Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mazda 3 se ukázala v Česku! Máme ceny všech verzí

Jsou to zhruba dva týdny, kdy se nová trojka poprvé představila světu v Los Angeles. A už dorazila i do Česka.
Zpět na článek
13. 12. 2018 16:50
13. 12. 2018 17:23
13. 12. 2018 17:57
13. 12. 2018 19:05
13. 12. 2018 19:16
13. 12. 2018 19:25
13. 12. 2018 20:06
13. 12. 2018 17:25
14. 12. 2018 22:56
14. 12. 2018 23:12
14. 12. 2018 23:27
16. 12. 2018 22:45
14. 12. 2018 22:50
13. 12. 2018 17:43
13. 12. 2018 20:08
13. 12. 2018 21:08
13. 12. 2018 21:36
14. 12. 2018 12:15
14. 12. 2018 14:19
14. 12. 2018 17:31
14. 12. 2018 14:52
14. 12. 2018 17:33
14. 12. 2018 22:59
13. 12. 2018 17:45
13. 12. 2018 18:57
14. 12. 2018 04:16
14. 12. 2018 23:02
13. 12. 2018 18:09
13. 12. 2018 19:16
13. 12. 2018 22:06
13. 12. 2018 18:37
13. 12. 2018 19:27
13. 12. 2018 21:22
13. 12. 2018 22:35
13. 12. 2018 22:38
13. 12. 2018 19:06
13. 12. 2018 20:01
13. 12. 2018 20:28
13. 12. 2018 19:28
20. 12. 2018 06:50
13. 12. 2018 20:00
13. 12. 2018 21:26
13. 12. 2018 20:05
13. 12. 2018 20:15
13. 12. 2018 22:54
13. 12. 2018 23:16
13. 12. 2018 20:26
13. 12. 2018 21:01
14. 12. 2018 06:39
14. 12. 2018 11:41
13. 12. 2018 21:30
13. 12. 2018 22:44
13. 12. 2018 21:52
13. 12. 2018 22:50
14. 12. 2018 23:21
14. 12. 2018 02:13
14. 12. 2018 14:08
14. 12. 2018 14:09
14. 12. 2018 18:28
13. 12. 2018 16:50
Cena
S cenovkou od cca 400.000 Kč by se to auto mohlo prodávat zřejmě lépe. Ale budiž. Příplatek za Skyactive X není tak markantní, bravo.
Auto vypadá dravě, hezká evoluce. Co se mi však z praktického hlediska líbí měně, je masivní C sloupek. Couvání a přejíždění z pruhu do pruhu bude trošku komplikovanější úkon.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - iudex
13. 12. 2018 17:23
Re: Cena
Fakt škoda, že ani v najlepšej verzii trojky nebude multilink, tak nejak som veril, že Skyactive X, alebo aspoň štvorkolka nebudú mať vzadu torzku. Notabene keď Mazda nikdy nepatrila medzi lacné autá, ale naopak medzi tie najdrahšie v rámci mainstreamu.
13. 12. 2018 17:57
Re: Cena
Ano. Překvaním pro mě už kdysi bylo, když jsem poprvé nakoukl pod kabát CX-3 "ve čtyřkolce" a i tam byla vlečná náprava. Na druhou stranu dokáží i s tímto setupem v Mazdě vykouzlit docela slušné jízdní vlastnosti. Budiž.
Cena "od" je děsivá, uvidíme, co na to trh..
Avatar - 3_diamanty
13. 12. 2018 19:05
Re: Cena
CX-3 je male predrazene cudo s priestorom vzadu mensim ako v mojom malom aute a so svetlostou bezneho sandera... zlata vitara alebo 500X :yes:

teda tu v tejto vacsej 3ke to vzadu vyzera podobne ako v CX-3 opat dost klaustrofobicky.. [odkaz] .. to zadne okno uz mensie hadam ani neslo spravit ( ponorka hadr ) ... a co tak rovno ho uplne odstranit a dat tam miesto neho plech ... mozno v dalsej generacii :*)
13. 12. 2018 19:16
Re: Cena
No, myslím, že může být hůř, v C-HR nebude výhled vzad o moc lepší

[odkaz]
Avatar - 3_diamanty
13. 12. 2018 19:25
Re: Cena
noo presne..... C-HR sa mi tiez v tomto nepaci... dobre foto... :yes:

