Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářePaříž 2018 živě: Toyota RAV4 má hrany všude. A opravdu hodně prostoru vzadu
43 komentářů
Drobek1985
Nevím co si myslet, na jednu stranu se mi to nelíbí, ale na tu druhou to člověka opravdu zaujme 😄
Bubáq
A to je to, že design se neodvázal v duchu malé C-HR. Jistě, nemusí se všechny auta podobat jako je tomu u Audi či Mercedesu, ale např. Volvo ukazuje různost v jednom stylu. Zde mi RAVka přijde jako opravdový úlet a nejsem si jist, kolik nových zákazníků bude schopna přilákat do showroomů (zatímco C-HR se dokonce i Česku prodává lépe, než Toyota předpokládala; inu, má bezesporu atraktivní design a progresivní techniku k tomu).
Uvnitř nejde o žádný velký skok, spíše o opakovaní dosavadního konceptu jak co do designu, tak co do materiálů. Auto je uvnitř zaměřeno na vkus Američanů a asi vyhoví i všem ostatním, ve stávající RAVce jsem žádné interiérové slabiny nenašel (s nedůležitou výjimkou velmi lacině působících spínačů osvětlení a start-stopu pod volantem vlevo).
Suma sumárum, někdo asi bude nad novou RAVkou jásat, já to nebudu. Její dosavadní celková spřízněnost s Highlanderem mi přišla velmi sympatická.
Uvnitř nejde o žádný velký skok, spíše o opakovaní dosavadního konceptu jak co do designu, tak co do materiálů. Auto je uvnitř zaměřeno na vkus Američanů a asi vyhoví i všem ostatním, ve stávající RAVce jsem žádné interiérové slabiny nenašel (s nedůležitou výjimkou velmi lacině působících spínačů osvětlení a start-stopu pod volantem vlevo).
Suma sumárum, někdo asi bude nad novou RAVkou jásat, já to nebudu. Její dosavadní celková spřízněnost s Highlanderem mi přišla velmi sympatická.
cholina
...je hrozně, strašně, šíleně, moc šeredné.
:yes: >😁 >😒]
Exteriér? Interiér? 😄
Použitá technika a technický zlepšení asi spíš :yes: :yes: 😉
Exteriér? Interiér? 😄
Použitá technika a technický zlepšení asi spíš :yes: :yes: 😉
St.
Technické údaje všech variant? Dostupnost u nás? V březnu se psalo koncem tohoto roku, platí, neplatí to?
Nebo to Toyota nechce zatím říct?
Jinak na design jsem si chvíli zvykal, ale myslím, že to je dobrý konkurent CR-V (2019), Subaru Forester (2019). Všechny budou postupně s hybridy, na porovnání se těším.
Nebo to Toyota nechce zatím říct?
Jinak na design jsem si chvíli zvykal, ale myslím, že to je dobrý konkurent CR-V (2019), Subaru Forester (2019). Všechny budou postupně s hybridy, na porovnání se těším.
mareklk
Tak to vypadá opravdu luxusně
o uspech je tu opat vystarane.... auto to bude opat dokonale... len cierne kola by som nechcel ani zadara
KANKUNEN
tam se nehraje na vytříbenost, ale na výdrž.
ericn
Teda design nové RAV4 se jim opravdu nepovedl. Auto se kupuje i očima, takže budou mít v Evropě asi celkem slušný problém >😁
mne sa nova RAVka paci... len kombinacia biela s ciernymi lesklymi plastami po kasni aj ciernymi kolami je ozaj nestastna a az gycova ( ale to na kazdom aute ) ... toto ale podla mna je uz daleko daleko lepsie [odkaz] :yes😒br />
napriklad tato kombinacia by sa mi v reale urcite pacila [odkaz] :yes:
napriklad tato kombinacia by sa mi v reale urcite pacila [odkaz] :yes:
Blue Sun
tohle tedy opravdu ne. Ošklivá zevnitř i zvenku. Nejděsivější je ta bílá s lesklými černými lemy blatníků, to je opravdu hrůza.
Doufám, že tohle se u nás neuchytí.
Doufám, že tohle se u nás neuchytí.
Kolega kdysi po spatření podobného designového šikmookého skvostu prohlásil - zbývá už jen domalovat Hinomaru, sklenku saké pilotovi a poslat směr Midway ...
mne to nepride nejak tvarovo hrozne len preco to ma cierne kola opat na bielej kasni.. co je to za nezmyselna moda toto.... vobec to totiz nevyzera dobre... prito mauto ako take je paradne... len to chce vhodnu farbu a kola :yes:
St.
kterou tady citovat nebudu. Ale: motor Hybrid s 2,5 l, později 2 litrová atmosféra.
Jsou tam různé vychytávky ohledně pohonu 4x4. Spotřeba u hybridu 4,2.
Auto se mi moc zvenku nelíbí, ale na technice si dali záležet. Ve výbavě Style bude černá střecha plus volitelné 4 barvy (podobně jako nyní u C-HR).
Zajímavý je také návrat Camry, hybrid bude vlastně totožný s RAVkou, ale asi jen pohon na dvě kola.
Jsou tam různé vychytávky ohledně pohonu 4x4. Spotřeba u hybridu 4,2.
Auto se mi moc zvenku nelíbí, ale na technice si dali záležet. Ve výbavě Style bude černá střecha plus volitelné 4 barvy (podobně jako nyní u C-HR).
Zajímavý je také návrat Camry, hybrid bude vlastně totožný s RAVkou, ale asi jen pohon na dvě kola.
webpaja
...vytvořil ho malý Ugo Ješita, kterému navíc z Lega zbylo po luxování koberce maminkou v pokoji poměrně žalostně málo kostiček.
Nejpříšernější RAV4, která kdy vznikla. Technika bude fajn, ale nedokážu si představit, kdo by si to v tomto obalu koupil.
Nejpříšernější RAV4, která kdy vznikla. Technika bude fajn, ale nedokážu si představit, kdo by si to v tomto obalu koupil.
Já si to představit umím... myslím, kdo by si to koupil a kdo si to asi koupí >😒]
To je otázka priorit = někdo dá spíš na tu použitou techniku. Někdo na tvar vnějších plechů = abych citoval 😄
A vůbec nejlepší je, když vnější plechy a vůbec design souzní s použitou technikou. Což se tady vzácně povedlo..
No ale i chudí, prostí lidé musí něčim jezdit. Hele, to by byl slušnej reklamní slogan, pro Toyotu a ty její deriváty typu Lexus! Asi jim napíšu.
No ale i chudí, prostí lidé musí něčim jezdit. Hele, to by byl slušnej reklamní slogan, pro Toyotu a ty její deriváty typu Lexus! Asi jim napíšu.
Nebo co sem ti už psal ProAce Verso = má fakt záruku 1 milion kilometrů >😁
Je fakt že hybridka RAV utáhne jen 1650kg
Za 2. Kufr má konečně pořádný, ale taky počkám, jak moc fotka klame, nebo ne
Za 3. Já osobně SUV nechci, ale když už bych ho chtěl, něco bych s ním tahal a na to je lepší ten LandCruiser >😁 Akorát je trochu dražší a poslední verze až křičí do světa, že jsou spíš pro východní trh (exteriér).
Za 4. Na SUV koukal otec, ten sice nic netahá, ale kufr do kopce ho taky štve
Za 5. ProAce Verso je dodávka, když už dodávku, tak jedinou pravou, Tranzit >😁
Za 6. Naštěstí neexistuje jen Toyota, takže jsem si vybral jinde 😉
Tranzit bol tvrdší od podvozku.
To je asi poslední typ auta, kde bych to hledal. A které to vyhrálo, že jsem tak zvědavý?
tak medzi týmito krabicami nie je vyslovene žiadna krásavica, najpozerateľnejší je asi Merkeles (no ale cena).
5. Jediná pravá? Se zárukou 200t. km vs milion? No kdo chce kam 😉
4. víš že neni do kopce = prostě pod zadníma sedačkama sou baterky
3. já taky ne = ta hybrid RAVka ty typický mínusy SUV aspoň dost omezuje = a u Toyoty asi fakt věřej že tahle nová generace bude dost jinde = sleva byla na slušnou dovolenou >😒]
2. nám bohatě stačí tenhle = a ten novej vypadá že bude fakt větší = takže neni o čem
1. no vzhledově se mi zatim víc líbí to naše = ale technikou vypadá tohle fakt dost dál = počkám jestli bude tak dobrý = jak to zatim vypadá 😄
2 - OK
3 - OK
4 - Vím, že jsou tam baterky, ale to nic nemění na tom faktu, že je pak podlaha do kopce >😁
5 - Máme v kapele Tranzita z roku 2002 - pořád věrně slouží (holt nafta), je o dost větší, než ProAce (to je na nás malé), takže já bych zůstal věrný značce 😄
6 - Když přestaneš jezdit místy, kde bydlím, tak se nebudeme vídat ani v Hostivici >😁
5. Transit osobní nebo užitkáč? Velikost je podobná = rozdíl v záruce obří. Opravuju = gigantickej
4. no neni žejo = že je schod pod sedačkama kde sou baterky = neznamená že podlaha kufru = je do kopce >😒]
Mimochodem v Aurisu kombi je to rovný i po složení sedadel = tam se baterky vešly. V RAVce je vzadu i další elektromotor. Uvidíme jak to bude v týhle nový = použitá platforma i komplet technika = se mi zatim teoreticky dost líbí :yes:
Uvidíme jak to pojmou = vs technicky podobný ale pohonem všech kol trochu jiný [odkaz]
5. Užitkáč, T350 6 míst a obývací pokojíček za přepážkou >😁 Navíc, je to prémiová konstrukce... motor v předu a RWD >😁
4. Je jedno, jak tomu budeš říkat, prostě to tak je >😁
Ok, Auris má kufr fajn, proti tomu nic nemam, víš, kdyby tam dávali naftovej dvoulitr, myslím, nějakej pořádnej ,tak jsem ho v létě, když jsem sháněl auto, snad i šel projet, ale bohužel >😁