Novinky
A co Lexus CT200h? Toho se netýká? Má přece stejný hybridní agregát …
CT200h je samostatny model odladeny v Lexuse, ma vlastne algoritmy (napr. moznost prepinania do sportoveho rezimu), mierne vacsi vykon (122->136k), atd. Ak by mal tuto chybu, bola by zvolavacka v ramci Lexa.
Me by spis zajimalo, kolikrat se zavada stala. Vzdy jsou svolavacky at uz to je kdokoliv, ale kolikrat se to co se ,,muze stat,, stalo? Treba u toyoty s kobereckama, kamarad si je vymenit nenechal (nemel duvod) a jezdi bez problemu uz pres 300 000km 😄
Dodam, ze podstatna cast auta zacina byt softver (HEV/PHEV/BEV, sensory a asistenti, zber dat, autonomne riadenie). Avsak vyvijat a udrziavat softver je tazka uloha, ktoru v pocitacoch zvladlo len niekolko technologickych gigantov. Uvidime ako to zmeni automobilovy priemysel ...
Vyvoj nezastavis, v Japonsku rozbehla Toyota datove prepojenie vozidiel, v buducnosti si viem predstavit upgrady softveru cez siet. Inac, diesle su softverovo tiez narocne, vsetky sensory, asistenti, datove sluzby a autonomia su rovnake.