Vedle nových emisních norem však za to může i slabá libra, ovlivňující cenu komponentů dovážených z kontinentální Evropy.
Na druhou stranu ale prodávají většinu aut mimo GB, ne? A pak jim naopak slabá libra přináší větší tržby. Pokud vím, obecně se pro vývozce považuje slabá domácí měna za výhodu.
Jak nepřeje? Prodeje sou s obřim náskokem nejvyšší v historii :-)
Že Bentley má problém s WLTP a následkem toho 3 miliardovej skluz = to s celkovym prodejem superluxusních aut nesouvisí = to je jejich problém týkající se celýho koncernu. Trochu se dá říct = že automobilky co nepodváděly s emisema = problém nemaj. Ty co jo = VWelkej
Víme že podvádzali všetci, jedni o hodně menej druzí o hodně viac. VW bol ale ten prvý = co podváděl zdaleka nejvíc
A udělal to navíc úplně špatně = nafta i když s horšíma emisema až tak nevadí na dálnici nejhorší je chrlící diesel poskakující v koloně aut. A oni SW nastavili tak debilně = že tam chrlil vůbec nejvíc = idioti
Zajimava myslenka. VW prokazatelne (sam to uvedl) podvadel v emisich dieselu, udavanych spotrebach, ankete (napr. ADAC skandal), cx Golf VII, elektrorevoluci, hybridni revoluci (aktualne zadny plug-in hybrid a jediny EV, sorry vlstne dva) a dokonce i v hodnotach zrychleni 0-100 (to sice nepriznali, ale hodnoty vyrobce - VW nebyly dosahovany v testech - narozdil od ostatnich automobilek)..
O katastrofalni spolehlivosti treba tsi nebo dsg snad psat ani nemusim.
A samozrejme podvadi dal. Dal je nejvetsi bojovnik proti snizeni limitu co2.
Jiste to ma i mnoho spolecneho s jeho katarskym vlastnikem.
Proc ostatni automobilky takove problemy nemaji?
Proc se treba BMW stalo v zari nemeckou jednickou?
Taky zrejme podvadeli. Ale zrejme ne tolik :-)