musi to byt zaujimave sediet vzadu a mat tu tonu plastu vedla seba miesto okna ... nemam s tymto sedenim v takomto niecom ako C-HR skusenost ale uz u mna vzadu v malom aute to nie je na nejake velke okukavanie okolia a to mam vzadu este vcelku slusne okna :*)
13. 12. 2018 20:06
Re: Cena
Cestující vzadu prostě musí koukat dopředu a sledovat s řidičem provoz (prvek aktivní bezpečnosti) :-)
Ne, teď vážně. Také tento designový směr nechápu. V době, kdy se řeší bezpečnost různými vyfikundacemi z pera EP, vidíš z některých aut jako z tanku. Pěkné to být může, ale zbytek... V C-HR jsem seděl a věřím, že malé děti by z delší jízdy v tomto autě měly slušnou depku. Nutí Tě to předklánět se dopředu (a u nás starších, ach ta záda) 8-s
13. 12. 2018 16:56
!!! benzinova ctyrkolka v manualu !!!
tak to uchcavam …
skoda, ze to nema trochu vyssi podvozek
stacilo by mi 17-18cm, ne 22cm jako variatorovy Subaru XV
samozrejme ne pro me, ale pro manzelku …
tech 180 koni na ty jeji popojizdecky by ji melo stacit :-)
Rozbalit vlákno
6
Avatar - JirkaV8
13. 12. 2018 19:11
Re: !!! benzinova ctyrkolka v manualu !!!
Mazda je fajn, trochu se divim ze u nas vetsi cast jejich modelu neni rozsirenejsi.
Avatar - Jaros71
14. 12. 2018 00:24
Re: !!! benzinova ctyrkolka v manualu !!!
Mazda je pěkná..ale předražená.
Navíc "kvalita" laku je u nich pověstná... 8-s
Super motory , a jízdní vlastnosti lákají jen některé řidiče.
Nyní bez multilinku je to auto už moooc drahý špás.
14. 12. 2018 08:43
Re: !!! benzinova ctyrkolka v manualu !!!
o jake povestne kvalite laku to mluvis? nebo to mas nejake info z blesku?
Avatar - _Karel_
14. 12. 2018 08:55
Re: !!! benzinova ctyrkolka v manualu !!!
Laky jsou měkký, poškrábou se jak nic. Ale když srovnám s novou Škodou, nemají si, bohužel, co vyčítat.
Avatar - palix
14. 12. 2018 22:46
Re: !!! benzinova ctyrkolka v manualu !!!
Nová Mazda 3 bude dosť drahá, ak bude stáť toľko, čo píšu v článku. Základný model bude síce podľa popisu dosť vybavený, ale aj drahší oproti súčasnej 3-ke o nejakých 30%. Síce dnes je v základe motor 1,5-ka... ale kto chcel Mazdu 3, tak si ju mohol dopriať skôr ako to bude u novej.
Čo sa lakov týka, niekde som čítal, že ho merali a porovnávali s inými značkami... A výsledok bol podobný.
Mám Mazdu 3 (bielu perleť) a kvalita laku je po 1,5 roku v pohode. Lepšie ako kedysi na modrej Astre. Dnes sa ale o kvalite dá hovoriť ťažko, lebo každý výrobca používa rôzne "eko-laky".
Avatar - BassHunter
14. 12. 2018 14:16
Re: !!! benzinova ctyrkolka v manualu !!!
Je to především kvůli vyšší pořizovací ceně.
13. 12. 2018 17:23
Slušná cena
Na tu výbavu cena super,o kvalitě netřeba se zmiňovat.Jako vždy Mazda super,krásné,spolehlivé auta.Kolik by asi v takové výbavě a kvalitě stály krabice Škodovky,s pochybnými motory,co sotva vydrží záruku....
Rozbalit vlákno
17
Avatar - iudex
13. 12. 2018 17:25
Re: Slušná cena
Tak ono už aj Mazda šetrí na technike, viď vyhodenie multilinku. Áno, aj tá "krabica Škodovka" má v slabších verziách vlečenú zadnú nápravu, ale kto si priplatí, má multilink. U Mazdy sa ani to nedá.
13. 12. 2018 18:41
Re: Slušná cena
Scala nema multilink vobec a cena bude podobna ak nie vyssia.
Avatar - _Karel_
13. 12. 2018 18:49
Re: Slušná cena
A TOS četl kde?
13. 12. 2018 19:14
Re: Slušná cena
Ze nema multilink je vseobecne zname a vieme s akou(biednou) vybavou prichadzaju skodovky na trh, urcite tomu bude tak aj v pripade Scaly. Takze ak dorovnas vybavu Scaly na uroven 3ky tak to bude rovnako pripadne viac. Pozri sa za kolko dokazes kupit nalozenu octavku s 1.6tdi(test zde) a kolko stoji napr nalozena 6tka. Otom ze niesu v rovnakej triede ti myslim nemusim ani rozpravat. Kvalita interieru je ako z inej galaxie.
13. 12. 2018 22:50
Re: Slušná cena
Takze se muze vlasne o Mazde rict stejne jak se pise pod Scalou: pouzitou technikou a paletou motoru je to proste lowcost. Jinak ted jsem koukal na skladovky octavek na strankach skody a jsou tam 1.4 tsi slusne vybaveny za batovky 399tis. Tak nevim.....
14. 12. 2018 06:57
Re: Slušná cena
Mazda low cost? Pobavilo. Scala by sa chcela porovnavat s 3kou ale bohuzial nema nato. Mozno tak ty ich das vedla seba ale to je tak vsetko. Od jazdnych vlastnosti cez interier cez motory. Pockaj kedy skoda naposledy vyvinula svoj vlastny motor? Skoda caka co jej vw dovoli pouzit. Skoro ako mazda >:D
Avatar - _Karel_
14. 12. 2018 07:38
Re: Slušná cena
Prosímtě přestaň už s těma smýšlenkama. Ty už víš, že Scala bude dražší, ty víš, že by sa chcela porovnávať s trojkou... Nemáš nějakou fóbii?
Avatar - palix
14. 12. 2018 22:56
Re: Slušná cena
Len tak pre istotu - najprv je potrebné si do Mazdy sadnúť, previezť sa, potom do Škody a tak súdiť. Dovolím si povedať, že Mazda bude niekde inde (vyššie). A tiež poviem, že ak niekto porovnáva lowcostovú škodu s Mazdou 3, tak v Mazde nikdy nesedel a už vôbec ju nešoféroval. Alebo tak silno fandí Škode, že nevidí rozdiely.
Mám 3-ku a som s ňou veľmi spokojný. Veľmi príjemné auto (ergonomické, výborne jazdiace...). Ak si vezmem, že za danú cenu je možné kúpiť Rapid, tak sa mi až vlasy ježia. Podobné to bude aj so Scalou a novou 3-kou.
Nakoniec nech si kúpi každý, čo chce ;).
14. 12. 2018 23:12
Re: Slušná cena
Za danou cenu je mozne koupit Rapida ... to se teda za posledni 4 roky stalo v nejakem z tech dvou ceniku zemetreseni, protoze tenkrat jsem si mj. mezi temi auty vybiral a to co mel v 350k Rapid mne prislo u M3 na skoro 100k navic (alu, aut. klima, vyhriv. zrcatka, corner, navi ...).
Avatar - _Karel_
15. 12. 2018 09:01
Re: Slušná cena
Nějak ti z té poslední věty vypadl motor.
14. 12. 2018 23:27
Re: Slušná cena
Ano, ceny aut se překrývají. Za cenu M3 je možné koupit Rapid, ale za cenu Rapida nekoupíš M3. Rapid s 81kW reálně koupíš za 345. Seženeš za to nějakou M3?

A pak ten cenový rozdíl vyjadřuje rozdíl v kvalitě. Nehledě na to, že dnes v této cenové hladině bavit o zásadním rozdílu, když jde o zcela tuctová a naprosto spotřební auta, je bezpředmětné.

Novou Scalu s velmi slušným 1.5TSi tipuji reálně někde okolo 420tKč (ceník 450tKč). Za pár měsíců si povíme, jakou M3 za ty peníze půjde koupit.
Avatar - _Karel_
15. 12. 2018 08:58
Re: Slušná cena
Úplně zbytečný příspěvek. Za prvé jsem aktuální trojku měl doma 3 roky a 70tkm.
A za druhé - já rozhodně neporovnával Scalu s M3. Já jen reagoval na hloupou větu "Scala by sa chcela porovnavat s 3kou ale bohuzial nema nato".
Fakt si nemyslím, že by někdo ze Škodovky dumal nad M3 a měl z ní vrásky.Stejně jako v Mazdě určitě nedumali nad nějako Scalou.
Avatar - palix
16. 12. 2018 22:45
Re: Slušná cena
Pri pohľade na ceny novej Mazdy 3 už tieto auta nebudú veľmi konkurenčné.
14. 12. 2018 08:27
Re: Slušná cena
Doporučuji nez zacnes reagovat vydechnout, pocitat do deseti a jeste jednou si precist na co odpovidas.....
13. 12. 2018 18:37
Re: Slušná cena
Která z nových škodovek sotva vydrží do konce záruky? Jen pindání, nebo nějaká statistika?
14. 12. 2018 08:44
Re: Slušná cena
z tveho prispevku je jasne, ze nejenze autum moc nerozumis, ale jeste jsi I zakomplexovanej blb
Avatar - palix
14. 12. 2018 22:50
Re: Slušná cena
Ibaže za také ceny bude to auto drahé ako Octavia. Dnes je ale štandardom dávať do áut všetko = potom rastie cena. Taká nová Honda Civic má už v základe komplet bezpečnostnú výbavu a po uvedení bola poriadne drahá.
U súčasnej Mazdy 3 sa dá s 2. výbavou (Challenge) + motorom 2,0 (88 kW) + metalízou dostať pod 18 000€ (cca 463 000 CZK). A to už máme slušne vybavené auto (nie prehnane), s nezávislou nápravou vzadu a akoukoľvek farbou.
Avatar - twistedTSD
13. 12. 2018 17:43
Zaujímavé
Milým překvapením je na Japonce až nezvyklá šíře nabízených verzí, tady si vybere každý (teda kromě kombíkářů...což může být v EU problém). Zajímavé bude sledovat zkušenosti se Sky-X. :yes:

Méně milá je základní cenovka na způsob Subaru. Já vím, v základu je to, za co se jinde připlácí...ale když já bych radši dokoupil k základu za 400 autoklimu za 15, než v autě za půl mega točil s knoflíky ventilace. 550 za (více než) rozumný základ už je hodně, a k tomu torzka... Holt M 3 nebude nic pro kolenovrty.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Emel
13. 12. 2018 20:08
Re: Zaujímavé
Výběr verzí... no nevím. LED světla v základu jsou fajn, ale logicky pak cena již od vypadá jak vypadá. Adaptiv v základu bych osobně nemusel. A vyšší verze na 18", v kombinaci s torzkou... no uvidíme.
Avatar - Verny_2013
13. 12. 2018 20:38
Re: Zaujímavé
Se základní cenou 520Tis to bude na našich silnicích exot stejně jako Honda Civic. Ale doufám nabídnou i nějakou základní verzi bez těch pitomostí typu Head up display, adaptivní tempomat apod aspoň s tím základním dvoulitrem který není vůbec špatný.
13. 12. 2018 21:08
Re: Zaujímavé
No nevím, fantasticky vybavenej Civic je za 450k a navíc je oproti trojce o třídu větší a má multilink, takže pro mě je Mazda o dost neprodejnější.
Avatar - _Karel_
13. 12. 2018 21:36
Re: Zaujímavé
"fantasticky vybavenej" - jj, přesně tak. Halogeny, bez aut. klimy i navi.
Avatar - twistedTSD
14. 12. 2018 10:10
Re: Zaujímavé
Nemá autoklimu v základu, nebo všude mimo tu první holobytní výbavu?
Avatar - _Karel_
14. 12. 2018 12:15
Re: Zaujímavé
Není v základu, ve verzi za 450, na kterou jsem reagoval.
Avatar - Loptos
14. 12. 2018 14:19
Re: Zaujímavé
za 450 je elegance :-) ta ma dvojzonku. zaklad je hlboko pod 400k
Avatar - _Karel_
14. 12. 2018 17:31
Re: Zaujímavé
Jakej základ? Koukám na Civic 5D, a akční ceník 4.kv.2018 (!!!) 405tis.
Ale pokud někdo chce porovnávat, tak jabka a jabka. Nějaký dočasný akční ceník není úplně košer. Běžně Civic s tříválcovým litrem začíná na 470t.
Avatar - twistedTSD
14. 12. 2018 14:53
Re: Zaujímavé
jo tak verze S, aneb Junior na způsob Hondy. Ten je nekoupitelný a nenajdeš ho v jediné skladovce.
14. 12. 2018 14:52
Re: Zaujímavé
Omlouvám se, nevšiml jsem si, že už na něj není sleva 100k, jakou nedávno měli. Pamatoval jsem si, že za cca 450 byla Elegance a ta mi přijde skvěle vybavená. Teď je za ty prachy komfort, což ale taky není to, co tu píšeš. Vyhřívaná sedadla, automatická klima, adaptivní tempomat, BT handsfree, vyhřívaná zrcátka, nic z toho dnes ve třídě není úplným standardem.
Ale máš pravdu, fantasficky vybavenej je podle mě stupeň Elegance, takže to opravím:
Fantasticky vabavenej Civic je za 500k a navíc je oproti trojce o třídu větší a má multilink. Takže trojka není ani levnější, ani vější, ani technicky vyspělejší, takže to bude mít hodně těžký. Podle mě není ani hezčí, takže u mě to má tuplem prohraný...
Avatar - palix
14. 12. 2018 22:59
Re: Zaujímavé
Výbava je na figu, keď auto prišlo o viacprvkovú nápravu v čase, kedy sa k nej vracia Civic... Možno 3-ka príde o istú časť fanúšikov, ktorí ju chceli práve kvôli jazdným vlastnostiam.
Avatar - Blue Sun
13. 12. 2018 17:45
No,
když i současná Mazda 3 byla docela vzácným zbožím, ta nová bude ještě vzácnější. Cena o sto tisíc výše je úlet.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
13. 12. 2018 18:57
Re: No,
suhlas.. navyse na mna posobi celkovo nejako ocucane.. nikde ziadna pekna krivka nic.. ziadne rysy.. vo vysledku to potom posobi ako nejaka rozplacnuta mega brambora ... chyba tomu cosi.. neviem.. ale taka corolla je teda aspon za mna stale numero uno co do vzhladu v danej triede..... ale ano jasne.. ok ... nova 3 ka je skvela a bude mat uspech o tom nemam pochyb.. toto jej neberem... ale proste nejako ma uz nepritahuje ako som cakal ... uz to dizajnove zvejkanie mi pride fakt za limitom a chce to uz uplne nejaky novy styl... straca to uz za mna smrnc .... da sa povedat ze doterajsia 3ka bola vrchol daneho kodo stylu a---- chapem ze je lahsie a aj lacnejsie zvejakat dany uspesny tvar ( az do patvaru ) ako opat vytvorit nieco nove... :*) ... a ze mazda uz pomaly pokukuje po premii som pisal neraz... uz mala sucasna 2-ka ktoru som pred dvoma rokmi okukoval bola sialene draha aj ako holatko s 55kw.... tam nejaka slusnejsie naslapana aj vybavena je uz kludne aj v cene golfu... proste je to uz ine ako pred 20 rokmi... ale aj honda uz nahana premiu... taka doba... premianti padaju dole a ostruhavaju vybavy a ponukaju aj kdejake "coraz mensie a lacnejsie modely" a tuzia po nepremi... a nepremianti naopak tu a tam neraz uz nahanaju premiu ( ceny nevynimajuc ) :yes:
14. 12. 2018 04:16
Re: No,
A nedáš si pokoj, nelži si s prémií do kapsy. Ukaž mi jak plně vybavená A3, BMW1, A-Klasse stojí 20kEUR nebo i méně. ;-)

