Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - _Karel_
T-cross
| 25. 10. 2018 19:47
Pěknej interiér, pěknej předek, ale zadek mi nějak nesedí. Pás mezi světly je hrozně širokej a zadní část z boku mi nějak připomíná spíš [odkaz]
Avatar - 3_diamanty
T-cross
| 25. 10. 2018 20:01
to zdvihnutie linky zadnych dveri je dnes v mode [odkaz] ... takze podobnosti tu a tam sa najdu ... [odkaz] ... hoc jasne... niekde je to viac inde menej [odkaz]

ale priznavam otvorene ze sa mi kasna T-crossu paci ( dokonca viac ako na hatchovitejsom rozplacnutejsom vacsom T-rocu ).. hrany mi tu sedia.. a posobi to na mna lepsie ako arona ...

len si zober stonic... ten je voci T-crossu obycajne vajicko ... kym T-cross posobi ako SUV :yes:
T-cross
| 25. 10. 2018 20:30
Čím déle se na to koukám, tak v tom vidím prvky starého i nového Tiguanu. Takový kříženec vypraný na 90. Ale jinak ok, fakt povedený. Interier super až na pár drobností, škoda zmenšených ovladačů klimy a infotaiment bez tlačítek. S tím zadkem souhlas.
Avatar - 3_diamanty
spy fotky
| 25. 10. 2018 19:52
naznacovali akusi hranatu nudu a fadnost ... o to viac ma prekvapili tieto ofiko fotky... teda krasu arteona to za mna asi neprekona ale inak hodnotim tento novy kusok od vw velmi vysoko v pomyselnom dizajnovom rebricku... urcite je to vizualne lepsie ako nejaky tigi alebo nove polo .... skoda len chybajucej 4kolky ( podobne velka vitara ju pritom ma ) .. s 1,5tsi by to bola totiz sikovna kombinacia ale chapem ok....

tak ako aj pri vacsom T-rocu aj tu sa neda cakat neuspech.... T-cross bude dalsi trhak hoc dokonaly isto nebude ( mne tu chyba 4kolka ) ... no este som zvedavy na cenu u nas... lebo ak 2kolka s 1,5tsi bude nad 16 tisic eur tak to si clovek moze kupit uz rovno 4kolkovy o triedu vacsi duster .. ale jasne ok.. takto to nejde zrovnavat

PS: za mna krajsi kusok ako arona... co som vazne necakal ...
spy fotky
| 25. 10. 2018 20:18
Tobě se to fakt líbí jo?No nevím..
Avatar - Bubáq
spy fotky
| 25. 10. 2018 20:28
Divím se Topperovi, že tento VW po designové stránce chválí, když ve "vlastní" stáji má krásný příklad povedeného malého crossoveru... [odkaz]
;-)
spy fotky
| 25. 10. 2018 20:38
No vidíš, podle mne zase tak povedený není. Třeba spodek zadních dveří, ten to úplně kazí. A interier? Na tohle nemá. Ale podotýkám, na rozdíl od tebe, tohle je můj názor.
Avatar - Bubáq
spy fotky
| 25. 10. 2018 20:54
No, Konu jako příklad dynamického atraktivního designu raději neuvádím... Jisté ale je, že z hlediska designu T-Cross žádnou hvězdou není. Jak píšeš nahoře, jde o variaci na poměrně zavalitý Tiguan. Zatímco ale zavalitost tiguanu může být mnohými kupci vnímána jako náhrada za dostatečné vnější rozměry (Tiguan opravdu působí především mohutně), u T-Crossu je jeho zavalitost rozhodně na škodu.
Avatar - traveldrive
spy fotky
| 25. 10. 2018 21:17
Z pohľadu dizajnu a pocitu v kabíne som si na nitrianskom autosalóne Konu porovnal s modelom T-Roc. A aj keď kórejské autá tiež nemusím, estetickou stránkou, materiálmi, ergonómiou a pocitom v kabíne ťahá T-Roc za kratší koniec.

