Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Hittman
Svět
Hittman
| 24. 9. 2018 13:54
se v pr.el obrací.. ;-\
Avatar - Hammunasakra
Svět
Hammunasakra
| 24. 9. 2018 14:01
Tim že Porsche nebude používat naftu? Jako fakt? :-)
Avatar - Hittman
Svět
Hittman
| 24. 9. 2018 14:26
Fascinující je to prohlášení, že vyrábí sportovní vozy... haha, prodej dělá SUV, to jsou sportovní vozy??
Svět
webpaja
| 24. 9. 2018 14:40
A co jsou 911, Caymann, Boxster?
Avatar - Hittman
Svět
Hittman
| 24. 9. 2018 14:48
Pokud o sobě hovoří jako o sportovní značce, proč prodávají proboha SUV? Kolik % prodejů z celku tvoří prodej SUV? To už i MB si může říkat sportovní značka, stejně jako BMW, atd.
Svět
fOE
| 24. 9. 2018 15:23
Tak se na to BMW podivejme. BMW dela 1er, 2er, 3er, 4er, 5er, 6er, 7er, 8er, X1, X2, X3, X4, X5, X6, X7, i3, i8, Z4. Ciste sportovni je jen Z4, kdyz prihmourime oci jako nad "budoucnosti", pak i i8. Kdyz bych pocital i sportovni ///M derivaty jednotlivych rad, pak je se v objemu dostaneme mozna i na cele promile toho co BMW vyrobi, spis to ale bude toho promile jen zlomek.

A porovnejme s Porsche, to dela 911, Boxster, Cayman, Macan, Cayene, Panamera. Pomer cistokrevnich sportaku ke konfekci 50:50, a to jeste ta konfekce spis zachazi do tech sportovnich derivatu, do ///M, od BMW. Prodejema ten pomer 50:50 nebude, ale furt to budou desitky procent pro kategorii cistych sportaky a vyssi desitky procent pro vlastne sportovni derivaty konfekce.

Secteno, podtrzeno: Ano, porsche do dnes je sportovni znacka. Krasny priklad sportovni znacky, ktera z koncernove truhlice s citem vytezila co se vytezit da, cim si zabezpecila kvalitni financni zazemi i pro budouci generace cistokrevnych sportaku. Takhle se to ma delat.
Svět
webpaja
| 24. 9. 2018 15:38
Do jakéhokoliv Porsche si sedneš, tak určitě působí a jede sportovněji než jeho přímá konkurence. To, že vyrábějí i SUV nemění nic na tom, že Porsche je zcela správně díky ikonické 911 bráno jako sportovní značka.
Avatar - white label
Svět
white label
| 24. 9. 2018 15:52
To je pravda, zrovna nedávno jsem ti chtěl jeden příklad předvést v praxi. ;-)
Avatar - wakantanka
Svět
wakantanka
| 24. 9. 2018 20:20
Lebo SPORT Utility Vehicle :-)
Svět
SamanAR
| 24. 9. 2018 21:42
jedine co melo diesely byli Cayenne, Panamera a Macan, celkove diesel tvori cca 15% prodeju Porsche, a z toho vetsina tech dieselu se prodala v Evrope, u Cayenne prodeje bez dieselu klesli v Evrope o cca 40%, ale v daslim kravrtaku roku 2018 ji zprodeje stoupli nad kvartal z minulych let, v cervenci 2018 mel Cayenne v Evrope prodejni rekord, naopak tezky propad zaziva v USA kde znacka stratila v tehle kategorii strasne moc priznivcu, Panamere se v Evrope vesmes take dari a prodeje bez dieselu nijak neutrpeli a jasou na stejnych cislech za kvartaly, v USA ji prodeje mirne stoupli, u Macanu je v Evrope propad asi o 10% a v USA zatim prodeje hodne rostou

vesmes se da rict ze Porsche se bez dieselu dari stejne dobre a prodeje jim jeste mirne rostou
Avatar - Beefcake
Svět
Beefcake
| 24. 9. 2018 22:25
Na tohoto trolla fakt netreba reagovat.
Svět
kyklop
| 24. 9. 2018 14:37
Intelektuálne sa nám tu obnaž a vysvetli nám dôvody. Mimochodom, akú má nafta u porsche tradíciu keď sa svet v pr.el obracia?
Avatar - Hittman
Svět
Hittman
| 24. 9. 2018 14:49
A jakou tradici mají u Porsche baterky?
Svět
kyklop
| 24. 9. 2018 14:51
Článok nie je o konci bateriek v porsche, ale o konci nafťákov, tak to skús znova
Avatar - Hittman
Svět
Hittman
| 24. 9. 2018 14:59
Ptáš se, jakou má tradici u Porsche nafta, já ti odpověděl protiotázkou, omlouvám se za nedostatečné vysvětlení pointy..
Svět
kyklop
| 24. 9. 2018 15:43
Článok pojednáva o konci nafty, ak by riešil koniec bateriek, tak by som sa opýtal, že akú majú tradíciu u porsche baterky....Skús dať odpoveď, nie protiotázku
Avatar - Blue Sun
Svět
Blue Sun
| 24. 9. 2018 17:57
Kde by ji vzal?
Avatar - white label
Svět
white label
| 24. 9. 2018 14:53
Ty startovací poměrně dlouhou... ;-)
Avatar - Hittman
Svět
Hittman
| 24. 9. 2018 14:59
Pravda, ty jsem ovšem nemyslel, což asi většina pochopila...
Avatar - white label
Svět
white label
| 24. 9. 2018 15:04
1898 - Ferdinand Porsche byl prvním, kdo prakticky využil hybridní pohon automobilů: ;-)
[odkaz]
[odkaz]

P.S. Takže sis s tou protiotázkou vlastně docela naběhl. :-)
Avatar - .StenLi.
Svět
.StenLi.
| 24. 9. 2018 21:14
>:D Naftove Porsche je dnes uz doslova nadavka..
Avatar - Beefcake
Svět
Beefcake
| 24. 9. 2018 22:26
Alebo elektricky Harley :-)
Avatar - wakantanka
Svět
wakantanka
| 24. 9. 2018 20:22
Naftaky nemali do Porsche ani dorazit, takze svet sa vracia do spravnych kolaji :-)
Avatar - white label
Svět
white label
| 24. 9. 2018 23:15
No, nějaká ta tradice bude u Porsche i v naftě:
[odkaz]
>:-[] ;-)
Výroba 1953-1963 - vzduchem chlazený diesel
Avatar - wakantanka
Svět
wakantanka
| 25. 9. 2018 09:03
:yes: ehm, tak potom očakávam v rámci zachovaní tradícií diesel aj v Lamborghini >:D
Avatar - white label
Svět
white label
| 25. 9. 2018 11:52
No, nebýt teď ten silný antidiesel trend, tak by Urus možná dostal ten dieselový V8 taky. ;-)
[odkaz]
Avatar - white label
Svět
white label
| 24. 9. 2018 14:42
Finální rozhodnutí Porsche je vzhledem k současné situaci logické, viz i text článku.
Avatar - Hittman
Svět
Hittman
| 24. 9. 2018 14:51
Chápu, pokud jim prodeje tvoří 12% vozy s naftovými motory, ono dnes ve světě je nafta pranýřována, ovšem jsem zvědav, jak si pak poradí s emisemi. Pokud se budou do elektro započítávat i emise při výrobě... nevím nevím.
Jinak dnes se krom nafty pranýřuje cokoliv, viz třeba Me Too, pohlaví již dle EU máme myslím taky přes 30? a ne původní dvě - žena x muž, atd. Proto se svět v ... obrací.
Avatar - Blue Sun
Svět
Blue Sun
| 24. 9. 2018 17:58
Pokud, pokud, pokud... jenže nezapočítávají a nebudou. Až se budou započítávat i emise ve výrobě, pak limity nikdy nesplní žádné auto.
Avatar - Beefcake
Svět
Beefcake
| 24. 9. 2018 22:27
No tak schvalne - napis aspon par dalsich "pohlavi", okrem muz a zena.
Svet sa v * obracia kvoli takymto ako si prave ty.
Avatar - praděda7
Svět
praděda7
| 24. 9. 2018 23:27
Pohlaví X,Y,Z....... ;-)
Avatar - honzaHK
Svět
honzaHK
| 25. 9. 2018 00:07
Chtěl jsem reagovat podobně, díky.

