Bezpečnost
by měl častěji dělat testy ojetin, které v minulosti testoval a otestovat je znovu třeba po 10 letech. Hned by se ukázalo jednak jestli do testů nedávají výrobci nějaké naparáděné kousky a v běžné produkci to nejsou fejky a druhak jak kvalitně jsou auta vyrobena z hlediska stálosti bezpečnostních parametrů karoserie.
[odkaz]
[odkaz]
uplne z toho vyrobce vynechat, proste testovat jen auta zakoupena u dealeru a zpetne pak nechat problatit vyrobcem dane auto, stejne by dane auto na test sam dodal, takze zadna skoda to pro nej nebude, par tisic za sluzby dealera je za to PR ktere z toho ma myslim smesna suma, a ze hodnoceni EuroNCAP vyuziva v PR snad kazdy vyrobce k prodeji svych modelu aut
Tak hlavně že na ilustračním obrázku je Mazda, které se článek ani netýká a která ani nikdy s ničím, např. emisemi, nepodváděla. Trošku manipulace nemyslíte? Jenže dát jako ilustrační fotku pod takový článek Škodu nebo VW by vám nedovolili.
Takže ty víš, koho se to týká? Že to nesouvisí s Mazdou? A co s tím má společného dieselgate? A stihl sis už všimnout, že s emisemi podváděli téměř všichni?
Jelikoz se asi tak polovina podiva maximalne tak na titulek a pak na obrazek, tak si to pak samozrejme automaticky spoji s tim ze to je neco s mazdou. A lidem se to lehce dostane do podvedomi. Ani sam redaktor nevi o jakou automobilku se jedna, proto bych jako obrazek nedaval auto na kterem je zretelne rozpoznat znacka. =)
počet hvězdiček se řídí parametry, které mě vůbec nezajímají, mnoho bodů je za různé kravinky, které v autě stejně nechci. Zajímá mě stabilita karoserie po nárazu, zda se prolomí podlaha nebo střecha, jak moc se posune volat a pedály. Kam a jak rychle nerazí hlava. Celý systém * je o ničem - výsledek se přepočítává podle velikosti auta, tedy pokud malé auto a velké získají shodný počet hvězdiček, jsou stejně bezpečnostně nesrovnatelná.
Ale toto si automobilky neprajú. Elektronika je stále lacnejšia a oceľ stále drahšia. Prd pár rokmi si si vedel pozrieť detaily čo sa koľko posunulo a preťaženia dnes to v už nie je dostupne na ich stránke. Pri IIHS si tieto údaje nájdeš a aj keď veľa značiek už ostalo plné body, tak rozdieli sú obrovské a je zaujímavé ako si napríklad Volvo poradilo so small overlap, kde niektoré preťaženia sú o rád nižšie ako pri D3 a dosť to vypovedá o tom, čo by sa stalo pri vyššej rýchlosti.
Odkial beries istotu ze auta urcene pre USA su rovnake ako tie urcene pre ine trhy?
To som nikde netvrdil. Poukazoval som hlavne na to, že zmizli detaily výsledkov čo nahráva manipuláciam.
No a ďalšia vec je, že keď niekto šidí na trhu, kde sa súdia aj za to, že pneu nie je dosť čierna. Tak si ťažko získa moju dôveru na trhu kde sankcie pre automobilky prakticky neexistujú. Nehovoriac o tom, že pre BMW je USA kľúčový trh a napriek tomu v 2016 ešte mnohé modely nedali výsledky ako o dekádu staršie Volvá. Pokojne môžeš veriť tomu, že v EU predávajú pevnejšie auta. Ale pre slepú vieru už zomrelo dosť ľudí
No a ďalšia vec je, že keď niekto šidí na trhu, kde sa súdia aj za to, že pneu nie je dosť čierna. Tak si ťažko získa moju dôveru na trhu kde sankcie pre automobilky prakticky neexistujú. Nehovoriac o tom, že pre BMW je USA kľúčový trh a napriek tomu v 2016 ešte mnohé modely nedali výsledky ako o dekádu staršie Volvá. Pokojne môžeš veriť tomu, že v EU predávajú pevnejšie auta. Ale pre slepú vieru už zomrelo dosť ľudí
Asi zle citas co pisem vyssie. Je myslim dost dlho zname z minulosti a neverim velmi ze dnes je prax ina, ze pre US trh sa pridavali vystuhy, skrtili motory, pridavala vybava ci katalyzatory. To jest vo vacsine pripadov nema test IIHS velku vypovednu hodnotu vo vztahu k tomu co jazdi v EU.
V auto brandži sa stalo príliš veľa podvodov, treba byť podozrievavý.
A nekde nuzkama vystrizeny plech, naohybany pres kopyto a rucne svareny bude mit vyrazne horsi chovani nez pri seriove produkci.
Sice jsem slysel, ze nosovicka pycha byla pro ENCAP upravena (nejake vyztuhy navic, silnejsi plechy na montovanych dilech), ale neprijde mi to pravdepodobne. Na to je vyvoj moc drahy a riziko prusvihu pri odhaleni moc velke.
Kým sa začne sériová výroba na predaj, tak sa urobí množstvo skúšobných kusov, ručne aj na linke.
Jak a na cem se dela vyvoj se na internet nepise...
[odkaz]