Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - traveldrive
Ale prd...
traveldrive
| 22. 10. 2018 19:58
Ale prd bude takto vyzerať Scala. Nič, čo dáva tejto štúdii trochu výrazu a odlišnosti od bežnej šede ciest a ostatných škodoviek, na sériovom aute nebude. Obohraná pesnička. Scala bude ďalšia tuctovka do počtu, nič viac.
Ale prd...
99matthew99
| 22. 10. 2018 20:16
Este ziadna Skoda nevyzerala ako koncept. Bohuzial Skoda nieje Land Rover ktory premenil koncept na realne auto(evoque).
Ale prd...
RS
| 22. 10. 2018 20:48
To přeci není pravda.
např. koncept Skoda Mission L byl 99% Rapid.

Vision D zas ukázal téměř hotový čumák Octavie a zbytkem naznačoval Rapid Spaceback (tam to bylo opravdu jen náznakem)

Vision S se také téměř nelíší od Kodiaqu ...

Avatar - traveldrive
Ale prd...
traveldrive
| 22. 10. 2018 21:00
Je rozdiel, keď automobilka uvedie štúdiu, a keď prakticky hotové auto vydáva za štúdiu. To je prípad Rapida a Missionu L. Na Visione D nebolo zaujímavé nič, vyzeralo to ako študentská práca, kde mohli žiaci kresliť len ľavou rukou... Vision S je vyslovene hnusný, tu by som považoval za šťastie, že sa dostal do série len v náznakoch, najvýraznejšie štylistické markanty nie...
Faktom je, že štúdie Škody málokedy prinášajú niečo výrazne nové a ešte zriedkavejšie niečo pekné. Podaril sa im prvý Yeti, ktorý sa skutočne vo veľkej miere na predchádzajúce štúdie podobal, aj keď ho "znormalizovali" pomerne dosť, to hlavné ostalo. Škoda, že to jediným "veľkým" faceliftom tak totálne dokašlali a nenávratne mu zmazali jeho krásnu a výraznú tvár.
Ale prd...
Tycoon
| 22. 10. 2018 21:16
99 % to nebylo. Rapid byl oproti Missionu L vyšší, neměl tolik vytažené blatníky a dostal o dost menší kola více zasunutá do podběhů.
Vision RS a Scala se budou lišit mnohem víc.
Avatar - twistedTSD
Ale prd...
twistedTSD
| 22. 10. 2018 21:49
Řeči o tom, jak po konceptech ŠA nikdy nezůstane kámen na kameni, beru jako pózu a součást místního koloritu. Roomster, Yeti, Mission L, Vision S, to vše byly koncepty, které byly přímým předobrazem produkčního auta. Vision D a Vision C pak ilustrovaly vývoj designového jazyka. Vision RS se řadí do první skupiny, protože jde v zásadě o vytuněnou Scalu. Že kola budou menší a stylistických markant méně? No, to je teda u konceptů novinka...
Avatar - Ronault.
Ale prd...
Ronault.
| 22. 10. 2018 22:13
No, podle mě se bude značně upravovat a klidně se vsadím, protože jinak by si designově lezli do prémiového bratříčka....

Vidím to takto: krom jasných věcí jako menších kol, určitě vyšší světla a la Fabia po faceliftu vč. masky. Přední nárazník uhlazenější, tohle jestli možná ve verzi RS, jestli nějaká bude. Boky se asi moc nezmění, sundaj se ty prahy a la Monte carlo a dostane to zrcátka pěkná koncernová. Samozřejmě koncernové tuctové kliky. Vzadu zmizí křídlo, však je z karbonu a to tam nebude, stejně jako ta křištálová lišta. Zadní světla dostanou jednodušší optiku a tvar spíše jako má Karoq, ani bych se nedivil za klasické s možností si připlatit za LED verzi. Samozřejmě zmizí ty kraviny z nárazníku a jakože difuzor.
Když z interiéru zmizne vše z křišťálu a karbonu, tak je z toho klasický interiér Škodovky s koncernovým displayem za volantem.

