On ten AutoPilot od Tesly nemá hlídání mrtvého úhlu,takže vám začne najíždět do pruhu vlevo i když tam máte auto. Což je na nehodu.
Viz video zde: [odkaz]
Mercedes a BMW to mají udělané lépe.Mercedes a BMW X5 si zkontroluje jestli nemá auto v mrtvém úhlu a podle toho buď předjíždí anebo ne.
Uživatel_5340709
2
Hmm, z testu jde udělat krásný závěr: auto pěkné, reálný dojezd cca. 280-300 km, autopilot je na úrovni lepších evropských asistentů (asistence řízení, aktivní tempomat, atd...). Nic co by nedokázal lepší normální HB, nebo sedan za poloviční peníze, o dojezdu nemluvě.
Dixik2
1
On pokročilý ACC u Focusu umí zastavovat na červené na semaforech.Nevím,jestli nebyl update u Arteonu,ale ten to neuměl.
Ono to umí už i auta za třetinovu cenu v plné výbavě.Kia Ceed a Ford Focus má autonomní řízení druhé úrovně.
Freddka
1
No ja bych v tomto hodnoceni byl opatrny.
Tesla ma (pokud se nepletu) V KAZDEM Tesla Model 3 nasledujici sadu senzoru😒br />
- 7 externich kamer (+ parkovaci kamera vzadu)
- 12 ultrazvukovych senzoru (nektere na kratkou a nektere na delsi vzdalenost)
- 1 kamera ridice (tim si nejsem jistej, prototypy ji mely)
Ted k tomu co popisujes - to je bez debat pravda.
Ale neni to tak snadny - protoze 4 kamery tam sice jsou, ale soucasny software Tesla 3 je zatim NEpouziva. Jinymi slovy jsou vypnute / ignorovane sotwarem.
Tyto kamery budou mnohem presnejsi a spolehlivejsi reseni, nez hlidani mrtveho uhlu - ovsem az v te dobe, kdy prijde novy software, ktery je skutecne bude pouzivat.
To ale nic nemeni na tom, ze v soucasne dobe vlastne je to auto nedodelane, ale aspon je pripravene do budoucna - "futureproof" jak by rekli v anglictine 😄
A prave to je (nejen) v automobilovem prumyslu velice ojedinela vec!
Nebo si snad dokazes predstavit, ze by ti Mercedes dal do Ska z roku 2010 software / navigaci z roku 2018? To teda ne, ani za poplatek - chces tam mit Apple Carplay nebo Android Auto? Tak to pekne utikej pro cely novy Mercedes ... 😄
Nebo si dovedes predstavit, ze by Mercedes dal do kazdeho Mercedes C vsechny senzory? To ani nahodou - dostanes jen ty, ktere si zaplatis.
Uživatel_5340709
1
Dám ti jeden příklad, Saab ve své éře turbomotorů v ´90 letech taky osazoval řídící jednotky těchto motorů silně předimenzované a počítal do budoucna s daleko více vstupními hodnotami, vědom si potenciálu turbodmychadel a motormanagementu při různých režimech zatížení a chodů motoru.
Freddka
0
Jo Saab a Volvo se s tim nikdy neparali ... to mi pripomina [odkaz] 😄
westeros
2
Hlidani mrtveho uhlu je az ted v nejnovejsi verzi systemu 9. Je fajn, ze aktualizace se vsem stahne zdarma do auta po internetu, ne jak u nekterych automobilek, co si uctuji nehorazne penize jenom za aktualizaci mapovych podkladu.
Dixik2
0
U BMW 3,8 a X5 jde taky update přes net. 😉
westeros
1
Mam pocit ze drive byl ConnectedDrive za nahorazny priplatek, ale jak se divam do konfiguratoru tak ted uz je v cene a i ostatni veci jsou za maly priplatek :yes: akorat teda ta navigace za 60 tis. :no:
Freddka
0
Aha takze ty kamery uz zapnuli? (viz muj prispevek nahore)
Viz video zde: [odkaz]
Mercedes a BMW to mají udělané lépe.Mercedes a BMW X5 si zkontroluje jestli nemá auto v mrtvém úhlu a podle toho buď předjíždí anebo ne.
Ono to umí už i auta za třetinovu cenu v plné výbavě.Kia Ceed a Ford Focus má autonomní řízení druhé úrovně.
Tesla ma (pokud se nepletu) V KAZDEM Tesla Model 3 nasledujici sadu senzoru😒br /> - 7 externich kamer (+ parkovaci kamera vzadu)
- 12 ultrazvukovych senzoru (nektere na kratkou a nektere na delsi vzdalenost)
- 1 kamera ridice (tim si nejsem jistej, prototypy ji mely)
Ted k tomu co popisujes - to je bez debat pravda.
Ale neni to tak snadny - protoze 4 kamery tam sice jsou, ale soucasny software Tesla 3 je zatim NEpouziva. Jinymi slovy jsou vypnute / ignorovane sotwarem.
Tyto kamery budou mnohem presnejsi a spolehlivejsi reseni, nez hlidani mrtveho uhlu - ovsem az v te dobe, kdy prijde novy software, ktery je skutecne bude pouzivat.
To ale nic nemeni na tom, ze v soucasne dobe vlastne je to auto nedodelane, ale aspon je pripravene do budoucna - "futureproof" jak by rekli v anglictine 😄
A prave to je (nejen) v automobilovem prumyslu velice ojedinela vec!
Nebo si snad dokazes predstavit, ze by ti Mercedes dal do Ska z roku 2010 software / navigaci z roku 2018? To teda ne, ani za poplatek - chces tam mit Apple Carplay nebo Android Auto? Tak to pekne utikej pro cely novy Mercedes ... 😄
Nebo si dovedes predstavit, ze by Mercedes dal do kazdeho Mercedes C vsechny senzory? To ani nahodou - dostanes jen ty, ktere si zaplatis.