Čtvrtá generace Seatu Leon se nám představí v příštím roce. Jednou z chystaných novinek španělského hatchbacku je i zajímavé řešení zadního brzdového světla.
Taková tragédie to rozhodně není. Měl jsem SDI, TDI PD, TSI a teď TDI CR a neměl jsem jediný problém, na každém autě cca 100 tis. km. Turbomotor - příjemné svezení se zátahem odspodu, luxusní spotřeba, velmi slušná dynamika a rozumné servisní náklady.
Ta hysterie z rozvody se týkala pouze první generace TSI a řada lidí i tak na nich najezdila kvantum bez potíží. Pokud u turbomotorů jezdíš 15 tis./rok interval oleje, měníš vzduchový filtr a tankuješ kvalitní palivo, nedáváš tomu na studený motor a necháš ho po zátěži vydechnout, jsou ta auta naprosto spolehlivá.
Uf revolucia od koncernu, uz len s ich podanim tohot pojmu opatrne. Jedine revolucia na penazenku zakaznika..........
Niekde okolo roku 2004 tiez prisli s revoluciou ohladne turbo motorov - s prusermi, ktore sa ukazali casom - Rozvody, vyvazovaky, emisie, interval vymeny oleja 50tkm a pod.
Ako tak im fukacky zacali fungovat v 2. generacii od roku 2014...... ;-) Cize ak pridu s revoluciou okolo roku 2023, tak minimalne ro roku 2033 ruky od toho prec ;-)
Současná Cupra mi dosluhuje, tak nevím, nový Leon má nastoupit příští rok, Cupra tedy asi za dva, navíc teda jestli, soudě dle cenové politiky u Atecy, půjde o auto na hranici prémie...má to cenu čekat? :-(