Cayenne byla masovka a benzín v gazíku je ekologická katastrofa. Poslední reálné testy ukazují že diesel je už fakt čistý. Euro 5 diesel smrděl, 6d nikoliv.
Může... A věř tomu, že na prezentace výrobků on donese velmi kvalitní věci... Sám jsem to párkrát zažil.
Že ho lidí volí... S tím já nic neudělám... Já se snažil a pár lidí i přesvědčil, ale na to jsem malý pan...
Protože koncern má daleko více motorů v EU na předělání, než Toyota ?
P.s. teď sem našel, že si zase v nějaké diskuzi lhal, že jsem si padělal diplom... To jako vážně ?? To si fakt myslíš , že bych si s tím dál takovou práci a navíc si to chtěl tady rozebírat znovu? Navíc sám máš možnost se přesvědčit o opaku. Myslím, že sem ti dal ten důkaz.... To bude asi něco jako s tou Karlovou flaškou, vypije to a ještě bude lhát, ze to byl padělek.... Hele je to stejné jako když řeknu , že si Černej a já budu odmítat, i když říkáš opak a i když nabídnes, že mi naživo demonstujes, že Černej nejsi a já to odmítnu a budu dál tvrdit, že si černoch... Nepřijdes si trochu jako pablb ?
Ohledně toho, navrhuji to řešit přes SZ... nechci s tím tady zase zadělávat diskuzi.
No a neni lepší možnost použít letitej pohon z Priusu dneska do Yarisu = než když většina motorů trvale neplní a je víc poruchová? :-)
Co ty na investice do další předělávky V8TDI a její následný vyřazení z nabídky [odkaz] přitom ten Bentley autobus je jedinej typ auta = kde V8 nafta má smysl
propad prodeju s pokracujici vyrobou znamena, ze ty auta se nekde hromadi
a az ziskaj homologaci, vyrobce je bude chtit prodat …
… a bude muset jit s cenou dolu
Tak to byl megainteligentni příspěvek. A jak si představujes ze se běžný skladovky asi dostávají k zákazníkovi. Zabalený v kontejneru čekají až si je někdo koupí? A teprve před předáním auto milostiv vybalí?>:D >:D
Mít někde uskladnění auta je normální a to zejména u Japonců , který prodávají již vyrobeny auta na rozdíl od koncernu který primárně objednává do výroby. Což Mj. znamená ze:
Japonsky auta jsou všechny několik měsíců vyvetrany a odlezeny a to vč. Několika měsíční kůry má moři. ;-)
Odložený auta v milovicich mají asi většinou svého zákazníka. Ale bez homologace se k němu nemůžou poslat. Až ji dostanou tak naopak budou mít vysoký registrace. Ale nejedna se o ČR, ty auta jsou logicky pro celou Evropu.
nevím u jakých konkrétních japonských importérů jste kdy pracoval že to takto zde prezentujete jako jasnou věc ale konkrétně u Toyoty to takto nefunguje. Vozy se na skladě téměř neohřejí a spíše je to tak, že každý model, který se zadá do výroby což je většina jelikož skladové zásoby Toyota dělá ve velmi minimálním počtu je po zadání do výroby nejdéle do 3 měsíců k předání. výjimku tvoří delší čekací doba u Hiluxu, Land Cruiseru a Proace. Nemůže se ale stát, že by na skladě stálo auto 2 měsíce. Zákazník si zadá vůz do výroby a za 2 měsíce jej má předán což si myslím, že je velký luxus. Lepší nežli kupovat auto, které někde půl roku stojí a potřebují se ho zbavit. Proto je Toyota tam kde je. Neomezené finanční možnosti, kvalita, přemýšlení a plánovaní každého kroku tak aby to dávalo smysl. A proto také nemá moc ráda třetí strany jelikož to není poté pod jejich kontrolou. Pusťte se do mě znalci a inženýři od konkurence Toyoty, ti kteří máte ty informace, které mají automobilky na roky dopředu kvůli vývoji aby byly připraveni a nezaspali a neměli důvod poté brečet a zdržovat ostatní :-)
Tak zrovna toyota je z tohoto pohledu složitější, protože spoutsu modelů vyrábí v evropě. A těch se týkají samozřejmě jiné postupy.Třeba Mazda ale všechno dováží pokud vím, a tam je to jasné.
Ale to, že by se u toyoty nemohlo stát, že auto je na skladě 2 měsíce je pohádka. A velká. Stát se to samozřejmě může, minimálně dealerovi a jeho skladovým vozům určitě.
Urcite ne, nikdo se moc nepatra po dni montaze, auta jsou zabalena, dostanou tu "predprodejni peci" a nikdo nic nepozna. Ona i normalne auta cekaji venku - kolem fabriky, na vagonech na nadrazich, prevoz k dealerum a u nich na parkovistich...
tech aut ale bude na trhu najednou hodne a to nejen od skodovky
jo, je mozny, ze se po nich jenom zaprasi a nebo je trh nepojme a pak bude muset jit cena dolu.
ja sazim na to, ze cena pujde dolu v nejakych akcich
Myslím, že je to tak, že se čeká na razítko. Tj. auta jsou hotová tak jak mají být, mají nějakou verzi motoru, která splňuje požadavky, ale ještě to nemá formálně schválené. Až dojde k tomu formálnímu schválení, můžou auta rovnou k zákazníkům. Pokud by musela zpět do výroby, byl by to průšvih...
V okolí přátel jsem vypozoroval to samé, prodali většinu starších aut a šli do nových, dokud byla stará emisní norma. Kam tohle jednou dospějě? Budeme šlapat jako Flinstounovi?