T-Cross vyzerá jak trochu tlstý a neohrabaný malý medveď, štylistické prvky typický VW, takže nič nové, nič pekné, nič zaujímavé, len ďalšia hrča so štyrmi kolesami.
Avatar - Bubáq
Tak toto jsem opravdu nečekal
| 25. 10. 2018 20:09
Více krabicoidní ten design už být nemůže... Pár detailů, které mají rozbít totálně boxy tvary a proporce už nic nezachrání. Ten plast v předním nárazníku namísto průduchu je vrchol trapné lacinosti. Boční "prolisy" (spíše hrany) nemají ani šmrnc, ani tvarovou logiku. Zadání (obrovský vnitřní prostor bez kompromisů) splnili designéři - bohužel - bez elegance a elementární dynamiky celku.
Kontrast tvaru krytů zadních světel a tvaru svítících elementů vysloveně bije do očí: to snad není možné, že toto pustili zodpovědní manažeři do výroby...
Po T-Rocku je toto jako špatný ftip.
Při srovnání s mnohem hezčí, hravější a sportovnější Aronou je jisté, že designéři T-Crossu svým přístupem autu dost ublížili.
Interiér vypadá OK, dokonce i zadní opěradla vypadají dost dlouhá, v této třídě neobvyklý bonus.
Arteon > Touareg > T-Rock jsou na historii Volkswagenu neobvykle povedené kousky. T-Cross bohužel zaostal za očekáváním. Snad alespoň ta jeho technika bude kvalitní....
Avatar - _Karel_
Tak toto jsem opravdu nečekal
| 25. 10. 2018 20:19
Nehodlám ti vymlouvat, že se ti nelíbí. Ale tvrdit, že je nějak extra krabicoidní? A dokonce, že "víc to nejde"? Nejspíš oba chápeme jinak výraz "krabice".
Avatar - Bubáq
Tak toto jsem opravdu nečekal
| 25. 10. 2018 20:24
T-Cross vychází z rozměrů Pola. Polo je dle mého názoru nejpovedenější malé auto co do dynamického, sportovně-reprezentativního designu [odkaz]
Proč T-Cross nepřevzal něco z té jeho dynamické elegance? Alespoň ten tvar C (D) sloupku, alespoň trochu stoupající linii kapoty (jako má T-Rock)...
Avatar - traveldrive
Tak toto jsem opravdu nečekal
| 25. 10. 2018 21:20
T-Rock? Hoď odkaz, takého folvágňa som ešte nevidel. >:D ;-)
Avatar - traveldrive
Tak toto jsem opravdu nečekal
| 25. 10. 2018 21:19
Ale áno, vyzerá ako škatuľa, akurát s trochu zaoblenými rohmi. Krabicu asi fakt inak chápeš. ;-) Ale interér sa tvarovo celkom dá. Keby kombináciu čiernej a šedej osviežili nejakou peknou farbou, vyzeral by o triedu lepšie.
Avatar - _Karel_
Tak toto jsem opravdu nečekal
| 25. 10. 2018 21:41
Já si krabicoidní auto představuju zhruba takhle: [odkaz]

Rozdíl přímo propastný. Tohle auto vypadá - co se týče krabicoidnosti - jako kterékoliv jiné SUV.
Avatar - traveldrive
Tak toto jsem opravdu nečekal
| 25. 10. 2018 21:48
Trochu zaobli najostrejšie hrany a výsledok bude rovnaký.
Áno, väčšina SUV tak pôsobí, ale určite nie všetky. ;-)
Je to skrátka vec uhla pohľadu. Nakoniec je aj tak dôležité len to, že sa nám páči alebo nepáči, a je úplne jedno, že prečo.
Avatar - _Karel_
Tak toto jsem opravdu nečekal
| 25. 10. 2018 21:58
Jj, "Co se ti na té modelce líbí? Když si odmyslíš nohy, zadek, boky, prsa, a hezkou tvářičku, co ti zbyde?" "Ty".
Avatar - traveldrive
Tak toto jsem opravdu nečekal
| 26. 10. 2018 07:17
>:D
Avatar - twistedTSD
Tak toto jsem opravdu nečekal
| 25. 10. 2018 20:24
Mnohem trapnější plasty v nárazníku má každá druhá prémie s několikanásobnou cenou.
Avatar - Bubáq
Tak toto jsem opravdu nečekal
| 25. 10. 2018 20:26
To ovšem není pravda....
Avatar - J@...
Tak toto jsem opravdu nečekal
| 25. 10. 2018 21:15
Myslíš ty plasty v plastu? ;-)
Avatar - Verny_2013
Tak toto jsem opravdu nečekal
| 25. 10. 2018 22:26
První pohled u mě znamenal výbuch smíchu. To jakože VW fakt myslí vážně? Takový zdeformovaný krabicojd? Při druhém pohledu jsem v tom viděl podivně disproporčně zmenšený Tiguan 1 gen. s naroubovaným předkem z Fordu Fusion. Při třetím pohledu mi přišla ta ošklivost až roztomilá. Tak třeba to nakonec bude mít úspěch.
Avatar - white label
Tak toto jsem opravdu nečekal
| 26. 10. 2018 00:08
S takovou se podíváš ještě dvakrát a už se definitivně zamiluješ...
Avatar - Verny_2013
Tak toto jsem opravdu nečekal
| 26. 10. 2018 08:55
Tak to nehrozí, spíš jsem to myslel tak že z některých ošklivých káčátek se staly časem ikony.
Neobhájiteľná cenovka...!
| 25. 10. 2018 20:27
V rýchlosti som si pozrel čo stojí a čo ponúka konkurencia a nestačím sa diviť ak bude aj u nás platiť cena od 18000e (ale pravdepodobne bude). T-Cross: výlučne predokolka (tak ako asi všetci v tomto segmente), ktorý bude dozaista po vzore väčšieho T-Rocu iba so samými tvrdými plastmi v interiéry a podobnou ponukou motorov ako konkurencia a stojí pritom o 5200e viac ako porovnateľná (rozmerovo ešte aj o chlp väčšia) KIA Stonic alebo ďalej Crossland - lacnejší o 5500e, C3 Aircross - lacnejší o 6000e atď. Za čo si pýtajú tie peniaze pre boha svätého? To si pozriem ako to budú redaktori obhajovať v recenziách... :no:
Avatar - Bubáq
Neobhájiteľná cenovka...!
| 25. 10. 2018 20:32
A přesto se najdou kupci.... Bojkot modelu kvůli jeho ceně nenastane, (skoro) každá novinka si může říci o vysokou cenu. Výrobci dostali značnou část obyvatelstva do situace, kdy je auto starší 3 let cosi jako faux pas. Nikoliv převažující část obyvatelstva, ale přesto dostatečnou. A kupce už ani neodrazuje tradiční vychytávání much nových modelů po prvním roce výroby. Svět spotřebitele není v pořádku.
Avatar - _Karel_
Neobhájiteľná cenovka...!
| 25. 10. 2018 20:37
Jak jsme tu všichni (vč, mě) nadávali na nesmyslné ceny Arteonu, a přesto se dá říct, že je to prodejní hit. Jediný, co se s tím dá dělat, je nekoupit.
