To by na predokolku bolo prilis vela. Predpokladam ze jediny hybrid je v ponuke preto, lebo zvysne motory nie su schopne splnit emisie, podobne ako pri novouvedenej Camry. Ako z toho japonci pekne vykorculocali, nemaju dobry motor, ale este z toho spravia vyhodu te ako sme ekofriendly >:D
O chvíľu sa dozvieš z jednej strany, že je to slabé a budeš to do kopca tlačiť a z druhej strany, že to nejazdí ako auto so 160kW až tak nevadí, lebo má iné prednosti >:D .A teraz si vyber
Úplně lehlé to není, to elektro pomáhá dost s pružností reakce a celkově 0-50 0-70 jede. Je to pro klienta co se přesouvá relativně luxusně a na pohodu. Osobně samo mne štve absence jakékoliv schopné motorizace i ukončení GS v Evropě, ale co naděláme :'-( Já svůj mám >:D;-)
U hybridu je problém, že pokud udají výkon 160kW, není to jako 160kW u klasického nehybridního auta, jelikož tam má ten motor 160kW, kdežto u hybridu je to soustava s elektromotrem, a tento hybridní výkon tu je v daleko menším rozpětí jako u klasické pohonné jednotky se stejným výkonem.
Šetří to CVT, takže 180... >:D Je jasné, že to nikdy nikdo nekoupí pro dynamické vlastnosti... Uvidíme, jestli se najdou zájemci o ty ostatní kvality (to auto je má a líně to nepůsobí, ten elektroagregát funguje dobře v cca 0-60 naprosto akční vůz i co se týká reakce na plyn).
Tohle bych na EU normy nesváděl, spíše za tím vidím nechuť Toyoty vyvíjet pro Evropu model podle gusta Evropanů a snaha šetřit náklady za každou cenu a dodávat US model i do EU. Ale co možná stačí dynamicky v US působí v EU docela komicky. Poloprémie S90 T8 od Volva je také hybrid a také jenom s plebejským čtyřhrnkem, ale dynamicky je úplně někde jinde a ještě jezdí za dva litry takže i tu normu plní na 200%.
S90 T8 nejezdi za 2 v realnem provozu :-) Ale dynamika tam je samozrejme. V US je ES350 s V6 a 302 koní atmosféra s 8mi stupnovou prevodovkou... tj. USA se mají OK.
To je mi jasné, ale není to podstatné, podstatné je, že to má dynamiku a úředník přitom chrochtá a konec konců ES300h také nebude jezdit za 4,7 l které deklaruje.
Toyota nemůže do EU dovážet vozy se silnějšími motory, které prodává v US právě k vůli emisím. Tak sem dováží jen ty, co se do EU emisí "vlezou". Už tomu rozumíš?
Samozřejmě, že nemůže vzít motor tak jak je a prdnout jej do EU, ale ostatní značky umí prodávat šestiválce, osmiválce nebo dokonce dvanáctiválce v EU stejně jako v USA nebo třeba v Číně a prostě si dají práci daný motor upravit a homologovat pro daný trh/normy. Lexus si myslí, že to není třeba a zákazníci v EU mu dávají jasnou odpověď v podobě zoufalých prodejů.
To nemyslíš vážně? Podívej se na evropskou prémii. Lexus tu nabízí rebrandovanou, podmotorovanou Camry FWD. Není co by jsi na tom našel jiného. S EU a normami to nemá nic společného.
Nevím čemu nerozumíš. Je to prosté. Toyota Camry/Lexus disponují 7. motory.
2.0l T Euro 6c nesplňuje
2.0l H splňuje?
2.5l H splňuje
3.5l nesplňuje
3.5l T nesplňuje
3,5l H splňuje?
5.0l nesplňuje
V tuto chvíli se Toyota rozhodla nasadit osvědčený 2.5l H, který se jim podařilo sladit s emisními požadavky EU. Proto také ten výkon nic moc.....
Už rozumíš tomu, proč za to může EU? USA na př. od Pařížské dohody odstoupily. Emisní normy nejsou nyní v USA tak přísné jako v EU. Ještě donedávna to bylo naopak. Ale teď jsou v EU u koryta neomarxisté podporováni Sorosem a ekoteroristy, naopak v USA se za Trumpa emise tak moc neřeší. A protože se Toyotě v USA daří, tak nemá zájem ani potřebu se nějak exponovat v Evropě s většími vozy.
Snaz sa to pochopit. Rozdiel medzi ozratymi milionarmi a Toyotou je ten, ze Toyota splna emisne limity daleko dopredu. Pricom D3 si este uziva, kym moze. Pretoze za chvilku to bude masaker. To, comu sa tak nekonecne vysmievas Toyote v kazdom prispevku, totiz D3 dostihne za chvilku. - [odkaz]
V odkaze, i když je článek rok starý mají pravdu. Ale pravdu má také řada příspěvků v diskuzi pod článkem. Stále tvrdší emisní normy na osobní auta planetu nespasí a ani nějaký podstatný rozdíl na celkovém zamoření mít nebudou. Myslím si, že ti co tvrdí, že EU tu hraje jakousi hru "na odpustky" nebudou daleko od pravdy....
EU to pokaslalo. Na jednu stranu, vyhlasuje, ze sa musia dodrziavat limity, ale na druhu stranu urcite nenecha automobilky padnut a zlikvidovat ich. Takze pokrytectvo tam bude a je. Ostatne, BMW uz raz sponzorovalo Merkelovu, aby si kupilo oddialenie platnosti tvrdsich emisnych noriem. Sam som zvedavy, ako to dopadne.
