Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ojetiny

Zpět na článek

Zážehový šestiválec PSA/Renault: Jeden z nejlepších francouzských motorů vůbec!

29 komentářů

Snaps
2,946 se zaokrouhluje na 3.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
S tebou musí být domluva. Ne, to není jednašestka, to se zaokrouhluje na dvoulitr.
Avatar - Ozzman
Ozzman
A dvojka se zaokrouhlí dolu, takže je to nula >😒]
Snaps
Psát v matematice 3,0 je zbytečné, ale vám matematika asi nic neříká...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Mne tak nějak matematika živí, ale vám spíš nic neříká pojem "vtip" 😉
wlken
2,946 zaokrouhleno na jedno desetinné místo je 2,9, co na tom nechápeš?
Snaps
No na konci je šestka a ta se zaokrouhlí nahoru, že? Takže mám 2,95 a pětka se taky zaokrouhlí nahoru, že? Takže mám 3,0. >😁
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
A trojúhelník se zaokrouhlí na čtverec.
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
Tak ještě jinak: 2946 je mnohem blíž objemu 2.9 (46 ccm) než 3.0 (do toho schází 54 ccm), chápeš?

Jinak p. Dusil opět stvořil článek "bez závěru" - což není ideální, skončit textem o převodovkách. Ovšem obsahově fajn, na francouzské technice si dává záležet. 😄
Avatar - _Karel_
_Karel_
Tak jestli je to ucivo zakladni skoly, je skoda, ze jsi ten den chybel. ;-\
Avatar - woody-alien
woody-alien
Výborně. :yes: No a ten Achilleus želvu taky nikdy nedohoní. >😁
traveldrive
Vráť sa do školy.
Avatar - Shr3k
Shr3k
Na nula desetinných míst určitě. >😁
W210E320
No neviem, v mojom MB z roku 1997 je V6 bez VVT, s premenlivym sanim a ma 165KW pri 5500ot. a 315NM v 3000-4500ot. Taktiez ma len 1 vacku na hlavu, 3 ventily a 2 sviecky na valec + ovela lepsiu provodovku 5G tronic + bezproblemovu 2 radovu retaz. Nieako mi unika co je lepsie na tejto "najlepsiej" V6 oproti mercedesackej, ktora prakticky ziadne problemy nema a jazdi aj 1mio km bez problemov.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Možná kdyby sis přečetl i ten obyčejnej nadpis pořádně, tak to pochopíš.... " jeden z nejlepších FRANCOUZSKÝCH motorů vůbec" ...... Už došlo ? >😒] Ale pokud máš MB s francouzským motorem V6, tak blahopřeju >😒]
Avatar - speedfred
speedfred
no dobre,pochválil si sa čo máš a teraz ešte aj pochopiť nadpis.
Ragnotti
MB musi byt lepsi, ved stoji 3x viac, samozrejme novy. A co protikorozna ochrana? Vydrzi aj karoseria 'bez problemov' 1mio km?
pendoch
V článku na začátku píše že V6 24V bylo jen pro PSA, ale v galerii je jmenovaná V6 24V s krytem od Renaultu, kde je chyba?
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
Motor vždy používal 24V, v roce 1997 už byla dvouventilová konstrukce hodně out. 😉
pendoch
Tak potom to tam píše blbě, jinak dvouventilové hlavy přežili ve výrobě do dneška, ještě tak v roce 2005 to bylo docela normální
webpaja
Již v nadpisu článku je PSA/Renault.
Avatar - Dylan McKay
Dylan McKay
Měl jsem tenhle motor v Renaultu Avantime.
4bytelnýkola
takový auto chtělo odvahu ( v dobrém) :yes:
traveldrive
Ak si dobre spomínam, práve Renault Avantime označil Švihák ako jedno z najlepších áut, ktoré vlastnil.
Avatar - Allo
Allo
Pokud vim tak v citroenu c5 facelift 2004-2008 je převodovka AM6 4hp20 je jen v predfaceliftu..
Motor zde má 152kw myslím..
Avatar - idam.i
idam.i
Aj Peugeot 407 V6 2,9 mal 6-stupňovú prevodovku.
[odkaz]
Avatar - lordlord
lordlord
po přesednutí ze š120 do espace v6 a následně safrane v6 jsem si nestěžoval
Avatar - Stejsn
Stejsn
podobná situace je i pro 2,2i. Sehnat škrticí klapku nebo koncový díl výfuku na 406 kombíka je téměř nemožné 8-s
Avatar - lordlord
lordlord
A v cliu V6 měl motor nejlepší zvuk