Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
rokyta.p
3
To by fakt šlo, ale s OM654. A ne nějakých 1461ccm :-|
esenbe
9
Motor dneska nikoho nezajímá. Chtějí infotaiment a hvězdu na volantu pro fotku se starbucks kelímkem.
Loptos
0
:yes:
esenbe
Motor renault diesel 85 Kw
Zadní torzka
Kupa lakovaného plastu v interiéru.
Falešný hliník v interiéru na každém rohu.
Fajn infotaiment.
Člověk by řekl, že je řeč o dacii za 300.
Pro pozery asi dobrý ( mám mercedes brááácho ),ale normální člověk s trochou sebeúcty koupí golf GTI, dostane legendu a nedostane o nic míň, zato o hodně auta víc.( Nebo případně jiný HH libovoné značky. )
BTW: Proč ten tablet na palubovce neudělají tak aby neměl 5 cm okrajů a nějaké 10cm předěly, kde se nic neděje. Vypadá to strašně.
Zadní torzka
Kupa lakovaného plastu v interiéru.
Falešný hliník v interiéru na každém rohu.
Fajn infotaiment.
Člověk by řekl, že je řeč o dacii za 300.
Pro pozery asi dobrý ( mám mercedes brááácho ),ale normální člověk s trochou sebeúcty koupí golf GTI, dostane legendu a nedostane o nic míň, zato o hodně auta víc.( Nebo případně jiný HH libovoné značky. )
BTW: Proč ten tablet na palubovce neudělají tak aby neměl 5 cm okrajů a nějaké 10cm předěly, kde se nic neděje. Vypadá to strašně.
A180d jsem nejel, ale máme doma A200 s 1,33 od Renaultu, dvouspojkou a víceprvkem. Interiér je bez pardonu to nejlepší co aktuálně ve třídě koupíš. Krásné materiály i zpracování, příjemný chod ovládacích prvků. Nesedí mi subtilní a nehezká páčka řazení.
K fungování dvouspojky bych měl pár komentů ohledně její občasné jankovitosti, ale podvozek, komfort či ticho v kabině jsou velmi příjemné. Celkově za mě auto, které si svou cenu obhájí.
Schopnost nechat se ovládat hlasem je pak tím nejlepším co obecně na trhu je.
K fungování dvouspojky bych měl pár komentů ohledně její občasné jankovitosti, ale podvozek, komfort či ticho v kabině jsou velmi příjemné. Celkově za mě auto, které si svou cenu obhájí.
Schopnost nechat se ovládat hlasem je pak tím nejlepším co obecně na trhu je.
Já mám služební C220 a na firmě jsou i klasické C180. Je to vcelku nic moc auto. Zajímavé je na něm jenom to, že je to mercedes. Vím minimálně o 2 lidech co ten mercedes vrátili a používají raději 2013 passat alltrack i když už mají kolem 300tis km najeto. Ten můj dojezdil jinak bych si ho nechal asi taky.
Nikdo s tím není nijak výrazně spokojený. Jsou objednané tesly 3 tak uvidíme.
Nikdo s tím není nijak výrazně spokojený. Jsou objednané tesly 3 tak uvidíme.
Rozdíl v komfortu prémie vs mainstream je jasně patrný. Passata bych si místo M-B, BMW, Audi, Jaga nevzal.
Za mě není. Nehledě na to, že je passat větší a výrazně lépe jede.
Jako pokud bych si měl porovnat cenově - třeba auto za 1mio - beru vždy nadupaný mainstream před chudou prémií.
Na těch autech totiž v nižší verzi není prémiové naprosto nic. Tedy kromě ceny.
Jediný patrný rozdíl prémie je vidět v odhlučnění, které běžný uživatel reálně má šanci zaznamenat.
Jako pokud bych si měl porovnat cenově - třeba auto za 1mio - beru vždy nadupaný mainstream před chudou prémií.
Na těch autech totiž v nižší verzi není prémiové naprosto nic. Tedy kromě ceny.
Jediný patrný rozdíl prémie je vidět v odhlučnění, které běžný uživatel reálně má šanci zaznamenat.
