Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Blbiny, hovadiny, neomarx
Velkoodběratel_kukuřice
| 8. 12. 2018 12:47
Za mně teda hloupost, neboť náklady na vybudování, údržba a potenciální riziko výpadku vlivem nehody je velké. Jedinou výhodou je, že kamiony by se držely vpravo. Evropa má hustou síť železnic, zboží by se mělo dopravovat výhradně po nich. Je to levnější a bezpečnější.
Avatar - JohnST
Nemcom zahrabkava
JohnST
| 8. 12. 2018 18:16
Tak mame tu zeleznice ale budeme vymyslat hovadiny typu toto. Nemcom hrabe.
Avatar - Hittman
Tak
Hittman
| 8. 12. 2018 19:37
na stupidity peníze jsou, na potřebné věci nikoliv...
Avatar - romgator
Problém s vlakem
romgator
| 9. 12. 2018 21:22
Problém železnice je v pomalosti. Autem je to rychlejší. Pokud si z Ostravy objednám PC pres internet u firmy z Českých Budějovic, tak mi dorazí třeba za 14 dní. Díky silnici třeba za 3 dny. A proto se bude preferovat silniční doprava. Železnici tak zbyde přeprava uhlí, dřeva, cisteren apod. Přesto ale potenciál železnice není vyčerpán. Přijde její renesance.
Problém s vlakem
pendoch
| 9. 12. 2018 22:45
No kdybych měl být konkrétní tak v Ostravě budeš dřív vlakem než autem

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku