Bezpečnost
Ada je zase tady
1
když mu chybí tradiční motor D5
Přejít do diskuze
Zrovna u Volva bybch nečekal že by někdy dostali míň jak 5 hvězz na bezpečnost už jsou léta připravený
Hlavně je ale kravina ten B-Pole side - to je hloupost, kdy asi narazíš bokem do stromu?
a co se týče srovnání ceny ... jde o auta úplně jiné kategorie. Low cost proti premiovce. V nové Vitaře jsem seděl a snese to srovnání s Dusterem, vše vypadá hrozně lacině, mnohé plasty byly v tom autě poškrábané snad už z výroby.
rozdíl bude v tom, jak tě to auto ochrání při "nenormované" nehodě, například při nárazu zezadu (namrzlá dálnice, vysoká rychlost), nebo když se proletíš škarpou (Volvo má speciální sedačky, které umí pohltit část energie při nehodě "zespodu"), i při rolloveru bude Volvo bezpečnější, a takových situací bude nespočet.
PS: zkus si najít na netu materiálové složení obou aut. Hned budeš vidět, kde je rozdíl.
(hledej Suzuki Vitara total effective control technology a Volvo V60 body structure). Zaměř se na A a C sloupek, přední nosníky ...
PS: zkus si najít na netu materiálové složení obou aut. Hned budeš vidět, kde je rozdíl.
(hledej Suzuki Vitara total effective control technology a Volvo V60 body structure). Zaměř se na A a C sloupek, přední nosníky ...
Ne ze bych zpochybnoval ty hvezdicky, ale kdyby melo dojit ke stretu, v cem bys radsi sedel? 😉 jedno auto by urcite dopadlo lip a oba vime ktery