Je to celé o veľkosti tvojej peňaženky...moja je taká aká je a to v spojení s mojím sebavedomím hovori, že si proste MB nekupim, pretože by som okrádal vlastnú rodinu na ukor závisti susedov..ale chápem ľudí čo su na tieto značky vysadení napríklad kvôli prístupu v servise...ta prémia nie je len o aute samotnom. Mať tie prachy tak kupujem prémiu.
Vychadzalo porovnanie premia v holobyte vs. mainstream v plnke, niekedy inak? Ja myslim ze skrze peniaze nie. :-)
Byly doby kdy ano. Protože u mainstreamu jsi měl propastný rozdíl v motorizacích a jízdních vlastností. Třeba taková e46 ka se základním dvoulitrem byla i přes případnou chudší výbavu pořád skvělé auto, třeba oproti B5 passatu. A na míle daleko od golfu byť GTI. Dneska už ta trojka od toho golfu tak daleko není. A oproti passatu už dokonce začne hodně ztrácet. Porovnej si třeba za podobnou cenu existující 318i s Passatem 1.8Tsi. Passat bude ve všem lepší a dokonce i hezčí. Bmw musí přijít s 320i ( i tak slabší ) a to už jsi řádově o 200 tis navíc. U srovnatelné 330XD vs Passat 2.0bitd 4m jsi o 400 navíc. apod. A to jsi ještě ani nezačal s příplatky u BMW.
Zas ked vezmes do uvahy v tom porovnani B5 s 1,8T tak sme zase niekde inde. Jasne nejazdil ani zdaleka tak dobre ak e46, ale bolo v nom viac miesta a vykonu tiez dostatok. Zalezi na co clovek kladie priority.
Passat nabídne lepší řízení, kombinaci komfortu a jistoty, akustického odizolování podvozku atd? Ale prdlačky, ani v poměřování topu oproti naprostému základu. Nabídne víc výbavy, za stejné peníze větší výkon, ale auto jako takové lepší nebylo, není a nebude.
BMW 330d a R4 TDI je naprosto jiná liga, jiný vesmír. Pašík může uspokojit jen toho, kdo má auto pouze na přesun a nic víc od něj nežádá.
BMW 330d a R4 TDI je naprosto jiná liga, jiný vesmír. Pašík může uspokojit jen toho, kdo má auto pouze na přesun a nic víc od něj nežádá.
V podstate ma slova po zkusenosti s E. Ani vyssi stredni vuci strednimu mainstreamu v zakladnich verzi a nejake prostredni vybave neprinasi nic, co by si objajilo o tolik vyssi cenu.
Kde pracujes? Muzu k vam jit taky? :-)
Ve střední, privátně vlastněné firmě v Rakousku. Jsem ale většinou tady. K nám jít nemůžeš, protože pak bych ztratil status toho pracovitého čecha co jim to tady dělá za plat uklízečky tam. Zas takové terno to není, můj plat třeba vůbec neodpovídá tomu co mám za služební auto. Tady totiž ani ředitelé většinou v prémii nejezdí. Tedy v mém oboru.
Ten tablet namísto přístrojovky je opravdu ohyzdný.
Mě by to zase ani tak nevadilo principielně, ale proč to musí mít ty nesouměrný okraje.
To to prostě nemohlo mít 1cm okraj po celém obvodu, jako běžný tablet za pár tisíc Kč ?
Třeba to kruhové zobrazení otáčkoměru/rychloměru v kombinaci s tím viditelným rámečkem je naprosto do očí bijící.
Tohle třeba mají ve VAGU daleko lépe vyřešeno.
To to prostě nemohlo mít 1cm okraj po celém obvodu, jako běžný tablet za pár tisíc Kč ?
Třeba to kruhové zobrazení otáčkoměru/rychloměru v kombinaci s tím viditelným rámečkem je naprosto do očí bijící.
Tohle třeba mají ve VAGU daleko lépe vyřešeno.