Takže ano, moc velký to rozdíl nebude, ale v podsatě to bude vypadat úplně jinak ;-) >:D Vlastně takový nový Rapid s novým jménem, HB od škodovwky. ;-)
Ale prd...
RS
| 22. 10. 2018 22:57
Tak vzhledem k tomu, že ji někdo vyfotil před x měsící a shoduje se to s nedávným únikem, kdy Veiby za to dostal vyhazov, je celkem jasné jak bude vypadat.
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Ronault.
Ale prd...
Ronault.
| 22. 10. 2018 23:08
Pche, já ti ale dal i popis zadku Scaly :-! ;-)
Avatar - kaa
Ale prd...
kaa
| 23. 10. 2018 08:27
No, pokud jsou ty fotky reálné, tak to zase taková pecka nebude. Spíše nuda.
Avatar - white label
Ale prd...
white label
| 23. 10. 2018 13:27
Podle toho druhého odkazu to vypadá, že skoro stejnou přední masku budou mít hned tři automobilky - Škoda, KIA a teď nově už i BMW.
Avatar - Floyd
Ale prd...
Floyd
| 24. 10. 2018 00:25
Ahoj, můžeš mi pls tu informaci ohledně vyhazovu objasnit? Nejsem obeznámen a nepochopil jsem, byť mě to zajímá.
Avatar - Verny_2013
Ale prd...
Verny_2013
| 23. 10. 2018 07:07
vše co popisuješ jsou drobné retuše a načančané nesmysly z prezentace konceptu. Téměř celý základ zůstane. Úplně jinak vypadat určitě nebude.
Avatar - Ronault.
Ale prd...
Ronault.
| 23. 10. 2018 08:30
Drobné retuše pro tebe znamená skoro všechny díly odlišné? >:D
Avatar - Verny_2013
Ale prd...
Verny_2013
| 23. 10. 2018 12:59
No vidím že stejné věci vidíme každý úplně jinak, já těch pár detailů jako nepodstatné, nebo prezentační image pozlátko, ty naopak natolik zásadní, že z konceptu bude úplně jiné auto. Je zřejmé že se neshodneme a počkáme na to, co ze Škodovky v reálu vypadne.
Avatar - traveldrive
Ale prd...
traveldrive
| 23. 10. 2018 07:26
Myslím, že si to vystihol dosť dobre. :yes:
Ale prd...
VHDesign
| 23. 10. 2018 08:09
ach jo, to je banda idiotů tady. Všichni odborníci, a majitelé "minimálně BMW X6 v M paketu nebo Mercedesu v AMG". Tipuju že většina tady jezdí v Dacii nebo Renaultu. To auto je prostě hezký, bude velmi úspěšný po celý Evropě, tak jako většina Škodovek za poslední dobu. A co se týká rozdílu studie / série, tak když odmyslíme karbonový doplňky, světýlka tak se jedná prakticky o sériový auto.
Ale prd...
st.paul
| 23. 10. 2018 08:31
Nechcem sa nikoho dotknúť, alebo nedaj bože niekoho uraziť, ale čítať na tomto webe komentáre hlavne k testom áut vyššej strednej triedy, prípadne luxusných SUV v cenách 60 000 € a viac je naozaj celkom zábavné. Je to tu jednoducho samý úspešný mladý chalan, pre ktorého je to úplne bežný spotrebák. Úprimne, poznám dosť ľudí, ktorí podnikajú, sú úspešní a autá v tejto triede si reálne kupujú, ale nikdy...ešte raz NIKDY nesedeli, nesedia a nebudú sedieť na nejakých auto weboch a prispievať ku komentárom. Nemajú totiž na to čas a ani ich to nezaujíma. Ale v poriadku, možno česť výnimkám. A k tej Škode? Základná koncepcia pravdepodobne zostane, ale ak si človek odmyslí všetky dizajnové detaily, nahodí na to 15´ plecháče, zvýši svetlú výšku o 7 cm, pridá k tomu jednoduchý interiér z tvrdých plastov (čo nemusí byť automaticky zlé), tak tu má úplne obyčajnú lowendovú Škodu, ktorá ničím nezaujme a ničím neurazí.
