jiní, použil systém pohonu s možností čistě elektrického provozu pro příměstský provoz. 50 km na elektřinu je paráda pro příměstské cestování, dojedeš čistě až do práce. A na delší cesty je k dispozici výkonný motor.
Plky o teoretické nespolehlivosti pak na důvěryhodnosti tvého "sdělení" už vůbec nepřidají.
25. 9. 2018 12:15
Re: Ach Peugeot, tesne vedla :(
Když na ní máš, tak sem hoď už ten ceník, jsem opravdu zvědavý. O posuzování spolehlivosti na základě pocitu ani nemluvím.

K tomu, jak se dokážeš shodit kvůli plug-in hybridu se radši vracet nebudeme, ne? ;-)
Avatar - .StenLi.
25. 9. 2018 13:38
Re: Ach Peugeot, tesne vedla :(
Si snad uz dost velky na to aby si si vedel vygooglit cennik sam a neotravoval s takymito zakladnymi ukonmi ostatnych.. ked tam uz budes tak si vygoogli aj nejake statistiky spolahlivosti a zistis ze Peugeot v nich nikdy neexceloval, vola sa to statistika, nie pocity . Ak si malolety tak to neber ako urazku, skus poprosit starsieho surodenca, aneb rekni mamince ;-)
25. 9. 2018 13:50
Re: Ach Peugeot, tesne vedla :(
Ceník na auto, které bude v prodeji ve 2Q/19 neumím najít, dej ho sem prosím. Jinak si tu jen honíš tričko.
Zároveň dej statistiku spolehlivosti na nový P3008 Hybrid nebo P508 Hybrid.

Jinak tu jen mlátíš prázdnou slámu ;-)
Avatar - Hammunasakra
25. 9. 2018 13:51
Re: Ach Peugeot, tesne vedla :(
Mýty o spolehlivosti sou fascinující [odkaz]

A navzdory dnešní celkem snadný dostupnosti dat = přetrvávaj ;-)

Jak to zmínili Vaculík s Freiem v poslednim Speciálu = jak je možný že ty hospodský kecy sou většinou dokonce přesnej opak? :-)

Zajímavý je že VW mělo a má trvalý problémy = jeho luxus značka patří dokonce k tomů nejhoršímu z nejhorších = ale furt se mluví hlavně o frantících [odkaz]

Vysvětlíš odkad svý představy máš? Z který hospody? ;-)
25. 9. 2018 14:00
Re: Ach Peugeot, tesne vedla :(
Tahle statistika je taky úžasná >:-[] Všicni víme, že JLR dělá stejné jednotky pro Jag i pro LR, ale Jag je podle všeho dvakrát na motorech poruchovější.

Je to nesmysl a u aut prodaných v 17 tím spíš, že se bude jednat o tovární záruky ;-). Nemělo smysl to moc číst, ale bude to z US, viď?
Avatar - Hammunasakra
25. 9. 2018 14:07
Re: Ach Peugeot, tesne vedla :(
Tohle sem tu už psal a opakovaně to vysvětloval Vaculík = jen trochu jiný naladění převodovky = může udělat docela změny ve finálový spolehlivosti motoru. A že se motor ladí jinak pro Jag a jinak pro těžký SUV = o tom asi žádná

Napříč různejma statistikama panuje realtivně shoda = tady sme se nějak zasekli na tom že frantík je nespolehlivej = a dál to nejde a nejde :-)

Přitom tématu se dlouhodobě a dost fundovaně = věnuje ten podle mýho hodně hodně nadstandardně dobře píšící Vaculík a Frei

Že jim vycházej a píšou = zcela jiný věci = než je názor diskutujících tady nebo v hospodě = je jiná věc

LR mám rád = ale spolehlivost co pamatuju nebyl nikdy ten důvod = mejch sympatií ;-)

Popravdě = dost rozdílnou poruchovost má třeba jen stejná technika ve Škodovce a VW
25. 9. 2018 14:19
Re: Ach Peugeot, tesne vedla :(
U LR/RR nebyly problémem motory (stejně jako u Jagu), ale veskrze elektronika a podvozky. Audi jsem odjezdil 3, všechno nezmaři. Další jezdil zaměstnanec, opět no problemo. O škodovkách bych si cintal triko, ty mi rukama projdou max na odzkoušení a VW dtto.

