Profi
nechápu. kamióny co pojedou ve vláčku v pravém pruhu,jeden za druhým, to nepochybně prospěje bezpečnosti na dálnicích. vždycky jsem kroutil hlavou nad řidičema, co se vztekali do bezvědomí, že jeden kamión předjíždí druhý a oni nemůžou půl minuty jet...
aneb jak svalit vinu za neuspokojivý stav rekonstrukce D1 na někoho jiného...
aneb jak svalit vinu za neuspokojivý stav rekonstrukce D1 na někoho jiného...
Na SK to mame uz niekolko rokov a je to jednoznacne plus. A aj ked pojdu vo vlacku, stale podla vyhlasky musia nechat priestor na zaradenie. Nech len pekne suruju 80tkou v pravom pruhu. Doprave to len prospeje.
U vás je taky oproti ČR čtvrtinový provoz.
podľa mňa to máme na Slovensku ešte ako pozostatok soc. vyhlášky, ale česi boli chytrejší a zrušili to na rozdiel od nás, teraz to musia vrátiť naspäť,
ja som tak 10 rokov dozadu o tomto debatoval v krčme, tak sme pozreli vyhlášku a bolo to tak - tých 10 rokov je len odhad,
takže žiadna novinka, len návrat do starých časov
ja som tak 10 rokov dozadu o tomto debatoval v krčme, tak sme pozreli vyhlášku a bolo to tak - tých 10 rokov je len odhad,
takže žiadna novinka, len návrat do starých časov
aký pozostatok? Ten zákaz vstúpil do platnosti max. 10 rokov dozadu, mám pocit že to je ešte menej. Cca 20 rokov nič také neplatilo. Ten zákaz si vyžiadala hlavne intenzita premávky v niektorých časoch na ťahu Žilina-BA a BA-CZ. O tom, že mimo špičky je to chobotiny na n-tú ani nehovorím. Že minimálnu rýchlosť pridali až o pár rokov neskôr a na jej dodržiavanie zvysoka kašľal celý policajný zbor ani nehovorím.
Ty si pekny pozostatok. Nastuduj si nieco o predpisoch z minulosti a dozvies sa o neobmedzenej rychlosti po 22:00, alkohole ako polahcujucej okolnosti pri buracke, 90 tka v obci a pod. Nebudes potom trepat take ptakoviny.
Je to jednoznacne pozitivne. Presviedcam sa o tom vzdy, ked idem po D2 z CZ na SK. CZ sama predbiehacka v pracovne dni hlavne. Prejdem hranicu a klidek pianko, kamiony idu vo vlaciku. A nestresujem sa. Ale stale ma prekvapuje, ze to dodrziavaju - uz len preto, ze si musia pamatat, ze v CR nie, na SK ano, atd. Ceska D1 by mala byt vyhradena iba kamionom a pre osobaky by mali postavit inu dialnicu. Co tam ide kamionov, to jeden nechape. Dat to na vlak, tak siaha z Prahy do Brna.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ten vláček bude pořád stejný, děláš, jako by se dnes půlka kamionů zdržovala v rychlém pruhu.
Půlminuta zdržení samozřejmě nevadí. Bohužel, často je to několik minut.
Půlminuta zdržení samozřejmě nevadí. Bohužel, často je to několik minut.
Půl minuty? Migu, to nemáš pravdu...většina kolizních situací vzniká omezením nebo ohrožením předjíždějími kamiony. Nejde o půlminty, ale o desítky minut, nebezpečné předjíždění, blokování atd.
To je realita!
To je realita!
Tak vam zelam susedia, nech vam to schvalia. Je to tak, ze co sa plynulosti prevadzky tyka ma takyto zakaz viac pozitiv ako negativ.
To je prostě jen populistické gesto....jak si nahnat body. Naše sbírka zákonů je už tak zbytečně nacpaná nesmysly a teď další.
Vždyť to má řešení i bez nutnosti nového zákona - co třeba taková znacka B22a.
Vždyť to má řešení i bez nutnosti nového zákona - co třeba taková znacka B22a.
Populisticke to moze byt, ale vyhodu su nesporne. Hlavne pri takej hustote dopravy, aku mate.
Tak to mi rekni nejakou vyhodu takoveho zakona primo v provozu o proti umistene znacce
Třeba to, že na značky ti dnes se.re bílej tesák. Nikoho nezajímají. Porušit celoplošný zákaz je přece jen "odvážnější", než značku, kterou jsi, mimochodem, klidně mohl přehlídnout.
Že se ušetří za ty značky?
Divím se, že to navrhují až teď. Na předjíždění kamionů, kdy jeden jede 80 a druhý 81 se už nadává hezkou řádku let. Jen se to týkalo řidičů osobáků a dálnice nezůstala tak dlouho stát a tak to politikům jezdícím s majáčky nevadilo. Teď je to ten pověstný džbán, kterému se utrhlo ucho a nedá se říct nic jiného než KONEČNĚ.
Divím se, že to navrhují až teď. Na předjíždění kamionů, kdy jeden jede 80 a druhý 81 se už nadává hezkou řádku let. Jen se to týkalo řidičů osobáků a dálnice nezůstala tak dlouho stát a tak to politikům jezdícím s majáčky nevadilo. Teď je to ten pověstný džbán, kterému se utrhlo ucho a nedá se říct nic jiného než KONEČNĚ.
To neni populisticke. To je projev zoufalstvi parlamentu. Pokud nemaji nic jineho na praci nez toto, tak bych navrhoval tuto organizaci rozpustit.
Samozrejme, ze to je spatne. Na regulaci provozu existuji dopravni znacky. Jejich rozmisteni trva radove kratsi dobu nez schvalovani navrhu parlamentem.
A propos ti, kteri zustali stat 10h na D1 onen den, mohou pozadovat nahradu skody na RSD. Pochopitelne je treba skodu prokazat.
Samozrejme, ze to je spatne. Na regulaci provozu existuji dopravni znacky. Jejich rozmisteni trva radove kratsi dobu nez schvalovani navrhu parlamentem.
A propos ti, kteri zustali stat 10h na D1 onen den, mohou pozadovat nahradu skody na RSD. Pochopitelne je treba skodu prokazat.
Pokud je pravdou, že kamiony se rozhodli dát si povinnou pauzu v obou pruzích, tak z toho těžko můžeš vinit ŘSD.
Vůbec je ta rada nesmyslem, tys už někdy slyšel o někom, kdo dostal náhradu za stání v koloně?
Vůbec je ta rada nesmyslem, tys už někdy slyšel o někom, kdo dostal náhradu za stání v koloně?
Ja bych ty darebaky ze RSD neomlouval. Je to banda lepmlu, ktera nenese za nic odpovednost. Já jsem slyšel o mnoha pripadech , kdy viník musel platit náhradu škody.
To je klidně možný, ale za kamiony parkující na D1 asi přímou vinu nenesou. Na rozdíl od (obecně) stavu D1.
pravý pruh bude blokovat někdo jiný, kamiony na dálnici jezdí dost za sebou, vmáčknout se bude problém, navíc budou zakrývat značky
Kdyby radši zakázali kamiony úplně, nebo jim napařili pořádný mýto.
Jedině dobře, prospělo by to plynulosti. A hlavně by končeně už bylo možné pokutovat kkty, kteří musí před každým zúžením či omezením blokovat jízdní pruh místo toho, aby umožnili zip. A že je to vidět na D1 denně..
Jako jasně, bylo by to pochopitelně možný řešit na místě, to by ale musela policie na tý dálnici být aspoň vidět. Taky by se nemusel každej druhej (ono je to možná každej padesátej, ale i tak) řidič kamionu chovat jako úplný pako. Pak by těch restrikcí nemuselo bejt tolik. Vůbec by na tý silnici nemusela být ani polovina nařízení, kdyby se řidiči chovali aspoň k sobě slušněji.
Jako jasně, bylo by to pochopitelně možný řešit na místě, to by ale musela policie na tý dálnici být aspoň vidět. Taky by se nemusel každej druhej (ono je to možná každej padesátej, ale i tak) řidič kamionu chovat jako úplný pako. Pak by těch restrikcí nemuselo bejt tolik. Vůbec by na tý silnici nemusela být ani polovina nařízení, kdyby se řidiči chovali aspoň k sobě slušněji.
Namísto toho, aby Policie konala dozor na silnicích a dálnicích a stíhala ty tisíce stupidních "řidičů" nejen trucků, ale i menších aut, furt se budou vymýšlet naprosto neúčinná zákonná opatření.
Vždyť bez dohledu státní moci nad děním na silnicích žádná restrikce stejně nebude fungovat.
V Česku je situace nyní taková, že kdo neporušuje všechna možná ustanovení dopravního zákona je největším nebezpečím na silnici. Takové je množství deb.lů v poměru k těm, co si váží pořádku a bezpečnosti.
Naše zákonodárství je jednou velkou džunglí. Namísto toho, aby policie konala, se každý možný zákon "zpřísňuje", aby postihoval kdejaký "vynález" Českého národa ve sportu zvaném obcházení zákona. Naši borci v poslaneckých lavicích si ještě neuvědomili, že jejich způsob "řešení" problémů nikam nevede. Policie potřebu jednorázovou účelovou "dotaci" na benzín, naftu a servis aut a motorek. A pak musí jezdit, jezdit a jezdit...
Vždyť bez dohledu státní moci nad děním na silnicích žádná restrikce stejně nebude fungovat.
V Česku je situace nyní taková, že kdo neporušuje všechna možná ustanovení dopravního zákona je největším nebezpečím na silnici. Takové je množství deb.lů v poměru k těm, co si váží pořádku a bezpečnosti.
Naše zákonodárství je jednou velkou džunglí. Namísto toho, aby policie konala, se každý možný zákon "zpřísňuje", aby postihoval kdejaký "vynález" Českého národa ve sportu zvaném obcházení zákona. Naši borci v poslaneckých lavicích si ještě neuvědomili, že jejich způsob "řešení" problémů nikam nevede. Policie potřebu jednorázovou účelovou "dotaci" na benzín, naftu a servis aut a motorek. A pak musí jezdit, jezdit a jezdit...
Natocis na palubnu kameru posles a musia sa tym zaoberat.
Jasné, namiesto snahy o systémové riešenie budú hliadky chytať a trestať jednotlivcov, keď niečo vyvedú. A tým pádom budú jazdiť všetci vzorne, lebo tých hliadok má polícia 10 na každých 10 km diaľnice, že? Ty si iný chytrolín...
Rozdiel oproti nedeľnej a napríklad štvrtkovej špičke na D1 je obrovský. Tu nejde o to, že kvôli kamiónom príde človek do Brna o 15 minút neskôr ale, že keď v ľavom pruhu ide kolóna 140km/h a nejaký génius v kamióne to v 80-ke pošle do ľavého pruhu. Zaujímalo by ma koľko nehôd už takto vzniklo. Keď sa to zavádzalo na SK tiež mal byť vláčik zo Žiliny do Bratislavy a prekvapivo svet sa nezrůtil a osobákom sa lepšie jazdí. Argumenty ako že cudzinci to nebudú vedieť sú naozaj vtipné - to je potom aj celodenné svietenie zbytočné a iné...
Nesmyslne predjizdejici kamiony jsou nejvetsi nebezpeci na dalnicich, omezuji provoz a jeho plynulost, vytvareji nebezpecne situace. 90% kamionaku jsou OK, ale ten zbytek dokaze na silnicich delat poradne hovadiny.
Nejsem kamionak, ale podle mne plošný zákaz je blbost co povede jen k ještě větším dopravním problémům.
A řešit problém na vysočině celorepublikovým zákazem je fakt úlet.
A řešit problém na vysočině celorepublikovým zákazem je fakt úlet.
"Můžu ti jen ukázat dveře, projít jimi už musíš sám." (Matrix)
Jinak samozřejmě musíš počítat s tím, ze lidi se bojí pravdy a reality a proto ti budou nadávat a osočovat. Ja jsem zažil na vlastní kůži setkání s mystickými nehmotnými bytostmi světla, takže ja už vím, ze vše je jen iluze.
Škoda, ze jsem byl takovým skeptikem.