Súhlasím s Tebou, ale to je tak vždy, keď porovnávaš prémiu v nejakej základnej špecifikácii s nadopaným mainstreamom, notabene s špičkovým autom ako je Golf GTI. Druhá vec je, ako by obstálo Áčko v porovnateľnejšej verzii, teda s 2,0turbo, ktorá už má jednak výkon, jednak aj trochu inak jazdí (multilink). Tam by bolo dôvodné porovnávať, či ten príplatok za Mercedes má zmysel. No a v tomto verím Pajovi (ktorý dobre pozná aj ten Golf GTI), že má.
Já porovnávám pouze přidanou hodnotu té, které věci v poměru k ceně, kterou za to zaplatím. Značka je pro mě samozřejmě plus, ale ne takové, aby omluvilo byť třeba 100tis rozdíl.
Podle mě prostě ten rozdíl není takový a jako nějaká věc co mi má sloužit, sloužil třeba ten výše zmíněný passat daleko lépe než současné Céčko, byť jeho pořizovací hodnota je vyšší a výbava chudší.
Mercedes a obecně D3 se formou těchto modelů snaží prodávat levná auta draze. Kdysi si to mohli ospravedlnit motory a podvozky, ale jak si to může mercedes obhájit, když používá pohonou jednotku z auta za 250 tisíc ? Mercedes A nikdy nebyl nijak zajímavý naopak v první generaci přímo tragický. Céčko na tom od dom 190 tky taky nebylo výrazně dobře. A1/A3 byl v podstatě drahé polo/golf. Jediné co mělo smysl byly bavoráky 1er a 3er byly fakt povedené auta ( 1er o něco méně ). e46 se stala legendou. Ale dnešní produkce už na takový úspěch jako měla tehdá e46 nebo e30 prostě nemá. Golf GTI ale přitom se zdá být jen lepší. Stejně tak passat.
Podle mě prostě ten rozdíl není takový a jako nějaká věc co mi má sloužit, sloužil třeba ten výše zmíněný passat daleko lépe než současné Céčko, byť jeho pořizovací hodnota je vyšší a výbava chudší.
Mercedes a obecně D3 se formou těchto modelů snaží prodávat levná auta draze. Kdysi si to mohli ospravedlnit motory a podvozky, ale jak si to může mercedes obhájit, když používá pohonou jednotku z auta za 250 tisíc ? Mercedes A nikdy nebyl nijak zajímavý naopak v první generaci přímo tragický. Céčko na tom od dom 190 tky taky nebylo výrazně dobře. A1/A3 byl v podstatě drahé polo/golf. Jediné co mělo smysl byly bavoráky 1er a 3er byly fakt povedené auta ( 1er o něco méně ). e46 se stala legendou. Ale dnešní produkce už na takový úspěch jako měla tehdá e46 nebo e30 prostě nemá. Golf GTI ale přitom se zdá být jen lepší. Stejně tak passat.
S tim si dovolim nesouhlasit.
Ja nerikam, ze nejaky Ccko nebo BMW 3 je nejvetsi pecka na svete - ano lze to srovnavat
s Passatem a ten bude vzdy za ty penize uzitecnejsi a lepe vybaveny a vetsi atd.
Na druhou stranu ale kompletne IGNOROVAT XY mnohem lepsich technologickych reseni - to je vlastne *PRESNE TEN DUVOD* proc BMW zacina delat predokolky apod. To je presne ten duvod, proc je tady hatchback Mercedes s chcipakem motorem z Renaultu a torzkou vzadu.
Vsak se podivejte na podvozek, napravy, umisteni motoru, rozlozeni hmotnosti, kvality interieru a infotainmentu atd. atd.
A potom bych byl opatrny s temi hlaskami typu
"Ale dnešní produkce už na takový úspěch jako měla tehdá e46 nebo e30 prostě nemá"
Docela by me zajimala cisla svetovych prodeju a pomery mezi BMW 3 / Mercedes / Audi / Passat v dobe E46 a porovnat to s s rokem 2017/18.
Obavam se, ze v dnesni dobe je BMW 3 uspesnejsi nez v dobach E46, odhaduji, ze maji na trhu vetsi podil nez tenkrat. Cili "dnesni produkce" ma podle me vetsi uspech nez v dobach E46.