Tak, ci onak, pred Toyotou klobuk dole. Dokaze to s velkou rezervou splnat uz teraz. Nech si do nej kope, kto chce, musi sa uznat, ze v mnohych oblastiach hra vlastnu ligu a mohutne investuje kade mozne. Az na infotainment :)))
Úplně mimo to není, naživo je to velmi pěkné. Není to levné, ale cena není nerealistická. Chce to vidět osobně. Ceny OK s tímto bonusem počátečním beru...
Vyšší střední s takovou motorizací? >:D
To už může být do vyšší střední řazen i takový Superb (3,6).
Porovnávat ES s A6, 5er, E-klasse nebo XF je úplně mimo..
Prečo by bolo porovnanie mimo? Kvalita spracovania a odhlučnenia bude na úrovni D3. A ich cieľom nie je konkurovať predajom AMG. Polovica predajov D3 v EU sú štvorvalcové diesle z ktorých veľká časť sú fleety. Ak sa im podarí presadiť sa na tomto trhu, tak úž to môže znamenať slušné predaje.
Ceny su zaujimave ale konkurencia aspon v Europe urcite nebude nikto z premie. Predokolka, dynamika atd. Aspon ceny su zaujimave ale za milion bez DPH (a menej) je sup, passat, Insignia v plnej palbe a 2.0 tsi 270koni a u Opla aj ked uz nejde 2.0t benzin tak aspon 1.6 200 koni a aj ten ma ovela lepsiu dynamiku ako toto. Maximalka u nas asi v pohode mne by uplne stacila ale v DE to asi bude dost malo.
Sází to na úsporný provoz a celkově vizuální kvality exterier i interier. Pocitově je to prémiový vůz, ale dynamika bídná v komparaci. Uvidíme, podle mého si to zájemce najde. Ale být tu 302 koňový V6, tak to naskladní 2-3x tolik lidí...
Odpoved v tej tabulke znamena, ze chce v predstihu splnit emisie na buduce roky a preto sa napriklad zbavila V8 v LS. Rovnako tak konci i 5.0 V8. Navyse GS nebolo globalnym modelom a nizke predaje znamenali koniec. Ked sa porovnali predaje ES i GS, GS muselo prehrat. Prezil model, co sa predaval lepsie. Nema ekonomicky zmysel mat dve auta v rovnakej kategorii. Inak, ciste 3.5L V6 sa presne kvoli emisiam v modely IS/ES nikdy do EU nedovazal. GS ho malo chvilku v AWD, ale to je vsetko.
Toyota nie je Ferrari, ktore ma cenovku uplne inde. Preto ma mantinely uplne inde. Navyse, dostupne hodnoty (zial z 2016) ukazuju, ze je po Forde druha najlepsia automobilka, co sa tyka profitu per auto.
Ano V6 by zaujal inú skupinu ľudí. Ale polovica predajov D3 v EU sú fleety so štvorvalcovým dieslom a to je dosť veľká časť trhu na ktorej to chce Lexus skúsiť.
Asi těžko si někdo bude kupovat vyšší střední z důvodu toho, že mu to ušetří půl litru paliva na 100km. Prémiový vůz musí mít vše nadprůměrné, jak klasika, tj. motorizace, výbava, jízda, podvozek, atd.
Ne, nepřekousnu ten čumák, jako u většiny Lexxu, snad až na výjimku LS, ale i tak.. Jak se mi doteď líbily interiéry, tak může mi někdo vysvětlit, proč jsou na kapličce přístrojů ty tykadla?!!! WTF ?
Opravdu to vypadá, že si u Toyoty řeknou:
"Tak a teď máme hezký, konvenční interiér, docela kvalitní, pohledný... to je nuda, pojďme tam narvat tykadla nad volant, to bude úlet"
Nebo:
"Hezký vyvážený sedan, tak to pojďme zničit sci-fi nárazníkem, který vypadá jak hrablo na sníh! To je vono! "
Takze tady mame docela slusne vybaveny komfortni auto velikosti +/- A6, 5er, E. No, ale ono i bez slevy nestoji vic jak o tridu mensi A4, 3er, C.
Zkousel si nekdo z vas nakonfigurovat A4, 3er, C? ~2L 4 valec, kola, svetla, sedadla v kuzi, elektrice, slusna navigace, neco malo asistentu a jste na 1.5 milionu, mozna ukecate 100-150 tisic slevu. A jeste budete koukal, co v aute za 1.5 mega chybi. S timhle se aspon lip parkuje v Praze, kdyz uz nic.
Asi je fajn, kdyz auto jede 220, ale pres 200km/h se rozjede tak mezi Rozvadovem a Norinberkem - se spocenejma pulkama jestli to tam neposle nejakej kammion nebo gastarbajtr v olitanym Golfu Mk.II.
Btw. mam cca 8 letou zkusenost ze servisu Toyoty (Lex asi nebude horsi) a 3 roky s Audi. Takovej chaos a bordel jako v Audi jsem nezazil. Clovek se objedna na garnacku, prijede tam a oni nemaj nejaky filtry, tak tam musim za tejden znova. 2x me upozornili, ze maj svolavacku a 2x to behem garancky nevyresili, protoze nemeli dily, Takze nemecka premie...
Zalezi na tom na aky servis alebo dealera narazis. Ja chodim s Mercedesom na rocne prehliadky a service natacaju na video + posielaju mi to na mobil. necakam na filtre a vsetko je prehladne a vysvetlene ziadne prekvapka...Povodne som chcel kupit A6 ale dealer bol tak neochotny a lenivy ze ma odpudil do Mercedesu. vsetko je to o konkretnom dilerovy alebo servise nemozes to hadzat do jedneho vreca. Ano Lexus bude urcite spolahlivejsie vozidlo s tym to Japonci dostali tam kde je, ale bude stale za D3 aj ked blizko...