Citroena mám aktuálně jednoho na firmě na městské cukačky a u 1,2 Puretech jsem reklamoval nedržící otáčky na volnoběh a citelné mezery ve výkonu při sešlápnutí plynu. Řekli mi, že to je vlastnost ne vada, ale že by mě to uspokojilo, to teda ne. Jinak je C3 fajn mazlík, ale tohle mě štve (na řazení formou míchání guláše pro 30 lidí nemá smysl žehrat).
Avatar - Hammunasakra
25. 9. 2018 14:23
Re: Ach Peugeot, tesne vedla :(
Vlastní zkušenost nemá téměř hodnotu = je to prostě 1ks vs statisíce

U 1,2 PureTECH ti kecali = babička ho má = a v jejim docela požehnanym věku = jí to necuká. Má manuál
25. 9. 2018 14:28
Re: Ach Peugeot, tesne vedla :(
Jsem si téměř jistý, že tam je nějaký problém. Z počátku jsem kolegyni tvrdil, že si to sedne, ale teď po prvním periodickém servisu a 6tkm je jasné, že ne.

Dík za info, zkusím to přes zastoupení. ;-)
Avatar - Hammunasakra
25. 9. 2018 14:30
Re: Ach Peugeot, tesne vedla :(
No dneska je dost normálních slušnejch ne autorizovanejch servisů = když máš štěstí na někoho schopnějšího = za pár minut po diagnostice ti řekne co a jak
25. 9. 2018 14:38
Re: Ach Peugeot, tesne vedla :(
Zeptám se na zastoupení a uvidíme, moc to řešit nechci. Je to oslík na drandění po městě a já do něj skočím jednou za uherák.
Avatar - Hammunasakra
25. 9. 2018 14:57
Re: Ach Peugeot, tesne vedla :(
Babičce je už dost přes 70 a k nevíře furt pracuje teda jako prduch = o bejvalý manažery co chtěj a sou ochotný pracovat za pár korun je docela zájem :-) Takže ten 1,2 PureTECH používá nejhůř jak to de = v létě zimě na krátkou cestu tam a zpátky. Občasný víkendový popojetí na delší trasu to nespasí. Je fakt že na mý doporučení důsledně tankuje jen prémiovej benzín a občas jí tam doleju [odkaz]

Je někde na konci záruky = 5 let a kilometry z hlavy nevim. Ale je to v první druhý třetí řadě auto na krátký vzdálenosti jen po městě = a motor je zatim těžce v pohodě
25. 9. 2018 12:40
Re: Ach Peugeot, tesne vedla :(
Ako som uz pisal inde v diskusii, podla informacii, ktore som dostal PSA bude mat hybridnu techniku od toyoty/lexusu.
25. 9. 2018 12:53
Re: Ach Peugeot, tesne vedla :(
O tom jsem nikde nečetl. PSA oslovilo Toyotu ohledně systému Air hybrid, ale dohoda neklapla. Tento hybridní pohon by měl být tedy developován pouze PSA.
Avatar - Blue Sun
25. 9. 2018 14:16
Re: Ach Peugeot, tesne vedla :(
Určitě to nebude systém Toyoty, když si Peugeot tuhle techniku vyvíjel sám už před lety pro stávající 508. Tím spíš, když používají osmistupňovou převodovku, zatímco Toyota má eCVT.
25. 9. 2018 14:20
Re: Ach Peugeot, tesne vedla :(
Principiálně je to podobný systém, ale zcela jiná technika než kdysi u RXH.
Avatar - Blue Sun
25. 9. 2018 18:03
Re: Ach Peugeot, tesne vedla :(
RXH měla elektromotor jen vzadu, ne? Ovšem rozhodně to není Toyota, která nepracuje se stupňovými převodovkami, protože pro hybrid nejsou moc vhodné.
25. 9. 2018 15:27
Re: Ach Peugeot, tesne vedla :(
Ako som kupil, tak predavam. RXh nemusi mat nic spolocne s aktualnou generaciou hybridov, takze nemusi to znamenat vobec nic. Aisin takisto v nasledujucich modeloch uz zrejme neuvidime a CVT a eCVT su tiez rozdielne prevodovky. Preverit by tuto info chcelo urcite, dostal som ju od predajcu. Ale neznamena to, ze to tak byt nemoze.
Avatar - Blue Sun
25. 9. 2018 18:04
Re: Ach Peugeot, tesne vedla :(
Tak se podívej, co píší v článku. Motor, osmikvalt a elektro... kde tam vidíš Toyotu?