Novinky
Anonym
Presne. To bylo OK.
Ten motor jezdí na BENZÍN a jeho zvláštností vzhledem k povaze paliva je (bude) že bude pracovat jako Dieselův (VZNĚTOVÝ) motor.
Tak prostě nechápu, že někdo doslova vybleje nadpis "zážehový nafťák". Díval jsem se do kalendáře a 1.dubna fakt není. >😁
Ten motor jezdí na BENZÍN a jeho zvláštností vzhledem k povaze paliva je (bude) že bude pracovat jako Dieselův (VZNĚTOVÝ) motor.
Tak prostě nechápu, že někdo doslova vybleje nadpis "zážehový nafťák". Díval jsem se do kalendáře a 1.dubna fakt není. >😁
WinDiesel
1. "katování kostů"
(vždyť je tak snadné osekat náklady)
2 . zážehový nafťák
(vždyť je tak snadné zažehnout naftu)
Vzpomene si někdo na něco výživného? Přidá někdo něco?
(vždyť je tak snadné osekat náklady)
2 . zážehový nafťák
(vždyť je tak snadné zažehnout naftu)
Vzpomene si někdo na něco výživného? Přidá někdo něco?
WinDiesel
Nic si z toho nedělej, Ádo, nebreč. I Mazda už ustupuje od komprese 14:1 na 14,8 : 1 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
WinDiesel
To je tedy gól, překonali sami sebe v blbosti …. "zážehový nafťák" …. pothám se smíchy ….. to už se věru vyrovná kdysi napsanému "katování kostů" kdy nebyli schopni porozumět pojmu "costs cutting". >😒] >😒] >😒] >😒]
Katikakus
Ze Hyundai pracuje na HCCI motoru uz od roku 2013 je obecne znama informace, dokonce jste o tom psali i tady. A vi se take, ze prvni modely s timto motorem planuji na rok 2020.
speedfred
...a bude to rachtať ako dízel, to už radšej ostanem pri tom plnotučnom dízli.
mareklk
Korejci jsou prostě špička, doufam že to doladí a Mazdu ještě předhoní! Už se na to těšim.
starý_kluk
Článek však nerozebírá CO2 s různými izotopy uhlíku. A nebere v úvahu dlouhé a krátké cykly CO2 s teplotou. Jsme teď na teplotním vrcholu jedné z nejhlavnějších period 100 000 let. K tomu se v posledním desetiletí přidaly v nešťastném fázovém posunu některé periody kratší a z toho jsou ony přívalové srážky, větry a sucha.
Mysleli jsme si ještě nedávno, že to má naše Země už dávno za sebou a ejhle - překvapení je tu.
Mysleli jsme si ještě nedávno, že to má naše Země už dávno za sebou a ejhle - překvapení je tu.
Dejwik
Já jsem zvědavý jak to celé dopadne, každopádně myšlenka je to dobrá, jde vidět, že nápady Korejcům nedochází. Ono popravdě poslední dobou toho vymýšlí fakt hodně a za to mají můj obdiv.
Anonym
Aha.
No ať si to nějak vyříděj - každopádně jsou za úplný voly.
Jestli to tak je, tak bejt autorem, jsem vytočenej.
No ať si to nějak vyříděj - každopádně jsou za úplný voly.
Jestli to tak je, tak bejt autorem, jsem vytočenej.
_Karel_
Na rozdíl od šéfredaktora. Redaktor svůj článek nazval "hyundai pracuje na zažehovém motoru s technologií hcci" (viz název stránky, úplně nahoře). Podle mě to T.Dusil napsal správně. A někdo (zřejmě tradičně šéfredaktor) měl potřebu to upravit. Blbství úpravce nadpisů - ať je to kdokoliv - je tu vydáváno na odiv denně.
kotelnik
Tak konečně nějaká zajímavá zpráva, ten pocit když naberete benzín a pojede to v malejch otáčkách. Super.
WinDiesel
Máš s tím snad problém? >😒] Paradoxem je, že se to chová jako diesel se vším všudy, což už Mazda na rozdíl od konkurence jakžtakž vyřešila, ale taky musela ustoupit z původního plánu že to bude čistě vznětový motor. Toto má Hjondé a další konkurence teprve před sebou.
PS - a jo, kdyby to Mazdě nevyšlo, má v záloze skutečné vznětové motory na naftu nabité nejmodernějšími technologiemi, jako je vstřikovací systém i-ART.
PS - a jo, kdyby to Mazdě nevyšlo, má v záloze skutečné vznětové motory na naftu nabité nejmodernějšími technologiemi, jako je vstřikovací systém i-ART.
Ada je zase tady
Dieselu děkujme za omezení produkce skleníkových plynů. Zachraňuje nás to od globálního oteplování. Ještě lepší by ovšem byl plnokrevný diesel s kompresním poměrem alespoň 1:20 [odkaz]
Zážehový nafťák je žvást.
Má to jezdit na benzín a bejt paradoxně vznětový...