Videa
_Karel_
9
Bože! Udělali schválně něco hodně složitého, zcela netypického, aby ukázali možnosti, dali to na supersport, a ty tady pindáš o stavbě? Tak holt až příště se svým Ferrari příště pojedeš blátem na stavbu, budeš ho muset zcela výjimečně nechat umýt na ručním mytí. Ale aspoň nebudeš jako ti pitomci, co na stavbu jezdí dodávkama nebo s SUV.
Přejít do diskuze
"Kto to robil, nemal o tom, čo robí, ani šajn" - robil to tradiční výrobce kol pro supersporty HRE - [odkaz]
Hnusné, neaerodynamické, nepraktické a nebezpečné. Kto to robil, nemal o tom, čo robí, ani šajn. Prečo sa ľudia púšťajú do vecí, ktorým nerozumejú a nemajú o nich žiadne vedomosti?
:yes: 😄
Vzal si mi to z klávesnice = bych nečekal že mě budeš citovat a eště mě předběhneš 😉
Vzal si mi to z klávesnice = bych nečekal že mě budeš citovat a eště mě předběhneš 😉
Pneu z tiskárny mi teda přijdou dost divné. Nejsem zastánce tohoto trendu. Pneumatiky jsou hodně důležitý a je potřeba, aby byly kvalitní, proto je kupuji jedině z [odkaz] , kde už je mám vyzkoušené a vím, že mi vydrží 4 roky bez problému.
Pozri sa a uvidíš. 😉
Aerodynamika (tvar, drsný povrch), praktickosť (viď.Ficus úplne hore), bezpečnosť (predstav si, že niečo také zachytí pri jazde nohu človeka, alebo sa to rozletí na kusy pri havárke), krása - subjektívna vec ale za mňa to vyzerá úplne hnusne.
Aerodynamika (tvar, drsný povrch), praktickosť (viď.Ficus úplne hore), bezpečnosť (predstav si, že niečo také zachytí pri jazde nohu človeka, alebo sa to rozletí na kusy pri havárke), krása - subjektívna vec ale za mňa to vyzerá úplne hnusne.
Tu islo o demonstraciu moznosti tejto technologie. Klasicke disky sa daju vyrabat touto metodou a maju o75% mensie straty na materialy a samotne vlastnosti disku budu lepsie ako pri konvencnej vyrobe. 😄