Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Jízdní dojmy s Jeepem Cherokee: Vpředu fešák, vzadu praktik

15 komentářů

Avatar - praděda7
praděda7
Emisní normy jej vytlačily mimo Evropu.............jo? Spíš bych napsal EU jej emisními normami vytlačila z Evropy. Daleko pravdivější koment..... >😒] Řeč je o benzinovém šestiválci....
kyklop
Klameš seba samého, benziňák v tejto kategórií už dávno vylúčili zákazníci, nie eu 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nejpravdivější je = že ani když byly obecně i v jinejch vozech v nabídce = evropani je dlouhodobě nekupovali. Smutný = ale všichni to víme. Podívej se na poměr prodejů motorů klidně u D3 >😒]

Neřikej = že to nevíš 😉
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
:yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
opat moje stare zname.. nemohol takto vyzerat uz hned? 😄 --- ale radsej neskor ako nikdy :yes😒br />
a prave cherokee sa mi vzdy pacil asi najviac u jeepu .....aj velkostne to nie je este nic hrozne obrovske a zaroven v trailhawk verzii to uz aj nieco seriozne zvladne na rozdiel od jeho mensich bracekov ... :yes😒br />
toto je sice uz kusok prehnane [odkaz] ale dam krk ze s nejakym renegade-om by taketo nieco uz bolo absolutne bez sance .. takze ked jeep do seriozneho terenu tak urcite uz aspon cherokee trailhawk :yes:
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
Tak můj Renegade má ekvivalent Active Drive II a musím říci, že to co dokázel před 3 týdny v díře za Prahou, kde jsem zkoušel jak lock, tak plazivku low a vrchol asistenta s kopce a vše vyjel, jinak na videu už je teda extrém to je na Wranglera
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Na těchto fotkách se mi docela pozdává. :yes:
Avatar - _Karel_
_Karel_
"Při takovém počtu kvaltů jsme se ale divili vytáčení motoru do dvou tisíc i výš, byť jsme se snažili jet vyloženě relaxovaně" - proboha, snad jste ten motor nezadřeli nebo neuvařili, nad 2000 ot? 😲
V kolika by měl takový naftový čtyřválec řadit? V 1500?
Dovedu si představit, že ten samej odborník by u modelu nejmenované české značky ve stejné situaci konstatoval, že je příjemně překvapený, že převodovka motor nepodtáčí a ten tedy neduní. 8-s
kyklop
Turboliter to dáva v pohode pri 1300ot za minútu, preto boli z tých 2000 lprekvapený
Avatar - _Karel_
_Karel_
Jj 😄
Ono se jim těžko něco věří. Rapid byl prý tichý i ve 180kmh, přitom nejdražší škodovka není tichá ani ve 130kmh. Ále, škoda mluvit.
kyklop
To nemá zmysel kometovať, rovnako ako náreky nad spotrebou. V dávnych časoch tu obhajovali passat čo bral na diaľnici 8 na sto lebo blz bbla hsldex, bla bla alltrack atď. Tam im 8 na sto nevadilo, tu pri vyššiej búde s hdm at je to už veľa >😁
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
Mě to řadí na Renegade stejně, vždy kolem 2000 otáček, 9st automat se rozjíždí na 2 (1 je do terénu) a podřazuje klidně až o 3 stupně, když jsem si ho hodil do manuálního režimu. Jinak omezovač je v 4500 u 2.0 Multijet 103kW
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
sa nam konecne vo svete uz pekne dviha..... :yes😒br />
pacia sa mi fakticky vsetky jeho sucasne modely... od sikovneho renegade-u cez paradny compass a solidne cherokee az po velke GCH a legendarny wrangler :yes😒br />
no a teraz po tomto facelifte je uz aj cherokee konecne fesak .. aj ked mne ani ten este predfaceliftovany kusok vobec xichtom nevadil... v ciernej farbe a v trailhawk terennej verzi to bol uz narez aj pred faceliftom...ale chapem... a facelift chvalim :yes:
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
Cherokee prokoukl, ten facelift mu pomohl, předchozí model byl zepředu číňan