Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Profi

Zpět na článek

Scania dodá nová nákladní vozidla pro elektrifikované dálnice v Německu

5 komentářů

Velkoodběratel_kukuřice
Za mně teda hloupost, neboť náklady na vybudování, údržba a potenciální riziko výpadku vlivem nehody je velké. Jedinou výhodou je, že kamiony by se držely vpravo. Evropa má hustou síť železnic, zboží by se mělo dopravovat výhradně po nich. Je to levnější a bezpečnější.
Avatar - JohnST
JohnST
Tak mame tu zeleznice ale budeme vymyslat hovadiny typu toto. Nemcom hrabe.
Avatar - Hittman
Hittman
na stupidity peníze jsou, na potřebné věci nikoliv...
Avatar - romgator
romgator
Problém železnice je v pomalosti. Autem je to rychlejší. Pokud si z Ostravy objednám PC pres internet u firmy z Českých Budějovic, tak mi dorazí třeba za 14 dní. Díky silnici třeba za 3 dny. A proto se bude preferovat silniční doprava. Železnici tak zbyde přeprava uhlí, dřeva, cisteren apod. Přesto ale potenciál železnice není vyčerpán. Přijde její renesance.
pendoch
No kdybych měl být konkrétní tak v Ostravě budeš dřív vlakem než autem