Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
milic
už k šípku s těmi estéčky, spojléry, rekáry a mračítky!!! Já chci podladěný 2,3 ecoboost do obyčejného kombíku s normálním podvozkem! :-!
Neviem, čo je u Teba normálny podvozok, ale dnešné hotheče už sú naladené tak, že sa s nimi dá jazdiť úplne v pohode aj bežné cesty. Napr. nový Megane RS na 19kach: čakal som dosť tvrdý podvozok (predsalen torzka a 19") a naopak je to prekvapivo pohodlné auto, žiaden kostitras, na 18kach to musí byť už úplne v pohode. A predpokladám, že aj nový FST trochu popracuje na komforte podvozka, takže ak bude S aj v kombíku (čo by mal byť), tak si to viem predstaviť ako ideálny kompromis rodinného a zábavného auta.
"Der neue Ford Focus ST MK4!
Heute bestätigt über Ford mit zukünftigen 280PS aus 2.3 Litern und 4Zylindern. Wir freuen uns schon aufs Frühjahr 2019"
Jo a kroutak udajně 400Nm. A je to od stejneho zdroj od ktereho jsou i zdejši fota.
Jsou to sice fotky, ktere mužou zkreslovat, ale podle mě je to zřejmě barva, kterou ford použiva, už delši dobu a vlastně ji mělo i předchozi ST. Mandarinka a v reale vypada velice dobře.
[odkaz]
A naopak u noveho ST očekavam spiš jiste umirněni, podobně jako u Fiesty ST.
O umiernení ťažko hovoriť, ak táto generácia už v základe vylepšila jazdné vlastnosti a ST dostane podstatne výkonnejší a charakterný 2,3EB (a k nemu samosvor), tak by som vopred o umiernení nehovoril, predpokladám naopak výrazné zlepšenie dynamiky (predsalen doterajší F ST už časmi trochu zaostával za konkurenciou), o riadenie, radenie či zvuk sa tiež nebojím. A ak pod umiernením myslíš komfortnejší podvozok, to by bolo len plus (presne ako je tomu pri podvozku nového MRS oproti predošlej generácii).
A když si vezmeš, že posledni Fiestě st byla nejvic vyčitana jista urvalost pravě na ukor každodenni použitelnosti tak bych se te umirněnosti ani nedivil.
280k z 2,3L bude bud foukano velice jemne (cemu ale neodpovida tech 400Nm), anebo to bude foukano tak jak je dnes bezne, coz ale znamena, ze to ten vykon bude mit pomerne brzo a vykonova spicka nikde. Jasne ze co do predpokladane spolehlivosti, teda nez zase u fordu nekdo nebude 2 roky skladat motor se spatnym tesnenim >😒] , by na tom vetsi objem mel byt lip, ale ten mensi motor, tim ze je vic na hrane, muze mit paradoxne lepsi charakter. Na 1.6 v peugeotim gti jsem co do charakteru necetl snad jedinou stiznost, kdezto tech "nezazivnych dvoulitru" se da par najit, a 2,3L objemu je jeste vys + zrovna ford ma s ladenim "na stred" svou zkusenost (shodou okolnosti jedine ST co jsem kdy jel byl prave 2.5L, ktery i v tom necharakteru umel mit charakter, nevim jak lip to napsat 😄 , to byl ale petivalec).
Secteno podtrzeno bych to rozseknout jen takhle od klavesnice neumel, projel bych oba a nechal se (ne)mile prekvapit.
Ano, nejvýraznější charakter měl ten R5T (od Volva) ve FoST na volnoběh, a to myslím vážně a nemyslím to hanlivě. Do středních výrazně táhl s líbivou zvukovou kulisou, ale nahoře už byl "mrtvý", včetně "nijakého" soundu, nehledě na to, že v těch vyšších otáčkách pořádně baštil palivo.
Ale na druhou stranu, pokud tam bude podladena 2.3-ka, tak to bude velmi dobrý materiál na to z toho udělat prislusne ostrý motor tak, jak to ukazkove umožňovala druhá generace STcka s pětiválcem.