Videa
Přihlásit pro přidání komentáře
Th0r
4
A neni to jen nejakej polskej tuning?
rokyta.p
Pan Růta fotí úplně stejně, jak zcela odlišný autor jindy zachycených prototypů >:D Noo, do povedeného vzhledu vrtat to jó. Ale za se sníží spotřeba oleje nebo to bude méně drncat nepíšou :-|
Presne. A neprestáva ma fascinovať, ako v dobe, keď každý lepší telefón natáča videá v 4K kvalite a má solídnu optiku, škodovácke spy-shots a videá sú také nekvalitné. No a bonusom je, že pri natáčaní tí náhodní okoloidúci nakrúcajú na výšku, čo pri pomere 16:9 fakt nemá logiku.
To by ste sa divil, koľko ľudí natáča videa na výšku. Väčšina sa to techniky nerozumie a je im jedno, že takto nevyužijú pomer 16:9. Hlavne, že mobil sa im pohodlne drží a ostane im nejaké video.
_Karel_
Tak za ně jsou ty drobné změny jen k horšímu. Chromované lince mezi zadní světla nechci věřit. Na Scale to vypadá strašně. Tuning z benzínky.
KANKUNEN
pohrdání názorem běžných spotřebitelů. Kolik aut už zabil design. Třeba Multipla je jinak geniální.
Běžný spotřebitel není v dnešní době schopný ve správných proporcích nakreslit ani lidskou postavu natož aby měl právo se vyjadřovat k designu automobilů ;-\
Toto je strašlivý názor.
strašlivý nie, ale mimózny áno. Laik nemôže dizajn áut navrhovať, komentovať ale kedykoľvek a často trefnejšie ako odborník, lebo laika marketingové kecy netrápia a povie svoj názor rovno a presne. Ak by laik nedokázal posúdiť dizajn, načo sa potom celé tímy s ním trápia a načo sa hovorí, že obal predáva?
Floyd
Škoda že Kolman nemůže kromě vykřičníku a otazníku použít ještě něco jiného, určitě by to do nadpisu nacpal.
Nukem
Nevím kdo to vymyslel, ale 1.5 TSi v kombinaci s elektromotorem neexistuje. VW koncern PHEV je výhradně s 1.4 TSi.
Přesně naopak, 1.4 TSI v Passatu GTE nebo Golfu GTE už se přestaly vyrábět a vypadly ze všech konfigurátorů s koncem srpna (jsou jen skladové vozy a možná že už ani ty ne) a přechází na 1,5 TSI stejně jako čistě benzínové verze. Takže logicky i Superb dostane PHEV na bázi 1.5 TSI (v podstatě stejný pohon jaký byl ve studii vision RS).
Přestaly se vyrábět z důvodu přechodu na nový emisní cyklus měření (WLTP), který vyžaduje od PHEV aut delší elektrickou jízdu (což už Passat, Golf a A3 e-tron nesplnily z důvodu malé kapacity akumulátorů). A přechod na 1.5 TSi je nesmysl (v PHEV variantě) - počkejte si na oficiální údaje.
Riddick
Tak za mne to teda akorát zhoršili. Předtím vypadal SUPERB reprezentativněji. Teď to je nějaké nevýrazné. :no: :no: :no:
Ada je zase tady
s motorem 1,9TDI. Škoda jen, že nebyl ve verzi allroad. Každý další model vypadal hůř.
Jinak po D11 večer se nových Boleslavských autíček honí každý den celá řada. Stačí si připravit opravdový foťák s bleskem a můžete zde odhalovat různé kreatury každých pár dnů.
Jinak po D11 večer se nových Boleslavských autíček honí každý den celá řada. Stačí si připravit opravdový foťák s bleskem a můžete zde odhalovat různé kreatury každých pár dnů.
2,5 TDI 120 kW
Jo, ale ten se sypal. 1,9TDI je na věky :yes:
Si snáď robíš srandu. Dizajn ok, ale voči súčasným dvojlitrom je 1,9 nekultúrna zdochlina >:D :-!
A vidíš - mně zrovna přijde, že stávající (tedy třetí) Superb se konečně stal autem, az které by nebylo nutno se stydět.
A co se té dálnice týče, neuklepnul jsi se? Po "hradecké" D11 jistě jezdí taky, ale přesto bych jich více čekal na R10 do a z Mladé Boleslavi?
A co se té dálnice týče, neuklepnul jsi se? Po "hradecké" D11 jistě jezdí taky, ale přesto bych jich více čekal na R10 do a z Mladé Boleslavi?
