Bezpečnost
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeEuro NCAP otestoval elektronické pomocníky řízení. Žádné auto samo neřídí, Tesla řidiče mátne!
8 komentářů
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Asi budouci cas. 😄
Aneb jak napsat neco proti Tesle - spatne jak obsahove, tak gramaticky..
Aneb jak napsat neco proti Tesle - spatne jak obsahove, tak gramaticky..
Ficus
Každý den, kdy není o Tesle uflusnuto, anebo alespoň otřeno o Teslu mordou, tak takový den je promarněný.
Takto se dají shrnout snad všichni pisálci z ČR médií. A ani mi nemátne. Joudi.
Takto se dají shrnout snad všichni pisálci z ČR médií. A ani mi nemátne. Joudi.
St.
že každá automobilka to má jinak. Při přesedání z vozu do vozu někdy není čas se učit, jak se auto chová. V tom případě je lepší asi všechno vypnout. Jinak jezdím a EyeSight a považuju systém za výborný, ale při přesedání do staršího vozu si musím chvíli zvykat, že mi nic nepomůže. Jinak jsem pro “mate”, “mátne” je nějaký patvar, ale pokud to textový editor pustil...
Nojo, ale zase... chceme, aby nám to někdo, třeba EU, standardizoval?
Dneska - vidím dvě skupiny asistentů😒br /> 1) Běžná jízda, třeba popojíždění v koloně na adaptivní tempomat apod. - to si holt musí každý u svého auta osahat, aby věděl, co to dělá... a pak klidně používat, ale s rukama na volantu.
2) Nouzové systémy - to si člověk asi úplně nevyzkouší... ale já to stejně beru tak, že je člověk povinen si to hlídat a brzdit sám, asistent tam je až jako poslední backup, který může (ale nemusí) zachránit řidič zadek v situaci, kdy on sám už to nezvládl.
Dneska - vidím dvě skupiny asistentů😒br /> 1) Běžná jízda, třeba popojíždění v koloně na adaptivní tempomat apod. - to si holt musí každý u svého auta osahat, aby věděl, co to dělá... a pak klidně používat, ale s rukama na volantu.
2) Nouzové systémy - to si člověk asi úplně nevyzkouší... ale já to stejně beru tak, že je člověk povinen si to hlídat a brzdit sám, asistent tam je až jako poslední backup, který může (ale nemusí) zachránit řidič zadek v situaci, kdy on sám už to nezvládl.
Priznam se, ze s temi systemy nemam zatim zkusenost, muze mi nekdo rict v cem je to spatne? Pokud sahnu na volant tak se to vypne, takhle bych predpokladal ze to ma fungovat, ne ze se v krizove situaci budu prat s autem o volant.
Na druhou stranu, občas se až divím, jak zadělané a zarostlé značky umí přečíst moje auto, které rozhodně není tak sofistikované, jako ty testované. Jistě, že občas nějaká značka vypadne, ale spíše se stane, že systém nepozná ukončení omezené rychlosti odbočkou (cca 2x jsem zaregistroval).