Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
topten
>😁 >😁 >😁
jedine nejakou olitanou naftovou plecku
>😁 >😁 >😁
jedine nejakou olitanou naftovou plecku
>😁 >😁 >😁
Petriso
az budou jezdit benziny za 4 litry tak proc ne ale kdyz jezdi nafta za 4 a benzin za 8 tak si benzin koupi jen blazen..
osobne nesnasima odmitam benzinova auta a mam a dale budu kupovat jen naftova
osobne nesnasima odmitam benzinova auta a mam a dale budu kupovat jen naftova
Které auto jezdí (při stejném jízdním stylu a obdobném výkonu) v dieselu za 4 a v benzínu za 8?
Chtěl tím nápadně říct že efektivita naftových velkých vozů je vyšší než benzinových
V tom prípade si z seba spravil vola, keďže podľa tvojej logiky jazdí dízel za polovicu :-! . V zásade kúp si čo len chceš, stále máš voľbu. Že by zrovna u porsche bola nafta nutnosť si nemyslím, auto si nekupuješ kvôli lacnej prevádzke
Který velký naftový vůz jezdí za 4 litry na 100km?
kdyz vezmu cayenne podle spritmonitoru od r 2016 v rozmezi vykonu 250-500 koni, tak pravda, moc jich tam neni, ale benzin jezdi v primeru za 11.43, nafta 11.10, nafta s SCR 10.76, a benzinovej hybrid za 8.86, a to nemluvim o tom, ze diesel, je u ty nizsi vykonovy hranice
pravda, ze jsou i vetsi auta nez cayenne, ale u Porsche me nic vetsiho nenapada, mozna ta tramvaj Porsche co jezdi v pze ...
pravda, ze jsou i vetsi auta nez cayenne, ale u Porsche me nic vetsiho nenapada, mozna ta tramvaj Porsche co jezdi v pze ...
Jasne, take spotreby, ako uvadzas istotne maju, ked kazdy pribrzdeny majitel(ka) jazdi s Cayenne-om v meste .
Porsche SUV s vykonom 250-500 PS je jednoznacne CITY CAR všakáno, takze hybrid bude ideal aj do vsetkych ostatnych SUV + 300 kg mrtvej hmotnosti akumulatorov na, este vobec nerozdrbane mestske komunikacie
:no:
Porsche SUV s vykonom 250-500 PS je jednoznacne CITY CAR všakáno, takze hybrid bude ideal aj do vsetkych ostatnych SUV + 300 kg mrtvej hmotnosti akumulatorov na, este vobec nerozdrbane mestske komunikacie
:no:
Prekvapeni, auta si lidi kupujou, aby s nima jezdili vsude, vcetne mest. A fakt si nebudou kupovat jeste jedno auto, protoze nekomu prijde 500 koni do mesta moc. A kdyz uz, tak si takovy lidi koupej 911, a ta tech koni o tolik min mit nebude.
Jediny, cim se bude vyuziti cayennu lisit od ostatnich aut je tim, ze ho sem tam nekdo vyuzije na tahani lodi, koni, aut a vetronu.
Jediny, cim se bude vyuziti cayennu lisit od ostatnich aut je tim, ze ho sem tam nekdo vyuzije na tahani lodi, koni, aut a vetronu.
tak to je dobre, do rekneme 10 let si tedy nebudes moci koupit nove auto, do rekneme 25-30 let ani ojete auto, takze vlastne prestanes jezdit a udelas tim nam vsem strasnou radost
mimochodem kde jezdi parametricky obdobne benziny a nafty za to co pises? 4 litry nafta a 8 litru benzin? to asi nebudou motory podobnych jizdnich vykonu co?
a co udelas kdys benzinak s elektromotorem budou jezdit za 3 litry a tvoje nafta za 4?
mimochodem kde jezdi parametricky obdobne benziny a nafty za to co pises? 4 litry nafta a 8 litru benzin? to asi nebudou motory podobnych jizdnich vykonu co?
a co udelas kdys benzinak s elektromotorem budou jezdit za 3 litry a tvoje nafta za 4?
Beefcake
No hura.
Oni s nimi hlavne nemali ani zacinat.
