Novinky
white label
11
Které auto jezdí (při stejném jízdním stylu a obdobném výkonu) v dieselu za 4 a v benzínu za 8?
Přejít do diskuze
Intelektuálne sa nám tu obnaž a vysvetli nám dôvody. Mimochodom, akú má nafta u porsche tradíciu keď sa svet v pr.el obracia?
V tom prípade si z seba spravil vola, keďže podľa tvojej logiky jazdí dízel za polovicu :-! . V zásade kúp si čo len chceš, stále máš voľbu. Že by zrovna u porsche bola nafta nutnosť si nemyslím, auto si nekupuješ kvôli lacnej prevádzke
Do jakéhokoliv Porsche si sedneš, tak určitě působí a jede sportovněji než jeho přímá konkurence. To, že vyrábějí i SUV nemění nic na tom, že Porsche je zcela správně díky ikonické 911 bráno jako sportovní značka.
Pokud o sobě hovoří jako o sportovní značce, proč prodávají proboha SUV? Kolik % prodejů z celku tvoří prodej SUV? To už i MB si může říkat sportovní značka, stejně jako BMW, atd.
Fascinující je to prohlášení, že vyrábí sportovní vozy... haha, prodej dělá SUV, to jsou sportovní vozy??
Osobně tomu fandím, ale musí počítat s poklesem prodejů. Těch blbů co kupovalo Panameru v dehtu bylo dost, o Cayenu nemluvě.
Prekvapeni, auta si lidi kupujou, aby s nima jezdili vsude, vcetne mest. A fakt si nebudou kupovat jeste jedno auto, protoze nekomu prijde 500 koni do mesta moc. A kdyz uz, tak si takovy lidi koupej 911, a ta tech koni o tolik min mit nebude.
Jediny, cim se bude vyuziti cayennu lisit od ostatnich aut je tim, ze ho sem tam nekdo vyuzije na tahani lodi, koni, aut a vetronu.
Jediny, cim se bude vyuziti cayennu lisit od ostatnich aut je tim, ze ho sem tam nekdo vyuzije na tahani lodi, koni, aut a vetronu.
Dobrý počin, ale 3,0 a 4,0 TDI jim bude chybět. Jestli to není trochu předčasně. 😉
Chápu, pokud jim prodeje tvoří 12% vozy s naftovými motory, ono dnes ve světě je nafta pranýřována, ovšem jsem zvědav, jak si pak poradí s emisemi. Pokud se budou do elektro započítávat i emise při výrobě... nevím nevím.
Jinak dnes se krom nafty pranýřuje cokoliv, viz třeba Me Too, pohlaví již dle EU máme myslím taky přes 30? a ne původní dvě - žena x muž, atd. Proto se svět v ... obrací.
Jinak dnes se krom nafty pranýřuje cokoliv, viz třeba Me Too, pohlaví již dle EU máme myslím taky přes 30? a ne původní dvě - žena x muž, atd. Proto se svět v ... obrací.
kdyz vezmu cayenne podle spritmonitoru od r 2016 v rozmezi vykonu 250-500 koni, tak pravda, moc jich tam neni, ale benzin jezdi v primeru za 11.43, nafta 11.10, nafta s SCR 10.76, a benzinovej hybrid za 8.86, a to nemluvim o tom, ze diesel, je u ty nizsi vykonovy hranice
pravda, ze jsou i vetsi auta nez cayenne, ale u Porsche me nic vetsiho nenapada, mozna ta tramvaj Porsche co jezdi v pze ...
pravda, ze jsou i vetsi auta nez cayenne, ale u Porsche me nic vetsiho nenapada, mozna ta tramvaj Porsche co jezdi v pze ...
az budou jezdit benziny za 4 litry tak proc ne ale kdyz jezdi nafta za 4 a benzin za 8 tak si benzin koupi jen blazen..
osobne nesnasima odmitam benzinova auta a mam a dale budu kupovat jen naftova
osobne nesnasima odmitam benzinova auta a mam a dale budu kupovat jen naftova
Asi tě nemaj rádi, ale zde se nabízí obdobná otázka - jaký k tomu mají důvod?
Můj tajný tip je, že tvůj prvopočáteční příspěvek velmi umně a rafinovaně recyklovaný znovu a znovu pod každou diskuzí je stojí spoustu úložného prostoru a na další terabajtový, naftový a 4x4 disk s manuální ruční brzdou jednoduše již nezbývají v rozpočtu acz love.
