Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
davy
Jsem zklamany z parametru zrychleni, kdy v dobe rychlejsiho automatizovaneho razeni nez manualniho EVO prichazi s -1,1s pro SST. Dokaze to nekdo technicky vysvetlit? No a na samostatnou diskusi je pak umisteni sekvencniho razeni pod volantem. V nekterych supersportech se pohybuje spolu s volantem a nekde ne. Zkousel jsem oboji a jeste nemam uplne jasny nazor na to, co je lepsi. Jde zejmena o kriticke situace, kdy je potreba na volantu preruckovat, pak je lepsi orientace s pevnym umistenim, ale pri beznem i okruhovem jezdeni je asi lepsi pohyblive, kdy se pod prsty nic nehybe...
To s páčkami pod volantem je nejspíš na osobních preferencích, ale já bych s tebou souhlasil. U okruhového ježdění neručkuješ, tedy pokud se nemotáš v kačírcích, 😄 tam mi určitě víc vyhovují páčky spojené s volantem, naopak jezdit kopce, budou asi lepší pevné na sloupku, kvůli orientaci. Co by se ale mohlo sjednotit, je způsob fungování páček, jestlil jedna nahoru druhá dolů nebo obě a od sebe k sobě, je to guláš, plus ještě někde tlačítka na volantu, ale když se dodnes nedokázali výrobci shodnout na nějakém standardu u sekvenčního řazení pákou pak tady to asi taky guláš zůstane i nadále.
Tak tohle je kategorie aut kterým rozumím, STI vs Evo. V každém případě manuál, TC-SST u Eva je divná, klacen na podlaze je lepší, ale možná jsem stará škola. >😁 >😒]
souhlas carmiku... 😉
Ahoj Pierro, včera mě 507 zase pěkně vyplísnil, jako malýho kluka. >😁
Carmiku nás tu válcuje každé odpoledne... pojď k nám do jeho fanklubu... 😉
Von to není špatnej kluk ale bere to všechno moc šturmem a zapomíná, že k diskuzi je třeba partner a nikoliv nepřítel. >😒]
Je ještě velice mladý, nezralý a nezkušený. Takže mu uniká spousta věcí... >😒]
Hele, víš co mám na pozadí PC? Samozřejmě, Pajero a jako screen saver Evolution, případně to obracím. >😁 >😒] :yes:
No to pajero mne u tebe jakožto milovníka off roadů nepřekvapuje. Ale že tě berou i tyhle bestie (Evo a spol.) jsem nevěděl... 😉
To máš tak,přes "bouřlivé" mládí se supersportem, se dostaneš ke krizi středního věku HBčka aby jsi nakonec zkotvil v bezpečném přístavu pořádného off-roadu a když tě popadne "dětinská" touha k návratu do mládí - naskočíš do Eva, které ti dá téměř vše v jednom. Tohle auto je odměna, jen pro zkušené a znalé. A za to Mitsubishi a Subaru mám rád. Ale je to jen můj osobní pohled a kdokoliv jiný to může vidět úplně jinak. 😉
Tvemu pohledu rozumim a uz mne to take napadlo...Jen u toho off-roadu je zase statisticky velmi vysoka nehodovost z duvodu prevraceni preci jen to vysoke teziste...Vcera jsem mel moznost poprve nazivo sedet v EVO X na okruhu v Moste. Dojmy: Je hodne velke a vysoke, tedy se dost naklani, dalis veci je, ze neni opora pro lokty, tedy na dlouhe ceste to bude velmi nepohodlne. Ostatni super. Brzdy ani pri velmi ostre jizde nevadly, dokazal drzet krok i s velkoobjemovymi supersporty.
ozawasan
No a proč to porovnávat? Jsme v základce na vécku a venčíme? Ne? Aha - tak jinak.... výkon - srovnatelný - ten největší rozdíl je ad on mezi pedály a opěrkou sedadla.... A v osobních preferencích každého iňdivídua. Snad mně kluci nevyloučí ze subaruclubu - ale tenhle stroječek bych si, volíc mezi výše zmiňovanými, vybral jasně jako první. Ale nevyberu, byť bych na to třebas i po přepadení banky měl. Proč - protože mám respekt před tím výkonem. Jel jsem Stí a je to nádhera ta síla pod nohou - jenže - tyhle vozy Vás za nadutost v podobě iluze o vlastních jezdeckých schopnostech, rychle vytrestají. Mají zkrátka posunuté limity 😉 Osobně bych tipnul, že se tahle generace bude prodávat lépe jak STi. Vypadá lépe - jede stejně - a pro mne - má to hrrraaaannnnyyyyyy(ne bubliny 😄
Čo tam po výkone, ten si nechytíš, ani nevieš, či je tvrdý alebo mäkký. A čo dvierka na skrinke pred spolujazdcom? Ako z Trabanta. Nechápem, ako sa taká napodobenina auta môže niekomu páčiť. Čo je na ňom normálne? Nič, vôbec nič! Silný motor a štyri kolesá, a už si niektorý tupci myslia, že je to auto. Na špičku triedy mu chýba veľa, skoro všetko, neviem si predstaviť, že si toto voľakto kúpi. Skús Fabiu RS a uvidíš, čo je to poriadne auto!!! >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Čo to trepeš ty tupec?? Je vidieť klaudius, že si ešte velmi mladý a nemáš vodičák. Ale káčera už asi ťaháš..Ty asi nevieš čo je tá správna ikona?? Tebe nič nevravia makčené plasty a kvalitná skrinka pred spolujazdcom?? Ktorá sa otvára dole?? Mal by si sa pozreť do Golfu GTI... Tam uvidíš kto je králom supermainstreemu v nižšej strednej. To nie sú tvoje plagáty ani tvoja trojkolka na dvore... Prečo by som si mal kupovať také japonské nič?? Vysvetlí mi dakto PREČO??
Hlavne to nema motor roku a ten spravny parkjovaci asistent- coz je u takoveho auta nezbytnost
Dotykový displej tomu chýba!!!! PREČO?? To je neprijatelné!!! Auto za milión a nemá dotykový displej... to je proste nepodarok... 8-s
JJ je to tak hambim se aj za tvorce tohoto nepodarku :-!
>😒] >😒] >😒] Už se na maličkého dnes těším.... 😉
Člověče, včera po nohejbale proběhl nijak neplánovaný věčírek v zahradní hospůdce a byla vskutku vydařená taškařice. Protáhlo se to do půlnočních hodin a dnes nejsem zrovna ve formě. :no: :-!
Pierro
Dotykový displej tomu chýba!!!! PREČO?? To je neprijatelné!!! Auto za milión a nemá dotykový displej... to je proste nepodarok... 8-s
EVO - 217kW / 5.4s / 240h / 1150000,-
WRX - 169kW / 5.8s / 209h / 850000,-
tedy ciste pro zabavu/cena je natom lip WRX a pokud bude mit STI tech 221kW / 4.5s / do 1mega, tak to bude velice slusnym nacinim pro zabavu a Lancer ktery se velice rychle okoukal to bude mit hodne tezke