Panamera s dizlom ... 8-s
Oni s nimi hlavne nemali ani zacinat.
Panamera s dizlom ... 8-s
Osobně bych si diesel do Panamery nevybral, ale ta nová s dieselovou V8 jezdila výborně, na dálnici ideální motorizace.
Uživatel_5340709
Dobrý počin, ale 3,0 a 4,0 TDI jim bude chybět. Jestli to není trochu předčasně. 😉
Pokud jim bude chybět 3.0 a 4.0 TDI, tak to jim v podstatě budou chybět všechny diesely, které kdy používali. 😉
Osobně tomu fandím, ale musí počítat s poklesem prodejů. Těch blbů co kupovalo Panameru v dehtu bylo dost, o Cayenu nemluvě.
dle celosvetovych prodeju to by velice dobrej krok odstranit diesely z nabidky, bez dieselu jim prodeje mirne stoupaji, prvotni pokles prodeju se v nasledujicim kvartalu vratil do normalu a v dalsim se prodeje zase o chup zvedli nad cisla kdy jeste prodavali diesely
je potreba si i uvedomit ze Porsche timto usetrilo cca 100 milionu eur ktere by jinak zaplatili za homologace tech dieselovych variant v Evrope
je potreba si i uvedomit ze Porsche timto usetrilo cca 100 milionu eur ktere by jinak zaplatili za homologace tech dieselovych variant v Evrope
Ada je zase tady
napsal jsem dnes k tomuto tematu do zdejší diskuse příspěvek, který redakce smazala. Ptám se, jaký k tomu byl důvod? :no:
Asi tě nemaj rádi, ale zde se nabízí obdobná otázka - jaký k tomu mají důvod?
Můj tajný tip je, že tvůj prvopočáteční příspěvek velmi umně a rafinovaně recyklovaný znovu a znovu pod každou diskuzí je stojí spoustu úložného prostoru a na další terabajtový, naftový a 4x4 disk s manuální ruční brzdou jednoduše již nezbývají v rozpočtu acz love.
Můj tajný tip je, že tvůj prvopočáteční příspěvek velmi umně a rafinovaně recyklovaný znovu a znovu pod každou diskuzí je stojí spoustu úložného prostoru a na další terabajtový, naftový a 4x4 disk s manuální ruční brzdou jednoduše již nezbývají v rozpočtu acz love.
Exposed
Jedině dobře! Už nastává doba hybridu a elektromobilů a my se s tím všichni hold musíme smířit.
Adrouš
Bodeť by ne, nafta patří do traktorů a ne do sporťáků. Teď už jen benzin a nebo elektrika.
A porovnejme s Porsche, to dela 911, Boxster, Cayman, Macan, Cayene, Panamera. Pomer cistokrevnich sportaku ke konfekci 50:50, a to jeste ta konfekce spis zachazi do tech sportovnich derivatu, do ///M, od BMW. Prodejema ten pomer 50:50 nebude, ale furt to budou desitky procent pro kategorii cistych sportaky a vyssi desitky procent pro vlastne sportovni derivaty konfekce.
Secteno, podtrzeno: Ano, porsche do dnes je sportovni znacka. Krasny priklad sportovni znacky, ktera z koncernove truhlice s citem vytezila co se vytezit da, cim si zabezpecila kvalitni financni zazemi i pro budouci generace cistokrevnych sportaku. Takhle se to ma delat.
vesmes se da rict ze Porsche se bez dieselu dari stejne dobre a prodeje jim jeste mirne rostou
[odkaz]
[odkaz]
P.S. Takže sis s tou protiotázkou vlastně docela naběhl. 😄
>😒] 😉
Výroba 1953-1963 - vzduchem chlazený diesel
[odkaz]
Jinak dnes se krom nafty pranýřuje cokoliv, viz třeba Me Too, pohlaví již dle EU máme myslím taky přes 30? a ne původní dvě - žena x muž, atd. Proto se svět v ... obrací.
Svet sa v * obracia kvoli takymto ako si prave ty.
No tak hitmene, vyjmenuj alespoň 10 pohlaví, co my v EU máme. Pokud by to pro tebe bylo trápení, můžeš hodit odkaz, ale ten už musí být na těch "přes 30", jasný?