Kufer je super - konečně je k něčemu, ale ten vzhled... no nevim >:D Na můj vkus je to hodně ... neforemné auto. Chybí mu pořádný diesel, když už SUV, tak na tahání ;)
Sakra = nejdřív potřebuješ megagigakufr = a teď taháš karavan? Tak si kup Toyotu LC = je to nafta, když složíš sedačky tak tam zaparkuješ malý auto a utáhne 3 tuny :-)
Nebo co sem ti už psal ProAce Verso = má fakt záruku 1 milion kilometrů >:D
Za 1. To auto je hnusný, počkám si na živo, třeba ho vezmu na milost.
Za 2. Kufr má konečně pořádný, ale taky počkám, jak moc fotka klame, nebo ne
Za 3. Já osobně SUV nechci, ale když už bych ho chtěl, něco bych s ním tahal a na to je lepší ten LandCruiser >:D Akorát je trochu dražší a poslední verze až křičí do světa, že jsou spíš pro východní trh (exteriér).
Za 4. Na SUV koukal otec, ten sice nic netahá, ale kufr do kopce ho taky štve
Za 5. ProAce Verso je dodávka, když už dodávku, tak jedinou pravou, Tranzit >:D
Za 6. Naštěstí neexistuje jen Toyota, takže jsem si vybral jinde ;)
práve som vyberal 8 miestnu "lepšiu dodávku" a vyhrala to Proace. Záruka,cena,financovanie, pohodlie. Hej viem že to je preoblečený Citrón/Pežó.
Tranzit bol tvrdší od podvozku.
neurážaj moju najstaršiu dcéru na fotke >:-[]
tak medzi týmito krabicami nie je vyslovene žiadna krásavica, najpozerateľnejší je asi Merkeles (no ale cena).
6. supr = eště bys mě šmíroval i v servisu >:D
5. Jediná pravá? Se zárukou 200t. km vs milion? No kdo chce kam ;-)
4. víš že neni do kopce = prostě pod zadníma sedačkama sou baterky
3. já taky ne = ta hybrid RAVka ty typický mínusy SUV aspoň dost omezuje = a u Toyoty asi fakt věřej že tahle nová generace bude dost jinde = sleva byla na slušnou dovolenou >:-[]
2. nám bohatě stačí tenhle = a ten novej vypadá že bude fakt větší = takže neni o čem
1. no vzhledově se mi zatim víc líbí to naše = ale technikou vypadá tohle fakt dost dál = počkám jestli bude tak dobrý = jak to zatim vypadá :-)
1 - Souhlasím, vzhledově je pro mne zkousnutelnější ta vaše a to i v té barvě, nerovná se líbí se mi >:D
2 - OK
3 - OK
4 - Vím, že jsou tam baterky, ale to nic nemění na tom faktu, že je pak podlaha do kopce >:D
5 - Máme v kapele Tranzita z roku 2002 - pořád věrně slouží (holt nafta), je o dost větší, než ProAce (to je na nás malé), takže já bych zůstal věrný značce :-)
6 - Když přestaneš jezdit místy, kde bydlím, tak se nebudeme vídat ani v Hostivici >:D
6. Tak určitě už máš vyšmírováno kam tam jezdim = takže občas budu i dál :-)
5. Transit osobní nebo užitkáč? Velikost je podobná = rozdíl v záruce obří. Opravuju = gigantickej
4. no neni žejo = že je schod pod sedačkama kde sou baterky = neznamená že podlaha kufru = je do kopce >:-[]
Mimochodem v Aurisu kombi je to rovný i po složení sedadel = tam se baterky vešly. V RAVce je vzadu i další elektromotor. Uvidíme jak to bude v týhle nový = použitá platforma i komplet technika = se mi zatim teoreticky dost líbí :yes:
Uvidíme jak to pojmou = vs technicky podobný ale pohonem všech kol trochu jiný [odkaz]
6.No, vzhledem k tomu, že rád propaguješ zdejší Audio firmu, by si to jeden dokázal vydedukovat, ale ja tě potkal u Lidlu na světlech, v Hostivici se jinak nepohybuji mimo té hlavní. Ale neboj, většinou jezdím po dálnici >:D A s tím servisem, to by si se bát nemusel, já si kupuju taková auta, kdy do toho servisu moc nejezdím >:-[] >:D Ale myslel jsem, že to má být i případ Toyoty, tak jsi mne trochu znepokojil >:D