Neobhájiteľná cenovka...!
| 25. 10. 2018 21:08
ceny VW v SR, CR, HU, PL su oproti nemecku vacsinou nizsie o 3000-4000 Eur...
Neobhájiteľná cenovka...!
| 25. 10. 2018 21:24
Tržní cena. V čem je problém?
Avatar - traveldrive
Neobhájiteľná cenovka...!
| 25. 10. 2018 21:49
Tržná cena chorého a zdeformovaného trhu.
Avatar - woody-alien
Neobhájiteľná cenovka...!
| 26. 10. 2018 06:23
A v čem je ten trh chorý a zdeformovaný ? Já jsem si nevšiml, že by na mě ze salónů VW vybíhali naháněči a nutili mě koupit. A upozorňuju tě, že reálně už jsem takhle pár koncernů opravdu odzíval. Pokud se mi poměr ceny vůči hodnotě výrobku nezdá, míjím VW s nosem výše než měl Jerry Lee Lewis. >:-[]
Avatar - traveldrive
Neobhájiteľná cenovka...!
| 26. 10. 2018 07:22
Napríklad už len tým, ako sa umelo mení pohľad na naftu. Najprv je žiadúca, priam svätá, a zrazu je najhoršia na svete. A nie z dôvodu, že by sa priority zákazníkov menili z nejakého racionálneho dôvodu alebo s módnym trendom, ale vplyvom "emisných" zásahov EÚ. Obrovská marketingová masáž, že SUV a crossovery sú tou najlepšou voľbou na svete,a že nič iné nechceme, tiež nebude úplne kóšer, je jasné, že je za tým snaha o čo najväčšiu spotrebu. No a presadzovanie jednej značky do firemnej flotily, čo si myslím, že nie je špecialita len u nás, tiež nebude najpoctivejšia cesta... V sumáre je toho dosť, aby trh neodzrkadľoval skutočný dopyt, ale vo veľkej miere ho deformujú umelé zásahy a usmerňovanie podľa niečích "vyšších záujmov".
Avatar - _Karel_
Neobhájiteľná cenovka...!
| 26. 10. 2018 07:56
To nějak mícháš zcela různé věci. Ovlivňování trhu prostřednictvím emisních norem je jedna věc. Že si zákazníci z nějakýho důvodu začali víc kupovat SUV nemá s EU normami nic společného, naopak - hůř se s nimi plní. To je na rozdíl od prvního případu (nafta) jen prostá preference zákazníků. Nemám pocit, že by výrobci stran SUV dělali něco jiného, než jen šli naproti poptávce.
Že německé firmy upřednostňují do svých flotil německá auta je celkem logické. Pokud to dělají i firmy neněmecké, pak v tom těžko bude jiný, než pragmatický důvod - peníze.
Neobhájiteľná cenovka...!
| 26. 10. 2018 11:14
trh zdeformovaný nie je, ale tlak výrobcov a spoločnosti na prezentáciu luxusu a noviniek narastá. Samozrejme, je každého vec, či na to skočí.
Avatar - Vekacik
Neobhájiteľná cenovka...!
| 26. 10. 2018 07:32
Ta cena bude určitě mnohem níž. Vždyť T- Roc u nás stoji od 457 900,-, takže těžko může být základ menšího auta na vyšší ceně... podle mě to bude začínat na 390 000,- cca...
Jinak ano u Arteonu tu cenu na začátku přestřelili, proto to po cca 2 měsících snížili plošně o 100 tisíc na každou verzi a výbavu... navíc přidali úplně i základní variantu která začíná na 875 tisíc, Passat je o cca 100 tisíc levnější na verzi
Avatar - Lackey
Čo to je ????
| 25. 10. 2018 20:39
Na fotkách vidím obyčajné, krabicoidné, mestské 5 dverové, (4miestne) vozidlo - auto s plastovými vonkajšími doplnkami, vo vnútri o 5 cm vyšším posedom, ako majú bežné vozidlá.

Prečo sa to nazýva akože , crossover, to je čo, s čím skrížené auto ,
alebo pomenovanie SUV sportovne úžitkové vozidlo, keď to nie je ani šporťák, ani úžitkové vozidlo ?????
Avatar - Bubáq
Dobrá zpráva pro Škodovku
| 25. 10. 2018 20:45
Pokud bude malý crossover škodovky dostatečně odpovídat studii Vision-X, pak o lídrovi této třídy není pochyb. A T-cross to nebude.
Avatar - J@...
Lidi nebojte,
| 25. 10. 2018 21:12
pokud jste si doposud nepořídili SUV, VW vám garantuje, že i na ty největší zoufalce se dostane. A pokud to nestihnete ani teď, tak nebojte, určitě někdo přijde s SUV velikosti Kolínských trojčat - a pak budete IN! :-) :yes:
Lidi nebojte,
| 25. 10. 2018 21:26
Tady se člověk dočte hloupostí.
Zmenšený Tigi minulé generace?
| 25. 10. 2018 21:51
Tak nějak mi to připomíná Tigiho z minulé generace, jen zmenšený a s lehkým faceliftem... Ale celkem se mi ten design líbí ;-)

Ta první německá cena 18tis eur je celkem mazec. Jako jestli to bude od 450tis Kč, tak good luck s prodeji. Konkurence je o 100tis Kč níž ;-)
.
| 25. 10. 2018 21:53
Co je sakra s tou šaltpákou?
Avatar - _Karel_
.
| 25. 10. 2018 21:56
Jj, ta se fakt nepovedla.
.
| 26. 10. 2018 06:16
Pripomina mi trochu paku z niektorych bmw modelov(aisin)
Avatar - lamal
zase
| 25. 10. 2018 23:22
nejake new SUV... aspon, ze to vyzera lepsie ako Tiguan, kt je tragicky, hlavne z predu s hologenkami... aka Duster

s 1.5TSi na A0 to bude prijemne vozenie... ASi
Líbí..
| 25. 10. 2018 23:58
Krásný auto - kromě jiného se mi líbí i to, že nepodlehli všeobecnému trendu a display nechali zapuštěný v palubce a nevystrčili ho ven a nahoru jak je dnes zvykem.
Co se týká ceny, tak ta je poněkud mimo 460kKč za základ teda ani omylem!!!
Avatar - white label
Jo,
| 26. 10. 2018 00:05
... na tak malé "SUV" vypadá docela dobře, a to dokonce i v tomto retro odstínu někdy z první poloviny 90ek. [odkaz]
Takže určitě se najde více barev/odstínů, ve kterých bude vypadat (ještě) líp.
Jo,
| 26. 10. 2018 12:18
Jo taky jsem si říkal, kde jsem tu barvu viděl :-)

[odkaz]
Avatar - white label
Jo,
| 26. 10. 2018 18:58
Jj, to taky. Moje ségra tehdy měla v téhle barvě právě to Probe.
Avatar - Hittman
Na
| 26. 10. 2018 07:51
to, že jsem zastáncem nafty, jsem nepochopil, proč do takového prcka nasadila 1,6 TDI? To jako hlavně kvůli dlouhým cestám po Praze? A nebo počítají, že si to koupí někdo na dědinu a bude s tím jezdit na okres k doktorovi a na nákup? Tady mi to opravdu přijde jako zbytečné.. To už měl větší smysl ve Fábii, které ještě sem tam používají firmy jako služební vozidla...
Na
| 26. 10. 2018 09:16
Protože pořád existují chytří manžílci, kteří to koupí své drahé, protože nafta je přece úspornější. Není to nic proti naftě, ale tuhle logiku nepochopím
Na
| 26. 10. 2018 11:11
dízle nemusím, ani ich nemám, ale zas taký prcek to nie je a nie je ani dôvod báť sa dlhšej cesty poza prahu, zas favorit to nie je. Dnes už každé auto B triedy v pohode pobehá eu a netrpíš.
Na
| 26. 10. 2018 11:48
Proč by tohle auto mělo být jenom do města a nebo do cca 30 km? Klidně si umím představit s ním jezdit i podstatně delší trasy.
Avatar - Hittman
Na
| 26. 10. 2018 13:06
Tak to potom chápu, že tam dají naftu, já si to představit teda vůbec neumím..
Na
| 26. 10. 2018 13:09
už sme nabehli na nemecký životný štýl, do mesta A klasse, ďalej E. Teda hlavne silnými rečami. Ale inak autá ako t-cros už majú také rozmery, komfort jazdy a dynamiku, že s nimi môžeš ísť v pohode k moru. Do pozície, že do mesta a okolia sa dnes dostali supermini A ako kolínske trojčatá, ale vyššie to je už v pohode hocikam aj keď je jasné, že na ďalekú cestu sa lepšie pôjde aspoň nižšou strednou.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku