Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Ronault.
Nepotřebovali jste k ověření si pohybu racelogic? >😁
Jak koukám na fotky skupiny nadšených odborníků, kteří neumí převádět základních fyzikální jednotek a ověřují to racelogiem, nedivím se jejich víře Škodovce, že až na "pár kříštálových a karbonových doplňků" se jedná o prodkuční Scalu 😉
Jak koukám na fotky skupiny nadšených odborníků, kteří neumí převádět základních fyzikální jednotek a ověřují to racelogiem, nedivím se jejich víře Škodovce, že až na "pár kříštálových a karbonových doplňků" se jedná o prodkuční Scalu 😉
kalousek
... nemůžu posoudit. Ale na fotkách to vypadá příšerně. Mřížka chladiče je katastrofa a změť barev v interiéru připmíná vrcholné dílo nejhoršího tuzingu
A čo by si čakal od fabrických "dizajnérov"? O služby umelcov už nikto nejaví záujem, vraj sú drahí, a takto to potom dopadne... A potom nasadia marketingových "umelcov", ktorí nás presvedčia, že je to vlastne pekné a páči sa nám to... :-!
Hmmm... to je ale blbost. Že se automobilky rozhodly vzít design víc do svých rukou než spoléhat na studia typu Pininfarina má širší souvislosti (větší důraz na identitu značky atd.) ještě neznamená, že nejsou ochotné platit za ty nejlepší nebo že je dnešní design horší, než ten dřívější.
Že automobilky berú dizajn do vlastných rúk je hlavne výsledkom šetrenia a honby za čo najväčším ziskom. Nechcú platiť veľa, samozrejme, vlastní zamestnanci sú výrazne lacnejší a rýchlejší, čo takisto šetrí peniaze, ale výsledok je často dosť diskutabilný. Dizajn vo veľkej miere určujú ľudia, čo o ňom nemajú páru. Potom samozrejme potrebujú silný marketing, ktorý s nami manipuluje, aby sa nám páčilo, čo ponúkajú a kupovali sme. (platí všade, nie len v automobilovom priemysle)
Zdá sa Ti, že Citroen BX je málo Citroen (Bertone), alebo sú Ferrari od Pininfarinu málo Ferrari? Áno, dizajn dnešných áut je všeobecne o dosť horší ako ten minulý, tvrdím to už dosť dlho a nové modely áut to často potvrdzujú. Výnimky naopak potvrdzujú pravidlo.
Zdá sa Ti, že Citroen BX je málo Citroen (Bertone), alebo sú Ferrari od Pininfarinu málo Ferrari? Áno, dizajn dnešných áut je všeobecne o dosť horší ako ten minulý, tvrdím to už dosť dlho a nové modely áut to často potvrdzujú. Výnimky naopak potvrdzujú pravidlo.
Nemyslím si že to je tím. Podle mě u aut, která se prodávají v milionech kusů, by automobilka neměla problém zaplatit za kvalitní design - pokud by věřila, že dostane od externí firmy lepší kvalitu udržitelnou dlouhodobě, že dokáže externí firmu dostatečně zapojit do komplexního vývoje atd.
Pininfarina designoval kde co, třeba Hyundai Matrix... to je možná taky dostatečně Hyundai, jen zkrátka nevidím extra důvod na takovou práci brát externí firmu. Mít ve svém týmu Schreyera je za mě lepší varianta.
Já u většiny aut vidím progres - Mazda 6 se mi líbí víc než cokoli dřív v dané třídě od Mazdy, Insignia se mi líbí o hodně víc než cokoli dřív od Opla, Superb se mi líbí víc, než cokoli dřív od Škodovky atd. Jasně, jsou za tím nové technologie, nové možnosti světelných prvků, nové možnosti tvarování a sváření plechů... ale u mě je naopak spíš výjimka, že se mi víc líbí běžné starší auto než nové... a i pokud jo, tak je to do jisté míry nostalgie.
Pininfarina designoval kde co, třeba Hyundai Matrix... to je možná taky dostatečně Hyundai, jen zkrátka nevidím extra důvod na takovou práci brát externí firmu. Mít ve svém týmu Schreyera je za mě lepší varianta.
Já u většiny aut vidím progres - Mazda 6 se mi líbí víc než cokoli dřív v dané třídě od Mazdy, Insignia se mi líbí o hodně víc než cokoli dřív od Opla, Superb se mi líbí víc, než cokoli dřív od Škodovky atd. Jasně, jsou za tím nové technologie, nové možnosti světelných prvků, nové možnosti tvarování a sváření plechů... ale u mě je naopak spíš výjimka, že se mi víc líbí běžné starší auto než nové... a i pokud jo, tak je to do jisté míry nostalgie.
Vlastní zaměstnanci jsou levnější a rychlejší? Hmmm, to je zajímavé dogma >😁 :yes:
To nie je dogma, to je fakt. Spravidla je externá spolupráca drahšia, náročnejšia a zdĺhavejšia ako riešenie úlohy v doma. Resp. doma sa začína v dlhšom časovom predstihu, ktorý si externe nedovolíš a tým pádom môžeš dead-line naplánovať prv. Prešiel som nie raz podobným procesom a vždy je to rovnaké ako cez kopirák. Externe sa dávajú robiť jednoduché veci, ktoré nebudú stáť veľa, aby sa odbremenili vlastní ľudia a mohli robiť náročnejšie projekty. Náročné dávať von a jednoduché robiť doma znamená platiť viac a mať viac nervov.
Uživatel_5340709
Scala je seznámení s tím, jak bude vypadat Octavia IV. Minimálně předek, detaily zadku budou překvapení při finální prezentaci. 😉
Ono design je ctrl+c a ctrl+v od F3, O3, Scala, takže těžko můžeme čekat u O4 nějakou revoluci
No je a není. Mění se tvary, proporce a celkové siluety, a to víc než si myslíme. Designové detaily až tolik ne. Krásně je to vidět na vývoji passatu, nebo A4. Mezigeneračně zdánlivě stejná auta, přitom vždy tvarový skok.
kaiserlábus
Vypadá to jak Papá mobil, budete moct každému kynout. Ty asketické lavice naznačují nějaký sebemrskačský počin. Nemluvě o tom stupidním ipadu na palubovce. Studené, neútulné.
silversurfer
opet zrudna mrizka a nejaky cely preplacany, hlavne ten interier. napis jako u volva. celkove dost nelibi...
jam2015
Maska čistý rebrík. Či? ;-\
Anonym
:no:
Dovoluji si nesouhlasit, jde o typicky škodovácký projekt ’ snažím se vypadat prémiovka, ale jsem tuctovové auto ošizené na všem možné s průměrnými jízdními vlastnostmi. Už vidím těch trotlů, co budou v kolonách předjíždět jako o život, aby si dokázali, že ty nehorázné peníze byly investované racionálně. Leon je úplně z jiného těsta - na nic si nehraje a přitom mu to fakt sluší :yes:
Hittman
dnešní nabídka potravin: krásný obal, uvnitř samé éčka, kokosový a palmový tuk, arabská guma, glutamát a podobné laciné náhražky...
Čistě můj názor, než se do mne obují hipstři a eko: pro mne auto znamená motor (né IT výbava či vzhled). Dobrý víceválcový motor. A pak to ostatní.
Čistě můj názor, než se do mne obují hipstři a eko: pro mne auto znamená motor (né IT výbava či vzhled). Dobrý víceválcový motor. A pak to ostatní.
Asi budu litovat, ale nemohu si odpustit nereagovat, jelikož tvůj příspěvek je😒br />
A. demagogický - dnešní nabídka potravin je samozřejmě i jiná než tebou uvedené dno, to přece musíš vědět, ne? Pokud to víš, pak je tvé konstatování podpásové. Pokud ne, tak si běž vybrat, je toho spousta.
B. předpojatý - spojovat nálepky hipster a eko s nelibostí víceválcových motorů (co to vůbec je? jako dvou a víceválcových?) je holý nesmysl. Mám šestiválec, snažím se v rámci možností žít odpovědně k okolí, mám chytrý telefon a za hipstra se vůbec nepovažuju - jako dáš nálepku mě? Plně chápu, že doba se mění (neustále, nejen dnes) a dnešní mládež má dětství lemované zcela jinými věcmi, než jsem měl já. Je to úplně normální a podstata se nijak nemění. Navíc šesti a víceválce si můžeš stále koupit, případně i jako veterána, tak kde je problém? Obecně to chce víc respektu k volbě ostatních a nevytvářet hnedka nálepku.
A. demagogický - dnešní nabídka potravin je samozřejmě i jiná než tebou uvedené dno, to přece musíš vědět, ne? Pokud to víš, pak je tvé konstatování podpásové. Pokud ne, tak si běž vybrat, je toho spousta.
B. předpojatý - spojovat nálepky hipster a eko s nelibostí víceválcových motorů (co to vůbec je? jako dvou a víceválcových?) je holý nesmysl. Mám šestiválec, snažím se v rámci možností žít odpovědně k okolí, mám chytrý telefon a za hipstra se vůbec nepovažuju - jako dáš nálepku mě? Plně chápu, že doba se mění (neustále, nejen dnes) a dnešní mládež má dětství lemované zcela jinými věcmi, než jsem měl já. Je to úplně normální a podstata se nijak nemění. Navíc šesti a víceválce si můžeš stále koupit, případně i jako veterána, tak kde je problém? Obecně to chce víc respektu k volbě ostatních a nevytvářet hnedka nálepku.
_Teddy_
Tak toto je asi prvy krat co tajne dufam, ze finalny model sa bude vyrazne (!) odlisovat od konceptu. Lebo toto je teda hrozne. Okrem toho bocneho profilu (ktory odkazuje na Rapid) tam nevidim vobec nic pekneho, na com by moje oci chceli spocinut...
JanRezak
Stačí mi jediná informace: vůz ujede cca 100 km a 2,5 hodiny se musí nabíjet. Pro srovnán í: dnes ujedu na nádrž nafty cca 1000 km a natankování mi zabere 7-10 minut. Vic není třeba psát.
Ty jsi hrozne sikovnej a moc chytrej, takovejch je v tomhle state malo. :yes: :yes: :yes:
Jenže on má pravdu. Když si představím, že pojedu po D1 z Prahy do Brna a že mi cesta bude místo obvyklých dvou hodin trvat těch hodin sedm !!!, tak říkám: Děkuji, nechci!!!
Tady je videt absolutni nepochopeni principu provozu EV. Po dalnici do Brna jsem nejel minimalne 10 let.
Opakuju ze nejsem priznivcem EV. EV je pro mne univerzalne nesmysl, ale urcite ne dojezdem z Prahy do Brna.
Typicky majitel spalovaku si mysli, ze musi v pondeli natankovat a jezdit do nedele. Typicky majitel EV si auto da vecer doma nebo v praci do zasuvky a rano to auto ze zasuvky vytahne a je mu jedno, jestli je baterie plna nebo nikoliv. Na benzinku chodi akorat curat nebo pro bagetu. Dokonce lionce prospiva, kdyz si udrzuje kapacitu mezi 30 a 80%. Jezdi si pak potichoucku za zlomek ceny za palivo.
To same plati na cestach. Majitel EV NEMUSI tankovat plnou baterii, staci mu, kdyz si nabije tolik co potrebuje na dojeti. Tedy stani hodin u nabijeciho stojanu se zase nekona.
Ja nevim, proc musi kdejaky popleta imrvere nekomu vnucovat svuj pomateny nazor. Nechte EV fans svoje auticka a jestli chce nekdo poslouchat brumlani spalovaku tak at si to uzije.
Znovu pro natvrdle rikam ze nestojim ani na jedne strane, nekdo ma rad fotbal, nekdo holky a nekdo holky. Ja dam prednost sklenbce cerveneho
Opakuju ze nejsem priznivcem EV. EV je pro mne univerzalne nesmysl, ale urcite ne dojezdem z Prahy do Brna.
Typicky majitel spalovaku si mysli, ze musi v pondeli natankovat a jezdit do nedele. Typicky majitel EV si auto da vecer doma nebo v praci do zasuvky a rano to auto ze zasuvky vytahne a je mu jedno, jestli je baterie plna nebo nikoliv. Na benzinku chodi akorat curat nebo pro bagetu. Dokonce lionce prospiva, kdyz si udrzuje kapacitu mezi 30 a 80%. Jezdi si pak potichoucku za zlomek ceny za palivo.
To same plati na cestach. Majitel EV NEMUSI tankovat plnou baterii, staci mu, kdyz si nabije tolik co potrebuje na dojeti. Tedy stani hodin u nabijeciho stojanu se zase nekona.
Ja nevim, proc musi kdejaky popleta imrvere nekomu vnucovat svuj pomateny nazor. Nechte EV fans svoje auticka a jestli chce nekdo poslouchat brumlani spalovaku tak at si to uzije.
Znovu pro natvrdle rikam ze nestojim ani na jedne strane, nekdo ma rad fotbal, nekdo holky a nekdo holky. Ja dam prednost sklenbce cerveneho
CountachSV
Koukám, že futuristic Lambo stajl po kopírování zvenčí (světla - Audi) už přebírá i další značka tentokrát v interiéru. Tento komixáček :no:
např. koncept Skoda Mission L byl 99% Rapid.
Vision D zas ukázal téměř hotový čumák Octavie a zbytkem naznačoval Rapid Spaceback (tam to bylo opravdu jen náznakem)
Vision S se také téměř nelíší od Kodiaqu ...
Faktom je, že štúdie Škody málokedy prinášajú niečo výrazne nové a ešte zriedkavejšie niečo pekné. Podaril sa im prvý Yeti, ktorý sa skutočne vo veľkej miere na predchádzajúce štúdie podobal, aj keď ho "znormalizovali" pomerne dosť, to hlavné ostalo. Škoda, že to jediným "veľkým" faceliftom tak totálne dokašlali a nenávratne mu zmazali jeho krásnu a výraznú tvár.
Vision RS a Scala se budou lišit mnohem víc.
Vidím to takto: krom jasných věcí jako menších kol, určitě vyšší světla a la Fabia po faceliftu vč. masky. Přední nárazník uhlazenější, tohle jestli možná ve verzi RS, jestli nějaká bude. Boky se asi moc nezmění, sundaj se ty prahy a la Monte carlo a dostane to zrcátka pěkná koncernová. Samozřejmě koncernové tuctové kliky. Vzadu zmizí křídlo, však je z karbonu a to tam nebude, stejně jako ta křištálová lišta. Zadní světla dostanou jednodušší optiku a tvar spíše jako má Karoq, ani bych se nedivil za klasické s možností si připlatit za LED verzi. Samozřejmě zmizí ty kraviny z nárazníku a jakože difuzor.
Když z interiéru zmizne vše z křišťálu a karbonu, tak je z toho klasický interiér Škodovky s koncernovým displayem za volantem.
Takže ano, moc velký to rozdíl nebude, ale v podsatě to bude vypadat úplně jinak 😉 >😁 Vlastně takový nový Rapid s novým jménem, HB od škodovwky. 😉
[odkaz]
[odkaz]