Tak u čtyřdveřáku by mě nikdo nepodezíral z toho, že se tvářím, že řídím sporťák, ani já bych od něho nic extra nečekal a dostal bych atmosférický pětilitr s fofrklackem pro čtyři dospělé středoevropany:)
je pravdou ze nejedno porovnanie je skor v rovine teorie a v praxi sa kludne moze stat ze ani 4 ani 5 ani 6 dveri od mustanga by panameru nijak neohrozili :-)
ja skor cakam ( ak teda 4 dverove kupe mustang nahodou raz pride ) ze skor zoberie zakaznikov klasickemu trojdverovemu mustangu ( ktory podla na casom skonci stejne ako viper ) a mozno stingeru alebo nejakemu cadillacu ci volvu v amerike a pod.... ale panamere ani MB AMG GT asi nie to je fakt... ti si pojdu nadalej svoje... je to predsa len este kusok vyssia liga...
Klasické kupé a kabriolet Mustang je nejprodávanější "sporták" na světě. Oproti tomu Viper neikdo nekupoval. Máš to volaaké zmetené...
Konkurenci Stingeru Ford má - Taurus. Bohužel to euto neumí vyrobit tak, aby ho někdo kupoval.
A Cadillac má CTS-V, takže to nevím jeslti tomu někdo sebere zákazníky. Spíš je Cadillac sebere někomu jinému s CT6-V, což je aktuální novinka se zburusu novým V8 >:D
aj wraith ma vzadu kopec miesta... ale 5 dverak je proste 5 dverak.. uz len to nastupovanie dozadu je u 3 dveraka vzdy menej komfortne ako u 5 dveraka a to je to o co tu ide
ono mustang sa zrejme v tichosti uz pripravuje na nenapadny koniec 3 dveraka ( do 10 rokov uz kludne k tomu moze prist ) .. a nastup 5 dveraka.. co dava zmysel.. kedze kupatka casom stejne zmiznu... a mustang sa takto "zachrani" v podstate a do dalsej ery pojde uz ako 5 dverak v hybride.. no nekup to :-):yes:
Kupé nikdo nechce a toho auta se prodaj ročně stovky tisíc. A další desítky tisíc nebo spíš stovky Camara, Challengeru, Corvetty, Fordu GT , ATS kupé atd
Taky jsem se nad tím pozastavil. Mustang je globálně úspěšným vozem, takže není se co divit, že uvažují, co s ním dál. Cross over je ptákovina, ale to 4dvéřové "kupé" za 1,5 mio s 8 válcem by mohlo mít úspěch.