Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ojetiny

Zpět na článek

Zážehový šestiválec PSA/Renault: Jeden z nejlepších francouzských motorů vůbec!

29 komentářů

Avatar - Ozzman
Ozzman
Možná kdyby sis přečetl i ten obyčejnej nadpis pořádně, tak to pochopíš.... " jeden z nejlepších FRANCOUZSKÝCH motorů vůbec" ...... Už došlo ? >😒] Ale pokud máš MB s francouzským motorem V6, tak blahopřeju >😒]
wlken
2,946 zaokrouhleno na jedno desetinné místo je 2,9, co na tom nechápeš?
Avatar - _Karel_
_Karel_
Tak jestli je to ucivo zakladni skoly, je skoda, ze jsi ten den chybel. ;-\
Avatar - Dylan McKay
Dylan McKay
Měl jsem tenhle motor v Renaultu Avantime.
Avatar - lordlord
lordlord
po přesednutí ze š120 do espace v6 a následně safrane v6 jsem si nestěžoval
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
Tak ještě jinak: 2946 je mnohem blíž objemu 2.9 (46 ccm) než 3.0 (do toho schází 54 ccm), chápeš?

Jinak p. Dusil opět stvořil článek "bez závěru" - což není ideální, skončit textem o převodovkách. Ovšem obsahově fajn, na francouzské technice si dává záležet. 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
A dvojka se zaokrouhlí dolu, takže je to nula >😒]
Snaps
No na konci je šestka a ta se zaokrouhlí nahoru, že? Takže mám 2,95 a pětka se taky zaokrouhlí nahoru, že? Takže mám 3,0. >😁
Avatar - speedfred
speedfred
no dobre,pochválil si sa čo máš a teraz ešte aj pochopiť nadpis.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
A trojúhelník se zaokrouhlí na čtverec.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Mne tak nějak matematika živí, ale vám spíš nic neříká pojem "vtip" 😉
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
S tebou musí být domluva. Ne, to není jednašestka, to se zaokrouhluje na dvoulitr.
Snaps
2,946 se zaokrouhluje na 3.
traveldrive
Ak si dobre spomínam, práve Renault Avantime označil Švihák ako jedno z najlepších áut, ktoré vlastnil.
Avatar - lordlord
lordlord
A v cliu V6 měl motor nejlepší zvuk
Ragnotti
MB musi byt lepsi, ved stoji 3x viac, samozrejme novy. A co protikorozna ochrana? Vydrzi aj karoseria 'bez problemov' 1mio km?
4bytelnýkola
takový auto chtělo odvahu ( v dobrém) :yes:
Avatar - idam.i
idam.i
Aj Peugeot 407 V6 2,9 mal 6-stupňovú prevodovku.
[odkaz]
Avatar - Stejsn
Stejsn
podobná situace je i pro 2,2i. Sehnat škrticí klapku nebo koncový díl výfuku na 406 kombíka je téměř nemožné 8-s
webpaja
Již v nadpisu článku je PSA/Renault.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Výborně. :yes: No a ten Achilleus želvu taky nikdy nedohoní. >😁
pendoch
Tak potom to tam píše blbě, jinak dvouventilové hlavy přežili ve výrobě do dneška, ještě tak v roce 2005 to bylo docela normální
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
Motor vždy používal 24V, v roce 1997 už byla dvouventilová konstrukce hodně out. 😉
Avatar - Shr3k
Shr3k
Na nula desetinných míst určitě. >😁
Avatar - Allo
Allo
Pokud vim tak v citroenu c5 facelift 2004-2008 je převodovka AM6 4hp20 je jen v predfaceliftu..
Motor zde má 152kw myslím..
pendoch
V článku na začátku píše že V6 24V bylo jen pro PSA, ale v galerii je jmenovaná V6 24V s krytem od Renaultu, kde je chyba?
traveldrive
Vráť sa do školy.
Snaps
Psát v matematice 3,0 je zbytečné, ale vám matematika asi nic neříká...
W210E320
No neviem, v mojom MB z roku 1997 je V6 bez VVT, s premenlivym sanim a ma 165KW pri 5500ot. a 315NM v 3000-4500ot. Taktiez ma len 1 vacku na hlavu, 3 ventily a 2 sviecky na valec + ovela lepsiu provodovku 5G tronic + bezproblemovu 2 radovu retaz. Nieako mi unika co je lepsie na tejto "najlepsiej" V6 oproti mercedesackej, ktora prakticky ziadne problemy nema a jazdi aj 1mio km bez problemov.