Novinky
Kupé nikdo nechce a toho auta se prodaj ročně stovky tisíc. A další desítky tisíc nebo spíš stovky Camara, Challengeru, Corvetty, Fordu GT , ATS kupé atd
Klasické kupé a kabriolet Mustang je nejprodávanější "sporták" na světě. Oproti tomu Viper neikdo nekupoval. Máš to volaaké zmetené...
Konkurenci Stingeru Ford má - Taurus. Bohužel to euto neumí vyrobit tak, aby ho někdo kupoval.
A Cadillac má CTS-V, takže to nevím jeslti tomu někdo sebere zákazníky. Spíš je Cadillac sebere někomu jinému s CT6-V, což je aktuální novinka se zburusu novým V8 >😁
Konkurenci Stingeru Ford má - Taurus. Bohužel to euto neumí vyrobit tak, aby ho někdo kupoval.
A Cadillac má CTS-V, takže to nevím jeslti tomu někdo sebere zákazníky. Spíš je Cadillac sebere někomu jinému s CT6-V, což je aktuální novinka se zburusu novým V8 >😁
Myslím, že by o nebylo špatné, vice aut s dostupnou V8 a manuálem....vždy´t to je druh na vyhynutí.
urcite by to slo porovnat s panamerou suhlas ... aj s MB AMG GT .... a v nejakej zakladnejsej konfiguracii nepochybne aj so stingerom 😄
Tak u čtyřdveřáku by mě nikdo nepodezíral z toho, že se tvářím, že řídím sporťák, ani já bych od něho nic extra nečekal a dostal bych atmosférický pětilitr s fofrklackem pro čtyři dospělé středoevropany😊
Tak na tu si Stando opravdu rád počkám...Machi tě měl vzít do Bahrajnu, pak by jsi nic podobného napsat ani nemohl. 😉
Sami to přiznávali že na všech dalších osobácích prodělávaj nebo nevydělávaj dostatečně, proto budou všechno ukončovat, zejména v USA.
Taky jsem se nad tím pozastavil. Mustang je globálně úspěšným vozem, takže není se co divit, že uvažují, co s ním dál. Cross over je ptákovina, ale to 4dvéřové "kupé" za 1,5 mio s 8 válcem by mohlo mít úspěch.
když Mustang je jediné osobní auto na kterém Ford umí vydělat. Vše ostatní chtěj zrušit a dělaj jen SUV, crossovery a trucky.
Tak jim asi nic jiného nezbývá, než vymýšlet podobné blbiny.
Aby neodpadli jak Fiat se 987 verzemi modelu 500 >😁 >😁 >😁
Tak jim asi nic jiného nezbývá, než vymýšlet podobné blbiny.
Aby neodpadli jak Fiat se 987 verzemi modelu 500 >😁 >😁 >😁
aj wraith ma vzadu kopec miesta... ale 5 dverak je proste 5 dverak.. uz len to nastupovanie dozadu je u 3 dveraka vzdy menej komfortne ako u 5 dveraka a to je to o co tu ide
ono mustang sa zrejme v tichosti uz pripravuje na nenapadny koniec 3 dveraka ( do 10 rokov uz kludne k tomu moze prist ) .. a nastup 5 dveraka.. co dava zmysel.. kedze kupatka casom stejne zmiznu... a mustang sa takto "zachrani" v podstate a do dalsej ery pojde uz ako 5 dverak v hybride.. no nekup to 😄 :yes:
ono mustang sa zrejme v tichosti uz pripravuje na nenapadny koniec 3 dveraka ( do 10 rokov uz kludne k tomu moze prist ) .. a nastup 5 dveraka.. co dava zmysel.. kedze kupatka casom stejne zmiznu... a mustang sa takto "zachrani" v podstate a do dalsej ery pojde uz ako 5 dverak v hybride.. no nekup to 😄 :yes:
je pravdou ze nejedno porovnanie je skor v rovine teorie a v praxi sa kludne moze stat ze ani 4 ani 5 ani 6 dveri od mustanga by panameru nijak neohrozili 😄
ja skor cakam ( ak teda 4 dverove kupe mustang nahodou raz pride ) ze skor zoberie zakaznikov klasickemu trojdverovemu mustangu ( ktory podla na casom skonci stejne ako viper ) a mozno stingeru alebo nejakemu cadillacu ci volvu v amerike a pod.... ale panamere ani MB AMG GT asi nie to je fakt... ti si pojdu nadalej svoje... je to predsa len este kusok vyssia liga...
ja skor cakam ( ak teda 4 dverove kupe mustang nahodou raz pride ) ze skor zoberie zakaznikov klasickemu trojdverovemu mustangu ( ktory podla na casom skonci stejne ako viper ) a mozno stingeru alebo nejakemu cadillacu ci volvu v amerike a pod.... ale panamere ani MB AMG GT asi nie to je fakt... ti si pojdu nadalej svoje... je to predsa len este kusok vyssia liga...
aj prakticke... ved hadam raz sa ho dockame... a naopak co ak 3 dverak raz zmizne ( kedze kupatka uz nikto nechce ) .. to bude gol 😄 :yes😒br />
este by som rad videl aj 5 dverove jimny..... :yes:
este by som rad videl aj 5 dverove jimny..... :yes:
4door Mustang? ...neboj.
>😁