Ekonomika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNové BMW Z4 odhaluje český ceník. Se základním dvoulitrem stojí 1,2 milionu Kč
33 komentářů
Londonbridge
Mame tento tyzden BMW tyzden, X7, X5, 3, Z4 na ziadne z nich nam nestaci milion ceskych dukatov >😁
Myslím, že zrovna u BMW jsou český ceny jenom otrockej převod nějaký zajímavý psychologický hranice v Eurech - např. 40.000 pro 3er nebo 50.000 pro 5er. Zet čtyřka mi sice se svejma 51.650Eur to mou teorii trochu bourá, ale i tak 😄
A nakonec si myslím, že i spousta českejch kupců těhle hraček si před koupí převádí peníze z Eur (buď protože dostávájí mzdu v Eur, nebo podnikají v Eur), takže je taky korunová cena spíše nezajímá.. 😄
A nakonec si myslím, že i spousta českejch kupců těhle hraček si před koupí převádí peníze z Eur (buď protože dostávájí mzdu v Eur, nebo podnikají v Eur), takže je taky korunová cena spíše nezajímá.. 😄
Uživatel_5340709
Když člověk poprvé uviděl Z4 mk1 [odkaz] , tak si řekl joooooo to je vono! Ale když koukám na tuto novou generaci, tak nějak kroutím hlavou, a říkám si, že naživo to snad bude lepší. A tento problém nemá jen BMW.
Nojo kam ten svět spěje [odkaz] 😄
Při ceně 1,7 milionu za šestiválec = sem zvědavej na cenu Toyoty Supra s identickou technikou
Při ceně 1,7 milionu za šestiválec = sem zvědavej na cenu Toyoty Supra s identickou technikou
sice to není Z4, ale cenovka dobrá [odkaz]
Zľava síce dobrá, ale vedia to v BMW ešte lepšie a hlavne stále je to nižšia stredná trieda, dať vyše 40000 za kompakt, to je fakt veľa.
Mr.Murphy
.... aspoň teda oproti té mé plánované 4C Spider.... >😁
Mi to vzhledem k obyčejnému motoru přijde docela dost. Je to asi věc pohledu, uvidí se podle prodejů.
multimatlal
Daleko horší věc, že v rámci výběru čalounění necítím zrovna moc volnou ruku při výběru. Sportline i Mpaket obě s koženkovou přístrojovou deskou, což třeba já nesnášim. Sedadla to samé.
Mne zase celkom vadí digi štít namiesto klasických budíkov.
A viděl jsi to už naživo třeba v x5? Já to od prvního momentu odsuzoval, dyť je to jak ze seatu, k bmw přece patří klasika...ale naživo se mi to líbí.
I když je pravda že zrovna v roadsteru by ty budíky být mohly. 😄 Nebo manuál. 😄 Ale nejspíš nebudou.
I když je pravda že zrovna v roadsteru by ty budíky být mohly. 😄 Nebo manuál. 😄 Ale nejspíš nebudou.
nie nevidel,možno potom zmením názor keď uvidim.
doteraz ma to ale moc nechytilo aspoň tie čom som videl.
doteraz ma to ale moc nechytilo aspoň tie čom som videl.
Inak čítal som prvý test Z4 M40i na EVO a trošku sa moje nadšenie (zo statickej obhliadky) schladilo, síce chvália dynamiku, výkon, agilitu a čistotu stopy, trochu vraj ale chýbajú emócie, komunikatívnejšie riadenie a celkovo väčšie zapojenie do deja, čo sú výčitky, ktoré som pri M-performance modeli s výkonným šesťvalcom a samosvorom nečakal. Uvidíme na domáce testy.
Víc pro zábavu holt asi zůstane Toybaru = uvidíme jak japonci poladěj Supru
Tohle bude chtít zkusit osobně. Když si vezmu jak se zlepšily G generace BMW, tak mi nepřijde, že by měla být Z4 neřidičským autem.
První, aspekt etalonu, jak říkáš, boxster, což je prostě porsche, meta, na kterou jízdně nedosáhl nikdo, a můžou mi příznivci toyobaru, mx5, předchozích Z3, Z4 říkat, co chtějí, o f-typu nemluvě. Prostě auto s motorem uprostřed s geny porsche je jízdně nejlepší. Tolik k větám novinářů, spec. těch anglických, hledajících detaily a popisujících jednu vlastnost auta v deseti odstavcích. Pro ně bude kromě boxsteru všechno ostatní vždycky moc kompromisní.
Druhý aspekt, Iudex říká, že co už by mělo být řidičské auto, když ne roadster. Souhlas, a ono bude, možná ne nejlepší, viz. předchozí odstavec, ale stopro bude. Věci typu manuál a utlumenější projev, víc než by entuziasta chtěl, je právě tím druhým aspektem, tím, že tohle auto musí uspokojit také tu většinu svých reálných kupců, kteří si jej pro jízdní vlastnosti kupovat nebudou, ti chtějí opak ostrosti, pohodlný roadster pro projíždění se po bulvárech LA apod., přímořských letoviscích, chtějí malé hezké auto s premiovým znáčkem. Ti budou kasu bmw v kolonce Z4 plnit. 😉
Uvidíme co Supra [odkaz]
A ještě k těm jízdním vlastnostem, vzpomeň, co psali Angláni o F-typu, těžké, neobratné, nevtáhne do děje jako boxster nebo 911, ale ten zvuk atd... no, a oba víme, že to auto je krásně použitelné i na okruhu, o běžných silnicích z hlediska řidič. zážitku ani nemluvě. Prostě, ty rozbory "o pocitu v prstech v posledním centimetru zatočení volantem", redaktorů Autocaru, Evo atp., jsou na mně už moc sofistikované. 😉