Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeEvropský trh v říjnu 2018 dle modelů: Pokles pokračuje, Toyota Yaris pátá, Škoda Octavia šestá
19 komentářů
praděda7
....že Polo kanibalizuje Golf. A není se čemu divit. Velikostně je Polo tam, kde ještě nedávno byl Golf a i motoricky je rozdíl nic moc.....a Polo je pohledné a také podstatně levnější.... :-!
Golf má stále dvojlitre a multilink. Očividne len to nestačí. Uvidíme čo nová generácia.
To vypadá na průlom [odkaz] 😄
KonceVWn se vzpamatovává z Dieselgate i WLTP = to byly 2 těžký rány = stejnýho typu 😉
Mě jejich pojetí teda neoslovilo a neuloví mě zřejmě ani do budoucna [odkaz]
KonceVWn se vzpamatovává z Dieselgate i WLTP = to byly 2 těžký rány = stejnýho typu 😉
Mě jejich pojetí teda neoslovilo a neuloví mě zřejmě ani do budoucna [odkaz]
Není to spíš tak, že pořád trvají problémy s homologacemi? Pokud se podíváš na čísla 1-10, tak se nic tak dramatického neděje...
[odkaz]
Pro zajímavost - kompakty za říjen:
Golf -24%
Octa -8%
Qashqai -28%
Megane -50%
Focus -18%
Astra -20%
Leon -29%
308 +2%
A3 -33%
[odkaz]
Pro zajímavost - kompakty za říjen:
Golf -24%
Octa -8%
Qashqai -28%
Megane -50%
Focus -18%
Astra -20%
Leon -29%
308 +2%
A3 -33%
je to presne to co som cakal.. polo nahana velkostou aj cenou aj motoricky golfa ... a to sa potom prejavuje aj na predajoch oboch aut ( kym u pola pozitivne tak u golfa zase negativne ) presne toto som inak pisal ked prislo nove polo.. ze k comu je potom uz len o par centi vacsi ale o hodne drahsi golfik... ked 90 percentam zakaznikov co mali nejaky golf 5 alebo 6 uz dnes postaci velkostne aj nove polo a uz nemusia do golfa ... toto je pripad typickeho automobiloveho kanibalizmu dnesnej doby ( ked uz skoro kazda automobilka sa snazi svojimi modelmi pokryt kazdych 10 centi dlzky kasne od 3,8-5m bez ohladu na zmysluplnost takehoto prekryvania sa rozmerov ) .. ale rovnako takto stinger v amerike poziera cadenzu ( tam ju vlastne uz celkom zozral ) .... este som zvedavy co bude s UP-om... ci skonci uplne alebo bude pre zmenu zase nahanat velkostou aj cenou to nove polo ... divny je dnesny autosvet
PS: inak podla mna sa bude uz vcelku slusne pozierat aj nova scala s octavkou ... kedze uz budu ovela blizsie k sebe posadene ako sucasny rapid vs octavka ( ved uvidime ako potom octavka klesne ) .... pripadov automobiloveho kanibalizmu z vlastnych radov je ale este ovela viacej... a dokonca mi pride ze to tak vyrobcovia akoby robili schvalne... inak to ani nejde vysvetlit...
PS: inak u nas swift brutalne pozral zase baleno... ale mam citak ze aj ignis uz nema tie predaje ako kedysi... a je pozierany opat v podobnej cene daleko zmysluplnejsim swiftom .. pritom keby ignis bol vacsi ako kedysi tak nemusel byt obetou z vlastnych radov ... ale opat tazko tu logiku hladat...
PS: inak podla mna sa bude uz vcelku slusne pozierat aj nova scala s octavkou ... kedze uz budu ovela blizsie k sebe posadene ako sucasny rapid vs octavka ( ved uvidime ako potom octavka klesne ) .... pripadov automobiloveho kanibalizmu z vlastnych radov je ale este ovela viacej... a dokonca mi pride ze to tak vyrobcovia akoby robili schvalne... inak to ani nejde vysvetlit...
PS: inak u nas swift brutalne pozral zase baleno... ale mam citak ze aj ignis uz nema tie predaje ako kedysi... a je pozierany opat v podobnej cene daleko zmysluplnejsim swiftom .. pritom keby ignis bol vacsi ako kedysi tak nemusel byt obetou z vlastnych radov ... ale opat tazko tu logiku hladat...
Scala bude natiahnuté Polo, teda HB. Octavia zase ligy a kombi. Kde v tom ty vidíš nejaký prienik? 😄
Nezmysel. Golf padol preto že mal problém s motormi, 1,5 a naftou. Pola s trojvalcami sa to netýkalo.
A že pre 90% zákazníkov Polo nahradí Golf je úplný nezmysel. Najmä keď nejde len o veľkosť, ale aj o komfort. Počkajme pár mesiacov, keď pominie vplyv nových emisných noriem.
A že pre 90% zákazníkov Polo nahradí Golf je úplný nezmysel. Najmä keď nejde len o veľkosť, ale aj o komfort. Počkajme pár mesiacov, keď pominie vplyv nových emisných noriem.
Rapid Octavii neohrozil a to je auto postavené podle receptu Octavie. Nemyslím si, že by Scala něco změnila. Kdo chce "supermainstream" techniku nebo kufr, bude muset zvolit oktu.
A jako bonus Polo disponuje plnohodnotnou, mechanickou P brzdou, o kterou Golf už dávno přišel... 😄
Tak to je opravdu ten poslední důvod, kvůli kterému bych šel z kompaktů do třídy malých aut. >😁
Však já taky netvrdím, že je to "první důvod", ale velice milý bonus, taková milá "třešníčka na dortu"! 😉
To nabídni nějakýmu prodejci aut coby "know-how".
"A jako třešničku na dortu vám naše Entry edition nabízí KLASICKOU ruční brzdu. No, nestyďte se, kochejte se jejími tvary, klidně si ji pohlaďte." >😒]
"A jako třešničku na dortu vám naše Entry edition nabízí KLASICKOU ruční brzdu. No, nestyďte se, kochejte se jejími tvary, klidně si ji pohlaďte." >😒]
este vyhodit komplet dizle z kupatok z kabrii aj z malych aut ( nove A1 aj par japoncov uz vie ze dizel tu proste vzdy bude nezmysel ) .. no a este vyhodit bez pardonu dizle aj z nizsej strednej triedy a malych mestkych crossov ( aj toho sa raz dockam verim tomu ) a auto svet mozno este bude opat davat zmysel a mat nejaku perspektivu :yes😒br />
v mojom okoli uz jasne prevazuje benzin .. mame tu nove yarisy, ASX... astru.. 2 sviste... aj T-roc a vsetko su to uz co si vsimam benziny :yes:
Jako lituju ho, že koupil neperspektivmí krám a lituje toho ale nemusí tu furt otravovat nesmyslama a přesvědčovat snad i sám sebe.