Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Příští Seat Leon dostane světelné zpestření, které nenabízí ani prémie

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 13. 12. 2018
9
12
Zobrazit náhledy (9)
Seat Leon Seat Leon Seat Leon Seat Leon
Čtvrtá generace Seatu Leon se nám představí v příštím roce. Jednou z chystaných novinek španělského hatchbacku je i zajímavé řešení zadního brzdového světla.

Pro letošek se největším dílem automobilky Seat stala nová vlajková loď – sedmimístné SUV Tarraco. Ani v roce příštím ale nebude o novinky španělské značky nouze. Tou nejhlavnější se stane již čtvrtá generace kompaktního hatchbacku Leon.

V říjnu byl vůz zachycen špionážními fotografy a dozvěděli jsme se o něm první podrobnosti. Víme třeba to, že vzhled přídě se inspiruje právě Tarracem, dostane totiž trojúhelníkové svítilny a šestiúhelníkovou masku chladiče. Záď na snímcích působí povědomým dojmem, ale nenechte se zmást. Tady Seat chystá doslova revoluci!

O čem přesně je řeč? Během jízdních dojmů se Seatem Tarraco jsme se dozvěděli, že Leon minimálně ve vyšších výbavách dostane vzadu sdružené svítilny s animovaným brzdovým světlem. To se začne vykreslovat uprostřed vodorovné linky až do krajních světel.

Samozřejmě nečekejte několikasekundovou animaci, něco takového by z bezpečnostního hlediska zcela jistě neprošlo. I tak jde ale o zajímavé zpestření, které bychom na současném automobilovém trhu hledali marně. Není divu, že se do podobných extravagantností pouští právě Seat. Vždyť španělská značka má nejmladší zákazníky v celé Evropě. Dokonce o deset let mladší, než je celkový průměr.

A pokud jste četli naše jízdní domy s Tarracem, už víte, že pro modelový rok 2019 dostane sdružené svítilny i sedmimístné SUV. Světla jsou spojena vodorovnou linkou již nyní, avšak aktuálně jen odrazkou. Lze tedy předpokládat, že animované brzdové světlo vzadu se v příštím roce objeví i na sourozenci Kodiaqu a Tiguanu Allspace.

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

Avatar - LeonST
Hmmmm
LeonST
| 14. 1. 2019
Taková tragédie to rozhodně není. Měl jsem SDI, TDI PD, TSI a teď TDI CR a neměl jsem jediný problém, na každém autě cca 100 tis. km. Turbomotor - příjemné svezení se zátahem odspodu, luxusní spotřeba, velmi slušná dynamika a rozumné servisní náklady.

Ta hysterie z rozvody se týkala pouze první generace TSI a řada lidí i tak na nich najezdila kvantum bez potíží. Pokud u turbomotorů jezdíš 15 tis./rok interval oleje, měníš vzduchový filtr a tankuješ kvalitní palivo, nedáváš tomu na studený motor a necháš ho po zátěži vydechnout, jsou ta auta naprosto spolehlivá.

Cupra
Nicco
| 14. 12. 2018
Hlavne potrebuji nejake pokusni kraliky na prvni roky vychytat detske nemoci, takze smele do toho.
Hmmmm
houmr
| 14. 12. 2018
Uf revolucia od koncernu, uz len s ich podanim tohot pojmu opatrne. Jedine revolucia na penazenku zakaznika..........

Niekde okolo roku 2004 tiez prisli s revoluciou ohladne turbo motorov - s prusermi, ktore sa ukazali casom - Rozvody, vyvazovaky, emisie, interval vymeny oleja 50tkm a pod.
Ako tak im fukacky zacali fungovat v 2. generacii od roku 2014...... ;-) Cize ak pridu s revoluciou okolo roku 2023, tak minimalne ro roku 2033 ruky od toho prec ;-)
Hmmmm
Arese
| 14. 12. 2018
Kéž bys měl pravdu. VW ale, jak známo, chystá gigantickou elektrickou revoluci, do které narve miliardy Eur.... :-O :'-( :-(
Avatar - Dinar
Cupra
Dinar
| 14. 12. 2018
Jistěže má, když si počkáš, budeš moct řidičům za sebou animovat světlo do očí, a to se vyplatí, ne? >:D ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku