Ekonomika

Zpět na článek

Také Bentley zasáhly nové emisní normy. Až katastrofálně!

10 komentářů

Avatar - Emel
Emel
Vedle nových emisních norem však za to může i slabá libra, ovlivňující cenu komponentů dovážených z kontinentální Evropy.

Na druhou stranu ale prodávají většinu aut mimo GB, ne? A pak jim naopak slabá libra přináší větší tržby. Pokud vím, obecně se pro vývozce považuje slabá domácí měna za výhodu.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: 😄
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tak takymto vozom dnes uz doba nepraje.. rovnako nezavidim sportiakom a kupatkam dnes uz.... hold doba sa meni... :😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jak nepřeje? Prodeje sou s obřim náskokem nejvyšší v historii 😄

Že Bentley má problém s WLTP a následkem toho 3 miliardovej skluz = to s celkovym prodejem superluxusních aut nesouvisí = to je jejich problém týkající se celýho koncernu. Trochu se dá říct = že automobilky co nepodváděly s emisema = problém nemaj. Ty co jo = VWelkej
Nonsens
myslím, že podvádzali všetci, jedni menej druhí viac, ale všetci. vw bol len prvý na rane.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Víme že podvádzali všetci, jedni o hodně menej druzí o hodně viac. VW bol ale ten prvý = co podváděl zdaleka nejvíc

A udělal to navíc úplně špatně = nafta i když s horšíma emisema až tak nevadí na dálnici nejhorší je chrlící diesel poskakující v koloně aut. A oni SW nastavili tak debilně = že tam chrlil vůbec nejvíc = ***i
Avatar - tenterfield
tenterfield
To je zajimavý, že emisní normy nejvíce zasáhly VW group. Nepodváděl tady náhodou někdo celou dobu ve všem? 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: 😄
DonVito
Zajimava myslenka. VW prokazatelne (sam to uvedl) podvadel v emisich dieselu, udavanych spotrebach, ankete (napr. ADAC skandal), cx Golf VII, elektrorevoluci, hybridni revoluci (aktualne zadny plug-in hybrid a jediny EV, sorry vlstne dva) a dokonce i v hodnotach zrychleni 0-100 (to sice nepriznali, ale hodnoty vyrobce - VW nebyly dosahovany v testech - narozdil od ostatnich automobilek)..

O katastrofalni spolehlivosti treba tsi nebo dsg snad psat ani nemusim.

A samozrejme podvadi dal. Dal je nejvetsi bojovnik proti snizeni limitu co2.
Jiste to ma i mnoho spolecneho s jeho katarskym vlastnikem.

Proc ostatni automobilky takove problemy nemaji?
Proc se treba BMW stalo v zari nemeckou jednickou?
Taky zrejme podvadeli. Ale zrejme ne tolik 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: :-!