Profi
Přihlásit pro přidání komentáře
Anonym
kde ještě před vypuknutím elektrohysterie zkoušeli myslím e-busy. Ale projekt umřel, protože nebylo tolik elektroštváčů - tj. politické vůle.
Předběhli dobu. Až moc. jako Avantime. 😄
Předběhli dobu. Až moc. jako Avantime. 😄
Mangalica
1) I v Brně máme parciální trolejbusy (Škoda 26 Tr s karoserií Solaris 3). Mají svoje velké výhody, hlavně když se někde něco opravuje, nemusí se linka obsluhovat autobusy. Hojně využito například na lince 32.
2) Zrušit trolejbusy v Praze byla strašná chyba, nicméně s tím už se dnes mnoho nenadělá. Mimochodem, jeden z parciálních trolejbusů jezdících po Praze je víceméně brněnský prototyp...
3) Brno opravdu není Praha - bohudíky!!
2) Zrušit trolejbusy v Praze byla strašná chyba, nicméně s tím už se dnes mnoho nenadělá. Mimochodem, jeden z parciálních trolejbusů jezdících po Praze je víceméně brněnský prototyp...
3) Brno opravdu není Praha - bohudíky!!
Ganimed
To mne vždy pobaví jak tomu tady všichni rozumí jen proto že se v tom autobusu vezli a myslí si že je to super. Tyhle baterkové krámy jsou zhouba pro většinu měst, proto si jich žadné město nemůže dovolit hromadu.
Víte vy vůbec kolik spotřebuje a jak silný potřebuje jistič nabíječ pro tento model autobusu ? Jeden tento nabíječ potřebuje 64A u tohoto typu autobusu. Je logické že nabíjení více kusů těchto busů potřebuje i více těchto nabíječů a to jsou navíc jednoduché pomalé nabíječky které bus nabijou za 6 hodin, nedejbože že chcete rychlonabíječku ktera potřebuje 200A. Kolik mají spotřebu garáže autobusu i s administrativnimi budovami a opravnými dílnami pro busy v jednotlivých městech ? Co se stane když jim jen třeba 3 autobusama na pomalé nabíjení zdvojnásobíte spotřebu ?
Věřte mi ale žadny dopravní podnik tu v republice nemá tak dostatečně dimenzované rozvody aby dokázal najednou nabíjet byť jen 10 busů. Pokud se nějaký trouba míní ohrazovat Hranicema na Mravě tak ti mají poloviční busy na 32A nabíječe, nevlastní vlastní dílny na opravy techto busů a maji snížený režim na budovách ohledně energie.
Ohledně SOR no to je další velká výhra. Záruční servis se jim řešit nechce protože servisaci těm kramum stejně nerozumí, bodejť by taky jo když busy vlastně nevyrabí ale bastlí s dílů jiného výrobce.
Víte vy vůbec kolik spotřebuje a jak silný potřebuje jistič nabíječ pro tento model autobusu ? Jeden tento nabíječ potřebuje 64A u tohoto typu autobusu. Je logické že nabíjení více kusů těchto busů potřebuje i více těchto nabíječů a to jsou navíc jednoduché pomalé nabíječky které bus nabijou za 6 hodin, nedejbože že chcete rychlonabíječku ktera potřebuje 200A. Kolik mají spotřebu garáže autobusu i s administrativnimi budovami a opravnými dílnami pro busy v jednotlivých městech ? Co se stane když jim jen třeba 3 autobusama na pomalé nabíjení zdvojnásobíte spotřebu ?
Věřte mi ale žadny dopravní podnik tu v republice nemá tak dostatečně dimenzované rozvody aby dokázal najednou nabíjet byť jen 10 busů. Pokud se nějaký trouba míní ohrazovat Hranicema na Mravě tak ti mají poloviční busy na 32A nabíječe, nevlastní vlastní dílny na opravy techto busů a maji snížený režim na budovách ohledně energie.
Ohledně SOR no to je další velká výhra. Záruční servis se jim řešit nechce protože servisaci těm kramum stejně nerozumí, bodejť by taky jo když busy vlastně nevyrabí ale bastlí s dílů jiného výrobce.
Celá ta věc se jmenuje trolejbus.
Svět chce být klamán a ekoprasata prostě musí cítit, že se něco děje.
>😁 :-!
kdyby aspon parcialni trolejbusy, ktere treba 20km ujedoiu i bez troleji a tedy umoznuji i jizdu tam kde troleje nejsou, ale ciste jen trolejbus to je pravek, navrat do minuleho stoleti
To je ono.
Minulé století? Ta technologie dávala v minulém století smysl. Mnohem větší, než to, o čem je článek.
Jinak souhlasím s Tebou - Troleják, co by se ládoval a byl schopen jet kus bez trolejí (nebo když mus spadnou tykadla nebo je výpadek) by nebyl od věci.
u elektrobusu busu se takto staveji zastavky, takze je to pak elektrobus ktery se indukcne nabiji na kade zastavce, tak to Brnu navrhni aby to zacali stavet, zatleskam ti asi nejen ja
v Brně se chystá nějakej radní na hyperloop.
>😁