Ekonomika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNovinky pro řidiče v roce 2019: Kde otevřou nové dálnice? A zpřísní se bodový systém?
40 komentářů
CHerokee
6
Na D1 Ťok zavede kyvadlovou dopravu. V liché dny se bude jezdit Praha - Brno a v sudé Brno - Praha.
webpaja
0
>:D >:D >:D
Dinar
2
Ťok už nezavede nic, 15. ledna odstoupí, ale reálně změnu čekat nelze, bude nahrazen podobným koněm ze stejné stáje. ;-\
Orm
0
Nebude nahrazen podobnym konem, ale Babisovym klonem - tak si to majitel ANO preje. A postupne budou vsichni clenove vlady nahrazeni klonem velkouzenare.
WinDiesel
3
:yes: :yes: :yes:
fOE
0
Uz ted se nemuzu dockat jak si to strihnu na stedrej den. ;-\
praděda7
že zase bude spousta míst rozdrbaných a nic dodělaného.......takže psi štěkají a karavana táhne dál... ;-\
Není kouře bez ohně...to, že se staví je v pořádku, jen by to chtělo větší dozorovou péči a kvalitnější projektovou i předrealizační přípravu.
Nevím jak funguje koordinace projektů a časové harmonogramy, ale mám takový dojem, že firmy si toho vezmou na triko víc než jsou schopny realizovat, pak nestíhají a hledají výmluvy. Sám jsem tím prošel (v menším měřítku), když jsem renovoval náš dům. Že majitel stavební firmy nebyl schopen přemluvit řemeslníky a dělníky, aby nastoupili v sobotu, když "hořely termíny" byla další věc. Řemeslníci, které firma zaměstnávala totiž pracovali od 7 do 14.30 a pak šli na fušky. To samé jsem viděl u 2 dalších firem, které se podíleli na stavbě. Elektro a vodo-topo. Ach jo... ;-\
Pak musí být nastavena smlouva takovým způsobem, ať je jednoduše ukončitelná a byla možnost vzít jinou firmu (obvykle druhou z VŘ). Problém nejsou kapacity při nasmlouvání dopředu.
To jo. Když stavíš dálnici. Ale barák je jiné kafé. Já byl rád, že jsem firmu sehnal. A kdybych nepřistoupil na směšné penále za nedodržení termínu, tak stavím sám a ještě dnes.... ;-)
Kde není vůle..... :/
Osobně v tomto oboru moc zkušeností nemám, ale to je takový problém zavést dejme tomu toleranci navýšení ceny do určitého stropu v řádově pár desítek procent (né, že se to prodraží 3x) a tvrdě šlapat po limitech dokončení ? Pokud firma něco nesplní, zaplatí pokuty a okamžitě stavbu převezme další firma z výberka ?
Osobně v tomto oboru moc zkušeností nemám, ale to je takový problém zavést dejme tomu toleranci navýšení ceny do určitého stropu v řádově pár desítek procent (né, že se to prodraží 3x) a tvrdě šlapat po limitech dokončení ? Pokud firma něco nesplní, zaplatí pokuty a okamžitě stavbu převezme další firma z výberka ?
No nevím nevím o tom okamžitém převzetí stavby. To by ta další firma z VŘ musela mít v tu dobu nevyužitou akceschopnou kapacitu.
To by zase každá firma kalkulovala s tými desiatkami percent. Proste len tvrdo trestať, ak sa zmluva nedodrží, čo iné pomôže?
Ale to se přece již dávno ví. Nechat dálnici postavit a 50 let provozovat soukromníkem. To by už u nás byla dálnice "do každé vísky"......ALE....jak by k tomu přišla chudák korupce, že? Takže zase nic....vlastně kolony.... ;-)
To je nesmysl který ve výsledku vyjde ještě dráž než klasika. PPP - pro podnikatele bez rizika, ten jen dá peníze a když zisky nejsou jak předpokládal, stát vše doplatí. U silnic jsou problémem přeprodávky. Jedna velká firma vyhraje, ale nemá reálně kapacity. Tak to přeprodá menším (za mnohem méně). Ty menší firmy to často ještě přeprodají a ve výsledku tam potom maká parta ukrajinců co dělali sádroše, kteří poprvé vidí beton nebo lopatu a stavba pak podle toho vypadá. Stavební dozor nebo snad dokonce videodokumentace neexistuje, vše se sešmelí. Btw. viděli jste někdy pokládání asfaltu v prudkém dešti do kaluží a na naplavenou hlínu? Já už ano. Samozřejmě už je to celé popraskané a jsou tam výtluky. Nebo naše specialita - záplata která má uprostřed ostrohranný výtluk. Nebo přímo uprostřed Brna dlažba z kostek, která z poloviny vyskákala ještě než byla cesta otevřena a stále další kostky vyskakují, protože někdo vůbec netušil, jak takovou dlažbu udělat. A nic se neděje, díry přibývají a my to platíme.
Mirecek
Dalnice kde se vecne stoji i nekolik hodin, neni preci zadna dalnice. Dalnice na ktere se neda jet vic jak 80 taky neni dalnice ale pro experty a politiky to je dalnice. Jeste pro nekoho to ma vyznam ,,dalnice,, pro obce ktere hned nasadi radary aby mohli zdimat ridice, je jedno ze jede po dalnici za kterou plati a na ktere je povolena rychlost az 130km/h ale hned se to musi zrdazit dalsima poplatkama jako jsou pokuty, napr D1 by mela bejt osvobozena od dalnicni znamky, tak drahe parkoviste v cele evrope neni. Az se zprisni bod.system stat prijde o mnoho penez a nejen stat ale i mesta a obce co si ohrivaj polivcicku na tankodromu D1.
Jaros71
Tragedie...
To že dosud není dotažena dálnice na MIKULOV a rakouské hranice je evropská ostuda !
A Rakousko už v 2019 bude mít dálnici na moravské hranice udělanou 8-s
22km nové dálnice v ČR za rok je vtip , ne???
To že dosud není dotažena dálnice na MIKULOV a rakouské hranice je evropská ostuda !
A Rakousko už v 2019 bude mít dálnici na moravské hranice udělanou 8-s
22km nové dálnice v ČR za rok je vtip , ne???
Tuto stavbu s pomocí ekoteroristů blokuje Praha už řadu let, protože nechce, aby mělo Brno jako první dálniční spojení s Rakouskem a Vídní. Brno-Vídeň je pro pragocentristy smrtící spojení.... ;-)
co to placas? kdyby bylo brno spojeno s vidni, bude s ni automaticky spojena i praha... ten problem neschpnosti nasi vystavby lezi ciste na politicke reprezentaci statu v poslanecke snemovne, praha jako takova s tim nema nic spolecneho. reciprocne take nikdo nepovi, ze velky prazsky okruh blokuje brno, ze? ;-)
Moravské Markrabství a Vídeň ti nic neříká, že? Jeho zrušení Prahou v roce 1918 bez souhlasu řádně zvoleného Moravského Zemského Sněmu ti také nic neříká a zrušení Země Moravsko-Slezské Prahou v roce 1949 bez souhlasu zemských úřadů a voličů ti také nic neříka, že?
no, vis, tohle vsechno jsou takove tupe povysenecke hratky nekterych echtmoravaku na rakusaky s pocitem ublizenectvi a utlaku od hloupych prazskych pepiku. ja jsem jihocech a zeme ceska domov muj. vcetne prahy, brna a ostravy.
Nesmysl, blokují to neschopní úředníci, ekoteroristé jen využívají jejich chyb. Pokud by měli vše v pořádku, dávno se staví. Tady konkrétně jsme mohli původně dohodnout napojení na D2 a už to mohlo být - obchvat Břeclavi se stejně plánuje. Prodloužení cesty Brno - Víděň naprosto minimální.
Praha "zařídila" aby věci nebyly v pořádku i ekoteroristy podplatila, aby vše co se dá "napadali"....D2 varianta je blbost, protože už teď je D2 přetížená kamiony z Balkánu...a navíc Rakušané nechtěli o tom ani slyšet....
omyl. napojeni na d2 s pokracovanim formou d55 by bylo velmi logicke, spoustu tranzitu na polsko by efektivne od brna odklonilo. naopak d52 je do jiste miry blbost. sanozrejme pokud neexistuje varianta d55 od d2 az po d1 s pripojenim rakouske dalnice pres breclav, pak je d52 nutna.
... k nesmyslnym konspiracim ohledne blokovani vystavby na morave se vyjadrovat nebudu.
... k nesmyslnym konspiracim ohledne blokovani vystavby na morave se vyjadrovat nebudu.
Do Brna měla historicky směřovat z Vídně D52 a od té se před Brnem oddělovala a po okraji Brna měla pokračovat D43 (Praha blokuje, trasování kolem Brna zrušeno) k Moravské Třebové (křížení s D35, kterou Praha také blokuje) a dál na Vratislav.
Rozumím. Jakmile Pražákům pravda nesedí, tak je z toho konspirační teorie. Bolševická taktika. Jak ubohé....
Rozumím. Jakmile Pražákům pravda nesedí, tak je z toho konspirační teorie. Bolševická taktika. Jak ubohé....
Většina lidí chce jezdit nejkratší trasou , což nyní když Rakousko to vyhodnotlo stejně a dotáhne 2019 dálnici k Mikulovu už je jasné snad všem.
Děsivé je že v roce 1996 byla postavena dálnice Brno-Pohořelice směr Mikulov-Wien.
A přes 20 let dál nic?? Strašný bordel !
To už by snad i ti komanči v ČSSR dostavěli.
Děsivé je že v roce 1996 byla postavena dálnice Brno-Pohořelice směr Mikulov-Wien.
A přes 20 let dál nic?? Strašný bordel !
To už by snad i ti komanči v ČSSR dostavěli.
Souhlas...dálnice Brno - VÍDEŇ už tady měla být několik let !!!
Je to mezinárodní ostuda !
Je to mezinárodní ostuda !
TheCornell
Tak to bude zcela jistě přelomový rok. D52 na Vídeň končí u pohořelic, D1 je kapacitně nevyhovující, dálnice na Svitavy stále neexistuje, propojení D55 s D1 na Ostravu v nedohlednu....
Kolonie Morava-Slezsko není pro Prahu důležitá. Napřed se všechny dálnice musí postavit v Čechách a teprve potom, až když nějaký ten beton zbude, ho možná použijí v koloniích...... Baťa měl tohle všechno v merku a proto tlačil na páteřní dálnici mimo Prahu. K vůli tomu ho v Praze nenáviděli a po válce mu to pragocentristé náležitě "spočítali"... >:-[]
megacruiser
Jezdím tam a vždy mi vyrazí dech kolik dálnic jim tam nově vzniká. Úměrně s tím se zkracuje doba cesty. Např. tuto do Lodže používám:
[odkaz]
Ale velmi rychle rostou i dálnice jinam. Tady komplet síť:
[odkaz]
Před rokem 89 neměli nic, teď nás už násobně předehnali, což je ostuda. Vývoj od roku 2000: [odkaz] Kolik se za tu dobu postavilo nových dálnic a rychlostních silnic u nás? A to nepočítám s jejich všudypřítomnými 4 proudovými obchvaty - sice nemají mimoúrovňová křížení, ale i tak po nich jezdí i 130. Kdybysme měli podobně schopné lidi na ŘSD jako mají v Polsku, měli jsme dnes dálnice kolem celé republiky a ne jen jednu přetíženou D1 a pár zvlněných dálnic v Ostravě. S tím by samozřejmě rostla i ekonomika.
[odkaz]
Ale velmi rychle rostou i dálnice jinam. Tady komplet síť:
[odkaz]
Před rokem 89 neměli nic, teď nás už násobně předehnali, což je ostuda. Vývoj od roku 2000: [odkaz] Kolik se za tu dobu postavilo nových dálnic a rychlostních silnic u nás? A to nepočítám s jejich všudypřítomnými 4 proudovými obchvaty - sice nemají mimoúrovňová křížení, ale i tak po nich jezdí i 130. Kdybysme měli podobně schopné lidi na ŘSD jako mají v Polsku, měli jsme dnes dálnice kolem celé republiky a ne jen jednu přetíženou D1 a pár zvlněných dálnic v Ostravě. S tím by samozřejmě rostla i ekonomika.
Bohužel to jen ukazuje na ubohost našeho státu a ŘSD ! :-! :-! :no: :no:
A D1 ?
To je ukázka naprosté zkorumpovanosti... ani se nestaví 3 pruhy , což by byla logická volba..!
Jenže to by se nemohly kšefty hýbat a stavební firmy by nesypaly další love úředníkům a politikům za pár let znovu !
Až to za 2 roky dodělají , vyhodnotí , že kapacita nestačí a 3 pruhy se budou za několik let na D1 dělat znovu... Kocourkov? NE ! ČR. 8-s
A D1 ?
To je ukázka naprosté zkorumpovanosti... ani se nestaví 3 pruhy , což by byla logická volba..!
Jenže to by se nemohly kšefty hýbat a stavební firmy by nesypaly další love úředníkům a politikům za pár let znovu !
Až to za 2 roky dodělají , vyhodnotí , že kapacita nestačí a 3 pruhy se budou za několik let na D1 dělat znovu... Kocourkov? NE ! ČR. 8-s
PetrS12
Zdravím, ohledně bodového systému jsem našel dobré aktuální info ještě tady: https://www.dopravniznaceni.com/…bulka-pokut-2021 tak posílám, koho by to zajímalo.
×
Sdílení komentáře
×