Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Catera byl jediný Cadillac vyráběný v Evropě: Byl to naprostý propadák

13 komentářů

Avatar - Ozzman
Ozzman
Toť unikátní auto parkování jeden čas v bytovkach v ulici základní školy našeho malomesta kdysi v druhé polovině 90. Let. Každý den jsme chodili kolem a všichni okurková Cadillac.... Já už jim tenkrát říkal, že je to Omega, ale nevěřili.... Bezvěrci >😁
ericn
Jo Omega MV6, to byla ale kára... :yes:
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jezdil jsem až za hodně dlouho 2.5 v6 a jako dobrý, ale auto bylo v hrozně stavu už 😒
Avatar - Anonym
Anonym
Jo v republice byly svého času asi 3 ks. Stejně jako u malého předchůdce modelu Cimarron. I ten byl v USA propadák.

Kupodivu tehdá ještě nebylo v modě shánet si na Omegy masky a loga Cadillac, jako dneska každej pátej opel má masky a loga Vauxhall >😁
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Nebo ho možná pro Ameriku zhoršili
Avatar - sybokcz
sybokcz
Omega měla xenony od faceliftu v 97, spolu s čirou optikou přišla volba mezi H7 a xenony.
traveldrive
Krásne veľké okná a nádherne presvetlený interiér. O tom môžu dnešné tanky len snívať.
Avatar - sargis
sargis
mozno to mali skusit rebrandovat na Pontiac... ale GM zabil nielen tuto znacku ale aj Oldsmobile ci SAAB... a na taky Saturn (tiez par Oplov) si nikto ani nespomenie.
Avatar - WinNatural
WinNatural
Přesně to mě taky napadlo, Pontiac by tomu seděl daleko víc...
Avatar - Stejsn
Stejsn
Už jen kvůli tomu, že Kadetta prodávali taky jako Pontiac a ta návaznost by tam byla přímá. Prostě marketingová pitomost.
Avatar - cz002000
cz002000
Cituji: "Oproti šviháckým jaguárům či bavorákům případně velmi dobře vybaveným lexusům vypadaly tehdejší modely cadillacu jak vozy pro důchodce."
Mam Cadillac Seville 92 a neni v tom sice 32V 4,6 Northstar, jen 16V 4,9, ale jede to jak z praku a vypada porad nadherne! Takze bych se na miste autora s temi soudy mirnil, kdyz ty auta neznam/nejel jsem s nima O😊
...coz neznamena, ze ta prevlecena Omega neni mr*ka (protoze je).
Avatar - Anonym
Anonym
Sevilla byl moderní kousek, redakce asi spíš myslela velké DeVille a Flettwood, což ještě začátkem 90. let byly fakt auta pro důchodce.
Roubel
to bylo moje první auto a byl jsem s ní naprosto spokojen i když měla pár much nikdy mě nikde nenechala