5. Užitkáč, T350 6 míst a obývací pokojíček za přepážkou >:D Navíc, je to prémiová konstrukce... motor v předu a RWD >:D
4. Je jedno, jak tomu budeš říkat, prostě to tak je >:D
Ok, Auris má kufr fajn, proti tomu nic nemam, víš, kdyby tam dávali naftovej dvoulitr, myslím, nějakej pořádnej ,tak jsem ho v létě, když jsem sháněl auto, snad i šel projet, ale bohužel >:D
A to je to, že design se neodvázal v duchu malé C-HR. Jistě, nemusí se všechny auta podobat jako je tomu u Audi či Mercedesu, ale např. Volvo ukazuje různost v jednom stylu. Zde mi RAVka přijde jako opravdový úlet a nejsem si jist, kolik nových zákazníků bude schopna přilákat do showroomů (zatímco C-HR se dokonce i Česku prodává lépe, než Toyota předpokládala; inu, má bezesporu atraktivní design a progresivní techniku k tomu).
Uvnitř nejde o žádný velký skok, spíše o opakovaní dosavadního konceptu jak co do designu, tak co do materiálů. Auto je uvnitř zaměřeno na vkus Američanů a asi vyhoví i všem ostatním, ve stávající RAVce jsem žádné interiérové slabiny nenašel (s nedůležitou výjimkou velmi lacině působících spínačů osvětlení a start-stopu pod volantem vlevo).
Suma sumárum, někdo asi bude nad novou RAVkou jásat, já to nebudu. Její dosavadní celková spřízněnost s Highlanderem mi přišla velmi sympatická.
Technické údaje všech variant? Dostupnost u nás? V březnu se psalo koncem tohoto roku, platí, neplatí to?
Nebo to Toyota nechce zatím říct?
Jinak na design jsem si chvíli zvykal, ale myslím, že to je dobrý konkurent CR-V (2019), Subaru Forester (2019). Všechny budou postupně s hybridy, na porovnání se těším.
mne sa nova RAVka paci... len kombinacia biela s ciernymi lesklymi plastami po kasni aj ciernymi kolami je ozaj nestastna a az gycova ( ale to na kazdom aute ) ... toto ale podla mna je uz daleko daleko lepsie [odkaz] :yes:
napriklad tato kombinacia by sa mi v reale urcite pacila [odkaz] :yes:
tohle tedy opravdu ne. Ošklivá zevnitř i zvenku. Nejděsivější je ta bílá s lesklými černými lemy blatníků, to je opravdu hrůza.
Doufám, že tohle se u nás neuchytí.
Kolega kdysi po spatření podobného designového šikmookého skvostu prohlásil - zbývá už jen domalovat Hinomaru, sklenku saké pilotovi a poslat směr Midway ...
mne to nepride nejak tvarovo hrozne len preco to ma cierne kola opat na bielej kasni.. co je to za nezmyselna moda toto.... vobec to totiz nevyzera dobre... prito mauto ako take je paradne... len to chce vhodnu farbu a kola :yes:
kterou tady citovat nebudu. Ale: motor Hybrid s 2,5 l, později 2 litrová atmosféra.
Jsou tam různé vychytávky ohledně pohonu 4x4. Spotřeba u hybridu 4,2.
Auto se mi moc zvenku nelíbí, ale na technice si dali záležet. Ve výbavě Style bude černá střecha plus volitelné 4 barvy (podobně jako nyní u C-HR).
Zajímavý je také návrat Camry, hybrid bude vlastně totožný s RAVkou, ale asi jen pohon na dvě kola.
A vůbec nejlepší je, když vnější plechy a vůbec design souzní s použitou technikou. Což se tady vzácně povedlo..
No ale i chudí, prostí lidé musí něčim jezdit. Hele, to by byl slušnej reklamní slogan, pro Toyotu a ty její deriváty typu Lexus! Asi jim napíšu.