Škoda Auto bude na začátku příštího desetiletí potřebovat jen v Evropě další výrobní kapacitu pro zhruba 400.000 vozů. Bude to řešit hledáním možností v rámci svých závodů i dalších továren mateřského koncernu VW.
No jo,letos mela Skoda produkovat 1.5 milionu aut.Asi je neco v planovani kapacit spatne.A do budoucna to nebude jine.
Navic uz budou mit zaplneny vsechny letiste.
Jo "strategie 2018" mela opravdu za cil 1,5 mil. , to letos uz nezvladnou.....neni se cemu divit - prisla dieselgate, zrusili Roomster II - vyroba by byla v Poznani, prodej v Americe tez neni...a navic ve Vrchlabi taky uz auta nevyrabi - tam by misto bylo, tak at nefnukaj, ze nemaji kapacity!
Někdy v roce 2011 se mluvilo o "zdvojnásobení prodejů". Škodovka byla za 2010 na těch 760, takže jo, zdvojnásobení by mělo letos znamenat 1,5M.
Z druhé strany... když to šoupneme o rok, tak 2017 / 2009 je 1.330.000 vs. 680.000 a to ten dvojnásobek +- je. A když si vezmeš, že to byla motivační strategie pro prodejní partnery... :-)
Tak obe SUV jedou priblizne na 150% a trh by chtel jeste o dost vic. :-! Novy Vision/Rapid, ktery bude hned po Vanocich vypada take slibne :-) Na cele situaci mne mrzi snad jen jedinna vec, ze se mi ve sve dobe technicky nepodarilo koupit akcie Skodovky. Driv nebo pozdeji dalsi tovarna bude. Jen je otazkou kdy a kde >:D
Taky bych to viděl na případné rozšíření stávajících. Udivuje mě, že nedělají víkendy.
Všude se mluví o tom, jak automobilky budou muset v horizontu let propouštět, jen škodovka bude nabírat. Už jen proto bych to do budoucna viděl v rozšíření a ne ve stavbu nového areálu, který není tak flexibilní.
Jenže v okolí závodů Škoda není prakticky možné sehnat bydlení a proto i nové kvalifikované lidi. Nezaměstnanost blízká nule.
Co jiné regiony. Jen pro příklad v Karviné je stále asi 13 procent nezaměstnanost.