Avatar - traveldrive
Ale prd...
traveldrive
| 23. 10. 2018 22:57
Asi tak. :yes:
Avatar - traveldrive
Ale prd...
traveldrive
| 23. 10. 2018 22:57
Na to, čo je v automobilovom dizajne "hezké" máš kámo silne deformovaný pohľad. A tvoj nick s tým nekorenšponduje už vôbec.
Avatar - Floyd
Ale prd...
Floyd
| 24. 10. 2018 00:27
>:D >:D >:D :yes:
Ale prd...
VHDesign
| 24. 10. 2018 08:05
:yes: Tak to je dobře, že to vim. A co se líbí Tobě? Že by Mazda 6, tak jako většině tady? Pořád všichni melou, jak je to nádherný auto, s čímž souhlasim, ale stejně si to skoro nikdo nekoupí. Tebe sere Slováku, že je to naše "relativně" český auto, a vy nemáte nic. Tak nepomlouvej Škodovku, neurážej mě, nic o mě nevíš a lez na Vaše přiblblý webovky, jestli vůbec nějaký máte. Nelez sem a neobtěžuj tady tou Vaší přiblblou řečí.
Ale prd...
Reco
| 24. 10. 2018 09:09
Zvycajne sa traveldrivom nezhodnem - pricom hovorime rovnakou recou, avsak tu asi celkom presne trafil. To "relativne" je tak silne, ze nema cenu na to ani reagovat, ale na tu rasisticku poznamku o reci reagovat budem - vzdy ma pobavi, ked prostoduchy cechacek si o sebe mysli ako je stred vesmiru - ako ked sa houno tvari, ze je torta.
Ale prd...
VHDesign
| 24. 10. 2018 14:12
No myslim, že jsi to celý nepochopil. >:D. Ale je prostě zajímavý, jak jsou tady Slováci aktivní a většinou negativně >:D Pokud je mi známo, tak Škodovka je i u Vás absolutně nejprodávanější značka, tak proč tu Škodovku tak haníte? To u Vás jezdíte jak v Rusku jenom v BMW, Mercedesu nebo Audi? Myslim si že ne ;-) . Sami máte kulový, tak prostě haníte. Původně to ale vůbec nebylo mířeno proti Slovákům, ale proti všem co to auto ještě neviděli, sami jezděj v lepším případě ve starým Méganu nebo něčem podobným a uměj akorát urážet a pomlouvat. Já jsem to auto už viděl v reálu, na rozdíl od většiny tady, tuhle studii i sériový provedení a musím uznat, že to auto je opravdu hezký a troufnu si říct, že Golf, Astra, Focus a další budou mít přinejmenším těžkou hlavu. Minimálně Astra, Focus a podobní určitě. Stejně tak jako Superb drtí Passata. Proberte se už všichni a buďte aspoň trochu hrdí na tuhle značku, i když samozřejmě není úplně jenom naše.
Avatar - Ronault.
Opravdu jste jeli a zrychlovali?
Ronault.
| 22. 10. 2018 20:08
Nepotřebovali jste k ověření si pohybu racelogic? >:D

Jak koukám na fotky skupiny nadšených odborníků, kteří neumí převádět základních fyzikální jednotek a ověřují to racelogiem, nedivím se jejich víře Škodovce, že až na "pár kříštálových a karbonových doplňků" se jedná o prodkuční Scalu ;-)
Jestli v reálu vypadá tak úžasně ...
kalousek
| 22. 10. 2018 20:22
... nemůžu posoudit. Ale na fotkách to vypadá příšerně. Mřížka chladiče je katastrofa a změť barev v interiéru připmíná vrcholné dílo nejhoršího tuzingu
Avatar - traveldrive
Jestli v reálu vypadá tak úžasně ...
traveldrive
| 22. 10. 2018 20:31
A čo by si čakal od fabrických "dizajnérov"? O služby umelcov už nikto nejaví záujem, vraj sú drahí, a takto to potom dopadne... A potom nasadia marketingových "umelcov", ktorí nás presvedčia, že je to vlastne pekné a páči sa nám to... :-!
Avatar - Emel
Jestli v reálu vypadá tak úžasně ...
Emel
| 22. 10. 2018 20:53
Hmmm... to je ale blbost. Že se automobilky rozhodly vzít design víc do svých rukou než spoléhat na studia typu Pininfarina má širší souvislosti (větší důraz na identitu značky atd.) ještě neznamená, že nejsou ochotné platit za ty nejlepší nebo že je dnešní design horší, než ten dřívější.
Avatar - traveldrive
Jestli v reálu vypadá tak úžasně ...
traveldrive
| 22. 10. 2018 21:19
Že automobilky berú dizajn do vlastných rúk je hlavne výsledkom šetrenia a honby za čo najväčším ziskom. Nechcú platiť veľa, samozrejme, vlastní zamestnanci sú výrazne lacnejší a rýchlejší, čo takisto šetrí peniaze, ale výsledok je často dosť diskutabilný. Dizajn vo veľkej miere určujú ľudia, čo o ňom nemajú páru. Potom samozrejme potrebujú silný marketing, ktorý s nami manipuluje, aby sa nám páčilo, čo ponúkajú a kupovali sme. (platí všade, nie len v automobilovom priemysle)
Zdá sa Ti, že Citroen BX je málo Citroen (Bertone), alebo sú Ferrari od Pininfarinu málo Ferrari? Áno, dizajn dnešných áut je všeobecne o dosť horší ako ten minulý, tvrdím to už dosť dlho a nové modely áut to často potvrdzujú. Výnimky naopak potvrdzujú pravidlo.
Avatar - Emel
Jestli v reálu vypadá tak úžasně ...
Emel
| 22. 10. 2018 22:55
Nemyslím si že to je tím. Podle mě u aut, která se prodávají v milionech kusů, by automobilka neměla problém zaplatit za kvalitní design - pokud by věřila, že dostane od externí firmy lepší kvalitu udržitelnou dlouhodobě, že dokáže externí firmu dostatečně zapojit do komplexního vývoje atd.

Pininfarina designoval kde co, třeba Hyundai Matrix... to je možná taky dostatečně Hyundai, jen zkrátka nevidím extra důvod na takovou práci brát externí firmu. Mít ve svém týmu Schreyera je za mě lepší varianta.

Já u většiny aut vidím progres - Mazda 6 se mi líbí víc než cokoli dřív v dané třídě od Mazdy, Insignia se mi líbí o hodně víc než cokoli dřív od Opla, Superb se mi líbí víc, než cokoli dřív od Škodovky atd. Jasně, jsou za tím nové technologie, nové možnosti světelných prvků, nové možnosti tvarování a sváření plechů... ale u mě je naopak spíš výjimka, že se mi víc líbí běžné starší auto než nové... a i pokud jo, tak je to do jisté míry nostalgie.
Jestli v reálu vypadá tak úžasně ...
webpaja
| 23. 10. 2018 03:20
Vlastní zaměstnanci jsou levnější a rychlejší? Hmmm, to je zajímavé dogma >:D :yes:
Avatar - traveldrive
Jestli v reálu vypadá tak úžasně ...
traveldrive
| 23. 10. 2018 07:32
To nie je dogma, to je fakt. Spravidla je externá spolupráca drahšia, náročnejšia a zdĺhavejšia ako riešenie úlohy v doma. Resp. doma sa začína v dlhšom časovom predstihu, ktorý si externe nedovolíš a tým pádom môžeš dead-line naplánovať prv. Prešiel som nie raz podobným procesom a vždy je to rovnaké ako cez kopirák. Externe sa dávajú robiť jednoduché veci, ktoré nebudú stáť veľa, aby sa odbremenili vlastní ľudia a mohli robiť náročnejšie projekty. Náročné dávať von a jednoduché robiť doma znamená platiť viac a mať viac nervov.
Avatar - white label
Jestli v reálu vypadá tak úžasně ...
white label
| 23. 10. 2018 13:32
To mě taky pobavilo... ;-)
Avatar - J@...
To je přece více než jasné,
J@...
| 22. 10. 2018 21:05
Scala je seznámení s tím, jak bude vypadat Octavia IV. Minimálně předek, detaily zadku budou překvapení při finální prezentaci. ;-)
Avatar - rokyta.p
To je přece více než jasné,
rokyta.p
| 22. 10. 2018 21:59
Ono design je ctrl+c a ctrl+v od F3, O3, Scala, takže těžko můžeme čekat u O4 nějakou revoluci
Avatar - J@...
To je přece více než jasné,
J@...
| 22. 10. 2018 22:20
No je a není. Mění se tvary, proporce a celkové siluety, a to víc než si myslíme. Designové detaily až tolik ne. Krásně je to vidět na vývoji passatu, nebo A4. Mezigeneračně zdánlivě stejná auta, přitom vždy tvarový skok.
Skleník
kaiserlábus
| 22. 10. 2018 21:21
Vypadá to jak Papá mobil, budete moct každému kynout. Ty asketické lavice naznačují nějaký sebemrskačský počin. Nemluvě o tom stupidním ipadu na palubovce. Studené, neútulné.
tezky na predek
silversurfer
| 22. 10. 2018 21:43
opet zrudna mrizka a nejaky cely preplacany, hlavne ten interier. napis jako u volva. celkove dost nelibi...
tezky na predek
jam2015
| 22. 10. 2018 21:53
A všade plakety a nápisy RS - to aby si vedel, čo máš. Už chýba len veľkoplošná nálepka RS na zadnom okne v štýle "Jazdím na Castro GTXl"! ;-)
Avatar - Hittman
tezky na predek
Hittman
| 23. 10. 2018 07:29
Hlavně dvojitá imitace výfuku pod nárazníkem, aby to vypadalo, že v předu pod kapotou je V8 ... :-)
Avatar - Floyd
tezky na predek
Floyd
| 24. 10. 2018 00:29
>:D >:D >:D :yes:
Ten ksicht je akýsi nefotogenetický!
jam2015
| 22. 10. 2018 21:49
Maska čistý rebrík. Či? ;-\
Avatar - Ronault.
Ten ksicht je akýsi nefotogenetický!
Ronault.
| 22. 10. 2018 22:15
Tenhle: [odkaz]
nebo tenhle: [odkaz]
nebo tenhle: [odkaz] ? >:D
Avatar - Pepek
Prostě, je to Leon se škodováckou maskou
Pepek
| 23. 10. 2018 07:20
:no:
Avatar - LeonST
Prostě, je to Leon se škodováckou maskou
LeonST
| 23. 10. 2018 19:33
Dovoluji si nesouhlasit, jde o typicky škodovácký projekt ’ snažím se vypadat prémiovka, ale jsem tuctovové auto ošizené na všem možné s průměrnými jízdními vlastnostmi. Už vidím těch trotlů, co budou v kolonách předjíždět jako o život, aby si dokázali, že ty nehorázné peníze byly investované racionálně. Leon je úplně z jiného těsta - na nic si nehraje a přitom mu to fakt sluší :yes:
Avatar - Hittman
Jako
Hittman
| 23. 10. 2018 07:28
dnešní nabídka potravin: krásný obal, uvnitř samé éčka, kokosový a palmový tuk, arabská guma, glutamát a podobné laciné náhražky...
Čistě můj názor, než se do mne obují hipstři a eko: pro mne auto znamená motor (né IT výbava či vzhled). Dobrý víceválcový motor. A pak to ostatní.
Avatar - honzaHK
Jako
honzaHK
| 23. 10. 2018 09:52
Asi budu litovat, ale nemohu si odpustit nereagovat, jelikož tvůj příspěvek je:

A. demagogický - dnešní nabídka potravin je samozřejmě i jiná než tebou uvedené dno, to přece musíš vědět, ne? Pokud to víš, pak je tvé konstatování podpásové. Pokud ne, tak si běž vybrat, je toho spousta.

