Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeRetro design stále táhne, Dodge Challenger jde na dračku. I po deseti letech
31 komentářů
chytrak1
Dodge je ze tří muscle carů ten nejmíň prodávaný v americe. konkrétně prodali max ca. 60 000 ks ročně zatímco camaro přes 80 000 a mustang přes 120 (od roku 2008, před tím i 160 000).
Pravda je že zatímco první celý rok výroby jich prodali 14 000(!) tak loni 60 000. Ale stále málo, na konkurenci nestačí.
Pravda je že zatímco první celý rok výroby jich prodali 14 000(!) tak loni 60 000. Ale stále málo, na konkurenci nestačí.
To jsem se tu snažil naznačit, ale Sedmikráska a spol. to nechcou chápat. Což ale nemění nic na tom, že je to parádní chlapácka kára. Jen podvozkově už na konkurenci nestačí.
Chapu, ze prodeje Mustangu jsou nejvetsi, pravdepodobne i proto, ze Mustang oslovuje ruzne skupiny lidi, i zeny, metrosexualy a 4%. To znamena, vetsi a ruznorody okruh odberatelu = vetsi prodeje.
Cisla zaujimaju Dodge a nie mna ako kupcu takeho auta.
Mne osobne to vyhovuje,ze ich predali tak malo.
Aspon nie su na kazdom rohu ako Mustang.
Preto som si radsej priplatil a kupil som si Plymouth Cudu ako Mustanga z tej doby,kedze ho ma pomaly kazdy kto ma americkeho veterana.
Mne osobne to vyhovuje,ze ich predali tak malo.
Aspon nie su na kazdom rohu ako Mustang.
Preto som si radsej priplatil a kupil som si Plymouth Cudu ako Mustanga z tej doby,kedze ho ma pomaly kazdy kto ma americkeho veterana.
Tady v čr je tech Chalengerů možná víc než Camar.....nebo tak nastejno.
MOJE JMÉNO
...a nezmršte ho nějakým odporným faceliftem. V této podobě je DODGE naprosto excelentní a originální, stejně tak jako klasická Porsche 911.
×
Sdílení komentáře
×
A raději i než Corvettu. :-)
To si pak můžu koupit rovnou Ferrari. :-) (Kdyby by mi teda byl alespoň vo 30 let míň. Podle mě je směšný, když z takový káry vylejzá shrbenej třesoucí se geront s bílejma zbytkama vlasů a s hůlkou. :-) ).
Choď sa občas pozrieť na nejaký track day a polovica "závodníkov" sú už v pokročilom veku ale je pravda že bez hůlky. :-)
Já si myslím, že by každý měl mít určitou míru soudnosti vzhledem ke svému věku, zdravotnímu stavu, schopnostem a celkové vitalitě. Někdo je v pětapadesáti ok, někdo je v haj*zlu už ve čtyřiceti.
Ale i když je ve vyšším věku ok, měl by si asi dávat už trochu pozor na výběr oblékání, aut, partnerky a pod. Prostě přiznat si nebezpečí krize středního a pokročilého věku. Hodně peněz mnohdy bývá jen na škodu a je většinou katalyzátorem různých excesů, které jsou pro vnějšího pozorovatele většinou směšné. :-!
Víc takových poctivých aut v naší tříválcové a hybridní Evropě! A i v USA mi chybí třeba Pontiac Firebird. To bylo krásné autíčko!
Preto sa mi lubi ako to vyriesilo Autooutlet,ze je konecne blizsie aj Slovakom.
Ponukaju tam na auta zaruku,servis a dnes som sa s nimi bavil,ze nemaju ich auta problem ani na STK,takze nevidim najmensi problem preco nekupit Challengera.Hlavne pokial dostanes vsetky sluzby ako u ineho predajcu.
:no:
Btw parkoviste, velikostne je Challenger na tom podobne jako treba X5 a predstav si, ze v tech lide opravdu jezdi do divadel, na nakup atd. :-!
Toto je auto pre chlapov? Ada by nám to hneď vysvetlil >:D
- nemá to manuál
- nemá to ručnú brzdu
- má to nevhodný zadný náhon
- po sklopení sedadiel nevznikne rovná plocha
- ale hlavne nemá to "motor pro chlapy, 2,0 TéDéÍ-PéDé", ale neekologický muzeálny zážihový motúrek, >:D