Ojetiny
Ozzman
6
Možná kdyby sis přečetl i ten obyčejnej nadpis pořádně, tak to pochopíš.... " jeden z nejlepších FRANCOUZSKÝCH motorů vůbec" ...... Už došlo ? >😒] Ale pokud máš MB s francouzským motorem V6, tak blahopřeju >😒]
Přejít do diskuze
Tak ještě jinak: 2946 je mnohem blíž objemu 2.9 (46 ccm) než 3.0 (do toho schází 54 ccm), chápeš?
Jinak p. Dusil opět stvořil článek "bez závěru" - což není ideální, skončit textem o převodovkách. Ovšem obsahově fajn, na francouzské technice si dává záležet. 😄
Jinak p. Dusil opět stvořil článek "bez závěru" - což není ideální, skončit textem o převodovkách. Ovšem obsahově fajn, na francouzské technice si dává záležet. 😄
No na konci je šestka a ta se zaokrouhlí nahoru, že? Takže mám 2,95 a pětka se taky zaokrouhlí nahoru, že? Takže mám 3,0. >😁
Ak si dobre spomínam, práve Renault Avantime označil Švihák ako jedno z najlepších áut, ktoré vlastnil.
MB musi byt lepsi, ved stoji 3x viac, samozrejme novy. A co protikorozna ochrana? Vydrzi aj karoseria 'bez problemov' 1mio km?
podobná situace je i pro 2,2i. Sehnat škrticí klapku nebo koncový díl výfuku na 406 kombíka je téměř nemožné 8-s
Tak potom to tam píše blbě, jinak dvouventilové hlavy přežili ve výrobě do dneška, ještě tak v roce 2005 to bylo docela normální
Pokud vim tak v citroenu c5 facelift 2004-2008 je převodovka AM6 4hp20 je jen v predfaceliftu..
Motor zde má 152kw myslím..
Motor zde má 152kw myslím..
V článku na začátku píše že V6 24V bylo jen pro PSA, ale v galerii je jmenovaná V6 24V s krytem od Renaultu, kde je chyba?
No neviem, v mojom MB z roku 1997 je V6 bez VVT, s premenlivym sanim a ma 165KW pri 5500ot. a 315NM v 3000-4500ot. Taktiez ma len 1 vacku na hlavu, 3 ventily a 2 sviecky na valec + ovela lepsiu provodovku 5G tronic + bezproblemovu 2 radovu retaz. Nieako mi unika co je lepsie na tejto "najlepsiej" V6 oproti mercedesackej, ktora prakticky ziadne problemy nema a jazdi aj 1mio km bez problemov.