Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektro
spaleny6
| 26. 9. 2018 16:02
Já primárně nemám nic proti elektru. Jen když dnes koukám jak lidi půl hodiny jezdí kolem sídliště, aby auto následně dali na trávu nebo chodník, říkám si jak se to všechno asi bude dobíjet. Když se podívám na naše silnice které nikdo neopravuje a jsou v katastrofálním stavu, kladu si o tázku, kdo že to bude stavět nabíječky a kde se nachází ty lány pozemků na kterých budou stát. Taky si kladu otázku zda nepovede díky výpadku spotřební daně k výraznému zdražení elektřiny pro všechny. Fandovi elektra je tohle jedno, tváří se že to buď už existuje, nebo to není problém vybudovat. Myslí si často že je elektřina i zadarmo. Samotné položení otázky už bývá bráno za zpátečnické a nepřátelské. Kdysi tomu bylo podobně i v případě biopaliv a fotovoltaiky. Jak oba segmenty dopaly již víme.
Elektro
starý_kluk
| 26. 9. 2018 16:49
Jo, jo, vstříc elektro-utopii.
Kdyby nic jiného, tak by se energetika s úplným přechodem automobilové dopravy na elektřinu musela přinejmenším celkově zdvojnásobit! To jsou jednoduché počty, žádná vyšší matematika.
Avatar - Hammunasakra
Elektro
Hammunasakra
| 27. 9. 2018 06:58
Jednoduchý počty řikaj = že největšim spotřebitelem energie = sou rafinérie

Navíc i znečišťovatelem = když je výrazně omezíš = ten benzín naftu nebudeš potřebovat = a tu energii pošleš přímo do aut = je to sakra efektivnější a čistší řešení

Neni to ani trochu utopie = jen zjednodušení toku tý energie [odkaz]
Elektro
starý_kluk
| 26. 9. 2018 17:19
Cena elektřiny:
Správně to je bez dotací tak, že jakákoiv energie k danému účelu má přibližně stejnou cenu - neliší se o řád! Tak by správně měly být zásuvky na dobíjení elektomobilů s tarifem odlišným od ostatního odběru elektřiny - takovým, aby cena za 1 km byla podobná s cenou za 1 km benzínu a nafty.
S dotacemi (od nás lidí) to však nakonec může dopadnout jako se solárními elnami (snad už ne!?).
Avatar - Dinar
Elektro
Dinar
| 26. 9. 2018 17:46
Pamatuju se na obrázky ze sci-fi knížek většinou sovětské provenience, co jsem četl jako kluk, auta pitoreskních tvarů na nich létala nebo jen “tiše bzučela” ulicemi, letopočty v těch knihách měly většinou hodnoty o dekádu nižší, než je aktuální rok, a tak pořád čekám, protože teď tyhle vize sice malují jiní, ale realita je pořád stejná. A vzhledem k, i tebou zmíněným, aspektům elektrifikace, plus etickým, z mého pohledu neřešitelným, problémům s plně automomní dopravou, myslím, že min já svou řudičskou éru doklepu za volantem něčeho, co má alespoň jeden z motorů spalovací.
Elektro
Xylo
| 26. 9. 2018 18:42
Z toho co o plánované budoucnosti vím je zřejmé, že jde o spojení trendu elektropohonu a autonomního řízení. Ze studií vychází, že průměrné auto jezdí 3 % času a 97 % stojí, proto se zdá logické, aby zejména ve městech nebudou auta v majetku jednotlivých osob, ale společností, které zajistí jejich optimální využívání, včetně nutného dobíjení na místech, kde nebudou zavazet.
Elektro
přezdívaný alias
| 27. 9. 2018 22:02
Tvl, sociální inženýr... :no:
Avatar - Hittman
Sbohem
Hittman
| 27. 9. 2018 07:32
Porsche....
Sbohem
Arese
| 27. 9. 2018 10:39
Přesně, Porsche to jsou přece špičkové automobilové emoce, vytáčení motoru se skvostným zvukem atd. a ty žádný sterilní elektromobil nemůže nabídnout. Ale samozřejmě se to netýká jen Porsche.
Elektrifikace jakýchkoliv aut kromě dodávek na rozvážku v centrech měst je úplná pitomost, a to jak po ekolgocké, tak i ekonomické stránce. Ono se to samozřejmě již za pár let ukáže, až tato slepá ulička vývoje automobilismu skončí naprostým krachem, ale do té doby budou muset automobilky kvůli ekoteroristikému neomarxistickému vedení EU vyhodit z okna miliardy Eur. Bohužel... :-O :'-( 8-s :no: :no: :no:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku