Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - praděda7
Na Čínu...
praděda7
| 11. 11. 2018 15:38
nic nesvádějte. Za špatné výsledky může Brusel a neomarxisté.... >:-[]
Avatar - Hammunasakra
Na Čínu...
Hammunasakra
| 11. 11. 2018 16:39
:yes: >:D >:-[]

Je fakt že přechod na [odkaz] dává koncernu pěkně zabrat
Naopak BMW který dopadalo slušně i v období Dieselgate to viz neskutečný hodnoty X1 18d zvládá na jedničku s hvězdičkou :yes:
To samý Mercedes s novou generací motorů OM656 a velmi slušnej je i OM654

Nezvládá koncern = a je to znát i na V6 3.0TDI = myslel sem si že za tim sou emise a zrovna dneska mi někdo muj názor potvrdil = proti konkurenci slabší sladění s převodovkou stejně jako nižší výkon a vůbec chování motoru = příčina je plnění emisí

Jo a ta Čína = tam bude na chvíli asi veselo [odkaz] :-)
Avatar - Emel
Na Čínu...
Emel
| 11. 11. 2018 18:52
Vzhledem k situaci není -6% žádné drama, YTD je +1,9%...
Avatar - Hammunasakra
Na Čínu...
Hammunasakra
| 11. 11. 2018 19:08
A na konci roku bude...? ;-)

Tipneš si? :-)
Avatar - Emel
Na Čínu...
Emel
| 11. 11. 2018 19:34
Záleží na tom, jak rychle se vyřeší homologace v Evropě a problémy v Číně. Můj tip je 0... což jde, 2017 byl rekordní rok a VW skončil jako světová #1, zopakování loňských čísel by mu mohlo stačit na #1 i letos... zatím #2 R&N má s WLTP problémy taky.
Avatar - Hammunasakra
Na Čínu...
Hammunasakra
| 12. 11. 2018 07:48
Toyota nemá ;-)
Avatar - Emel
Na Čínu...
Emel
| 12. 11. 2018 08:57
Toyota je až třetí... 1-9. Pokud by ale první dva své problémy nevyřešili do konce roku...
Avatar - Hammunasakra
Na Čínu...
Hammunasakra
| 12. 11. 2018 12:48
Toyotě dobíhaj zásadní modely Corolla i RAV4 = nový generace budou až příští rok = ale přechod na přísnější kontroly jim nezpůsobily problémy = zatimco R&N a VW docela jo

Zajímavost k tématu [odkaz]
Avatar - Emel
Na Čínu...
Emel
| 12. 11. 2018 16:43
Za 1-9 má VW jako skupina náskok cca. 400t aut, pokud by jeho měsíční ztráta za 10-12 byla jen těch 6% z měsíčních prodejů kolem 900.000, tak by do konce roku ztratil cca. 160t ze svého náskoku. Inu, uvidíme.

Ad Passat: Co se bude dít s přechodem na EV těžko říct. Pro mě by to ale bylo velký překvapení, přece jen, Passat je v Evropě na 160t za 1-9, jeho nejlepší přímí konkurenti jsou 65 (Superb) a 60 (Insignia), Mondeo má 46t... je fakt, že Tiguan s 230 mu ukázal záda dost důrazně, ale zřejmě to kupodivu nejde příliš na úkor Passatu, který jede pořád svoje.
Avatar - Bubáq
Co je to "kmenová značka"?
Bubáq
| 11. 11. 2018 17:01
To jako že VAG je kmen a VW je slušnej oddíl?
Tyhle novotvary mi dokážou zamotat hlavu.... :-(
Avatar - Emel
Co je to "kmenová značka"?
Emel
| 11. 11. 2018 19:35
Kmenová značka = hlavní značka... možná v tom hledáš nějaký háček který tam není, kmenovou značkou koncernu Toyota je značka Toyota... atd.
Co je to "kmenová značka"?
Xonik
| 12. 11. 2018 18:51
Není to ani tak novotvar jako spíš nesmysl. Kmenových značek VW Group je dnes několik, takže takto by mohl začínat článek klidně třeba o Audi...
Avatar - Ada je zase tady
Snaha potlačit diesel a prosadit muzeální benzínový motor
Ada je zase tady
| 11. 11. 2018 17:47
se vždy vymstí. Lidé nejsou blbí! :-!
Avatar - KubikCv
Bude krize? :D
KubikCv
| 12. 11. 2018 20:51
Sice nejsem ekonom,ale podle toho co zjišťuju tipuju další krizi. Nejmenovaný dodavatel do automotive na příští čtvrtletí snižuje produkci o 70% .... a pánové a dámy z ČNB zpřísňují podmínky hypoték, i když platy rostou a je minimální nezaměstnanost. Žeby se nám vymstila přílišná orientace na evropské trhy?
Avatar - Emel
Bude krize? :D
Emel
| 13. 11. 2018 18:46
Nevím který dodavatel snižuje produkci o 70%, ale produkce aut v ČR rozhodně neklesá, takže je spíš jen nahrazen jiným dodavatelem. Ve střednědobém horizontu se otazník vznáší nad TPCA, tam to může dopadnout asi jakkoli...

Omezení hypoték je naopak snaha o regulaci, která má krizi bránit a posílit stabilitu bank.
Další krize bude, o tom žádná, jen asi dneska nedokážeme říct proč ani kdy. Poslední krize byla krize bank, ta nová může být zase něco úplně jiného...
Avatar - KubikCv
Bude krize? :D
KubikCv
| 13. 11. 2018 23:45
Trh není nafukovací a to že je hodně producentů v ČR vázáno na automotive,je prostě nezdravé :-) Upřímně by mě zajímalo,jestli mi někdo potvrdí to,že má Bolka krizový plán, že v případě propadu prodejů nových aut skokově zdraží auta a zároveň sníží produkci :-)