Kecy, kecy, kecy >:D
Avatar - palix
14. 12. 2018 23:02
Re: No,
Keď pozriem na cesty, tak Mazdy sa množia kao huby po daždi. Nikdy ich toľko nejazdilo ako teraz. Mazda 3 už v základe ponúka pomerne dobrú výbavu a v 2. stupni je všetko čo človek reálne potrebuje.
Ale súhlasím, že nová 3-ka je trochu predražená.
13. 12. 2018 17:46
Až na ty pidi boční okna...
Celkově vzato to auto vypadá velice efektně, zvláště z tohoto úhlu, při třičtvrtečním pohledu zezadu už to taková hitparáda bohužel zdaleka není. Každopádně je ale podle mého názoru nepoměr mezi výškou pontonu a výškou bočních oken příliš extrémní, nemluvě o mimořádně širokých spodních partiích sloupku C, zadní pasažéři se musí cítit jako v ponorce... :-O Aspoň ty zadní okénka mohli protáhnout až ke konci dveří! Rozhodně se mi mnohem více líbí sedan. Každopádně nepochybuju o tom, že po technické stránce se bude opět jednat o klenot nižší střední třídy. Jenom škoda, že už i Mazda rezignovala na zadní mulitlink, takže lajnu už v tomto směru drží jen Hyundai a Kia. A to je docela ostuda evropských značek i Japonců... :-O Každopádně je přístup Mazdy, která nevyhrožuje elektromobilitou, velmi, velmi sympatický! :-) :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
14
13. 12. 2018 18:24
Re: Až na ty pidi boční okna...
Problém je a byl, že předešlý model byl téměř dokonalý a Mazda musela něco změnit za každou cenu. ;-\
Avatar - Emel
13. 12. 2018 20:10
Re: Až na ty pidi boční okna...
No, za mě nebyl. U šestky jsou ty proporce s dlouhou kapotou super, u trojky už to úplně nesedělo, trošku mi tam chybí protiváha toho dlouhého předku, sedan byl i doteď o kousek lepší.
[odkaz]
Avatar - palix
14. 12. 2018 23:05
Re: Až na ty pidi boční okna...
Mám súčasnú trojku a myslím si, že je skvelá. K dizajnu - nie je dokonalý, pretože nie z každého uhla je pekná. Napríklad:
- pohľad šikmo zpredu, zboka, šikmo zozadu = nádherná
- pohľad od predných dverí smerom na predné svetlo - nepekné...
Nie všetky proporcie sa podarili, ale súčasna trojka pôsobí na ceste celkom majestátne. V každom prípade auto ako celok sa mi páči.
Novú trojku by som radšej bral vo verzii sedan.
13. 12. 2018 18:32
Re: Až na ty pidi boční okna...
Lajnu ještě drží Honda a Subaru. Takže tak tragické to naštěstí není a ta ostuda je spíš v Evropě a Americe ;-).
S Mazdou 3 to podle mě půjde z kopce, když už jsem o ní přemýšlel, tak důvody ke koupi byly atmosféra a multilink (snad kromě Subaru to dnes nikdo nenabízí, i Moje oblíbená Honda má buď jedno, nebo to druhé). Důvody proti byly prostor, cena, výhled a trochu i design. Důvody proti zůstaly, nebo se ještě prohloubily (třeba cena), důvody pro koupi se smrskly na jedinou položku, takže za mě je to dosti zklamání...
Avatar - palix
14. 12. 2018 23:07
Re: Až na ty pidi boční okna...
JuckiCZ - tak si kúpte tú súčasnú. Možno bude ešte dokonca aj v akcii ;).
Pripájam sa, že osobne by som mal tiež o dôvod menej kúpiť novú 3-ku (multilink).
15. 12. 2018 07:28
Re: Až na ty pidi boční okna...
Aktuální je pro mě moc malá. Máme 2 psy a tam to chce už větší kufr. Ostatní auta v poslední generaci kufr zvětšila (viz třeba Civic), tak jsem v podobné doufal i u Mazdy, ale kompromis šizené zadní nápravy a ještě za tak vysokou cenu asi nepřekousnu...
Avatar - palix
16. 12. 2018 22:47
Re: Až na ty pidi boční okna...
Ak mám pravdu povedať, od novej Mazdy 3 by ma odradila zadná náprava a cena. To už by som sa pozeral po Honde Civic sedan 1,5 turbo v rozumnej výbave. Síce o dosť väčšie auto, čo som videl naživo, ale cena je celkom OK - hlavne ak sú akcie v Honde.
Avatar - 3_diamanty
13. 12. 2018 19:17
Re: Až na ty pidi boční okna...
suhlas... cely ponton v kontexte s presklenim a hmotou kasne je disproporcny... zvejkanie daneho tvaru uz proste prinieslo takyto patvar ... zlata este ta sucasna 3ka .... ale o uspechu novej 3ky nepochybujem.. hoc krasavec to uz nebude aj ked sa na neho hra .... to je jak s babami no .... niektore baby su proste pekne aj keby boli vo vreci ci v teplakoch a ine nebudu pekne ani s tonou mejkapu a v plavkach .. a tu je to nieco podobne ... predosla 3ka bola proste prirodzene pekna .. sumerna vyvazena aj pomer hmoty idealne prevedeny.... ale tato nova uz nahana "stratenu" krasu umelo a je to citit z kazdeho uhla pohladu .... kam kracas mazda... ved smer si mala dobry tak co sa to zrazu deje :-(
13. 12. 2018 20:27
Re: Až na ty pidi boční okna...
Japonci este uplne nerezignovali. Aj nova Corolla bude mat multilink ;)
Avatar - Emel
13. 12. 2018 20:43
Re: Až na ty pidi boční okna...
Počkáme naživo, třeba je to ten příklad, kdy to na fotkách nefunguje, ale doopravdy jo.
Avatar - Dinar
14. 12. 2018 09:08
Re: Až na ty pidi boční okna...
Auto vypadá od b-sloupku jak dvacet let starý leon, k tomu dravému nízkému předku se zadek vůbec nehodí, celkově je práce designérů max. na trojku, žádný zázrak.

"...nepochybuju o tom, že po technické stránce se bude opět jednat o klenot nižší střední třídy" Co je na technice toho auto klenotního?

A buď trochu konzistentní, každé nové auto bez mechanické ručky sklízí od tebe šklebivé smajlíky a palce dolů, tady končíš palci nahoru, všiml sis toho tlačítka na středovém panelu? ;-)
Avatar - iudex
14. 12. 2018 11:08
Re: Až na ty pidi boční okna...
Tak treba uznať, že Skyactive X je dosť veľký prevrat v technike, benzín spaľovaný detonačným spôsobom (vznietením) ako nafta nik na svete nemá.
Na druhej strane je pravda, že okrem toho motora tam nie je nič technicky zaujímavé, taký štandard. A ani samotné parametre toho Skyactivu X nie sú nijak pozoruhodné, preplňovaný dvojliter so 133 kW a tuším 230 Nm, to nielenže nie je žiadny trhač asfaltu, nestačí to ani na fúkané 1,6ky v konkurentoch (Megane, Ceed), takže je zrejmé, že celá tá technika sa sústredí výlučne na spotrebu a nie na výkon.
A takýto prevratný motor ako absolútna a nepreverená novinka nebude každého lákať, rozumný človek si počká rok-dva, kým budú prvé ohlasy na prevratnú techniku. Dovtedy teda zostáva len 90 kW za mastných 520t.
Avatar - Dinar
14. 12. 2018 12:16
Re: Až na ty pidi boční okna...
Ten motor je určitě zajímavý, jak se bude chovat, jak to bude se spolehlivostí atd., se uvidí, ale za "jinou cestu" určitě patří mazdě pochvala. Ale na to, aby to auto bylo "technickým klenotem třídy" je jeden neobvyklý motor málo, to ostatní, jak říkáš, je běžný standard.
14. 12. 2018 11:37
Re: Až na ty pidi boční okna...
Až na to, že u toho Leonu I. generace ten zadek vůbec nepůsobil tak těžkopádně, jako u této Mazdy... :-O
13. 12. 2018 18:09
motory ?
Bude k dispozicii aj G165 ? Alebo len 120 koni a potom skyactive X ? Bude G165 aj pre sedan a v automate ?
Rozbalit vlákno
2
13. 12. 2018 22:06
Re: motory ?
Z info od konkurence"

"SkyActiv-X z objemu dvou litrů nabízí 181 koní a bude zároveň na českém trhu tvořit benzínový vrchol; nahradí dosavadní 165k dvoulitr SkyActiv-G"
Avatar - Lackey
13. 12. 2018 18:37
SkyActiv X
Len aby SkyAxctivX zazrak nepohorel, ako skyactiv diesel.
Skyactiv D zacinal s kompresnym pomerom 13,0 :1, potom bolo 14,0:1, teraz nasleduje 14,8:1 a napokon skoncia spaet pri klasike 16,0:1, tam, kde je dodnes vynikajuci, spolahlivy, usporny, mazda 2.2 diesel motor z roku 2010. ;-\
Rozbalit vlákno
4
13. 12. 2018 19:27
Re: SkyActiv X
Diesel 13,0:1 nebol nikdy. Sky-d začínalo so 14,0:1.
Tých 13 mala na začiatku benzínová 2.5, dnes už asi všetky Sky-G.
13. 12. 2018 21:22
Re: SkyActiv X
parafin má pravdu, navíc 2.2 má aktuálně 14,4. Důkaz místo slipů [odkaz]
Avatar - Lackey
13. 12. 2018 22:35
Re: SkyActiv X
Ano, ano, zmylil som sa 14,0-14,4-14,8 .
Sypem si popol na hlavu ;-\
Uz aby mazda mala povodnych 16-16,3
Avatar - WinDiesel
13. 12. 2018 22:38
Re: SkyActiv X
Mám manuál Mazdy, je to 14,8 : 1
13. 12. 2018 18:53
Pro mne další překvapení
Ačkoliv jsem nikdy nebýval příznivcem Japonských vozů, jejich asijský design a interiery mne nikdy nenadchly. Ale to, co předvádí Mazda již od roku 2013 s uvedením poslední generace Mazdy 6 mne naprosto zlomilo v názoru. Poslední facelift šestky je pro mne nádherný a nyní, když vidím první fotografie nové Mazdy 3, opět smekám nad designem i interierem. Doufám, že zůstanou klasické atmosféry a pak mi na nové Mazdě 3 nevadí naprosto nic. Ano, vhled dozadu bude horší, ale máme přece asistenty couvání, eventuelně kamery, tak jak je problém? Malá boční okna mám rád na všech autech, která je používají, osobně mi v ničem nevadí a za mne jen zlepšují design. Takže sorry, ale neustále omílaná krása designu škodovek je pro mne bohužel třeba v porovnání s touto Mazdou totální out !!! A nic na tom nemění ani drobné cenové ústupky, jako pevná zadní náprava. Prostě design neumíme a předběhla nás v něm již i Asie. Sorry, ale je to fakt!!!
Rozbalit vlákno
0
13. 12. 2018 19:06
Reklama
Kdyby radši místo tehle srandy a dělání tabulek udělali radši pořádnou akční reklamu a nedávali tam trapně, že stojí splátka 800 týdně :no: :no:
Rozbalit vlákno
2
13. 12. 2018 20:01
Re: Reklama
mazda je jedna špičková značka, design na svetovej špičke,
ked do nej sadneš, úžasný pocit z interiéru,
o spoľahlivosti ani nehovorím,
ceny sú z tohto pohľadu pri tej výbave primerané
13. 12. 2018 20:28
Re: Reklama
vždyt já jí mám tak vím, M6 revolution top 2,5l r.2017
13. 12. 2018 19:28
Zkušenost
No počkám naživo, ale mně se zdá, že ten ponton karoserie dělá ty 18" kola malinkatý, vypadá to hrozně. Torzka, ať soudruzi dělali co dělali, jistě nepodá takovej výkon jako multilink nebo něco podobnýho - auto pro řidiče a požitek z jízdy, kterým se Mazda tak ohání, má vypadat jinak.
Chválím budíky a chválím palubku, je to prostě pěkný.
Cena bude v konkurenci asi OK, vyšší základ bude ale pro hodně lidí problém.

Horší je to s autosalony Mazdy. Viděl jsem předávku auta, kdy prodejce předával auto tak, že zákazník vyjížděl ze salonu pozadu na nějaký parkoviště - nedělám si žádnou srandu!! Viděl jsem prodejce, kterýho jsem netipoval jako prodejce, protože byl naprosto k nerozpoznání od zákazníka, se kterým mluvil - jak v Mototechně za socíku. Kupovali jsme kdysi Mazdu domů a ještě dnes vzpomínám na to, jak nám auto předávali na parkovišti k servisu, na kterým běžně čekaj auta na servis, oploceným takovým všelijakým plotem a zarostlým bordelem. Tenkrát jsem byl hodně mladej a nevšímal si takových detailů, dneska už bych to těžko rozdejchával - bylo to jak v levným autobazaru. Auta v salonech často vesměs pozamykaný. Zažil jsem, že jsem přijel k salonu a měli mít ořevřeno, ale neměli. Ty salony vůbec spíš připomínají dílny drahých značek spíš než autosalony a pokud je pro vás nákup vozu pořád velkou rodinnou událostí, rozhodně si to radši vychutnáte ve Škodovce nebo VW než v Mazdě. Je mi to líto, dělaj dobrý auta, ale tohle to sráží a přitom by stačilo tak málo!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
13. 12. 2018 19:39
Re: Zkušenost
bol som aj u predajcu mazdy a musim suhlasit s tymto "porovnanim" .... napriklad tam u vw kde som bol tak to bol jeden spickovy profesionalny pristup ... personal maximalne ochotny a viditelne vzdelany ... bolo vidiet ze su tam ludia so spravnym vystupovanim a na spravnych miestach ... vsrkto prebehlo na maximalnej urovnni a za mna na az neuveritelne rychlo .... ( auto som mal po 20 minutach uz objednane ) napriklad v opli si ma dobru polhodinu ani nevsimali ... u kie tiez nic moc ... u forda tam skoda debat aj fiat ale aspon som si osahal tipo corsu a par dalsich ( a potom ze preco sa im moc nedari u nas ) .. ach jo

teda v tomto vw ma prekvapil prijemne .. a prvy dojem neraz vela robi kedze s autom si clovek kupuje aj sluzby a mnoho ineho okolo toho ze jo :yes:
20. 12. 2018 06:50
Re: Zkušenost
Skús robiť Mystery shopping - aj zaplatené za to dostaneš a vyskúšaš si autá aj predajcov. Ja to robím bežne súkromne ale poznám aj osoby čo im za to platia. Zmeny sa dejú aj v Mazde - pri poslednom servise už mal servisák osobnejší prístup aj auto na parkovisku musel odovzdať s komentárom a venovať sa od začiatku až do konca. Ale inak aj s predajcom Mazdy v Prešove doteraz len pozitívne skúsenosti. V Košiciach sú príliš naveľa predajcovia a servis horší. Zatiaľ spokojnosť aj s predajcom Mitsubishi v Košiciach, mohol som kúpiť síce v Prešove kde predávaju Mazdy aj Mitsubishi spolu ale tak Košice vyhrali. Keby že chceš viac skúsenosti tak ti opíšem aj iných predajcov Kie, Mercedesu, BMW a iných značiek, mám pochodených skoro všetkých aj s testovaním áut. V Toyote som vyskúšal všetky hybridné modely okrem pre mňa nepraktickej dizajnovky CH-R. Najťažsie bolo nájsť Prius+ 7 miestne, musel som ísť až do Komárna za dovozcom od nemeckého dealera aby som si ju vyskúšal, ale nepraktické auto to je.
13. 12. 2018 19:33
Skyactiv-X 4x4
Cena 668 tis. je docela zajímavá. Např. Subaru Impreza 2,0 začíná na 680 tis. s o dost chudší výbavou a motorem. Navíc má jen automat, ale CVT je u Subaru spíš nevýhoda, kterou nelze ani eliminovat :-) Sice jsem si už říkal, že na současné zimy mi bude jako další auto bohatě stačit předokolkový HH, ale současná zima na Vysočině mě zase více klaní k 4x4, v takových podmínkách je to s 4x2 HH víceméně trápení. Jen by to chtělo aspoň o 20 koníků víc. Každopádně jsem na tuto specifikaci zvědavý, třeba motor překvapí..

K designu mám, asi jako většina, výhradu jen k masivnímu C sloupku, ikdyž ne tak velkou. Ale stejně patří nová trojka k tomu hezčímu ve třídě, ne-li nejhezčímu.
Rozbalit vlákno
25
13. 12. 2018 20:00
Re: Skyactiv-X 4x4
U impreza v dvoulitru můžeš řadit padly pod volantem a máš klid. CVT používám ve městě či při klidné jízdě, když si chci jízdu užít, tak řadím padlý.

Jsem nicméně rád, že se na trhu objevil další hatchback s pohonem 4x4 a přeji mu úspěch. Co ho bude diskriminovat je vnitřní prostor, kdy Impreza je pomalu na úrovni oktávky (v délce) a v šířce ji překonává.
Avatar - WinDiesel
13. 12. 2018 20:03
Re: Skyactiv-X 4x4
Mazda chce dělat auta jinak a tak je dělá jinak.
13. 12. 2018 20:37
Re: Skyactiv-X 4x4
jakou predpokladas zivotnost toho variatoru?
ja to pamatuju na kombajnu a nic moc ...
13. 12. 2018 21:26
Re: Skyactiv-X 4x4
Úplně stáhnou jako každého automatu, když se o něho budeš starat.
14. 12. 2018 04:22
Re: Skyactiv-X 4x4
Pohádky před spaním, každý týden rozborka, pomazlení, promazání, 30dnů dovolené ročně?
Avatar - WinDiesel
13. 12. 2018 20:02
Re: Skyactiv-X 4x4
Bravo Mazda:
2,0 G = benzín základ
1,8 D = diesel ekonomická verze
2,0 X = diesel na benzín nabušená verze a 4x4