Můj tajný tip je, že tvůj prvopočáteční příspěvek velmi umně a rafinovaně recyklovaný znovu a znovu pod každou diskuzí je stojí spoustu úložného prostoru a na další terabajtový, naftový a 4x4 disk s manuální ruční brzdou jednoduše již nezbývají v rozpočtu acz love.
Mercedesy plug-in diesel >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] třeba E-class myslím že i S-kláda to za 4 dá 😄
Tak se na to BMW podivejme. BMW dela 1er, 2er, 3er, 4er, 5er, 6er, 7er, 8er, X1, X2, X3, X4, X5, X6, X7, i3, i8, Z4. Ciste sportovni je jen Z4, kdyz prihmourime oci jako nad "budoucnosti", pak i i8. Kdyz bych pocital i sportovni ///M derivaty jednotlivych rad, pak je se v objemu dostaneme mozna i na cele promile toho co BMW vyrobi, spis to ale bude toho promile jen zlomek.
A porovnejme s Porsche, to dela 911, Boxster, Cayman, Macan, Cayene, Panamera. Pomer cistokrevnich sportaku ke konfekci 50:50, a to jeste ta konfekce spis zachazi do tech sportovnich derivatu, do ///M, od BMW. Prodejema ten pomer 50:50 nebude, ale furt to budou desitky procent pro kategorii cistych sportaky a vyssi desitky procent pro vlastne sportovni derivaty konfekce.
Secteno, podtrzeno: Ano, porsche do dnes je sportovni znacka. Krasny priklad sportovni znacky, ktera z koncernove truhlice s citem vytezila co se vytezit da, cim si zabezpecila kvalitni financni zazemi i pro budouci generace cistokrevnych sportaku. Takhle se to ma delat.
A porovnejme s Porsche, to dela 911, Boxster, Cayman, Macan, Cayene, Panamera. Pomer cistokrevnich sportaku ke konfekci 50:50, a to jeste ta konfekce spis zachazi do tech sportovnich derivatu, do ///M, od BMW. Prodejema ten pomer 50:50 nebude, ale furt to budou desitky procent pro kategorii cistych sportaky a vyssi desitky procent pro vlastne sportovni derivaty konfekce.
Secteno, podtrzeno: Ano, porsche do dnes je sportovni znacka. Krasny priklad sportovni znacky, ktera z koncernove truhlice s citem vytezila co se vytezit da, cim si zabezpecila kvalitni financni zazemi i pro budouci generace cistokrevnych sportaku. Takhle se to ma delat.
1898 - Ferdinand Porsche byl prvním, kdo prakticky využil hybridní pohon automobilů: 😉
[odkaz]
[odkaz]
P.S. Takže sis s tou protiotázkou vlastně docela naběhl. 😄
[odkaz]
[odkaz]
P.S. Takže sis s tou protiotázkou vlastně docela naběhl. 😄
Osobně bych si diesel do Panamery nevybral, ale ta nová s dieselovou V8 jezdila výborně, na dálnici ideální motorizace.
Pokud jim bude chybět 3.0 a 4.0 TDI, tak to jim v podstatě budou chybět všechny diesely, které kdy používali. 😉
jedine co melo diesely byli Cayenne, Panamera a Macan, celkove diesel tvori cca 15% prodeju Porsche, a z toho vetsina tech dieselu se prodala v Evrope, u Cayenne prodeje bez dieselu klesli v Evrope o cca 40%, ale v daslim kravrtaku roku 2018 ji zprodeje stoupli nad kvartal z minulych let, v cervenci 2018 mel Cayenne v Evrope prodejni rekord, naopak tezky propad zaziva v USA kde znacka stratila v tehle kategorii strasne moc priznivcu, Panamere se v Evrope vesmes take dari a prodeje bez dieselu nijak neutrpeli a jasou na stejnych cislech za kvartaly, v USA ji prodeje mirne stoupli, u Macanu je v Evrope propad asi o 10% a v USA zatim prodeje hodne rostou
vesmes se da rict ze Porsche se bez dieselu dari stejne dobre a prodeje jim jeste mirne rostou
vesmes se da rict ze Porsche se bez dieselu dari stejne dobre a prodeje jim jeste mirne rostou
Článok pojednáva o konci nafty, ak by riešil koniec bateriek, tak by som sa opýtal, že akú majú tradíciu u porsche baterky....Skús dať odpoveď, nie protiotázku
Ptáš se, jakou má tradici u Porsche nafta, já ti odpověděl protiotázkou, omlouvám se za nedostatečné vysvětlení pointy..