B. předpojatý - spojovat nálepky hipster a eko s nelibostí víceválcových motorů (co to vůbec je? jako dvou a víceválcových?) je holý nesmysl. Mám šestiválec, snažím se v rámci možností žít odpovědně k okolí, mám chytrý telefon a za hipstra se vůbec nepovažuju - jako dáš nálepku mě? Plně chápu, že doba se mění (neustále, nejen dnes) a dnešní mládež má dětství lemované zcela jinými věcmi, než jsem měl já. Je to úplně normální a podstata se nijak nemění. Navíc šesti a víceválce si můžeš stále koupit, případně i jako veterána, tak kde je problém? Obecně to chce víc respektu k volbě ostatních a nevytvářet hnedka nálepku.
To je des!
_Teddy_
| 23. 10. 2018 07:51
Tak toto je asi prvy krat co tajne dufam, ze finalny model sa bude vyrazne (!) odlisovat od konceptu. Lebo toto je teda hrozne. Okrem toho bocneho profilu (ktory odkazuje na Rapid) tam nevidim vobec nic pekneho, na com by moje oci chceli spocinut...
PROBOHA!!!
JanRezak
| 23. 10. 2018 11:08
Stačí mi jediná informace: vůz ujede cca 100 km a 2,5 hodiny se musí nabíjet. Pro srovnán í: dnes ujedu na nádrž nafty cca 1000 km a natankování mi zabere 7-10 minut. Vic není třeba psát.
Avatar - Zetti
PROBOHA!!!
Zetti
| 23. 10. 2018 12:37
Ty jsi hrozne sikovnej a moc chytrej, takovejch je v tomhle state malo. :yes: :yes: :yes:
Avatar - Floyd
PROBOHA!!!
Floyd
| 24. 10. 2018 00:35
Jenže on má pravdu. Když si představím, že pojedu po D1 z Prahy do Brna a že mi cesta bude místo obvyklých dvou hodin trvat těch hodin sedm !!!, tak říkám: Děkuji, nechci!!!
Avatar - Zetti
PROBOHA!!!
Zetti
| 25. 10. 2018 09:35
Tady je videt absolutni nepochopeni principu provozu EV. Po dalnici do Brna jsem nejel minimalne 10 let.
Opakuju ze nejsem priznivcem EV. EV je pro mne univerzalne nesmysl, ale urcite ne dojezdem z Prahy do Brna.

Typicky majitel spalovaku si mysli, ze musi v pondeli natankovat a jezdit do nedele. Typicky majitel EV si auto da vecer doma nebo v praci do zasuvky a rano to auto ze zasuvky vytahne a je mu jedno, jestli je baterie plna nebo nikoliv. Na benzinku chodi akorat curat nebo pro bagetu. Dokonce lionce prospiva, kdyz si udrzuje kapacitu mezi 30 a 80%. Jezdi si pak potichoucku za zlomek ceny za palivo.

To same plati na cestach. Majitel EV NEMUSI tankovat plnou baterii, staci mu, kdyz si nabije tolik co potrebuje na dojeti. Tedy stani hodin u nabijeciho stojanu se zase nekona.

Ja nevim, proc musi kdejaky popleta imrvere nekomu vnucovat svuj pomateny nazor. Nechte EV fans svoje auticka a jestli chce nekdo poslouchat brumlani spalovaku tak at si to uzije.

Znovu pro natvrdle rikam ze nestojim ani na jedne strane, nekdo ma rad fotbal, nekdo holky a nekdo holky. Ja dam prednost sklenbce cerveneho
PROBOHA!!!
JanRezak
| 24. 10. 2018 09:59
Takových je naštěstí ve státě ještě hodně. Podíl Dieselů je cca 50% Vozů s nádrží 70 l při spotřebě cca 6-6,5 l je také hodně. Zbytek je aritmetika 7 třídy. Je nás hodně, co jsme úspěšně absolvovali 7. třídu.
Avatar - Zetti
PROBOHA!!!
Zetti
| 25. 10. 2018 09:35
ano, je vas hodne podle toho to tady vypada jak vypada
Avatar - Floyd
PROBOHA!!!
Floyd
| 24. 10. 2018 00:32
Vítej v elektrické době! >:D >:D >:D
Avatar - CountachSV
Ninja-gou
CountachSV
| 24. 10. 2018 08:11
Koukám, že futuristic Lambo stajl po kopírování zvenčí (světla - Audi) už přebírá i další značka tentokrát v interiéru. Tento komixáček :no:
Avatar - WinNatural
Jméno
WinNatural
| 24. 10. 2018 20:23
Kdo vymyslel to jméno "Chcala"? Hmm, to teda byl myslitel!