Jen zapomněli napsat že X je dopovaný mild-hybridem, který zřejmě překrývá určité nedostatky, možná není tento motor přesvědčivý při rozjezdech ...
Avatar - WinDiesel
13. 12. 2018 20:12
Re: Skyactiv-X 4x4
Mazda položila na oltář vzhled. Počítá s tím že si ji každý nekoupí.
Kdysi, když jsem kupoval GLK, běžel v TV nějaký Autosalon kde nějaká blondýna prohlašovala, že by si takové auto nikdy nepořídila. Řekl jsem si, to je štěstí, bylo by fakt hrozné, kdybych se zařadil k davu blondýn.
To samé s Mazdou. Máme na firmě Mazdu 6 a je krásná. Je to TA MAZDA. Máme 4x4, silný diesel, kabina vypadá skvěle, sedí se skvěle, v tmavě červené ďábelská. Silueta kombíku zboku, fantazie. MAZDA UDĚLAL KOMBÍK KRATŠÍ, ABY MOHL BÝT DESIGN VYVÁŽENÝ, nekombíkový. A povedlo se !!!!!!!
A levná tedy nebyla, ale operační leasing to vyřešil …. Málo lidí auto dneska kupuje za hotové. Takže je cena nemusí tolik vyděsit.
13. 12. 2018 20:42
Re: Skyactiv-X 4x4
mazda ma nejakej silnej motor?
kterej ?? :-O
Avatar - WinDiesel
13. 12. 2018 22:43
Re: Skyactiv-X 4x4
Mazda se nemusí zavděčovat takovým wolům jako jsi ty >:-[] Mnohem silnější motory jsou k ničemu na špatném podvozku trotle. Ale co se s tebou bavím, ztráta času.
14. 12. 2018 08:44
Re: Skyactiv-X 4x4
180k je rozumnej zaklad pro takovyhle auto pro klidny jezdeni, ale treba sviznejsi predjeti bude dost o hubu.
rozumnej zaklad pro lidi jako se ty jo, ale silnej motor???
Avatar - Blue Sun
14. 12. 2018 09:18
Re: Skyactiv-X 4x4
Sto osmdesát koní jako základ pro klidné ježdění u lehkého auta? Asi máme o klidné jízdě každý trochu jiné představy.
14. 12. 2018 09:40
Re: Skyactiv-X 4x4
bavime se o nejsilnejsim chrochtu v mazde 6, tedy o stredni tride
1600kg mi zas tak malo neprijde a zrychleni za stovku 9.7 je velka bida, takze na predjizdeni muzes velmi casto zapomenout a predjizdet te budou i obycejny oktavky
ale pro klidnou jizdu s kloboukem na hlave asi OK
Avatar - _Karel_
14. 12. 2018 09:48
Re: Skyactiv-X 4x4
Tys byl vždycky svůj.
Bi turbo, 445Nm, s tím aby se jeden bál vyjet na silnici, pokud jede dál než do konzumu pro vajicka.
14. 12. 2018 09:55
Re: Skyactiv-X 4x4
ja v aute nerad zbytecne travim cas
a jedno sviznejsi predjeti mi toho casu muze dost usetrit
treba kdyz se tahnes za kamionem a dalsich 10km zadna sance na predjeti neni
proto jeden z parametru co me hodne zajima, je zrychleni
Avatar - _Karel_
14. 12. 2018 12:33
Re: Skyactiv-X 4x4
Já jsem si to myslel, že nerad v autě trávíš čas.
Měj si jakékoliv požadavky na dynamiku. Ale neplácej tu, že 180k, 445Nm a Biturbo jsou na klobouk.
0-100kmh ti je k ho.vnu, když chceš předjet kamion. Na oktávku mimo RS bych při předjíždění kamionu nevsadil ani pětník.
14. 12. 2018 13:17
Re: Skyactiv-X 4x4
karle, je rozdil jet si svym tempem pro radost nebo se zbytecne tahnout za kamionem, nebo pul dne zbytecne stat na D1, to opravdu povazuju za zbytecne proje*banej cas…
nakladak ma 500 koni a 1000Nm a taky to je na klobouk, podobne jako u ty 16 metraku tezky m6.
i prichcipla benzinova oktavka se 110kW zrychluje na stovku minimalne o 1sec lepe nez m6, ktera ma pri rozjezdu navic vyhodu, ze zabira vsema ctyrma...
14. 12. 2018 14:55
Re: Skyactiv-X 4x4
Tak 180k je v takto těžkém autě tak akorát na delší pohodlné cestování, ale ne žádnou "divočinu". A taktéž dynamika obecně pak odpovídá výkonu a hmotnosti, takže sice žádná extra trága, ale taky žádná raketa. Tedy obzvláště ve verzi AWD AT, kde nezanedbatelnou porci koníků "požere" čtyřkolka.

0-100 je sice k ničemu, ale je to hrubé vodítko pro obecnou dynamiku auta, a to i tu pružnou. A těžko předpokládat, že auto se sprintem 9,7 bude v někde v běžných rychlostech obecně dynamičtější než auto se sprintem za 8,4.
15. 12. 2018 11:03
Re: Skyactiv-X 4x4
Myslim, ze 1.8tsi ted 2.0tsi a 135kw diesel poskytuji v aute tech rozmeru a hmotnosti nadprumernou dynamiku. Dokonce 110kw 1.4kw uz jede asi dost slusne a 110kw TDI bude na tom asi podobne jako ta Mazda s Biturbem.
Avatar - _Karel_
15. 12. 2018 11:15
Re: Skyactiv-X 4x4
Jj. Pokud si Mazda vymyslela těch 100Nm a 25kw navíc, tak na tom bude při pružném zrychlení ta Oktávka 110kw podobně.
15. 12. 2018 11:34
Re: Skyactiv-X 4x4
Zapominas na dve podstatne veci. Mazda 6 je vetsi a bude tezsi to za a, za b, nejsou kone, jako kone a koncernova auta vzdy jedou spis lip nez bys od nich cekal.
Avatar - Beefcake
15. 12. 2018 12:28
Re: Skyactiv-X 4x4
Porovnajte si, kolko maju obe auta na tachometroch, to by mohlo stacit 8-s
Avatar - _Karel_
15. 12. 2018 13:00
Re: Skyactiv-X 4x4
Jestli to byl vtip, doporučuju jiného smajlíka, aby to bylo poznat.
Avatar - twistedTSD
14. 12. 2018 17:43
Re: Skyactiv-X 4x4
Vtipné, jak snadno se zvyká na výkon. Souhlasím, že 180 koní v této kategorii není zrovna na předjíždění hlava-nehlava, ale je vidět, že netušíš, zač je toho "velká bída." >:D
Avatar - Beefcake
14. 12. 2018 22:05
Re: Skyactiv-X 4x4
Ked ja napisem, ze na kludne jazdenie je zaklad 200, 220koni, budem o tych 20-40 vacsi frajer ? 8-s
13. 12. 2018 22:57
Re: Skyactiv-X 4x4
Tak dalo by se to s přivřenýma očima říci o 2,5T, ale ten není v našich končinách vůbec nabízený. Bohužel, časy MPS už jsou dávno pryč ...
13. 12. 2018 20:05
Atmosféru
Už bych nechtěl. Není pro to důvod. Na normální ježdění je turbo-benzin -diesel daleko lepší. Uvidíme co to x-ko. Je to s turbem nebo bez?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - WinDiesel
13. 12. 2018 20:15
Re: Atmosféru
Je to s kompresorem a s elektromotorem (mild-hybrid). Ten to asi bude nakopávat dole, kompresor asi bude zabírat později. Zajímavý je poměrně nízký kroutící moment. Ale to asi k benzínu patří, vytáčet ho do otáček za výkonem.
13. 12. 2018 22:54
Re: Atmosféru
A tu info o elektromotoru máš odkud? Všude se uvádí, že to bude kompresor, který to skutečně jen velmi lehce natlačí z původních atmosférických 210Nm na 230Nm a jak vidno dnes, tak z 121kW na 133kW.
13. 12. 2018 23:16
Re: Atmosféru
Je to klasický i-ELOOP, takže energie akumulovaná do kapacitorů se nepoužívá na mechanický pohon auta pomocí elektromotoru (žádný tam není), ale na napájení palubní sítě (klima, světla etc.) aby se ulehčilo spalovacímu motoru a ten nebyl zatěžován tak často dobíjením.
[odkaz]
13. 12. 2018 20:26
Design
Na novou trojku jsem se moc tesil. Bohuzel design me zklamal, jak u hatchbacku, tak u sedanu. Nikdy bych necekal, ze Skodovka prijde s vyvazenejsim designem nez Mazda. Mazda zrejme dosahla sveho designoveho vrcholu faceliftem Mazdy 6. Jsem zvedavy na zive dojmy, mozna zmenim nazor.
Rozbalit vlákno
5
13. 12. 2018 21:01
Re: Design
No mně připadá Scala proporčně taky mnohem vyváženější. Ale raději jsem to zde nepsal... Připrav se na nálet antiškodováckých haterů! >:D
14. 12. 2018 06:39
Re: Design
Nálet antiškodováckých haterů se jak vidím nekonal. Ono také ani nemohl. Nejde totiž o hanění, ale o realitu, kterou si v zájmu vlastenecké euforie nedokážeme mnozí přiznat. Postaví li se fyzicky některá Škoda vedle jiných vozů renomovaných značek, působí její design bohužel dost jednoduše, až dětsky. Sorry, ale je to tak. Ale samozřejmě, Čechům se tento design asi líbí, tak o.k., nemám s tím žádný problém. Já osobně design řeším hodně a můj názor je, že třeba obecně na design Italských aut a to i historicky málo kdo má a Škoda tedy rozhodně naprosto ne.
14. 12. 2018 11:41
Re: Design
Souhlas, problém ovšem spočívá v tom, že těch italských aut v masových segmentech v posledních letech povážlivě ubývá... A podle mě Škodovka o italský designový styl ani neusiluje, to spíš Seat. Poslední škodovka se skutečně italským designem byl Favorit. ;-)
Avatar - _Karel_
13. 12. 2018 21:30
Re: Design
Jj, nová šestka i CX-5 vypadají parádně. U trojky ten pocit nemám.
Avatar - WinDiesel
13. 12. 2018 22:44
Re: Design
Tos neviděl CX-8 !!!!!!!!!!!!!!!!
13. 12. 2018 21:27
Pán redaktor má akúsi chrontavú kalkulačku!
V súčasnosti stojí najlacnejšia Mazda3 s motorom G120 457 900 Kč. Cena p. Machalu je 520.900 Kč! Pritom od januára pôjde na autá z Japonska clo o 10% dole. Tým sa zníži aj DPH. ;-)
Rozbalit vlákno
15
Avatar - _Karel_
13. 12. 2018 21:41
Re: Pán redaktor má akúsi chrontavú kalkulačku!
A kde konkrétně se mu ta kalkulačka polámala?
Avatar - WinDiesel
13. 12. 2018 22:46
Re: Pán redaktor má akúsi chrontavú kalkulačku!
Chrontavý zřejmě znamená že má slintavku kulhavku >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
14. 12. 2018 19:08
Re: Pán redaktor má akúsi chrontavú kalkulačku!
O tom sa tu porozprávame na budúci rok. Toto je tutovo prvý cenový nástrel a predávať ju začnú z "tradičnou" uvádzaciu zľavou. A riadnou! ;-)
Avatar - WinDiesel
13. 12. 2018 22:47
Re: Pán redaktor má akúsi chrontavú kalkulačku!
A opravdu Mazda o 10% zlevní? :-! :-! :-!
14. 12. 2018 18:58
Re: Pán redaktor má akúsi chrontavú kalkulačku!
To predsa netvrdím. Mohlo by to však s cenou zabrať. ;-)
13. 12. 2018 22:50
Re: Pán redaktor má akúsi chrontavú kalkulačku!
Budíček! Bavíme se o nové generaci ...
14. 12. 2018 19:01
Re: Pán redaktor má akúsi chrontavú kalkulačku!
Takéto cenové cvičenia s nárastom ceny predsa robia v Škode. ;-)
14. 12. 2018 19:08
Re: Pán redaktor má akúsi chrontavú kalkulačku!
O tom sa tu porozprávame na budúci rok. Toto je tutovo prvý cenový nástrel a predávať ju začnú z "tradičnou" uvádzaciu zľavou. A riadnou! ;-)
14. 12. 2018 21:08
Re: Pán redaktor má akúsi chrontavú kalkulačku!
OK. To je možné. Když vlezu do autosalonu Škody, taky dostanu 9 - 12% z ceníku dolů zcela bez problémů, jako fyzická osoba.
Avatar - _Karel_
14. 12. 2018 21:25
Re: Pán redaktor má akúsi chrontavú kalkulačku!
Jo? A kdys tam byl naposledy?
14. 12. 2018 22:38
Re: Pán redaktor má akúsi chrontavú kalkulačku!
Ani jednou, za celý život. Jen vím, za jaké ceny a s jakými slevami nakupovali poslední roky kolegové v práci, a to před tím, než jsme to ve firmě měli jako oficiální plošný benefit za to, že jako velká firma kupujeme "směšné" 2 auta u Škodovky ročně (tzn. je to naprosto standardní sleva).
14. 12. 2018 04:25
Re: Pán redaktor má akúsi chrontavú kalkulačku!
Nevím, co má chrontavého p. Machala, ale naprostosto přesně vím, co máš chrontavého ty >:D
14. 12. 2018 19:04
Re: Pán redaktor má akúsi chrontavú kalkulačku!
Je to nárast ceny o 13,7%!!! A silne pochybujem, že keď sa začína spomaľovať ekonomika, tak tam buchnú taký cenový nárast!
14. 12. 2018 19:09