Superb 1 byl sice klon Passatu, ale poctivý, v ledasčem i lepší. Vždy, když mne někdo v Supu 1 dodnes sveze, tak obdivuji, jak je to auto pohodlné, dobře zpracované a dobře se v něm cestuje.
Superb 2 je...nechci nikoho urazit, ale to auto není plnohodnotný konkurent střední třídy. Drncá, na dálnici se kroutí ve vyšší rychlosti, každou díru cítíš ještě chvíli poté, je úzký, ale dlouhý, pokud si povídám s cestujícími vzadu, přes hluk mne neslyší. Mám ho jako služebák a jediné velké plus je, že Dieselgate 2.0TDi jezdí za velmi dobrou spotřebu a v přímce to docela jede. Smutné je, že dobová Octavia 2/2fl je jízdně lepším autem.
Superb 3 je opět auto hodné střední třídy se vším všudy, s ním mám nejméně zkušeností, ale prostorově je velmi štědrý a komfortem nezaostává.
Superb 2 je...nechci nikoho urazit, ale to auto není plnohodnotný konkurent střední třídy. Drncá, na dálnici se kroutí ve vyšší rychlosti, každou díru cítíš ještě chvíli poté, je úzký, ale dlouhý, pokud si povídám s cestujícími vzadu, přes hluk mne neslyší. Mám ho jako služebák a jediné velké plus je, že Dieselgate 2.0TDi jezdí za velmi dobrou spotřebu a v přímce to docela jede. Smutné je, že dobová Octavia 2/2fl je jízdně lepším autem.
Superb 3 je opět auto hodné střední třídy se vším všudy, s ním mám nejméně zkušeností, ale prostorově je velmi štědrý a komfortem nezaostává.
Sup I byl - pokud mne paměť neplete "cosi mezi" německým a čínským passatem, zpočátku handicapovaný pevnou přepážkou mezi kufrem a kabinou.
Na Supovi II byly zajímavé ty 5. "kufrodveře" - ale jak vidno, ne vždy revoluční novinka musí být lepší, takže zmizely ze scény. O Supovi II STW jsem uvažoval jako o možné náhradě svojí C5 - zejména z kufrových důvodů. Ale máš recht, ač je to auto dosti dlouhé, šířka tam není nic moc - takež jsem nakonec šáhnul po P-508SW a mohu říci, že jsem udělal dobře
Na Supovi II byly zajímavé ty 5. "kufrodveře" - ale jak vidno, ne vždy revoluční novinka musí být lepší, takže zmizely ze scény. O Supovi II STW jsem uvažoval jako o možné náhradě svojí C5 - zejména z kufrových důvodů. Ale máš recht, ač je to auto dosti dlouhé, šířka tam není nic moc - takež jsem nakonec šáhnul po P-508SW a mohu říci, že jsem udělal dobře
Určitě si udělal dobře. Sup 2 umí být rychly na dálnici , pokud jedeš rovne díky váze, ale to je vše. Domů bych si ho nekoupil.
Sup 1 = bylo fakt nepovedený auto s doslova mizernym podvozkem. Dokonce i v českejch testech najdeš kritiku chování při nějaký vyšší rychlosti ;-)
Viz Jerry 14.38 = až současná generace..
Viz Jerry 14.38 = až současná generace..
Pokud je 1. Generace neprovedená , tak.nevim, co je pak 2. Generace...
Největší průser Superbu I. generace bylo, jak se mu kroutila kastle. Proto nejdřív ani nemohl mít ty sklopná zadní opěradla. Dodnes nezapomenu, když jsem s tímto autem kdysi jel na služebku do Paříže - kroutil se tak, že s ním nebylo možné jet bezpečně po německé dálnici více než 160 km/h... Pak v Kvasinách začali potichu do prahů vevařovat speciální trubky s vysokopevnostní oceli, tak se to o něco zlepšilo, ale i tak nebyly jízdní vlastnosti prvního Supa žádná hitparáda (např. motory s umístěním ala Audi, hluboko předsunuté před přední nápravu, vzadu vlečka...) :-O ;-\ :'-(
Hittman
auto, jaké jsem kdy měl.. A pořád bohužel mám.
Čo ťa nútilo k jeho kúpe?
Předpokládám zaměstnavatel, jako mě >:D
Ale já si nestěžuju, jen to chce přemýšlet u výběru...mám 2,0 TSI 162 kw, sice teď, když se to klouže, musím opatrně, ale za TDI bych neměnil ani za nic...místo 4x4 mám L&K (omezený budget) včetně DCC a ve výsledku je to fajn auto, a to říkám jako velký fanda fordů...
Ale já si nestěžuju, jen to chce přemýšlet u výběru...mám 2,0 TSI 162 kw, sice teď, když se to klouže, musím opatrně, ale za TDI bych neměnil ani za nic...místo 4x4 mám L&K (omezený budget) včetně DCC a ve výsledku je to fajn auto, a to říkám jako velký fanda fordů...
Tak to máš asi najlepšiu možnú variantu: kultivovaný a dostatočne výkonný benzín, top výbava a adaptívne tlmiče eliminujúce určitú nekultivovanosť štandardného podvozka. :yes:
Při omezeném rozpočtu bych osobně L&K vyměnil za 4x4 a nejsilnější TSI. 169 kW na předku je u daily car už plýtvání výkonem v řadě situací, ano dá se s tím žít, ale je to kompromis, 200kW se čtyřkolkou je jízdně o dost jinde.
Nemyslím že 162 kW (nie 169, to si pletieš s Octaviou RS) je pre auto veľkosti Superba plytvanie. Predsalen Superb je kus auta, naviac sa do neho aj dosť zmestí a teda naložený Sup na ridnnú lyžovačku ten výkon zužitkuje. Naopak ja by som 1,5ku považoval za málo pre auto tejto veľkosti. Neviem presne, či Sup už má ten podladený 2,0TSI so 140 kW, alebo bude až po FL, ale to by som videl ako optimálny motor pre Sup.
1.5 je samozřejmě základ, o kterém se jako o nejlepší variantě vůbec nemá cenu bavit. Ale kolega dal jako možnost L&K s předohrabem nebo 4x4. A tady bych osobně nejvyšší výbavu s klidným srdcem obětoval a bral 4x4 s nejsilnějším TSI v nějaké střední výbavě třeba style. Je to z mého hlediska jízdně daleko lepší volba než výbavou nabušená L&K v předohrabu.
Špatně jsem se vyjádřil, to bych taky bral 4x4...ale v budgetu jsem dosáhl buď na TDI 4x4 (140 kW), nebo to, co mám...206 kW bylo mimo i ve style
Tož to pak ano, firemní budget tě "omlouvá". :-) Myslím, že se shodneme, že kdyby se 4x4 v nějaké střední výbavě s plnotučným TSI vešlo do budgetu, tak není nad čím váhat a je to volba č. 1.
To se už bez 4x4 dnes nikdo neobejde? ! Vždyť tady pořád čtu, jak je to zbytečné a vlastně je to spíš na obtíž ?
Tak skromnému člověku stačí 15kW a pohon jednoho kola (když to není rezerva), dubová lavice, švihadla a startování na kliku. Ten kdo chce něco lepšího, tak chce polstrovaná sedadla, víc výkonu a jedno poháněné kolo mu také nestačí, někomu nestačí ani dvě zvláště když jsou to ta přední a 4x4 je určitě vítaná fíčura. Pro teoretiky v diskuzích je možná 4x4 na obtíž, ve skutečnosti si praktici kupují přes 40% supů se 4x4. 4x4 dnes není žádná finanční raketa a určitě je to z hlediska jízdních vlastností ve srovnání s předohrabem zvláště u silnějších motorizací daleko rozumnější příplatek než různé hudy, keylessy nebo dvanáctipalcové displeje, které často vyšroubují cenu daleko výš.
Tady se dočteš ledacos, to víš sám nejlíp, ale hlavně ono nic neplatí obecně, takže třeba do Fabie by bylo 4x4 zbytečné, ale u Superbu je to trochu jiná písnička. ;-)
Preco zbytocne ? Nevidim tam rozdiel. Za predpokladu podobnej motorizacie.
Jednak má Fábia pochopitelně kratší rozvor (a délku) a pak taky ani možnosti motorizací nebudou totožné se Superbem..., viz Karel 19:23.
Občas se v zimních podmínkách svezu CrossPolem (1.2 TSI/81kW) a na kvalitních zimních 16" pneu jsem potřebu 4x4 nezaznamenal, což bych u Superbu (byť se zákl. motorizaci) stejně neviděl.
Občas se v zimních podmínkách svezu CrossPolem (1.2 TSI/81kW) a na kvalitních zimních 16" pneu jsem potřebu 4x4 nezaznamenal, což bych u Superbu (byť se zákl. motorizaci) stejně neviděl.
Jak píšu níže, na 206 kW 4x4 by budget nebyl...navíc DCC je u Superbu podmínka... A 162 kWje akorát, jezdím vzdálenosti 30, ale i 700 km denně a musím uznat, že to je pohodlný auto..trochu mi připomíná 19 letého Lexuse GS300, co má táta...samozřejmě tímto srovnáním vzdávám Lexusu velký hold ;)
Žena, chtěl jsem insignii, ale prý se škodovky pak lépe zbavim >:D
pandora
neskutečné...pořád mi ale vrtá hlavou jak si někdo může dobrovolně a za své peníze koupit škodu octávii s dvoj svělomety??říkali že si na ty dvojitý světla musíme zvyknout ,já si ještě nezvyk...
iudex
Superb facelift nepotrebuje, na tom sa asi zhodneme viacerí. Je to bez debaty najkrajšiaSkoda posledných rokov, dizajn je tak jednoduchý, čistý a vyvážený, až sa obávam, že akýkoľvek zásah môže dizajn len pokaziť (a Octavia fl je toho hrozivým príkladom). Takže za mňa: nechať exteriér na pokoji (OK, pohrať sa so svetlami vďaka možnostiam LED môžu) a sústrediť sa na interiér, ktorý nie je úplne hodný veľkosti a reprezentatívnosti Superbu. Teda zapracovať na tvrdých plastoch, spraviť interiér hodnotnejší, s lepšími materiálmi, menej strohý. Scala udala dobrý smer, ale Superb samozrejme potrebuje o level hodnotnejšie materiály.
Motorová paleta sa žiaľ pri súčasnej emisnej mizérii asi len zhorší (zúži), 1,5 a 2,0 a hotovo., kombinovateľnosť tiež zrejme utrpí ("vďaka" novej norme sa vraj homologujú osobitne všetky kombinácie pohonov a prevodoviek, preto výrobcovia osekávajú kombinácie, čím sa stráca veľká komparatívna výhoda európskych áut proti napr. japonským). Tak len dúfam, že slabší 2,0TSI bude aj s manuálom a voliteľnou štvorkolkou.
Motorová paleta sa žiaľ pri súčasnej emisnej mizérii asi len zhorší (zúži), 1,5 a 2,0 a hotovo., kombinovateľnosť tiež zrejme utrpí ("vďaka" novej norme sa vraj homologujú osobitne všetky kombinácie pohonov a prevodoviek, preto výrobcovia osekávajú kombinácie, čím sa stráca veľká komparatívna výhoda európskych áut proti napr. japonským). Tak len dúfam, že slabší 2,0TSI bude aj s manuálom a voliteľnou štvorkolkou.
Naprostý souhlas. Exteriér velmi dobrý. Interiér je na tom hůře a zasloužil by si lepší zpracování.
Neviem ktore tvrde plasty mas mysli pretoze tych je v suberbe ozaj minimum. Ja by som taktiez exterier nechal tak. Zvedavy som co urobia s interierom. Ci pojde stredovy displej vyssie pretoze dnes je dost utopeny, ci sa stale paka automatu bude podobat na manual a ci zmenia tie debilne drziaky na napoje v strede. A taktiez by sa mohol adaptivny tempomat ovladat na volante vid passat.
exteriér sa tiež musí zmeniť, nie preto, že je zlý, ale preto, že fejslift sa robí ako injekcia predaja a záujmu. Fejslift, ktorý nevidno zvonka, nemá pre automobilku cenu.
Myslím, že fl je dobrý nápad. Je tu nová Insi, nová 508... je na čase se připomenout a doplnit věci typu HUD, virtual cockpit, BiTDI, segmentová LED světla a podobné blbinky. Ideálně jen jemné retuše, což z fotek tak vypadá.
1.5 a 2.0 není žádná katastrofa, tak je to fakticky už dneska... poté, co vypadl šikovný motor 1.8TSI... jeho očekávaná náhrada motorem 2.0TSI 140kW je ale podle mě víc než přijatelná. Bylo by fajn, kdyby byl s manuálem... ale moc na to nevěřím.
1.5 a 2.0 není žádná katastrofa, tak je to fakticky už dneska... poté, co vypadl šikovný motor 1.8TSI... jeho očekávaná náhrada motorem 2.0TSI 140kW je ale podle mě víc než přijatelná. Bylo by fajn, kdyby byl s manuálem... ale moc na to nevěřím.
HUD nebude,virtual cocpit má i předFL,BiTDI nebude.Budou LED Matrix světla,full KEYSSY,Area View,Trailer Assist,dynamické blinkry.
Co to je full keysy?
Bud je to to ze bez kluca otvoris aj zadne dvere co doteraz nebolo mozne alebo to ze po vystupeni sa auto samo zamkne( doteraz si sa musel dotknut klucky).
Dík.
To první bych měl za samozřejmost, u Kodiaqa to tak funguje, to druhé bych asi nechtěl.
To první bych měl za samozřejmost, u Kodiaqa to tak funguje, to druhé bych asi nechtěl.
Pre mna je to len dotiahnutie sa na konkurenciu - nic nove neprinesie. Veci ako dynamicke smerovky su pre mna nepodstatna zmena.
Btw, jak jsi spokojený s Kodiaqem? Kolik už máš najeto a jaké by si vyzdvihl plusy/minusy?
Btw, jsem velmi spokojený. Čtyřválec po šestiválci je sice dost velký downgrade, ale jinak s ním jezdím moc rád. Najeto 25tkm, spotřeba mezi 7-7,5l. I na dvacítkách přijatelný komfort (Jižní Morava, v čechách je děravěji a bylo by to asi horší). Prostorem ideální rodinné auto. Jezdím často mimo asfalt, na jedné polňačce která mi všechno co šlo obalila blátem (blahořečil jsem 4x4 a bál se, jestli nesjedu do škarpy) se palubka rozsvítila jak vánoční stromeček a hlásila postupně výpadek všeho co šlo >:D , ale dopadlo to dobře. Líbí se mi drobnosti typu - můžeš si nastavit jak moc - mluvíš vepředu,mikrofon to snímá a dozadu se to dětem pouští do repráků - dobře tě slyší. Velmi dobré hlasové ovládání infotainmentu. Na to, že to je nafta, hodně rychle topí.
No, nelituju, koupil bych znovu, a jestli Citroen nezačne do dvou let dávat do C5 Aircross AWD, možná si koupín benzínovýho. :-)
Mínusy - startovací tlačítko má občas pocit, že jsem ho málo zmáčkl. Topení má občas pocit, že těch reálných cca 20st. uvnitř je ve skutečnosti mnou požadovaných 24st, což není. Jinak vše funguje jak má. Doufám, že ještě dlouho bude. :-)
No, nelituju, koupil bych znovu, a jestli Citroen nezačne do dvou let dávat do C5 Aircross AWD, možná si koupín benzínovýho. :-)
Mínusy - startovací tlačítko má občas pocit, že jsem ho málo zmáčkl. Topení má občas pocit, že těch reálných cca 20st. uvnitř je ve skutečnosti mnou požadovaných 24st, což není. Jinak vše funguje jak má. Doufám, že ještě dlouho bude. :-)
s těma motorama už mě VW štve... BiTDI má být už dávno, stejně tak má být v Kodiaqu k dispozici i ve verzi L&K - nebudu si prostě kupovat rádoby sportovní SUV, abych měl odpovídající motor a stejně tak má být v Kodiaqu 2.0 TSI s vyšším výkonem. Všechno má koncern na skladě, všechno by mělo prodejní úspěch, vzhledem k tomu kolik jezdí TSI superbů a kolik lidí si kupuje Kodiaq místo Superbu...
Suhlasim. Dnes rano pri Starbucks pri mne parkoval novy biely nalesteny Sup. kombik. na rozdiel od mojej starsej bielej a hodne moc spinavej E 350 vyzeral ten Superb uplne super. Je to kus krasneho auta a urcite najkrajsia a najlepsia Skoda. Ten FL moc ani netreba mozno by som vylepsil interier dal mu trosku viac Audi nadych. :yes:
Bartisin
Dle mého zbytečnost, FL není potřeba a hlavně ne z venčí. Vevnitř je na tom superb o dost hůř, nemyslíte? Hlavně mi moc nejdou do hlavy ty jejich FL s minimálními změnami, přeci jen stoupne cena a změny sotva viditelné, nepřijde Vám to zbytečné?
Nonsens
sú prípady, keď fejslift ex zachraňuje katastrofu, ale aj keď je dizajn vychytaný, musia sa spraviť zmeny, lebo sme už tak vypatlaní, že ak je niečo staršie ako 3 roky, nemáme záujem.
MazdaCX9
Mazda 6 z roku 2017 zůstala stejná i v roce 2019, nevím proč by nemohl zůstat stejný superb, který byl naprosto super co se týče disajnu. Sám mám 6-tku vím co říkám, nechci bachraté pseudo auto...ala nový disajner :no: nové koště
Ja Prvni 123
A už lícuje kapota s předníma blatníkama?
A už palubní deska navazuje na obložení dveří? A obložení dveří už nebude z papíru?
Tak nic, no...
A už palubní deska navazuje na obložení dveří? A obložení dveří už nebude z papíru?
Tak nic, no...
×
Sdílení komentáře
×