Ale je to odhad, cisla nemam a ted to nemam cas hledat :-)
Ja nerikam, ze nejaky Ccko nebo BMW 3 je nejvetsi pecka na svete - ano lze to srovnavat
s Passatem a ten bude vzdy za ty penize uzitecnejsi a lepe vybaveny a vetsi atd.
Na druhou stranu ale kompletne IGNOROVAT XY mnohem lepsich technologickych reseni - to je vlastne *PRESNE TEN DUVOD* proc BMW zacina delat predokolky apod. To je presne ten duvod, proc je tady hatchback Mercedes s chcipakem motorem z Renaultu a torzkou vzadu.
Vsak se podivejte na podvozek, napravy, umisteni motoru, rozlozeni hmotnosti, kvality interieru a infotainmentu atd. atd.
A potom bych byl opatrny s temi hlaskami typu
"Ale dnešní produkce už na takový úspěch jako měla tehdá e46 nebo e30 prostě nemá"
Docela by me zajimala cisla svetovych prodeju a pomery mezi BMW 3 / Mercedes / Audi / Passat v dobe E46 a porovnat to s s rokem 2017/18.
Obavam se, ze v dnesni dobe je BMW 3 uspesnejsi nez v dobach E46, odhaduji, ze maji na trhu vetsi podil nez tenkrat. Cili "dnesni produkce" ma podle me vetsi uspech nez v dobach E46.
Ale je to odhad, cisla nemam a ted to nemam cas hledat :-)
Ale jo, já neříkám, že se neprodávají dobře. Říkám jenom, že to není kvalitní produkt a už vůbec ne prémiový - minimálně v nižších a středních konfiguracích. Prostě ta přidaná hodnota tam není. Odpověděl jsis na to v druhém odstavci.
Nevím proč by C nebo 3er měly být nekvalitní a to bez ohledu na stupeň konfigurace. Zřetelný rozdíl při jízdě tam je. V situacích, kdy podvozek Passatu nebo obecně maintreamu tluče na poplach je M-B, BMW minimálně co se týká rozdílu akustiky stoicky klidné.
Protože nejsou
[odkaz] a milion dalších.
Prostě to nejsou kvalitní auta. To je omluvitelné u auta, které se tváří jako mainstream, ale ne jako prémie. Moje C vrže stejně.
[odkaz] a milion dalších.
Prostě to nejsou kvalitní auta. To je omluvitelné u auta, které se tváří jako mainstream, ale ne jako prémie. Moje C vrže stejně.
A ty si snad představuješ, že ty plasty budou prošroubovány nebo co? Zcela upřímně, jestli je pro vás měřítko kvality v tom, že tlačím na dva spojené plasty a ony vržou, pak se asi není o čem bavit.
Pro mě je to otázka trvanlivosti, vzhledu a funkci po x letech, ne tlačení prstem do něčeho co tvoří více materiálů.
V GLC Coupé stejně jako v A-klasse nic nevrže, X5 dokáže občas povrznout nataženou sítí v kufru, resp. v úchytech, ani to pro mě není žádné drama. Passat třeba vrzal v obložení zadních sloupků, u Aurisu jeho středová konzola...to vše bez tlačení nebo mačkání. Ale ani to není pro mě znakem nekvality. Tu opravdu vidím někde zcela jinde.
Pro mě je to otázka trvanlivosti, vzhledu a funkci po x letech, ne tlačení prstem do něčeho co tvoří více materiálů.
V GLC Coupé stejně jako v A-klasse nic nevrže, X5 dokáže občas povrznout nataženou sítí v kufru, resp. v úchytech, ani to pro mě není žádné drama. Passat třeba vrzal v obložení zadních sloupků, u Aurisu jeho středová konzola...to vše bez tlačení nebo mačkání. Ale ani to není pro mě znakem nekvality. Tu opravdu vidím někde zcela jinde.
já si třeba myslím, že takhle postavené "áčko" je šrot, kor s tím motorem, no ale dej tam silnější benzin, dostaneš multilink, no a už seš na stejné čáře s tím golfem (taky lépe vybaveným), mít prachy navíc určitě jdu do premie misto golfa, když budu mít prachů dost, určitě dám přednost amg před "erkem" od vw.. u těch startovacích modelů je to ošidný, ošizená premie vlastně není premie, není nic smutnějšího než tyhle startovací verze
Aktuální GGTI je vynikající HH na každý den, M-B nemá samosvor a při ostré jízdě to bude znát. Nicméně je to asi jako v diskuzích, kde někteří odborníci tady nepoznají rozdíl mezi Passatem nebo Supem a třeba E-Klasse.
Jasné, to nebude nikdy porovnateľné, ani A250 nie je stavaná ako hotheč, tam GGTI so samosvorom a celkovo športovejším naladením by zrejme stále mal navrch. U A sú športovcami až AMG modely, aktuálne A35 a neskôr A45, takže najbližšie asi majú Golf R a A35 AMG a tam sa môžeme baviť o tom, či prináša A aj nejakú pridanú hodnotu. Každopádne mi šlo o to, že dávať proti A180d hotheč Golf GTI nie je úplne fér, tam logicky nemôže základný naftový Mercedes konkurovať a value for money berie bez debaty Golf. Pri dvojlitroch už by to bolo iné a tam má zmysel skúmať, či ten drahší Mercedes prináša aj niečo objektívne naviac, keď už je o toľko drahší.
tak "erko" jsem nejel, ale amg "A" išlo jak z praku :-) jinak pokud mam ten cash není důvod nekoupit amg nebo?
Zadna torzka v Mercesese tak to uz je silna kava. Skoda Ford Renault nepoviem ale Mercedes? Napr taka mazda 3 ma multilink tusim v kazdej verzii.
Uplne souhlasim, to je uz je fakt moc. Vzdyt viceprvek ma v mainstream hatchbacku snad i Kia...
já muzu porovnat A180 2014 za nejakých 750 tis. Když do toho sednu z Meganu 2014 za 500 - v podstate plnka, tak krome té hvezdy na kapote mi to auto nabídne - menší interiér, horší výbavu, slabší motor, vyšší spotrebu. Ale je to mercedes bacha >:D
eiben
je to asi velmi kvalitni auto I kdyz drahe, ale nemohu se ubranit pocitu, ze ty pohadkove displeje budou velmi odvadet ridice od rizeni
Zapneš si tam jen to co chceš vidět. Ideál jsou pro mě "klasické" budíky a vedle navi.
máte už odzkoušeno noční jízdu, zda to neoslňuje? měl jsem sockový benzínový áčko v zaměřovači, ale ty monstr displeje jsem nedal, jinak interiér opravdu fajnový
To by me taky zajimalo.
Uz jsem slysel lidi si stezovat na oslnovani u displayu v Golfu a Passatu, ze pry to nejde v noci dostatecne ztlumit. Na pul hodinky OK ale jet celou noc je pry fakt neprijemny.
Sam zkusenost s digitalnim displayem v noci v podstate nemam.
Uz jsem slysel lidi si stezovat na oslnovani u displayu v Golfu a Passatu, ze pry to nejde v noci dostatecne ztlumit. Na pul hodinky OK ale jet celou noc je pry fakt neprijemny.
Sam zkusenost s digitalnim displayem v noci v podstate nemam.
Jasně, ani jsem nic nestahoval, bylo to někde v prostředku škály. Osvícení v interiéru jsem zvolil fialové, které jsem používal např. v XE a i to mi vyhovuje.
V X5 mám take plně digitální přístrojovku, byť ne s omalovánkami, ta je megapříjemná.
V X5 mám take plně digitální přístrojovku, byť ne s omalovánkami, ta je megapříjemná.
eiben
asi jo, ale clovek bude za jizdy porad neco zkouset a prepinat
Není třeba, většinu si pořešíš hlasem a jsou tam fyzická tlačítka na přepínání media/navi/funkce auta.
ty tlačítka nejsou zrovna intuitivní a hlasem taky nepořešíš všechno. Nebo respektive často to dojde do bodu, kde musíš začít od znovu. Na třeba navigování apod. to ale vcelku funguje dobře. Hodně lidí navíc ovládání hlasem nepoužívá vůbec, já se snažím poměrně dost, ale už X krát se mi stalo, že jsem vyjel z pruhu. A to mám jenom ten malý tablet uprostřed.
Změnu navigace? Řeknu "navigovat do" a už jen adresu. Fakt s tím nemám problém, rozhodně ne tak, že bych si řekl o např. iDrive o kolik je lepší (a tam cvákám intuitivně, nebo píšu na sporák).
Říkám navigace funguje dobře, ale občas se setkám s tím, že se dostanu do slepé uličky a do mezipříkazu se nelze vrátit.
st.paul
Nebudem hodnotiť testované auto, ale k prvkom, ktoré tester vyzdvihuje a ktoré považuje za výrazné plusy treba povedať jednu podstatnú informáciu. Nikdy nie sú v základe! Všetky tie kecy o technológiách, vlastnostiach a parametroch, ktoré Nemecká „prémia“ tak strašne rada marketingovo využíva (zneužíva) sú za státisícové príplatky. Ako bude potom hodnotená trieda A v základe? Ak bude oprostená o všetky plusy, môžem ju považovať za prepadák? Preboha, Kia Ceed za 50% ceny má technologicky vyspelejší podvozok a s interiérom, ktorý možno nie je špičkový ako v Áčku, rozhodne ale patrí medzi aktuálnu špičku v triede. Nemám nič proti príplatkovým položkám, ktoré základnú cenu auta navýšia na dvojnásobok, ak ide napr. o audiosystém, krajšie prešívanie, lepšie textílie atď., ale ak automobilka na niečom postaví reklamu, patrí to do základu, inak to považujem za podvod. Schválne, dajte sem niekto link na základnú špecifikáciu interiéru tohto Áčka.
Ako píšem vyššie, v základe prémia nikdy neoslní, skôr sklame a všetko tam na človeka kričí, že si nepriplatil. Preto považujem kúpu holej prémie za veľkú blbosť (až na výnimky, keď niekto ide povedzme čisto po jazdných vlastnostiach a kúpi si holú 1er, lebo RWD). Ak prémiu (vrátane Áčka), tak vo výbave a ideálne lepšom než základnom motore, nejaký paket AMG, S-line či M Sport je tam takmer nevyhnutnosť, aby to vyzeralo. Takže kto chce prémiu, musí sa zmieriť s tým, že musí priplácať. Kto ide najmä po value for money, lepšie obíde u mainstreamu.
S tímhle souhlasím. Neřešit finance a vzít top vybavené áčko na ježdění po městě - v pohodě. Ale jako hledat různé kompromisy - řešit tu přidanou hodnotu, což případný kupec testované verze bude zřejmě dělat, je prostě jenom poza. A není to za ty peníze kvalitní produkt. Říkám to pořád - kupci takovýchto aut zaplatí majiteli AMG45 1/3 auta.
iudex
Tak ovládanie hlasom má aj môj pomaly veterán z r. 2011, mainstream v podstate základnej výbave. Hlasom viem ovládať rádio, klimatizáciu či telefón. Samozrejme to prevedenie je také pokrivkávajúce, nepozná to slovenčinu a vyslovovať mená kamošov z telefónneho zoznamu po anglicky je blbosť, takže po úvodnom vyskúšaní si hračičky som to prestal používať (než aktivujem hlasové ovládanie, poviem "set temperature" počkám na potvrdenie, poviem "22 degrees" a zase potvrdenie, tak si to stokrát rýchlejšie nastavím jednoduchým otočením kolečka teploty), ale proste je to tam. Samozrejme beriem, že Mercedes to vymakal podstatne lepšie a ak to plynule rozumie češtine a ovláda väčšinu funkcií, tak je to aj reálne použiteľné, na rozdiel od toho Fordu.
Stejne takovou mam zkusenost s Fordem Focus 3 (uz pred faceliftem).
Ziju v anglii a mluvim plynne anglicky - naucil jsem se tech par prikazu (moc intuitivni to fakt neni) a vsechnu hudbu apod. z USB si "pustim" hlasem a funguje to velmi dobre.
Telefon taky, pokud to tedy neni ceske jmeno, protoze ho musite vyslovit anglicky a ani tak to nekdy nezvladal.
Ziju v anglii a mluvim plynne anglicky - naucil jsem se tech par prikazu (moc intuitivni to fakt neni) a vsechnu hudbu apod. z USB si "pustim" hlasem a funguje to velmi dobre.
Telefon taky, pokud to tedy neni ceske jmeno, protoze ho musite vyslovit anglicky a ani tak to nekdy nezvladal.
maca02
- fake výfuky jsou strašný, bohužel jsou i jinde. Tady ale okořeněný faktem, že to celý stojí trochu moc na to, aby tam byly nějaký hnusný fejky
- piano lak v interiéru vypadá strašně, hlavně okolo výdechů klimy. Viděli jste to na obrázkách v A35? - ještě horší, protože je tam okolo toho jen takový "kolečko" z toho piano laku, což je hrůza a designově to vůbec nesedí
- nekupujte si prosklenou střechu, se svými 183 cm jsem měl nad hlavou asi 3-4 cm přestože sedačka už nešla dát níž a seděl jsem pořád nesmyslně vysoko
- lakování karosérie u oken v interiéru není ukrytý - tohle má bejt PRÉMIE? Připomíná mi to starou Škodárnu, tam to bylo taky tak nějak
- ovládání touchpadem není zrovna extra citlivý-intuitivní, nesžil jsem se s tím. Zlatý BMW a jeho navi Professional
- panel klimy je fórovej, prohejbá se pod tlakem na ty tlačítka, který jdou navíc ztuha tak, aby ten fakt zdůraznily
- hlasový asistent může bejt super, kdy si konečně ale dá někdo práci s tím, aby vyzkoušel jeho limity?
- headup displej umí jen bezpečnostní funkce, navi a rychlost, chtěl bych navíc jméno volajícího z telefonu jako umi BMW a chtěl bych zobrazení auta v mrtvým úhlu jako umí Mazda. Minimálně to druhý by bylo víc než vhodný.
- piano lak v interiéru vypadá strašně, hlavně okolo výdechů klimy. Viděli jste to na obrázkách v A35? - ještě horší, protože je tam okolo toho jen takový "kolečko" z toho piano laku, což je hrůza a designově to vůbec nesedí
- nekupujte si prosklenou střechu, se svými 183 cm jsem měl nad hlavou asi 3-4 cm přestože sedačka už nešla dát níž a seděl jsem pořád nesmyslně vysoko
- lakování karosérie u oken v interiéru není ukrytý - tohle má bejt PRÉMIE? Připomíná mi to starou Škodárnu, tam to bylo taky tak nějak
- ovládání touchpadem není zrovna extra citlivý-intuitivní, nesžil jsem se s tím. Zlatý BMW a jeho navi Professional
- panel klimy je fórovej, prohejbá se pod tlakem na ty tlačítka, který jdou navíc ztuha tak, aby ten fakt zdůraznily
- hlasový asistent může bejt super, kdy si konečně ale dá někdo práci s tím, aby vyzkoušel jeho limity?
- headup displej umí jen bezpečnostní funkce, navi a rychlost, chtěl bych navíc jméno volajícího z telefonu jako umi BMW a chtěl bych zobrazení auta v mrtvým úhlu jako umí Mazda. Minimálně to druhý by bylo víc než vhodný.
3_diamanty
za podobne prachy poznam aspon 25 lepsich aut este k tomu aj s vlastnym motorom :yes:
paci sa mi nove GLE ... a nemam nic ani proti klasickemu Gecku.. ale Acko sa mi nikdy nepacilo... o nevlastnom motore uz ani nevravim... to je premiova hanba toto... ale chapem ze firmam a biznisu prachy smrdiet nebudu nikdy... to je jasne :yes:
paci sa mi nove GLE ... a nemam nic ani proti klasickemu Gecku.. ale Acko sa mi nikdy nepacilo... o nevlastnom motore uz ani nevravim... to je premiova hanba toto... ale chapem ze firmam a biznisu prachy smrdiet nebudu nikdy... to je jasne :yes:
×
Sdílení komentáře
×