Bezpečnost
Ada je zase tady
1
když mu chybí tradiční motor D5
Nie je žiadne umenie dosiahnut na 5* pri hmotnosti 1850 kg a cene auta 50.000 € a viac.
Taka "obyčajná" SuzukiVitara dosiahla rovnako 5* pri 1200 kg a max. cene 21.000 €
Taka "obyčajná" SuzukiVitara dosiahla rovnako 5* pri 1200 kg a max. cene 21.000 €
Ne ze bych zpochybnoval ty hvezdicky, ale kdyby melo dojit ke stretu, v cem bys radsi sedel? 😉 jedno auto by urcite dopadlo lip a oba vime ktery
rozdíl bude v tom, jak tě to auto ochrání při "nenormované" nehodě, například při nárazu zezadu (namrzlá dálnice, vysoká rychlost), nebo když se proletíš škarpou (Volvo má speciální sedačky, které umí pohltit část energie při nehodě "zespodu"), i při rolloveru bude Volvo bezpečnější, a takových situací bude nespočet.
PS: zkus si najít na netu materiálové složení obou aut. Hned budeš vidět, kde je rozdíl.
(hledej Suzuki Vitara total effective control technology a Volvo V60 body structure). Zaměř se na A a C sloupek, přední nosníky ...
PS: zkus si najít na netu materiálové složení obou aut. Hned budeš vidět, kde je rozdíl.
(hledej Suzuki Vitara total effective control technology a Volvo V60 body structure). Zaměř se na A a C sloupek, přední nosníky ...
Zrovna u Volva bybch nečekal že by někdy dostali míň jak 5 hvězz na bezpečnost už jsou léta připravený