To klidně být můžeš, ale já podepisuju - Superb III je parádní.
Zaujmout může spoustou věcí... ale všechno to začíná u proporcí - relativně nízký a široký liftback, s přiměřeným rozvorem. Ostré linky, ale harmonické, bez přepálené agresivity. Zajímavé detaily - já si třeba potrpím na světla, hodně se mi líbí grafika zadních světel v noci a celkové provedení těch předních.
Celkově vzato se mi v main střední třídě líbí Superb, Insignia, Mazda 6, Arteon... a asi 508, ale tam jsem viděl jen fotky. Udělat pořadí z těch 4 už je těžké... ale v kombíku je pro mě Superb #1.
Tak tohle opravdu jako by vyskočilo z nějakého anime nebo manga. A mě se to líbí.
Tahle trojka už není pro přepracované fotříky z generace X, ti nechť pohodlně uvelebí své ztěžklé tělo v pětce. Trojka je pro nás mileniály s mladými rodinami, co na svět koukají přes trochu jiný brejle - místo na fotbal nebo hokej koukáme na Starcraft a Dotu, Playstation pro nás není ta ošklivá krabička, co u ní děti tráví trochu moc času, a spolu s (memovým) Richardem Dawkinsem víme, že poslení ryzí neposkvrněná forma umění je JRPG. >:D
Promlouvá do něj, tj. musí být jednota tvarování zkrz nazkrz. Samozřejmě detailní proporce ubnitř dělá někdo jiný; ale zase souvisí všechno se vším - nejde navrhnout vnějšek a pak do něj lidi vtěsnat. Dost často se začne zevnitř.
Tak v tomto máš absolútnu pravdu. Ale poznáme dosť áut, na ktorých sa neumelá ruka podpísala výraznejšie. Tu to až na predný nárazník niektorých verzií nevyzerá až tak tragicky, aj keď logicky od prémie čakáme to najlepšie, nie nejaký uspokojivý priemer.
Nie je. Vyzerá dobre, ale so superlatívmi by som bol opatrnejší. Interiér ťažko možno označiť inak ako priemerný, bez nejakých slabín, ale nadchnúť veľmi nemá čím. Zvonka napr. partie v oblasti bočných okrajov prednej kapoty nevyzerajú dobre takmer zo žiadneho uhla, rozdeliť plechy práve na hrane ohybu nebol dobrý nápad.
Protože Američan a Číňan. O Evropany jde až v poslední řadě... 8-s8-s8-s
P.S. V rámci objektivity nutno uznat, že MB je na tom v posledních letech úplně stejně, ne-li hůř 8-s
Nesihlasim. Bangle tiez nebol dekorater a aj ked jeho 5 ci 7 vela ludi nerozdychalo dodnes, udal smer ktoreho sa v Mnichove drzia dodnes. Akurat to z mojho pohladu obcas prekomplikuju a spotvoria. Prave preto by to Kaban mohol ucesat tak, ze to bude moderne, jednoduche a nadcasove zaroven.
Tak ten predný spojler trochu hej, ale zas táto verzia vyzerá celkom dobre [odkaz]
Kabáň vyznáva jednoduchý štýl, povedal by som, že až príliš, a práve to si myslím, že BMW nepotrebuje. Je to prémiová značka a nemala by voliť extrémy - teda ani príliš expresívny, ani naopak jednoduchý dizajn.
Jo, předek overkill....to samé platí i u dalších značek. Vypadá to, jako by na předku pracovali stylisti 2 roky a zadek pak museli spíchnou přes polední přestávku..... ;-)
Jako majitele i fandu mě Lexus IS taky moc nepotěšil. Hrozně se mi totiž líbil a jednu dobu jsem nad ním zvažoval. Nakonec to pohořelo na nepříliš výkonných motorech a mizerné převodovce.
Takže se mi nová trojka celkem zamlouvá:)
Ale asijská je až běda, to je pravda...
Je tu mnohrát opakovaný pohled na sedladla v předu, ale pohled zkrz zadní dveře na vycizelování místa vzadu, které je docela zásadní pro řadu 3, to tu chybí.
Tak za mě je nová trojka po designové stránce spíše zklamání, protože odcházející generace je jak zvenčí, tak i zevnitř podle mého názoru jednoznačně hezčí, elegantnější a prostě sympatičtější. Nástupce působí jako nějaká zmutovaná C-classe švihlá geny Lexusu IS. Ach jo! 8-s8-s8-s Jak už jsem tady řekl v nějaké jiné diskusi, dříve jsem byl před ohlášenou premiérou téměř každého nového auta v radostném očekávání, teď už jen trhnu hrůznou, jaké šílenosti se na nás vyvalí....(jak po designové, tak i po technické stránce) :-O
P.S. Fiatu Tipo sedan se při přestavení trochu vyčítalo, že jeho světlomety i tvar okna zadních dveří připomínají starší trojková BMW. Dnes musím říct, kéž by nová trojka vypadala tak dobře, jako to Tipo! :-O
Holt chybějí vzoroví mistři italského (i francouzského) designu.
A je to smutné, protože s dnešními technologickými možnostmi, které oni neměli ..... S nimi patvoří dnešní ne-designeři.
I ten ještě donedávna originální a vždycky příkladně začleněný Hofmannův oblouk (který ale už dneska dělá kde kdo) je tu jakoby naznačen.
Přesně, jakkoliv je profil tradiční bavorácký, předek i záď je ISko jak vyšité. Jako fandu a majitele několika bavoráků, který zároveň v mnohých diskuzích těžce hanil současné (a vlastně jakékoliv jiné) Lexusy, je to pro mě těžké skousnout. Ale nezbývá mi, než si v zájmu intelektuální poctivosti názor podržet a dál říkat, že tohle hezké není, i když to vyjelo z Mnichova.
Tak tak. Kde je ta lehkost stylistiky 3. generace zpátky? To bych řekl byl koncepčně vrchol vývoje řad 3: na 4,5 metrech délky velmi nízká stavba, vycizelovaný prostor s pohodlným sezením i vzadu, se skvělými výhledy (hlavně vpřed přes nízkou kapotu), krásná aerodynamika, příkladné jízdní sezení vozu a jeho obratnost, ... .
Skoro zmizel takový ten zub nahoře, což byla pěkná markanta posledních BMW. On tam teda je, ale dost nevýrazný. Výsledek mi přijde méně osobitý než stávající verze.
Nárazník je ale fajn, více nebo méně agresivní, bez falešných koncovek...
Ten předek je opravdu nějak moc "busy", ale počkám si na reálné fotky. Jinak bok a zadek bez připomínek. Trošku mi záď z boku připomíná Céčko (což není kompliment), jak už někdo zmínil, ale uvidíme zítra reálné fotky.
Vidím trošku podobnost s liniemi MB-C, konkrétně ty prolisy na zadních dveřích, kde se trošku zaoblovalo oproti současné generaci... ale z profilu je to klasická 3er, dlouhá kapota a tak... nic proti.
Předek je overkill, snad ještě dobře vypadá ta verze na bílém autě, pokud by se to hodilo do nějaké tmavší barvy.
Docela se mi líbí zakomponování středového displeje, ta verze s klasickými budíky vypadá jako příjemný kompromis (na teplotu mám radši kolečka než čudlíky, ale budiž).
Nejak sa mi nechce veriť, že toto je reálna podoba, ako píšeš, tie zamaskované prototypy vyzerali odlišne, najmä ten M paket sa mi moc nezdá. Uvidíme zajtra.
Každopádne interiér vyzerá reálne, plne to zodpovedá štýlu, ktorý BMW predstavilo na ostatných novinkách, o ktorých som písal na blogu, napr. to nové ovládanie klímy. A ten interiér je veľkým krokom vpred oproti súčasnej 3er, kde je interiér z môjho pohľadu najslabšou stránkou auta.
Hm, autor článku asi nečítal článok na ACZ spred pár dní, podľa ktorého sa má nová trojka predstaviť až na jar, prípadne až na jeseň budúceho roka. >:-[]
To je tou kavou... je to skor evolucia ako aj nova A4 . jazdit to bude super materialovo vnutri uz tiez v poriadku a dizajn je BMW 3. Nic ine som ani necakal. za vrtulku sa priplaca ale to iste plati aj pre 4 kruzky a hviezdu. Uz ani Toyota sorry Lexus nepyta male dukaty za svoje povozy. :-)
Když hodně přimhouřím oči, vidím siluetu Cklasse.. pevně věřím, že je to jen tou fotkou a na živo agresivita BMW zůstane. Určitě by mne takové auto neurazilo, ba naopak :-)
Nova trojka velmi prekvapive vypada jako stara trojka s novymi svetlomety ala nova petka. To ovsem nikdo necekal. ;-) Jedine co opravdu prekvapuje je ten hnusny interier co pripomina nejakeho Peugeota nebo jineho lacineho Francouze z posledni doby. To je na premiovku co bude stat mega a pul hodne slabe.
Zamaskované, to vypadalo lépe, problémem je snaha o příliš mnoho designu na malém prostoru, typicky přední nárazník, krutě překombinovaný, jinak základní linka super, zadek povedený.