No tak hitmene, vyjmenuj alespoň 10 pohlaví, co my v EU máme. Pokud by to pro tebe bylo trápení, můžeš hodit odkaz, ale ten už musí být na těch "přes 30", jasný?
Svět
SamanAR
| 25. 9. 2018 10:36
kdyby se u spoalovacich motorizaci zapocitavali i emise z rafinace paliv, tak by neprosli spalovaky emisema jiz prez 26 let, tedy od zavedeni Euro1 v roce 1992 ;-) resis tu nesmysly a jen trolis :-!
windiesel si uz zadnyho porsaka nekoupi
topten
| 24. 9. 2018 14:10
>:D >:D >:D
jedine nejakou olitanou naftovou plecku
>:D >:D >:D
Avatar - white label
windiesel si uz zadnyho porsaka nekoupi
white label
| 24. 9. 2018 14:30
Nebo skladovku.
Avatar - WinDiesel
windiesel si uz zadnyho porsaka nekoupi
WinDiesel
| 24. 9. 2018 15:46
to jsem rozhodně neměl v úmyslu, jsem se svými Mrercedesy docela hodně spokojen >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] a ty tedy v dieselu určitě koupím >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
jdete uz s tim nekam
Petriso
| 24. 9. 2018 14:25
az budou jezdit benziny za 4 litry tak proc ne ale kdyz jezdi nafta za 4 a benzin za 8 tak si benzin koupi jen blazen..

osobne nesnasima odmitam benzinova auta a mam a dale budu kupovat jen naftova
jdete uz s tim nekam
topten
| 24. 9. 2018 14:32
nejspis ses zasek v minulym stoleti hlupacku
Avatar - white label
jdete uz s tim nekam
white label
| 24. 9. 2018 14:33
Které auto jezdí (při stejném jízdním stylu a obdobném výkonu) v dieselu za 4 a v benzínu za 8?
jdete uz s tim nekam
pendoch
| 24. 9. 2018 14:35
Chtěl tím nápadně říct že efektivita naftových velkých vozů je vyšší než benzinových
jdete uz s tim nekam
kyklop
| 24. 9. 2018 14:40
V tom prípade si z seba spravil vola, keďže podľa tvojej logiky jazdí dízel za polovicu :-! . V zásade kúp si čo len chceš, stále máš voľbu. Že by zrovna u porsche bola nafta nutnosť si nemyslím, auto si nekupuješ kvôli lacnej prevádzke
Avatar - white label
jdete uz s tim nekam
white label
| 24. 9. 2018 14:44
Který velký naftový vůz jezdí za 4 litry na 100km?
Avatar - WinDiesel
jdete uz s tim nekam
WinDiesel
| 24. 9. 2018 15:48
Mercedesy plug-in diesel >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] třeba E-class myslím že i S-kláda to za 4 dá :-)
Avatar - white label
jdete uz s tim nekam
white label
| 24. 9. 2018 15:56
Za kolik to dá ta S-kláda bez plug-in?
jdete uz s tim nekam
topten
| 24. 9. 2018 14:47
kdyz vezmu cayenne podle spritmonitoru od r 2016 v rozmezi vykonu 250-500 koni, tak pravda, moc jich tam neni, ale benzin jezdi v primeru za 11.43, nafta 11.10, nafta s SCR 10.76, a benzinovej hybrid za 8.86, a to nemluvim o tom, ze diesel, je u ty nizsi vykonovy hranice
pravda, ze jsou i vetsi auta nez cayenne, ale u Porsche me nic vetsiho nenapada, mozna ta tramvaj Porsche co jezdi v pze ...
jdete uz s tim nekam
kyklop
| 24. 9. 2018 14:52
Veď je to skoro ako píše, dízel lieta za polovicu >:-[] >:D
Avatar - Lackey
jdete uz s tim nekam
Lackey
| 24. 9. 2018 15:22
Jasne, take spotreby, ako uvadzas istotne maju, ked kazdy pribrzdeny majitel(ka) jazdi s Cayenne-om v meste .

Porsche SUV s vykonom 250-500 PS je jednoznacne CITY CAR všakáno, takze hybrid bude ideal aj do vsetkych ostatnych SUV + 300 kg mrtvej hmotnosti akumulatorov na, este vobec nerozdrbane mestske komunikacie
:no:
jdete uz s tim nekam
scadar
| 24. 9. 2018 16:51
Prekvapeni, auta si lidi kupujou, aby s nima jezdili vsude, vcetne mest. A fakt si nebudou kupovat jeste jedno auto, protoze nekomu prijde 500 koni do mesta moc. A kdyz uz, tak si takovy lidi koupej 911, a ta tech koni o tolik min mit nebude.

Jediny, cim se bude vyuziti cayennu lisit od ostatnich aut je tim, ze ho sem tam nekdo vyuzije na tahani lodi, koni, aut a vetronu.
jdete uz s tim nekam
SamanAR
| 25. 9. 2018 10:40
tak to je dobre, do rekneme 10 let si tedy nebudes moci koupit nove auto, do rekneme 25-30 let ani ojete auto, takze vlastne prestanes jezdit a udelas tim nam vsem strasnou radost

mimochodem kde jezdi parametricky obdobne benziny a nafty za to co pises? 4 litry nafta a 8 litru benzin? to asi nebudou motory podobnych jizdnich vykonu co?

a co udelas kdys benzinak s elektromotorem budou jezdit za 3 litry a tvoje nafta za 4?
Avatar - Beefcake
.
Beefcake
| 24. 9. 2018 17:07
No hura.
Oni s nimi hlavne nemali ani zacinat.
Panamera s dizlom ... 8-s
Avatar - white label
.
white label
| 24. 9. 2018 17:39
Osobně bych si diesel do Panamery nevybral, ale ta nová s dieselovou V8 jezdila výborně, na dálnici ideální motorizace.
Avatar - J@...
Není to brzo?
J@...
| 24. 9. 2018 17:15
Dobrý počin, ale 3,0 a 4,0 TDI jim bude chybět. Jestli to není trochu předčasně. ;-)
Avatar - white label
Není to brzo?
white label
| 24. 9. 2018 17:36
Pokud jim bude chybět 3.0 a 4.0 TDI, tak to jim v podstatě budou chybět všechny diesely, které kdy používali. ;-)
Avatar - J@...
Není to brzo?
J@...
| 24. 9. 2018 21:08
Osobně tomu fandím, ale musí počítat s poklesem prodejů. Těch blbů co kupovalo Panameru v dehtu bylo dost, o Cayenu nemluvě.
Není to brzo?
SamanAR
| 25. 9. 2018 10:44
dle celosvetovych prodeju to by velice dobrej krok odstranit diesely z nabidky, bez dieselu jim prodeje mirne stoupaji, prvotni pokles prodeju se v nasledujicim kvartalu vratil do normalu a v dalsim se prodeje zase o chup zvedli nad cisla kdy jeste prodavali diesely

je potreba si i uvedomit ze Porsche timto usetrilo cca 100 milionu eur ktere by jinak zaplatili za homologace tech dieselovych variant v Evrope
Avatar - Blue Sun
Dehtu
Blue Sun
| 24. 9. 2018 18:00
zmar!
Avatar - KANKUNEN
Copak jsme v Rusku, abychom jásali
KANKUNEN
| 24. 9. 2018 21:17
nad gazíkem v benzínu. Nebylo by lepší jezdit sám po dálnici v coupe než v gazíku
Avatar - Ada je zase tady
Cenzura
Ada je zase tady
| 24. 9. 2018 22:57
napsal jsem dnes k tomuto tematu do zdejší diskuse příspěvek, který redakce smazala. Ptám se, jaký k tomu byl důvod? :no:
Avatar - honzaHK
Cenzura
honzaHK
| 25. 9. 2018 00:25
Asi tě nemaj rádi, ale zde se nabízí obdobná otázka - jaký k tomu mají důvod?

Můj tajný tip je, že tvůj prvopočáteční příspěvek velmi umně a rafinovaně recyklovaný znovu a znovu pod každou diskuzí je stojí spoustu úložného prostoru a na další terabajtový, naftový a 4x4 disk s manuální ruční brzdou jednoduše již nezbývají v rozpočtu acz love.
Jedině dobře!
Exposed
| 5. 10. 2018 21:41
Jedině dobře! Už nastává doba hybridu a elektromobilů a my se s tím všichni hold musíme smířit.
Avatar - Adrouš
porsche a nafta - ne
Adrouš
| 6. 10. 2018 18:03
Bodeť by ne, nafta patří do traktorů a ne do sporťáků. Teď už jen benzin a nebo elektrika.
Avatar - white label
porsche a nafta - ne
white label
| 6. 10. 2018 22:51

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku