Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hmm
comper
| 21. 12. 2018 20:55
To je ten vyvoj nula nula nic? >:D
Hmm
Ja Prvni 123
| 22. 12. 2018 13:16
Můžeš nějak objasnit tohle hnutí mysli?
Avatar - speedfred
Hmm
speedfred
| 22. 12. 2018 18:23
narážka na Baríka ?
Avatar - Barrichello
Hmm
Barrichello
| 27. 12. 2018 14:05
Juuva, jeden motr za 10-11 let, jinak všechno jede z úvodního vývoje Daimler/Chrysler a dotaženo Cerberus. Pentastary fakt nejsou dílem FCA, jen snížili u 3,2 objem z původního 3,6 z dílen DCH.
Avatar - Barrichello
Hmm
Barrichello
| 27. 12. 2018 14:06
Jinak co tam máš dál? Díval sem na na prodejní čísla, značka Chrysler v roce 2005 prodalo 650 tis aut ročně v USA, loni 320 000. V Evropě v 2005 48 000 ks, loni asi 100.

HEHEHE
Avatar - Dzakobo
Zajímavé
Dzakobo
| 21. 12. 2018 20:59
Grandu chybí přeplňovaný šestiválec. Spíš jsem čekal, že "hodí turba" na pentastar 3.6l.

Já být "účetním", čili šéfem FCA, od 1.75TBi bych nechal odvodit tříválec 1.3 a pětiválec o objemu zhruba 2.4l, vše v atmo i turbo verzi.
V8 3.9 a z ní vycházející V6 2.9 bych nechal. Nástupce 488 by použil atmosférickou 2.9 + elektromotor. Že by se Ferrari neprodávala, o to bych strach neměl, i Ford GT má jen V6...
Ze "smallblocků" nechat 5.7 Hemi. Celkem jen 6 kubatur, to by byly úspory! ;-)

Motory Challengeru by byly:
2.4T 300k
5.7 370k R/T
3.9T 460k SRT
3.9T 700k Hellcat
3.9T nebo 5.7T 900k Demon >:-[]
Zajímavé
PJ164
| 22. 12. 2018 14:14
Že by měl Pentastar problémy s Euro 6? Navíc jde o přechodovou modulární konstrukci bez prověřeného předchůdce, takže testování za pochodu. Že se přitvrdí tlak na úsporu materiálů (z důvodu přetížení přírodních zdrojů a plýtvání již zpracovanými), na to se při vývoji Pentastaru jaksi nemyslelo.
Avatar - Dzakobo
Zajímavé
Dzakobo
| 22. 12. 2018 14:31
Pentastar sám o sobě se mi zdá jako povedený motor, ale v těžkém a vysokém Grandu je potřeba ho točit, v menších modelech OK.

Trochu potíž je ta, že FCA má příliš širokou paletu zážehových motorů: R2: 0,9 R3: 1,0 R4: 1,2/­1,3/1,­4/1,6/­1,75/2­,0/2,4 V6: 2,9/3,0/3,6 V8: 3,9/4,7/5,7/6,2/6,4 V12: 6,5
Celkem 18 objemů a to jsem možná na něco zapomněl, vzpomenout si na vše není easy.

Ideálně bych v Grandu viděl vcelku již prověřený 3.0T z Maserati, ale jak je vidět, evropské motory se nemontují v USA a naopak, škoda.
Avatar - nathan
Super
nathan
| 22. 12. 2018 00:03
Pořádný motor má mít minimálně 6 válců a basta.
Avatar - euro89
Super
euro89
| 22. 12. 2018 06:44
Nechci te zklamat, ale dneska uz ani ty velky motory nejsou vyrobeny nejak extra kvalitne. A zvukoveho projevu si taky moc neuzijes. Bud neslysis vubec nic, nebo je to maximalne vyfuk.
Avatar - euro89
Zadne nadseni
euro89
| 22. 12. 2018 06:39
Pokud jsem clanku porozumnel dobre, tak klasicky V8 nahradi sestivalec odvozeny od ctyrhrnku a vzhledem ke zmince o valcich blizko u sebe pujde o klasicky moderni motor nevalne kvality, s kterym tezko nekdo najede miliony kilometru.
Ovsem s dobrym marketingem to FCA odprezentuje jako novy poctivy sestivalec, na kterym vetsina zatleska. :-!
Pritom i ctyrvalec muze byt dobry motor, kdyz se udela kvalitne. Takovy B204 od Saabu by mohl dodnes slouzit konstrukterum za vzor, jak udelat kompaktni, ale pritom odolny motor. Uz prave jen pouhy pohled na ty tluste steny mezi jednotlivy valci lecos napovi pri srovnani s dnesnimi motory.
Avatar - lamal
Zadne nadseni
lamal
| 22. 12. 2018 11:55
tiez mi to tak pride... ukazkovo spolahlive su aj Nissan SR20 a Honda K20
Zadne nadseni
Ja Prvni 123
| 22. 12. 2018 13:19
No... to je sice fakt, ale pořád to není ani ne litrový tříválec se dvěma turby, kompresním poměrem jako diesel a výkonem 150 koní...
Avatar - aproximus
katování kostů
aproximus
| 22. 12. 2018 11:56
relativně velký motor o vysokém výkonu ošizený na materiálu a bez vložkování válců si nechte ve výzkumném ústavu :no: 8-s
katování kostů
PJ164
| 22. 12. 2018 13:45
Dokud nevíte, s jakou povrchovou úpravou stěn válců to bude, tak se zdržte hloupého názoru. Ocelové vložky dnes nejsou dogma a ani slovo o tom, že to bude zcela bez vložek, jaksi nepadlo.
Podélně?
PJ164
| 22. 12. 2018 13:43
Příčně by to bylo špatné. Minimálně v amerických značkách s delšími kapotami to bude podélné, italské si to ale zaslouží také. Ostatně vycentrování motorové hmoty znamená lepší jízdní vlastnosti.
... tak jsme se to zase všechno dozvěděli....
Mr.Murphy
| 22. 12. 2018 13:45
.... motor teprv ve fázi vývoje, ale znalci s X-let starýma pixlama už nyní vědí, že to bude ošizené a špatné.... Přitom FCA motory umí, ze všech různých problémů co auta koncernu kdy měly jich s motorem asi souviselo úplně nejmíň....

tak si hejtři kažte život tím že na všechno nadáváte už preventivně :yes: normální lidi v klídku počkají jak to dopadne a bude fungovat a podle toho se rozhodnou, jestli je to zajímá.... :-!
Avatar - Barrichello
... tak jsme se to zase všechno dozvěděli....
Barrichello
| 27. 12. 2018 14:02
Který V6 A V8 FCA umí? Ty od Maserati rep. Ferrari nebo ty co vyvinul DaimlerChrysler a dotáhnul Cerberus?
Současný Pentastar fakt dílem FCA není a HEMI už vůbec ne, šášulo >:D
Mám GC s pentastarom
jupo74
| 22. 12. 2018 18:20
a ten motor je maximálne kultivovaný. S 8st.ZF je to absolútne podarené spojenie a motor samotný je to, čomu na tom aute absolútne verím. Predtým som mal 8 valec GC no z prevodovkou od mercedesu a tá spoľahlivo zabíjala potenciál motora. Po výskúšaní pentastaru som dvojročný GC vymenil za nový ale so šesťvalcom a som maximálne spokojný. Zrýchlenie na stovku za necelých 8 sekúnd mi bohate postačuje a pri bežnej svižnej jazde ho netočím viac ako 3500 otáčok.
Mám GC s pentastarom
Mig_35
| 23. 12. 2018 16:15
a za kolik jezdíš?
Avatar - Barrichello
Mám GC s pentastarom
Barrichello
| 27. 12. 2018 14:01
5st převodovka Mercedes je spolehlivá normálně, při pravidelné výměně oleje a slušném zacházení najede v pohodě 250-300 tis km....
Spíš díky zastarosti má auto větší spotřebu palivu a horší zrychlení
Avatar - Bako
šestiválec
Bako
| 22. 12. 2018 20:19
Takhle má vypadat pořádný motor v autě a né nějakej tříválec.
spotreba
jupo74
| 23. 12. 2018 18:52
ma nejako netrápi, ale jazdím 90 percent mesto za nejakých 16 na sto. Mimo mesta na okreskách v pohode okolo 10 a dá sa aj za 9 v eko móde. Na tú váhu auta a permanentnú štvorkolku je to v pohode.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku