Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

I Hyundai pracuje na zážehovém nafťáku. Předhoní Mazdu?

19 komentářů

Anonym
ale pojem "Diesel na benzín" je sice protimluv, ale trefný při popisu této technologie...
Zážehový nafťák je žvást.

Má to jezdit na benzín a bejt paradoxně vznětový...
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Tu komedii s benzínem si mohli odpustit. :-!
PavelK_
Rozumíš tomu dobře. Na rozdíl od redaktora. Nadpis je přesně naopak.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Na rozdíl od šéfredaktora. Redaktor svůj článek nazval "hyundai pracuje na zažehovém motoru s technologií hcci" (viz název stránky, úplně nahoře). Podle mě to T.Dusil napsal správně. A někdo (zřejmě tradičně šéfredaktor) měl potřebu to upravit. Blbství úpravce nadpisů - ať je to kdokoliv - je tu vydáváno na odiv denně.
Anonym
Aha.
No ať si to nějak vyříděj - každopádně jsou za úplný voly.
Jestli to tak je, tak bejt autorem, jsem vytočenej.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
To je tedy gól, překonali sami sebe v blbosti …. "zážehový nafťák" …. pothám se smíchy ….. to už se věru vyrovná kdysi napsanému "katování kostů" kdy nebyli schopni porozumět pojmu "costs cutting". >😒] >😒] >😒] >😒]
jam2015
Asi mal problém napísať ...vznetový benziňák!
Anonym
Presne. To bylo OK.
Ten motor jezdí na BENZÍN a jeho zvláštností vzhledem k povaze paliva je (bude) že bude pracovat jako Dieselův (VZNĚTOVÝ) motor.
Tak prostě nechápu, že někdo doslova vybleje nadpis "zážehový nafťák". Díval jsem se do kalendáře a 1.dubna fakt není. >😁
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Máš s tím snad problém? >😒] Paradoxem je, že se to chová jako diesel se vším všudy, což už Mazda na rozdíl od konkurence jakžtakž vyřešila, ale taky musela ustoupit z původního plánu že to bude čistě vznětový motor. Toto má Hjondé a další konkurence teprve před sebou.
PS - a jo, kdyby to Mazdě nevyšlo, má v záloze skutečné vznětové motory na naftu nabité nejmodernějšími technologiemi, jako je vstřikovací systém i-ART.
Avatar - Katikakus
Katikakus
Ze Hyundai pracuje na HCCI motoru uz od roku 2013 je obecne znama informace, dokonce jste o tom psali i tady. A vi se take, ze prvni modely s timto motorem planuji na rok 2020.
kotelnik
Tak konečně nějaká zajímavá zpráva, ten pocit když naberete benzín a pojede to v malejch otáčkách. Super.
Avatar - speedfred
speedfred
...a bude to rachtať ako dízel, to už radšej ostanem pri tom plnotučnom dízli.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Správně, borče ! :yes:
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Dieselu děkujme za omezení produkce skleníkových plynů. Zachraňuje nás to od globálního oteplování. Ještě lepší by ovšem byl plnokrevný diesel s kompresním poměrem alespoň 1:20 [odkaz]
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Nic si z toho nedělej, Ádo, nebreč. I Mazda už ustupuje od komprese 14:1 na 14,8 : 1 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
starý_kluk
Článek však nerozebírá CO2 s různými izotopy uhlíku. A nebere v úvahu dlouhé a krátké cykly CO2 s teplotou. Jsme teď na teplotním vrcholu jedné z nejhlavnějších period 100 000 let. K tomu se v posledním desetiletí přidaly v nešťastném fázovém posunu některé periody kratší a z toho jsou ony přívalové srážky, větry a sucha.
Mysleli jsme si ještě nedávno, že to má naše Země už dávno za sebou a ejhle - překvapení je tu.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
1. "katování kostů"
(vždyť je tak snadné osekat náklady)
2 . zážehový nafťák
(vždyť je tak snadné zažehnout naftu)

Vzpomene si někdo na něco výživného? Přidá někdo něco?
Dejwik
Já jsem zvědavý jak to celé dopadne, každopádně myšlenka je to dobrá, jde vidět, že nápady Korejcům nedochází. Ono popravdě poslední dobou toho vymýšlí fakt hodně a za to mají můj obdiv.
mareklk
Korejci jsou prostě špička, doufam že to doladí a Mazdu ještě předhoní! Už se na to těšim.