Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - miromen
ST
| 6. 12. 2018 14:34
Nevim jak moc je to pravdive, ale prej proběhla nějaka debata u kulateho stolu 27.11., kde ford potvrdil....
"Der neue Ford Focus ST MK4!
Heute bestätigt über Ford mit zukünftigen 280PS aus 2.3 Litern und 4Zylindern. Wir freuen uns schon aufs Frühjahr 2019"
Jo a kroutak udajně 400Nm. A je to od stejneho zdroj od ktereho jsou i zdejši fota.
ST
| 6. 12. 2018 14:42
Hej, taky vykon sa da ocakavat vzhladom ku konkurencii a rezerve pre rs. Btw podla mna je ale auto na foto zlte :-)
Avatar - iudex
ST
| 6. 12. 2018 16:03
Tak je známy fakt, že muži neodlišujú odtiene nad rámec základných, takže táto žltooranžová je pre mnohých ťažký oriešok. >:D
Avatar - miromen
ST
| 6. 12. 2018 16:04
Jako vykon neni až tak podstatny, spiš je to o těch spekulacich co knk za motorizaci to bude. Hovořilo se jak o 1.5EB, 1.8EB tak třeba i o 2.0EB.
Jsou to sice fotky, ktere mužou zkreslovat, ale podle mě je to zřejmě barva, kterou ford použiva, už delši dobu a vlastně ji mělo i předchozi ST. Mandarinka a v reale vypada velice dobře.

[odkaz]
Avatar - iudex
ST
| 6. 12. 2018 15:58
Až toto je Focus podľa môjho gusta: žiadna torzka, žiaden trojvalec, poriadny motor, výzor je bez výhrad, k tomu výrazná farba, naviac mal by tam už byť samosvor, slovom hotheč podľa môjho gusta. ST :yes:
Avatar - CHerokee
ST
| 6. 12. 2018 16:16
Souhlasím. Jsem na něj hodně zvědav. Ale trochu jsem zaražený...tohle bude asi jediná normální verze. Levnější jsou tříválce a RS prý že hybrid, jestli vůbec bude.
Avatar - miromen
ST
| 6. 12. 2018 16:32
A jsou tu taci, kteři mužou mit samosvor a 4 valec, ale HH z nich nikdy nebude.
A naopak u noveho ST očekavam spiš jiste umirněni, podobně jako u Fiesty ST.
Avatar - iudex
ST
| 6. 12. 2018 16:42
Ja taký hatch v danej triede nepoznám.
O umiernení ťažko hovoriť, ak táto generácia už v základe vylepšila jazdné vlastnosti a ST dostane podstatne výkonnejší a charakterný 2,3EB (a k nemu samosvor), tak by som vopred o umiernení nehovoril, predpokladám naopak výrazné zlepšenie dynamiky (predsalen doterajší F ST už časmi trochu zaostával za konkurenciou), o riadenie, radenie či zvuk sa tiež nebojím. A ak pod umiernením myslíš komfortnejší podvozok, to by bolo len plus (presne ako je tomu pri podvozku nového MRS oproti predošlej generácii).
Avatar - miromen
ST
| 6. 12. 2018 16:50
No ja ti nevim, ale a to už jsem ti psal, ale co do řidičskych zažitku a ostrosti, prostě takovy ten fun faktor byl zrovna posledni ST dost vzdvyhovan, pravě i diky charakternimu motoru včetně zvukove kulisy. A to na ukor 308GTI, Cupra, I30N a tušim Gojf GTI. I přesto, že zaostaval jak vykonem tak dynamikou a tušim, že jako jediny neměl samosvor.
A když si vezmeš, že posledni Fiestě st byla nejvic vyčitana jista urvalost pravě na ukor každodenni použitelnosti tak bych se te umirněnosti ani nedivil.
Avatar - iudex
ST
| 6. 12. 2018 16:02
Inak k tomu motoru: je zrejme už isté, že to bude práve 2,3EB, ale s tým výkonom si nie som úplne istý. Logickejšie by sa mi zdalo, keby použili rovnaký motor ako je vo faceliftovanom Mustangu (ktorého výkon bol znížený na 213 kW/290k a spĺňa aktuálne emisné normy), nezdá sa mi ekonomické, aby ho ešte ďalej podlaďovali o 10 koní, takže ja tipujem 290k. Ale uvidíme onedlho, 10 koní nehrá rolu, aj keby bolo "len" 280 k, tak radšej taký výkon z 2,3ky ako z 1,8ky ako má Megane.
Avatar - CHerokee
ST
| 6. 12. 2018 16:18
To dává rozum. A určitě :yes: za 2,3 litru..to bude ve své třídě velikán :-) v dobrém slova smyslu. Snad to tak i bude.
ST
| 6. 12. 2018 16:34
Hmm, chapu kam tim miris, a rozhodne nebudu zpochybnovat to co mas v HH odjeto ty, ale takova uvaha...
280k z 2,3L bude bud foukano velice jemne (cemu ale neodpovida tech 400Nm), anebo to bude foukano tak jak je dnes bezne, coz ale znamena, ze to ten vykon bude mit pomerne brzo a vykonova spicka nikde. Jasne ze co do predpokladane spolehlivosti, teda nez zase u fordu nekdo nebude 2 roky skladat motor se spatnym tesnenim >:-[] , by na tom vetsi objem mel byt lip, ale ten mensi motor, tim ze je vic na hrane, muze mit paradoxne lepsi charakter. Na 1.6 v peugeotim gti jsem co do charakteru necetl snad jedinou stiznost, kdezto tech "nezazivnych dvoulitru" se da par najit, a 2,3L objemu je jeste vys + zrovna ford ma s ladenim "na stred" svou zkusenost (shodou okolnosti jedine ST co jsem kdy jel byl prave 2.5L, ktery i v tom necharakteru umel mit charakter, nevim jak lip to napsat :-) , to byl ale petivalec).
Secteno podtrzeno bych to rozseknout jen takhle od klavesnice neumel, projel bych oba a nechal se (ne)mile prekvapit.
Avatar - iudex
ST
| 6. 12. 2018 16:46
Myslel som konkrétne Megane RS a jeho 1,8čku, ktorý som skúšal a práve k tomu motoru smerovala moja asi jediná výhrada, že trošku nemá charakter (čo pri predchodcovi 2,0 neplatilo), ten je práve taký "stredový", bez zaujímavého vrcholu, rozhodne horší, ako koncernový 2,0TSI či ako 2,0 v Hyundai i30N. Naopak na charakter 2,3EB v FRS nebola žiadna kritika. Je ale pravda, že iné naladenie (na podstatne nižší výkon) to môže zmeniť, ťažko vopred hovoriť. Každopádne už z princípu by som radšej bral 2,3ku než 1,8čku. ;-)
Avatar - white label
ST
| 6. 12. 2018 19:39
"...zrovna ford ma s ladenim "na stred" svou zkusenost (shodou okolnosti jedine ST co jsem kdy jel byl prave 2.5L, ktery i v tom necharakteru umel mit charakter, nevim jak lip to napsat , to byl ale petivalec)."
Ano, nejvýraznější charakter měl ten R5T (od Volva) ve FoST na volnoběh, a to myslím vážně a nemyslím to hanlivě. Do středních výrazně táhl s líbivou zvukovou kulisou, ale nahoře už byl "mrtvý", včetně "nijakého" soundu, nehledě na to, že v těch vyšších otáčkách pořádně baštil palivo.
ST
| 6. 12. 2018 22:00
Nevim, co myslíš jemným foukáním. Minulé ST mělo 184kW/360Nm s tím, že výkonové maximum je v 5.500 ot. Tzn. pokud má mít 2.3 (resp. 2.26) 206kW/400Nm, tak jej stačí naladit na podobný průběh, jako minulý dvoulitr. Tzn. bude těžce podladeny, kdy možná jsem divný, ale ST minulé ani předminulé generace mi nějak extra charakterní nepřišlo, protože potenciál obou motoru byl výrazně výše. A totéž bude zřejmě případ této podladene 2.3-ky. Ostatně to může zabít i jen SW (v minulem ST bez možnosti volby režimu), kdy v doprodavanem RS-u celý charakter motoru stojí a padá s tím, jestli má člověk režim Normal nebo Sport.

Ale na druhou stranu, pokud tam bude podladena 2.3-ka, tak to bude velmi dobrý materiál na to z toho udělat prislusne ostrý motor tak, jak to ukazkove umožňovala druhá generace STcka s pětiválcem.
Avatar - Magister
ST
| 7. 12. 2018 07:28
Tak objem ničím nenahradíš. A raději podladěný držák, než vyšroubovaný průser. Zvláště když jde auto na každodenní ježdění...a tam výkon soro k 300k bohatě stačí.
Avatar - donPedro
Špetka humoru ;-)
| 6. 12. 2018 15:47
Právě nyní na vývojovém pracovišti: [odkaz]
Jděte
| 6. 12. 2018 21:04
už k šípku s těmi estéčky, spojléry, rekáry a mračítky!!! Já chci podladěný 2,3 ecoboost do obyčejného kombíku s normálním podvozkem! :-!
Avatar - Magister
Jděte
| 7. 12. 2018 07:29
To, co je dnes normou mezi podvozky, by nebylo s tím výkonem bezpečné.
Avatar - iudex
Jděte
| 7. 12. 2018 14:21
Neviem, čo je u Teba normálny podvozok, ale dnešné hotheče už sú naladené tak, že sa s nimi dá jazdiť úplne v pohode aj bežné cesty. Napr. nový Megane RS na 19kach: čakal som dosť tvrdý podvozok (predsalen torzka a 19") a naopak je to prekvapivo pohodlné auto, žiaden kostitras, na 18kach to musí byť už úplne v pohode. A predpokladám, že aj nový FST trochu popracuje na komforte podvozka, takže ak bude S aj v kombíku (čo by mal byť), tak si to viem predstaviť ako ideálny kompromis rodinného a zábavného auta.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku