Ekonomika
davy
0
Tvemu pohledu rozumim a uz mne to take napadlo...Jen u toho off-roadu je zase statisticky velmi vysoka nehodovost z duvodu prevraceni preci jen to vysoke teziste...Vcera jsem mel moznost poprve nazivo sedet v EVO X na okruhu v Moste. Dojmy: Je hodne velke a vysoke, tedy se dost naklani, dalis veci je, ze neni opora pro lokty, tedy na dlouhe ceste to bude velmi nepohodlne. Ostatni super. Brzdy ani pri velmi ostre jizde nevadly, dokazal drzet krok i s velkoobjemovymi supersporty.
Přejít do diskuze
To se srovná. Já se taky včera nějak zapomněl v hospodě. Bylo horko a nějak to lezlo rychle do hlavy. Doma jsem od ženy dostal céres a ráno mi bolela hlava. Teď už to jde. A myslím, že matelko tě nakopne víc, než lahváč vyprošťovák... 😉 😄
Člověče, včera po nohejbale proběhl nijak neplánovaný věčírek v zahradní hospůdce a byla vskutku vydařená taškařice. Protáhlo se to do půlnočních hodin a dnes nejsem zrovna ve formě. :no: :-!
Dotykový displej tomu chýba!!!! PREČO?? To je neprijatelné!!! Auto za milión a nemá dotykový displej... to je proste nepodarok... 8-s
Dotykový displej tomu chýba!!!! PREČO?? To je neprijatelné!!! Auto za milión a nemá dotykový displej... to je proste nepodarok... 8-s
Čo to trepeš ty tupec?? Je vidieť klaudius, že si ešte velmi mladý a nemáš vodičák. Ale káčera už asi ťaháš..Ty asi nevieš čo je tá správna ikona?? Tebe nič nevravia makčené plasty a kvalitná skrinka pred spolujazdcom?? Ktorá sa otvára dole?? Mal by si sa pozreť do Golfu GTI... Tam uvidíš kto je králom supermainstreemu v nižšej strednej. To nie sú tvoje plagáty ani tvoja trojkolka na dvore... Prečo by som si mal kupovať také japonské nič?? Vysvetlí mi dakto PREČO??
Čo tam po výkone, ten si nechytíš, ani nevieš, či je tvrdý alebo mäkký. A čo dvierka na skrinke pred spolujazdcom? Ako z Trabanta. Nechápem, ako sa taká napodobenina auta môže niekomu páčiť. Čo je na ňom normálne? Nič, vôbec nič! Silný motor a štyri kolesá, a už si niektorý tupci myslia, že je to auto. Na špičku triedy mu chýba veľa, skoro všetko, neviem si predstaviť, že si toto voľakto kúpi. Skús Fabiu RS a uvidíš, čo je to poriadne auto!!! >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Klídek, to je už miestna recesia, fenomén "matelko 507" je prítomný za každých okolností... >😁
Cena je to dobrá, ale hlavní položka jsou u Eva provozní náklady a ty nízké nebudou... Od majitele Evo IX jsem slyšel cca. 17kč/km.
No a proč to porovnávat? Jsme v základce na vécku a venčíme? Ne? Aha - tak jinak.... výkon - srovnatelný - ten největší rozdíl je ad on mezi pedály a opěrkou sedadla.... A v osobních preferencích každého iňdivídua. Snad mně kluci nevyloučí ze subaruclubu - ale tenhle stroječek bych si, volíc mezi výše zmiňovanými, vybral jasně jako první. Ale nevyberu, byť bych na to třebas i po přepadení banky měl. Proč - protože mám respekt před tím výkonem. Jel jsem Stí a je to nádhera ta síla pod nohou - jenže - tyhle vozy Vás za nadutost v podobě iluze o vlastních jezdeckých schopnostech, rychle vytrestají. Mají zkrátka posunuté limity 😉 Osobně bych tipnul, že se tahle generace bude prodávat lépe jak STi. Vypadá lépe - jede stejně - a pro mne - má to hrrraaaannnnyyyyyy(ne bubliny 😄
ja hodnoceni aut po strance jizdnich vlastnisti prenechavam na jinych, nepohrdnul bych zadarmo ani jednim z tech aut, ale penize jake stojej bych ani za jedno z nich nedal 😄 v oblasti sportovnejsich/zabavnych aut mam jineho kandidata v podobe Lotusu Exige a v oblasti "sportovnejsich" pohodlnych aut bych volil bud Subaru Outback R nebo Audi S6 , ze sveho hledicka bych si proste ani EVO ani STI nikdy neporidil
To máš tak,přes "bouřlivé" mládí se supersportem, se dostaneš ke krizi středního věku HBčka aby jsi nakonec zkotvil v bezpečném přístavu pořádného off-roadu a když tě popadne "dětinská" touha k návratu do mládí - naskočíš do Eva, které ti dá téměř vše v jednom. Tohle auto je odměna, jen pro zkušené a znalé. A za to Mitsubishi a Subaru mám rád. Ale je to jen můj osobní pohled a kdokoliv jiný to může vidět úplně jinak. 😉
No to pajero mne u tebe jakožto milovníka off roadů nepřekvapuje. Ale že tě berou i tyhle bestie (Evo a spol.) jsem nevěděl... 😉
Hele, víš co mám na pozadí PC? Samozřejmě, Pajero a jako screen saver Evolution, případně to obracím. >😁 >😒] :yes:
Von to není špatnej kluk ale bere to všechno moc šturmem a zapomíná, že k diskuzi je třeba partner a nikoliv nepřítel. >😒]
Co ti líp sedlo Samane?? Já teda neměl tu čest s Mickou Evem, ale Subinku STi předminulé generace (poslední typ než se objevila ta příšerná okřídlená maska) tj. s dvoulitrem jsem měl tu čest povodit na okruhu v Sosnové i v běžném provozu. A řeknu jediné - byla fantastická. Nejen jízdními vlastnostmi, ale na rozdíl od té nové i svým zevnějškem... 😉
Pssst.... to nesmíš brát doslova a vážně. Já mám hormon - i ten růstový jinak docela v pohodě.... 😉 😄
covece sklidni hormon, chovas se tu jak nejaky 10 lety harant co ho po pul roce pustili k internetu, trosku slusnosti pri vyjadrovani by neuskodilo
ano svezl, ve dvou predchozich generacich STI, a u Eva v 8ce, svest se v tom aute neni zadnej problem pro nikoho kdo ma cas si zajit/zajet do autosalonu 😉 u me jako castecne fotografa aut.zavodu neni ani problem se projet s predvadecim vozem jako kazdy jiny, ale i vozy predvadecimi pro periodika
Tak tohle je kategorie aut kterým rozumím, STI vs Evo. V každém případě manuál, TC-SST u Eva je divná, klacen na podlaze je lepší, ale možná jsem stará škola. >😁 >😒]
To s páčkami pod volantem je nejspíš na osobních preferencích, ale já bych s tebou souhlasil. U okruhového ježdění neručkuješ, tedy pokud se nemotáš v kačírcích, 😄 tam mi určitě víc vyhovují páčky spojené s volantem, naopak jezdit kopce, budou asi lepší pevné na sloupku, kvůli orientaci. Co by se ale mohlo sjednotit, je způsob fungování páček, jestlil jedna nahoru druhá dolů nebo obě a od sebe k sobě, je to guláš, plus ještě někde tlačítka na volantu, ale když se dodnes nedokázali výrobci shodnout na nějakém standardu u sekvenčního řazení pákou pak tady to asi taky guláš zůstane i nadále.
Jsem zklamany z parametru zrychleni, kdy v dobe rychlejsiho automatizovaneho razeni nez manualniho EVO prichazi s -1,1s pro SST. Dokaze to nekdo technicky vysvetlit? No a na samostatnou diskusi je pak umisteni sekvencniho razeni pod volantem. V nekterych supersportech se pohybuje spolu s volantem a nekde ne. Zkousel jsem oboji a jeste nemam uplne jasny nazor na to, co je lepsi. Jde zejmena o kriticke situace, kdy je potreba na volantu preruckovat, pak je lepsi orientace s pevnym umistenim, ale pri beznem i okruhovem jezdeni je asi lepsi pohyblive, kdy se pod prsty nic nehybe...
A čo to tu trepeš ty jedno malé matelko?? povedz mi prečo sa ma na to pítaš?? Povec PREČO??? HNEĎ!!!!
Jo a jedna drobnost - jestli jsi přepážkovým kovbojem co platí DPH, máž u subaru možnost si jej odečíst. Což u Mitsu vzhledem ke karoserii sedan zatím nejde. Ale jedno tě může těšit - namísto trubkové klece, budeš mít drátěnou, ale za ten pocit českýho Petera Solberga to snad stojí co??? >😒] >😒]
Ostatně Samane a ty ses svezl pokud opomenu současné verze obou aut alespoň v některé z těch minulých??
Pokud vím, tak současná STi v žádném případě nemá zrychlení pod pět vteřin. Ale to bychom se tu hádali o nesmyslech. Obě auta jsou technicky naprosto špičková a plně srovnatelná. Já s tím chudým příbuzným narážel na designové ztvárnění. V tomto prostě Subaru na Mitsu nemá. Cena základní verze Subky STi je 1.147.000,- Kč vč. DPH a s výbavou TOP 1.278.000,- Kč. Verze Tech zatím v nabídce není, stejně jako ovární tunningy Eva.
Vypada...dolezite slovicko ktore si prehliadol. A ze sa Lancer opozeral? Komu? Tebe? Kup Imprezu. Rozhodne prispejes k jej popularizacii. >😒]
ty si se v STI nebo EVU soucasne generace vezl ze vis jak natom sou a ktery z nich je chudym pribuznym ? , ja zatim teda muzu jen kouknout na parametry a zjistit tak ze i WRX tomuto EVU co se parametru tyce celkem slusne konkuruje
EVO - 217kW / 5.4s / 240h / 1150000,-
WRX - 169kW / 5.8s / 209h / 850000,-
tedy ciste pro zabavu/cena je natom lip WRX a pokud bude mit STI tech 221kW / 4.5s / do 1mega, tak to bude velice slusnym nacinim pro zabavu a Lancer ktery se velice rychle okoukal to bude mit hodne tezke
EVO - 217kW / 5.4s / 240h / 1150000,-
WRX - 169kW / 5.8s / 209h / 850000,-
tedy ciste pro zabavu/cena je natom lip WRX a pokud bude mit STI tech 221kW / 4.5s / do 1mega, tak to bude velice slusnym nacinim pro zabavu a Lancer ktery se velice rychle okoukal to bude mit hodne tezke
Zdar Vadere, ty stará vojno! 😉 Kde ses flákal kámo?? Nejseš už náhodou v chomoutu?? Tady se událo pár celkem zajímavejch věcí, máme nového Guru, který má i svůj fanklub no prostě byla toho spousta. Jak se vede?? Co nového?? Jinak k ceně Mitsu Eva X - souhlas. Velmi zajímavé auto, za velmi zajímavou cenu. Impreza STi vedle něj vypadá jako chudý příbuzný... 😉