Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Design

Zpět na článek

Konec futuristického designu? Další elektrická BMW už tolik nevyniknou, přiznává šéfdesignér

4 komentáře

kalousek
"...Elektrický či plug-in hybridní pohon už jsou vlastně jen položky, které při objednávce můžete zaškrtnout v konfigurátoru,“ říká van Hooydonk..."

Nechci panu Hoodynkovi fušovat do řemesla ale myslím, že je dnes zcela zásadní rozdíl mezi konstrukcí elektromobilu a klasického auta. Kvůli umístění hromady akumulátorů a naopak nepotřebě soustavy spalováku s převodovkou vyžadují ryzí elektromobily zásadně odlišnou konstrukci a výsledkem toho "zaškrtnutí v konfigurátoru" bude tedy zcela jiné auto
clippyRS4
Ono to ide, staci sa pozriet na Ioniq, Niro, Kona alebo eGolf, kde mozes mat v rovnakej karoserii spalovak, hybrid alebo full elektro. Druha vec je, ze taketo riesenie 3v1 ma negativny vplyv na jazdne vlastnosti, co Korejci dokazuju najlepsie (tazke baterie vzadu, predny nahon, nezatazeny predok), vysledok je, ze Ioniq hrabe ako besny pri kazdej prilezitosti a v zime je to este vacsia “sranda”. A kedze BMW sa tvari, ze si vzdy zakladalo na jazdnych vlastnostiach, tak sa takouto cestou asi nevydaju...
kalousek
Těžko to bude rovnaká karoséria. Pokud má elektromobil aspoň trochu fungovat, akumulátory musí mít v podlaze. A tím pádem je konstrukce karosérie i celého auta úplně jiná, i když by karosérie vypadala zvenku na pohled stejně
traveldrive
:yes: Toto je málokto schopný prijať a pochopiť. Každopádne návrh elektromobilu úpravou klasiky je technicky najhorší a zároveň drahý spôsob, u ktorého naviac hrozí kopa problémov vyplývajúcich z odlišností konštrukcie.