No, nějaká ta tradice bude u Porsche i v naftě😒br />
[odkaz]
>😒] 😉
Výroba 1953-1963 - vzduchem chlazený diesel
>😒] 😉
Výroba 1953-1963 - vzduchem chlazený diesel
to jsem rozhodně neměl v úmyslu, jsem se svými Mrercedesy docela hodně spokojen >😒] >😒] >😒] >😒] a ty tedy v dieselu určitě koupím >😒] >😒] >😒] >😒]
Jasne, take spotreby, ako uvadzas istotne maju, ked kazdy pribrzdeny majitel(ka) jazdi s Cayenne-om v meste .
Porsche SUV s vykonom 250-500 PS je jednoznacne CITY CAR všakáno, takze hybrid bude ideal aj do vsetkych ostatnych SUV + 300 kg mrtvej hmotnosti akumulatorov na, este vobec nerozdrbane mestske komunikacie
:no:
Porsche SUV s vykonom 250-500 PS je jednoznacne CITY CAR všakáno, takze hybrid bude ideal aj do vsetkych ostatnych SUV + 300 kg mrtvej hmotnosti akumulatorov na, este vobec nerozdrbane mestske komunikacie
:no:
Pokud, pokud, pokud... jenže nezapočítávají a nebudou. Až se budou započítávat i emise ve výrobě, pak limity nikdy nesplní žádné auto.
Jedině dobře! Už nastává doba hybridu a elektromobilů a my se s tím všichni hold musíme smířit.
No, nebýt teď ten silný antidiesel trend, tak by Urus možná dostal ten dieselový V8 taky. 😉
[odkaz]
[odkaz]
dle celosvetovych prodeju to by velice dobrej krok odstranit diesely z nabidky, bez dieselu jim prodeje mirne stoupaji, prvotni pokles prodeju se v nasledujicim kvartalu vratil do normalu a v dalsim se prodeje zase o chup zvedli nad cisla kdy jeste prodavali diesely
je potreba si i uvedomit ze Porsche timto usetrilo cca 100 milionu eur ktere by jinak zaplatili za homologace tech dieselovych variant v Evrope
je potreba si i uvedomit ze Porsche timto usetrilo cca 100 milionu eur ktere by jinak zaplatili za homologace tech dieselovych variant v Evrope
tak to je dobre, do rekneme 10 let si tedy nebudes moci koupit nove auto, do rekneme 25-30 let ani ojete auto, takze vlastne prestanes jezdit a udelas tim nam vsem strasnou radost
mimochodem kde jezdi parametricky obdobne benziny a nafty za to co pises? 4 litry nafta a 8 litru benzin? to asi nebudou motory podobnych jizdnich vykonu co?
a co udelas kdys benzinak s elektromotorem budou jezdit za 3 litry a tvoje nafta za 4?
mimochodem kde jezdi parametricky obdobne benziny a nafty za to co pises? 4 litry nafta a 8 litru benzin? to asi nebudou motory podobnych jizdnich vykonu co?
a co udelas kdys benzinak s elektromotorem budou jezdit za 3 litry a tvoje nafta za 4?
kdyby se u spoalovacich motorizaci zapocitavali i emise z rafinace paliv, tak by neprosli spalovaky emisema jiz prez 26 let, tedy od zavedeni Euro1 v roce 1992 😉 resis tu nesmysly a jen trolis :-!
Chtěl jsem reagovat podobně, díky.
No tak hitmene, vyjmenuj alespoň 10 pohlaví, co my v EU máme. Pokud by to pro tebe bylo trápení, můžeš hodit odkaz, ale ten už musí být na těch "přes 30", jasný?
No tak hitmene, vyjmenuj alespoň 10 pohlaví, co my v EU máme. Pokud by to pro tebe bylo trápení, můžeš hodit odkaz, ale ten už musí být na těch "přes 30", jasný?
napsal jsem dnes k tomuto tematu do zdejší diskuse příspěvek, který redakce smazala. Ptám se, jaký k tomu byl důvod? :no: